Komt door twee 'duetten' met George Michael en David Bowie. Die zijn bij Pino aangemerkt als een andere artiest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:05 schreef MadMaster het volgende:
Is dit juist in het overzicht van Pino?
[..]
[ afbeelding ]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt door twee 'duetten' met George Michael en David Bowie. Die zijn bij Pino aangemerkt als een andere artiest.
Dit is hopelijk geen metafoor?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En je miniatuur-tractors nog oppoetsen
Ah, goeiemorgen, die had ik niet gezienquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.
Zie de post boven die van jou...
Ja dan zou ik dit soort duetten nog weer moeten koppelen aan beide 'hoofdartiesten'.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover was ik inmiddels ook, database-/query technisch krijg je dat dan.
Zie de post boven die van jou...
Meppel is net het dorp uit Asterix & Obelix en biedt dapper weerstandquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Yolk het volgende:
Hier een kaartje met populairste nummer per gemeente, als ik het goed heb. Ik verveelde me.
Nederland is homofoobquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:45 schreef peaceman het volgende:
Erg slecht jaar voor Marvin Gaye trouwens alle 5 minstens 145 plaatsen gezakt.
Dat wordt wat als hij ooit voor de dodenbonus gaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:16 schreef cafca het volgende:
Als je samenwerkingen meetelt is Paul McCartney de meest voorkomende artiest, lijkt me
Op gender? Of mag dat niet? Culture club mag wel in een onzijdig lijstje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Nog een feitje; de grootste daler:
Marvin Gaye met Let's Get It On, van 1209 naar 1996. Dit is een verschil van 787
https://www.pino112.nl/top2000/daler.php
(Klikken op de kolomnaam voor sortering)
Hebben jullie misschien nog ideeën voor nieuwe pagina's? Dan zal ik kijken of ik het mogelijk kan maken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:43 schreef alopio het volgende:
Lijst van Pino is gewoon DE lijst, de andere statistieken zijn leugens en Fake News
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is hopelijk geen metafoor?
Beginnersfout.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Hmmmm...nu het bijna begint toch wel weer veel zin in. Waarom moest ik ook alweer een vakantie plannen tussen kerst en oud & nieuw?
Daar moeten Fok!kers tussenzitten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:22 schreef Koen66 het volgende:
en hebben collega's de dagen gekaapt
Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:20 schreef alopio het volgende:
Hmmmm...nu het bijna begint toch wel weer veel zin in. Waarom moest ik ook alweer een vakantie plannen tussen kerst en oud & nieuw?
Vegasquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
[..]
Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.![]()
En heerlijk in het vliegtuig geluisterd, dat was Prachtig.![]()
... hoe ging dat in zn werk?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef asco het volgende:
[..]
Op vakantie kun je toch ook luisteren? Ik ga dit jaar weer naar Vegas maar toch aardig wat uurtjes meegepakt vorig jaar.![]()
Op de mobiel meekijken/posten is altijd wel een beetje meh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.
Zoiets hebben we in 2009 gedaan in Finland, 200 kilometer boven de poolcirkel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als een echte fokker op de hotelkamer blijven, vragen of roomservice je eten bij de deur wil achterlaten en de hele dag Top 2000 luisteren en op Fok posten.
Cool.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in 2009 gedaan in Finland, 200 kilometer boven de poolcirkel.
We verbleven daar vanaf 24 december in een hotel in Luosto, het was vrijwel de hele dag pikkedonker en er was niet veel te beleven, omdat er nauwelijks sneeuw lag.
Open haard dan maar aan en de meegebrachte laptop met speakers bracht uitkomst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |