Even voor jou, ben ik dit?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, een betere vergelijking is dat je bijvoorbeeld at rondom Afrikaanse architectuur, taal en klederdracht tegen zou komen in een anders slavische setting. Het 'wisselen van' maakt het idd een scheve vergelijking. De negers zijn immers een constante.
Ok, Ryan Reynolds als Shaft kan wel dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee, want nou trek je het erg breed en je weet best dat ik dat niet zo bedoelde.
Maar ik weet ook hoe je post hier op dit forum, dus...
Om politiek correct te zijn, waarom anders?quote:Op zaterdag 21 december 2019 05:06 schreef NoPicNic het volgende:
1e aflevering gezien en het bevalt mij goed maar waarom moeten in deze boreale wereld personages vertolkt worden door gekleurde medemensen. Een serie over een Afrikaanse stam laat je ook niet over aan bleekscheten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja ergerde ik me ook aan. Iedereen weet dat negers niet bestaan in fantasy.![]()
Sinds oktober/november zie ik, https://www.bol.com/nl/se(...)0/N/8299/?view=tilesquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:35 schreef vosss het volgende:
Overigens grappig dat Geralt met enige regelmaat "hhmmmm" zegt. Dat deed ie in de games ook vaak. In de boeken ook? Zijn die trouwens in het Nederlands te krijgen?
Ja ik zie het ook net!quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sinds oktober/november zie ik, https://www.bol.com/nl/se(...)0/N/8299/?view=tiles
Geloof dat er wel hardcover is. Meen een omnibus in mijn handen te hebben gehad ervan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook net!
Normaal lees ik nooit boeken. Iemand die ze gelezen heeft en weet of daar een beetje doorheen te komen is als je niet zo een lezer bent?
Jammer dat het alleen paperbacks zijn; ik had liever hardcover gehad eigenlijk. Misschien maar eens kopen
Henry Cavill heeft de game sowieso gespeeld en kwam er daarna achter dat er ook nog boeken waren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef LelijKnap het volgende:
Weten jullie welke acteurs de game gespeeld hebben ter verdieping?
Ha, tof. Van hem had ik het ook wel verwacht gezien hoe hij in alles zo erg op de gameversie lijkt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Henry Cavill heeft de game sowieso gespeeld en kwam er daarna achter dat er ook nog boeken waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |