abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210100795
Derde seizoen is echt schandalig hoor. Bijna onnavolgbaar en het gaat zo ongekend traag. Storytelling is echt zwaar onvoldoende
pi_210105822
Gisteren begonnen aan seizoen 3 en ik weet niet wat het is met deze serie, maar ik kom er maar gewoon niet in. Sowieso had ik de recap nodig om uberhaupt weer te weten wat de grote lijnen waren, maar dan nog voelt het alsof het maar nergens naartoe werkt ofzo. Het kijken voelt meer als "werken" dan als "he fijn, ik wil er nog een zien..."
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210123262
Er wordt gespeculeerd dat de show toch gecanceld gaat worden https://www.marca.com/en/(...)2704e9d708b459c.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:55:51 #179
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210123606
Gisteren seizoen 3 afgerond. Vermakelijk, maar wel minder dan de eerste twee seizoenen. Zou jammer zijn als het gecanceld wordt, want het verhaal is nog niet afgerond.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_210124747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:55 schreef Starflyer het volgende:
Gisteren seizoen 3 afgerond. Vermakelijk, maar wel minder dan de eerste twee seizoenen. Zou jammer zijn als het gecanceld wordt, wanthet verhaal is nog niet afgerond.
Zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt voor een tv show :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210148089
Wat een kutseizoen. De aflevering met Ciri in de woestijn had ook in 15 minuten gekund. Zonde. Het kan allemaal zoveel beter -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_210148799
Ik heb besloten om de laatse drie eps maar te skippen. Fuck it. Laat ze lekker het vierde seizoen cancellen. :P
-Rabia Al-Basri
pi_210162826
33% van de mensen die de eerste helft van het derde seizoen hebben bekeken, hebben (nog) niet de moeite genomen om de tweede helft te kijken

https://www.serietotaal.n(...)lix-flinke-kopzorgen
-Rabia Al-Basri
pi_210173389
Producent van the Witcher verklaart waarom de kijkcijfers voor dit seizoen zo kut zijn. Tldr: komt door de TikTok generatie :')

https://pu.nl/artikelen/n(...)/#Echobox=1691157011
-Rabia Al-Basri
pi_210355631
Dit is een betere uiteenzetting waarom the Witcher gefaald heeft. "sheer fucking hubris" :%

-Rabia Al-Basri
pi_213251108
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 april 2024 @ 19:13:21 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213251215
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ik ga misschien toch wel kijken. Al mis ik Henry natuurlijk wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 april 2024 @ 19:48:08 #188
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213251766
Nog 2 seizoenen om het helemaal de grond in te trappen :N
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Forum Admin woensdag 22 mei 2024 @ 17:48:10 #189
35723 crew  GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties