Ik bedoelde juist dat hij maar 2 dagen echt goed was, maar dat in de herinnering anders is blijven hangenquote:Op maandag 19 juli 2021 13:50 schreef 297534 het volgende:
[..]
De Plus was inderdaad supergoed. Ben benieuwd of we van hem nog mooie dingen van gaan zien.
Oh! Ja dat is inderdaad anders blijven hangen. Hij was daarna inderdaad overtraind ofzo. En naar Ineos vertrokken.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat hij maar 2 dagen echt goed was, maar dat in de herinnering anders is blijven hangen
Maar hij won na de Tour nog de Eneco Tour (of hoe die toen heette) en daarna is het wel helemaal stil geworden, is nu overtraind, geloof ik.
Denk dat Vingegaard ook wel naar de Tour gaat volgend jaar.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgend jaar Vinnegaard-Groenewegen naar de Giro, Roglic-Van Aert-Kuss naar de Tour?
Waarom staat Kruijswijk in geen van deze twee rijtjesquote:Op maandag 19 juli 2021 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgend jaar Vinnegaard-Groenewegen naar de Giro, Roglic-Van Aert-Kuss naar de Tour?
quote:Op maandag 19 juli 2021 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom staat Kruijswijk in geen van deze twee rijtjes
@:Mani89
Groenewegen had toch al aangegeven dat ie volgend jaar de tour weer wilde doen als dat "sprinttechnisch" interessant isquote:Op maandag 19 juli 2021 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Jazeker: https://www.wielerflits.n(...)g-in-tour-de-france/quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
Groenewegen had toch al aangegeven dat ie volgend jaar de tour weer wilde doen als dat "sprinttechnisch" interessant is
Hij mag van alles willen maar er is geen ruimte voor hemquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
Groenewegen had toch al aangegeven dat ie volgend jaar de tour weer wilde doen als dat "sprinttechnisch" interessant is
Ah, is dat al bekend, heb ik gemist danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij mag van alles willen maar er is geen ruimte voor hem
Nee dat nietquote:
Kan me ook niet voorstellen dat ze iemand als Van Aert gaan ‘opofferen’ voor Groenewegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij mag van alles willen maar er is geen ruimte voor hem
klopt natuurlijk en die wil ook voor het groen gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar kan me niet voorstellen dat ze bij Jumbo een plek vrijmaken voor Groenewegen. Het treintje moet gevuld worden voor gele trui daarnaast heb je Wout ook voor wat sprints.
Heeft wel nog een contract t/m 2023 toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
klopt natuurlijk en die wil ook voor het groen gaan
maar denk dat als ze groenewegen niet meenemen dat die wel eens een andere ploeg op kan gaan zoeken......
Nee, Van Aert zullen ze voor niemand opofferen. Maar misschien 1 knecht, bijv. Gesink, minder zou misschien nog kunnen? Dan zou Groenewegen wel meekunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze iemand als Van Aert gaan ‘opofferen’ voor Groenewegen.
Daarnaast lijkt de samenwerking tussen Teunissen en Van Aert ook best aardig te gaan.
Ik weet niet hoe ver de ambities reiken voor volgend jaar in de Tour, maar mocht Vingegaard zich doorontwikkelen en de Tour volgend jaar al willen winnen heb je wel voldoende ondersteuning nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:48 schreef VoMy het volgende:
Vingegaard + vAert naar de Tour, met Vingegaard als klassementsman en vAert die gewoon alles op alles moet zetten om elke etappe te winnen. Geen treintjes, geen gecontroleer, daar wordt niemand gelukkig van.
Ze vielen ook met (bijna) het hele team in de eerste week, dus dat volgend jaar maar niet meer doen. Voor de rest zie ik er niet echt problemen in, ze hebben een van de sterkste teams.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver de ambities reiken voor volgend jaar in de Tour, maar mocht Vingegaard zich doorontwikkelen en de Tour volgend jaar al willen winnen heb je wel voldoende ondersteuning nodig.
Deze Tour kwamen ze weg met een ploeg van 4 aan het eind, maar dat zal ook niet elk jaar zo zijn.
Ik doelde op het "geen gecontroleer". Je zal wel een team moeten sturen wat kan controleren als het moet. Maar hetzelfde team als dit jaar is prima inderdaad, ervan uitgaande dat je niet weer zoveel pech hebt. Gesink en Martin zijn daarin wel risicogevallen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze vielen ook met (bijna) het hele team in de eerste week, dus dat volgend jaar maar niet meer doen. Voor de rest zie ik er niet echt problemen in, ze hebben een van de sterkste teams.
Volgend jaar Dennis i.p.v. Martin misschien? Gesink begint ook ouder te worden, misschien dat een Dumoulin volgend jaar wel weer als knecht naar de Tour wil (met een vrijere rol in sommige etappes).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik doelde op het "geen gecontroleer". Je zal wel een team moeten sturen wat kan controleren als het moet. Maar hetzelfde team als dit jaar is prima inderdaad, ervan uitgaande dat je niet weer zoveel pech hebt. Gesink en Martin zijn daarin wel risicogevallen.
Ik was Dumoulin even helemaal vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgend jaar Dennis i.p.v. Martin misschien? Gesink begint ook ouder te worden, misschien dat een Dumoulin volgend jaar wel weer als knecht naar de Tour wil (met een vrijere rol in sommige etappes).
Sjors gaat weg waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was Dumoulin even helemaal vergeten
Je hebt ook Sjors en Foss nog natuurlijk. En misschien wil Roglic wel naar de Giro en wordt er nog veel meer geschoven.
Martin zullen ze volgend jaar in de Tour toch wel vervangen door Dennis?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik doelde op het "geen gecontroleer". Je zal wel een team moeten sturen wat kan controleren als het moet. Maar hetzelfde team als dit jaar is prima inderdaad, ervan uitgaande dat je niet weer zoveel pech hebt. Gesink en Martin zijn daarin wel risicogevallen.
Dennis krijgt sowieso niet dezelfde rol die Martin hadquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Martin zullen ze volgend jaar in de Tour toch wel vervangen door Dennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |