gaat erom dat ze volgens de boeken gewoon wit is. zouden ze eens andersom moeten doen, een zwart karakter blank maken, dan komen al de sjws ineens dood verwensingen maken.quote:Op zondag 22 december 2019 17:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin. Yennefer heeft in de serie ook een kleurtje, maar dat is dan voor jou geen probleem omdat ze beeldschoon is..Het heeft gewoon enkele invloed op hoe je naar de serie kijkt/ervaart. Toch mooi dat in een fantasie wereld met magie en monsters, getinte mensen het meest onrealistisch zijn volgens een aantal mensen..
Ik game niet dus dat was allemaal nieuw, wie weet ga ik de boeken wel lezen als het me meer bevalt. Maar fantasy in boeken trekt me nooit heel ergquote:Op zondag 22 december 2019 18:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hadden samen kunnen kijken, precies dit moment. Toen maar alles teruggekeken vanaf dat moment en opeens viel er een hele kruiwagen kwartjes
.
Ben bekend met de boeken én de games dus had zoiets van "komt wel goed"
Je hebt eventueel een bundel met korte verhalenquote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik game niet dus dat was allemaal nieuw, wie weet ga ik de boeken wel lezen als het me meer bevalt. Maar fantasy in boeken trekt me nooit heel ergEn nog shitload aan boeken staan. Zijn ze wel goed of is het langdradig?
Lelijk is een groot woord.. Maar tis geen extreem lekker wijf in de boeken neequote:Op zondag 22 december 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Is Ciri ook zo lelijk in het boek? In het spel was ze echt een stuk fijner.
Ik vind Ciri juist heel erg mooi. Ze is nog heel jong hier in de serie he. Goed gecast.quote:Op zondag 22 december 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind haar trouwens ook een heel apart hoofd hebben op een mooie manier, komt door haar ogen denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Ciri juist heel erg mooi. Ze is nog heel jong hier in de serie he. Goed gecast.
hahahaaquote:Op zondag 22 december 2019 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Nee man, eindelijke een fantasie serie met een beetje vette magie, gaan mensen daar weer over zeiken. Ga dan maar LOTR ofzo kijken...quote:Op maandag 23 december 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
Goeie serie, mag iets minder met de "magie", zou ik iets subtieler willen zien. Maar boeit me zeker.
*eerste 2 afleveringen
Kan beide en GOT en Harry Potter. Zag zeker wat elementen terug komen en nogmaals, goeie serie tot nu toe.quote:Op maandag 23 december 2019 00:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee man, eindelijke een fantasie serie met een beetje vette magie, gaan mensen daar weer over zeiken. Ga dan maar LOTR ofzo kijken...
quote:Op maandag 23 december 2019 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan beide en GOT en Harry Potter. Zag zeker wat elementen terug komen en nogmaals, goeie serie tot nu toe.
ja sws, maar ik stoor me niet aan de magie in deze serie of in fantasie in het algemeen, jij wel?quote:Op maandag 23 december 2019 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan beide en GOT en Harry Potter. Zag zeker wat elementen terug komen en nogmaals, goeie serie tot nu toe.
Neehee, dat typ ik toch niet joh, ik zou het iets subtieler willen zienquote:Op maandag 23 december 2019 00:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
[..]
ja sws, maar ik stoor me niet aan de magie in deze serie of in fantasie in het algemeen, jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Neehee, dat typ ik toch niet joh, ik zou het iets subtieler willen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2019 01:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2019 01:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |