Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts blijft een vreemd spelletje.
Kan het daarom nooit serieus nemen wanneer mensen zeggen dat iemand nu echt mentaal gebroken is, hoe vaak ik wel niet gezien heb dat het dan alsnog omdraait
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwlaat denkt altijd alles te weten, (lol).
Marcel Maijer is het ergst van allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan ik beter hebben dan dat schoolkrantcommentaar in de middagsessies.
Mi gado wat een figuren.
Meh, Bazar is niet aan mij besteed. Niet met zo'n grote groep zonder echt keus qua gerechten te hebben.quote:
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, Bazar is niet aan mij besteed. Niet met zo'n grote groep zonder echt keus qua gerechten te hebben.
🍔quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikwat heb je daar gegeten dan?
Ja, maar de organisatie had de maaltijden al zelf doorgegevenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder echt keus? Ze hebben al 20 verschillende voorgerechten zie ikwat heb je daar gegeten dan?
🍟quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |