Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt voor een tv showquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
Gisteren seizoen 3 afgerond. Vermakelijk, maar wel minder dan de eerste twee seizoenen. Zou jammer zijn als het gecanceld wordt, wanthet verhaal is nog niet afgerond.
Ik ga misschien toch wel kijken. Al mis ik Henry natuurlijk welquote:
Zeker wennen ja. Henry was eruit omdat die een groot fan was van de boekserie waarop de serie is gebaseerd, maar steeds in de clinch lag omdat de schrijvers de boeken steeds meer negeerde en hun eigen (In zijn ogen, mindere) lijn gingen volgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:29 schreef Vlinder het volgende:
Dat zal wel even wennen worden. Liam heeft natuurlijk niet zo'n diepe lage stem als Henry.
Waarom is Henry ook alweer er uit? Ik weet het niet meer
Ik ga mezelf dit niet aandoenquote:Op maandag 3 november 2025 17:33 schreef Vlinder het volgende:
Ah. Hier is het topic.
Doodse stilte vanuit iedereen. Vonden jullie het ook zo slecht?
Het lag hem zeker niet aan Liam. Wel aan het slappe verhaal. En wat was dat musical stuk in de een na laatste aflevering
Vond seizoen 1 al zo godhemeltergend slecht dat ik overwoog om voor een trein te springen als ik nog een aflevering moest kijken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind het al knap dat er hier mensen zijn die seizoen 1 hebben afgemaakt
Haha ik ook. Vooral die ene ep met die draak die eruit zag alsof hij in 1998 door een zwakbegaafde peuter in elkaar was ge-CGI'd staat me nog bij.quote:Op maandag 3 november 2025 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond seizoen 1 al zo godhemeltergend slecht dat ik overwoog om voor een trein te springen als ik nog een aflevering moest kijken.
Jeetje.quote:Op maandag 3 november 2025 21:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Haha ik ook. Vooral die ene ep met die draak die eruit zag alsof hij in 1998 door een zwakbegaafde peuter in elkaar was ge-CGI'd staat me nog bij.
Ik weet nog dat ik zwoor die ellende nooit meer te kijken. Toen was ik een keer ziek en besloot ik voor de lol aflevering 1 van seizoen 2 aan te zetten. De eerste 15 minuten waren voldoende om mij nooit meer om te keren naar die ellende.
Ik vind Cavill trouwens een prima dude verder maar ik vond hem verder ook geen sterk punt van de serie ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |