Zal vast niet heel veel zijn gezien de kijkcijfers. Wel een paar dagen werken voor ons loonslaven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoeveel vangen die jongens nou voor 1 avondje bij RTL aan tafel zitten? Salaris van RTL & geld van 123 lens?
Een avondje Barney kost trouwens 4000 euroquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoeveel vangen die jongens nou voor 1 avondje bij RTL aan tafel zitten? Salaris van RTL & geld van 123 lens?
Logisch, ook Barney moet namelijk gewoon afrekenen bij de supermarktkassa hoorde ik uit betrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een avondje Barney kost trouwens 4000 euro
Niemand zit te wachten op meer Amerikanen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als Baggish wint is dat goed voor de mondiale dartsport
Op internet staat dat hij een keer 110 heeft gegooid in een achteraf toernooitje dus EEN HELE GOEDE SPELER.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak die Baggish nog nooit heeft zien spelen behalve in juni maar wel een stijve krijgt van alles wat hij doet![]()
.
Zum kotzen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak die Baggish nog nooit heeft zien spelen behalve in juni maar wel een stijve krijgt van alles wat hij doet![]()
.
Je zou bijna denken dat Zjak gek is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
.
Gek op eten en kutpijltjes verkopen ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Zjak gek is.
Haha, hij post ook in dit topic zekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
.
PSVCL is na het verdwijnen van klaas meest vermoeiende user in VBLquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]__________
Gelukkig kan ik van de werken van de Asp genieten.
Die jongen heeft spelling maar gewoon helemaal opgegeven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]__________
PSVCL maakt meer d/t fouten dan yats. Wat best een prestatie is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]__________
Hopelijk binnenkort het defenitiefe einde van PSVvEL.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSVCL is na het verdwijnen van klaas meest vermoeiende user in VBL
Tobias Sana?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Szura het volgende:
Ik zit in Sanaa en luister nu naar #rtl7darts Radio
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik luister vanaf Kiribati, mijn land is bijna overstroomd door de stijgende zeespiegel maar gelukkig kan ik nog genieten van het commentaar van Frank en Jacques #rtl7darts.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zit in Fiji. Er zijn hier zeebevingen maar gelukkig kan ik met een warme oliebol hoog op een rots naar RTL7 Darts Radio luisteren.
Geert The Spear Nentjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Hey dartsvrienden
Wie praat me bij over vandaag
Strontquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Hey dartsvrienden
Die bittergarnituurtjes moeten ergens van betaald worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongool geeft nou ¤50 uit aan zo'n kk lelijk bord
Dan kunnen we nu losquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stront
Bagger
Waardeloos
Lachwekkend
Tot zover
Zijtveld en die Teun waren weer belachelijk irritant.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Hey dartsvrienden
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongool geeft nou ¤50 uit aan zo'n kk lelijk bord
Geert is germaans voor speer of zoquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Veel algemener krijg je ze niet
JA MAAR BAGGISH PAKTE DE EERSTE SET VERRASSENDquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hypet Jacques deze pot zo erg, er was nauwelijks spanning.
Een fantastisch 90 gemiddeld uiteindelijk, wauw.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
JA MAAR BAGGISH PAKTE DE EERSTE SET VERRASSEND
Nou, post bianconeri niet meer? Met die act dat De Ligt er niks van kan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jacques en Co lieten dit nog deze week in de studio zien, bij een middagsessie. Zag er wel geinig uit, met zelfs een heuse heatmap!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.dartswarehouse.nl/scolia-pro-rtl7webshop.html
wtf is dit dan? Nog nooit gezien.
lol wtf. Doe je volgens mij wel uurtje of 20 over om dat ding te installerenquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jacques en Co lieten dit nog deze week in de studio zien, bij een middagsessie. Zag er wel geinig uit, met zelfs een heuse heatmap!
Ik uit Dagestan, Gr Gr Ramzan Kadyrovquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Grifte het volgende:
Hallo, hallo, ik luister hier vanuit Oezbekistan. Gezellig hier, gr gr
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, post bianconeri niet meer? Met die act dat De Ligt er niks van kan.
Ajax gebruikte doping en omkoping tegen Juventus gr gr bianconeriquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, post bianconeri niet meer? Met die act dat De Ligt er niks van kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Kan je er ook mee vliegen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jacques en Co lieten dit nog deze week in de studio zien, bij een middagsessie. Zag er wel geinig uit, met zelfs een heuse heatmap!
Makkelijk zitten als je rug nog in Londen ligtquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef Poefbank het volgende:
Vincent toont wel ruggengraat door daar weer te gaan zitten.
Sieg heilquote:
Ik sluit niet uit dat dit weer een Cadby-achtige pot wordt waarbij Kurz hevig gehyped is en Cullen extra gebrand is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef KennyPowers het volgende:
PDC
2011: First round (lost to Terry Jenkins 2–3)
2012: First round (lost to Terry Jenkins 0–3)
2013: First round (lost to John Part 0–3)
2014: First round (lost to Peter Wright 0–3)
2015: First round (lost to Michael van Gerwen 1–3)
2016: First round (lost to Jelle Klaasen 0–3)
2017: Second round (lost to Adrian Lewis 0–4)
2018: First round (lost to Jermaine Wattimena 2–3)
2019: Second round (lost to Brendan Dolan 0–3)
Daar was ik ook bang van. Anders had ik alles op Kurz gezet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dit weer een Cadby-achtige pot wordt waarbij Kurz hevig gehyped is en Cullen extra gebrand is.
Oasis liedjes en Mr Brightside zijn wel ongeveer het Engelse volksliedquote:
JAN DEKKEREDquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cullen mag inmiddels ook wel even haartjes wegscheren.
3-0quote:
Hij is de verloren achterkleinzoon van Joseph Goebbelsquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef BB-King het volgende:
Kurz heeft wel een heel erg jaren 30 kapsel.
En een Arisch uiterlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef BB-King het volgende:
Kurz heeft wel een heel erg jaren 30 kapsel.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg nostalgische gevoelens als ik dat kapsel en voorkomen van Kurz zie, alsof ik een oude kameraad van me zie.
Ik krijg nooit genoeg van dit filmpje.quote:
Je voelt het aan alles, dit gaat strontvervelend worden.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je voelt het aan alles, dit gaat strontvervelend worden.
Doe eens een voorspelling van het average van Bald Joe in ronde 3?quote:
Oude tijden herleven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef Ronald het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig loopt ook met dat soort kapsels
Met Humphries als opponent kies ik voor 93,58quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe eens een voorspelling van het average van Bald Joe in ronde 3?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dit weer een Cadby-achtige pot wordt waarbij Kurz hevig gehyped is en Cullen extra gebrand is.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zijn ook prima kapsels.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ga voor een keurige 84.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Humphries als opponent kies ik voor 93,58
[..]
Ik ga even een biertje inschenken. Karremelliet.quote:
Heb jij ook zo'n opscheertje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zijn ook prima kapsels.
Lang haar of stekels
Ik hou van Karmeliet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga even een biertje inschenken. Karremelliet.
Dat is nog wel beter dan van die zogenaamd hippe modekapsels hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zijn ook prima kapsels.
Lang haar of stekels
Dan zal dat je mening verklaren!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja al een jaartje of 5 ouwe reus
Eenz. Voornamelijk PEC ben ik wel weer zat met die vervelende John aan het roer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst VVV en PEC eruit met hun aidsvelden.
Jeweet wollah mangquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dan zal dat je mening verklaren!
Nee nee geen VVV, das mijn Heimat-regio. Wel kutveld ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het liefst VVV en PEC eruit met hun aidsvelden.
ADO zou ook wel grappig zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee nee geen VVV, das mijn Heimat-regio. Wel kutveld ja.
Van mij mag ADO de tokkieclub eruit en het liefst de oplichters van FCT erbij.
En dan weer Cambuur terug met een plastic veld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO zou ook wel grappig zijn hoor.
Maar ik bekijk die degradaties liever kunstgrastechnisch.
Gaan die niet ook naar natuurgras?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:30 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En dan weer Cambuur terug met een plastic veld.
Ja hoor en snel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rapid Ricky
Jammer dat ik zijn partij heb moeten missen vandaag. Speelde hij goed?
Paar geile finishes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rapid Ricky
Jammer dat ik zijn partij heb moeten missen vandaag. Speelde hij goed?
zondag tegen mvgquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had ik graag willen zien.
Wanneer speelt hij weer?
Lijkt me wel een speler waarvan ik graag een trainingssessie zou willen zien. Godsgruwelijk schroeien daar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cullen heeft wel een vreemde worp.
Ik moet wel lachen om de paniek rond die club. Grootheidswaanzin.quote:
Afgrijselijke worp.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cullen heeft wel een vreemde worp.
Die wet geldt niet in het darten. Duitsers zijn de grootste chokers.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:38 schreef BB-King het volgende:
Cullen is een choker. Kurz is een Duitser.
1+1 = 2
Dat zal je Vincent van der Voort nooit horen zeggen.quote:
Wie zijn de grootste chokers op de toer? Chisnall?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die wet geldt niet in het darten. Duitsers zijn de grootste chokers.
Zijn er al bittergarnituurfoto's van achter de schermen gesignaleerd?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zal je Vincent van der Voort nooit horen zeggen.
Michael Smithquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie zijn de grootste chokers op de toer? Chisnall?
Chisnallquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie zijn de grootste chokers op de toer? Chisnall?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Unuvar heeft gescoord in de KKD.
GOD
Bommelgodquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Twente verliest door de rode kaart, daarvoor hadden ze de wedstrijd onder controle.
Noni Maduekegodquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
GOD
Lekker, vorige keer Hansen of zo. Toptalenten bij O19quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
GOD
Gaat het de nieuwe de Jong worden ja? Zo goed?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt heerlijk over een paar jaar ouwe reus
En dan een jaar later is die weer weg maargoed
Nieuwe CL-run incomingquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt heerlijk over een paar jaar ouwe reus
En dan een jaar later is die weer weg maargoed
Met haar walgelijke trilpijlenquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
Deta gaat weer Q-school doen. Genant.
Sowieso een heel ander type hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat het de nieuwe de Jong worden ja? Zo goed?
Q school wordt wel extra leuk met figuren als Richardson, Norris, etc.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
Deta gaat weer Q-school doen. Genant.
Daarvoor heb ik hem te weinig 90 minuten gezienquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat het de nieuwe de Jong worden ja? Zo goed?
Ik denk het ook, toen stond het pas 3-0 en had er nog van alles kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Twente verliest door de rode kaart, daarvoor hadden ze de wedstrijd onder controle.
trilpijlen zijn de klapschaatsen van het dartsquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met haar walgelijke trilpijlen
Jong Ajax wordt nu wel weer interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker, vorige keer Hansen of zo. Toptalenten bij O19
Schaatsen is geen sport.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
trilpijlen zijn de klapschaatsen van het darts
Volgend seizoen zeker wanneer al die jongens doorstromen. Taylor erbijquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax wordt nu wel weer interessant om te volgen.
Ik heb het idee dat het ook helemaal niet meer populair is, zelfs in Nederland. Maar dit kan ook komen omdat ik het zelf helemaal niet meer volg.quote:
Die zit er al langer bij en Unuvar en Hansen blijven wel bij Jong Ajax na de winterstop dus het is nu al interessant.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend seizoen zeker wanneer al die jongens doorstromen. Taylor erbij
Ik ben niet achterlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een heel ander type hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |