quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de valreep de weegschaal van Merel uit de executieverkoop gekocht.
ik was wel een beetje de queen van het offtopic gelulquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier ff lekker kwekken voor de afkickers die moeite hebben met het zwarte gat.
Voor wie ff offtopic wil gaan...
Was er niet op berekend...quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de valreep de weegschaal van Merel uit de executieverkoop gekocht.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:03 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker opgedoken en Servisch RLS Zudruga:De Servische HiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik was wel een beetje de queen van het offtopic gelul
Is niet mijn tekst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik was wel een beetje de queen van het offtopic gelul
het was 6 jaar, en ja, het kon minder, maar soms de enige plek waar je het kwijt konquote:
jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het was al met al toch een hele mooie tijd mensen. [ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een droge rooie beschuitsnee ben ik daar nog niet tegen gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je hebt je laatste oortje versnoept!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Voor niemand bang.
Toen waren de SL's nog leuk.
Gifje van Zeyina.
[ afbeelding ]
Sorry,quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
ga ik jullie nog wat vertellen, ik ontmoette Fritsie hier, en ik ging naar hem toe, leuk contact, en ik mag hem heel graag, kom daar in Heemstede met de trein aan, en Fritsie haalt me op, we stappen in de auto, en hij start niet!!!! Auto kapot, mensen gevonden die gingen duwen, affijn dat ding doet het weer, Fritsie al die tijd een fles wijn in zn binnenzak, eindelijk bij zn huis, we hadden wel een wijntje nodig, laat hij die fles wijn uit zn binnenzak vallen![]()
![]()
op de galerij
Gelukkig weet je niet meer waar ik woon, Heemstede is zoooo 2014quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
ga ik jullie nog wat vertellen, ik ontmoette Fritsie hier, en ik ging naar hem toe, leuk contact, en ik mag hem heel graag, kom daar in Heemstede met de trein aan, en Fritsie haalt me op, we stappen in de auto, en hij start niet!!!! Auto kapot, mensen gevonden die gingen duwen, affijn dat ding doet het weer, Fritsie al die tijd een fles wijn in zn binnenzak, eindelijk bij zn huis, we hadden wel een wijntje nodig, laat hij die fles wijn uit zn binnenzak vallen![]()
![]()
op de galerij
Heemskerkquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet meer waar ik woon, Heemstede is zoooo 2014
ja ik raak altijd in de war hahaha, maar het was wel mn leukste ontmoeting Fritsie, daarna ging het gewoon ook slecht met mij, en was weinig mobiel, het komt gelukkig weer een beetjequote:Op vrijdag 20 december 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig weet je niet meer waar ik woon, Heemstede is zoooo 2014
quote:
Zag het helemaal voor mij, best wel drankmisbruik ergens tochquote:
dat is zeker drankmisbruik!!!!!quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zag het helemaal voor mij, best wel drankmisbruik ergens toch
zijn ook geen vrenden meer geloof ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh ja Jessie die Ka een tand uit de mond slaat.
Sneue bak was dat wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie die Ka een tand uit de mond
Geen idee ik zie en hoor nooit wat van Ka volgens mij.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn ook geen vrenden meer geloof ik
was geen Kafan ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee ik zie en hoor nooit wat van Ka volgens mij.
Was niet met opzet.
Ow hahaquote:
Ze leek wel een beetje op Bonne..quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow hahaDat kon ik er niet uithalen.
Ik mocht haar wel, ze had in elk geval zelfspot. Ik lag vaak in een deuk om haar.
verlaten door haar man, die voor een jonger ding ging in de seksclub, dag centjes, dag bloemetjes, dag allesquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:45 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze leek wel een beetje op Bonne..
[ afbeelding ]
Ja, wie heeft die nou toch gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vic met haar spiegelen.
Ik weet niet meer wie deze gemaakt heeft, maar Vic gespiegeld.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, wie heeft die nou toch gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:45 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze leek wel een beetje op Bonne..
[ afbeelding ]
Toen werd ze echt link.quote:
Oude gewoontes verleert men niet. Ik vermoed dat hij ook uitgehaald heeft naar Gerrit want het is totaal onbegrijpelijk waarom iemand met zo'n machtspositie als Jessie niet bij de laatste 5 zit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sneue bak was dat wel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, wie heeft die nou toch gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dit was niet met opzet, Maar een naar ventje vind ik het wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oude gewoontes verleert men niet. Ik vermoed dat hij ook uitgehaald heeft naar Gerrit want het is totaal onbegrijpelijk waarom iemand met zo'n machtspositie als Jessie niet bij de laatste 5 zit.
Roevv..de gore moed..quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:06 schreef akveor het volgende:
Wanneer begint dat Utopia nu eindelijk eens? Na secret story ben ik wel weer eens toe aan een RLS...
Ze zien hem al aankomen.. Stalker..quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:56 schreef mcspicy het volgende:
En die Wyatt zou die nu bij de utopianen op bezoek gaan?
Wil die nou een piemel of een vagina?quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:57 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ze zien hem al aankomen.. Stalker..
Moet steeds denken aan "maatje 38".quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eelden-finale-utopia
Merel wordt mooi in beeld gebracht in Oma's zwarte plooirok, dat buikje![]()
Weet het niet meer..quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die nou een piemel of een vagina?
Ja net als de cossers die al te slank zijn Hahahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Moet steeds denken aan "maatje 38".
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die kende ik niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sneue bak was dat wel.
[ afbeelding ]
Nee...wat is er raar aan dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit topic ziet er bij mij raar uit meer mensen last van?
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze stond daar echt als een Sumo worstelaar😂quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja de layout is opeens anders.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Thanks Aggiequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)eelden-finale-utopia
Het bovenste gedeelte van het reactiegedeelte is vervaagd en de posts zelf zien er ook kaal uit, ik weet niet wat maar ik mis iets. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raar bij andere topics is het goed
Ik zie op mobiel niks mis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het bovenste gedeelte van het reactiegedeelte is vervaagd en de posts zelf zien er ook kaal uit, ik weet niet wat maar ik mis iets. Heel vreemd.
Op pc ook niks mis.quote:
Niet te geloven, dat Talpa. Bijna altijd het laatste woordquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Het gaat mis vanaf deze post, het moment waarop Talpa ingreep :
[ afbeelding ]
Ja, dat word wennen he?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:03 schreef Joke43 het volgende:
Hiske echt gewonnen. Nu echt afgelopen. En dan p!nk knoer hard... tranen ja....
Voorlopig de vagina houden ,baarmoeder en eierstokkies gaan er wel uitquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil die nou een piemel of een vagina?
Ja die garen vanzelfquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Voorlopig de vagina houden ,baarmoeder en eierstokkies gaar er wel uit
foutje door mijn slechte zicht , maar ze gaan er uit en garen dus nietquote:
OMG ze is echt een winterpeen gewordenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
OMG ze is echt een winterpeen geworden
van onschuldig worteltje naar niet te ontziene winterpeen![]()
![]()
wat utopia al niet met een mens wortel kan doen
Hahaha wat grappig weer. De Humor spat er vanafquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
OMG ze is echt een winterpeen geworden
van onschuldig worteltje naar niet te ontziene winterpeen![]()
![]()
wat utopia al niet met een mens wortel kan doen
Je kan de uitzending terugkijken op de site.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was het nog wat de uitzending op tv of werd het net zo afgeraffeld als de finale in 1
Is het de moeite?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan de uitzending terugkijken op de site.
toch maar eens even spieken danquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan de uitzending terugkijken op de site.
quote:
Hard stoken bedoelt ze. Stoken en zelf buiten de wind blijven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha die moeder ook tegen hiske, je hebt het verdiend, je moest zo hard werken
precies dat!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hard stoken bedoelt ze. Stoken en zelf buiten de wind blijven.
Doet me denken aan Willy Wonka & The Chocolate Factory - I Want It Now!quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:00 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
link van Fritsie verwijderd?
Gaat hene zeg. (was op verzoek van Talpa...staat verdorie in de Telegraaf.
Vreselijk wat een mensquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:00 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
link van Fritsie verwijderd?
Gaat hene zeg. (was op verzoek van Talpa...staat verdorie in de Telegraaf.
Nee, dat gekwijl van Billy er bij, ik vond het wederom nietsquote:
Ja Brandon had van het publiek meer stemmen dan Hiskequote:Op zaterdag 21 december 2019 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, als Gerrit Merel, Frannie en Brandon, Hiske niet de volle punten hadden gegeven in de finale, dan had Brandon gewonnen? Via de streamers en smsjes?
Precies Poezewoes , ze zijn zelf zo dom geweestquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, als Gerrit Merel, Frannie en Brandon, Hiske niet de volle punten hadden gegeven in de finale, dan had Brandon gewonnen? Via de streamers en smsjes?
Ja ik lees het net Poezewoes , een uur uitzending en overquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-roemloos-ten-onder/
SBS 6-show Utopia geruisloos en roemloos ten onder
Deze is leuker om te zien dan de laatste uitzending .quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit was 6 jaar Utopia!
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-12-20
Best wel de moeite om terug te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was het nog wat de uitzending op tv of werd het net zo afgeraffeld als de finale in 1
Ja. Eerlijk is eerlijk, Billy deed het bijna professioneel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:31 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Best wel de moeite om terug te kijken
Billy was hier geknipt voor
ik heb Billy altijd leuk gevonden in Utopiaquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Eerlijk is eerlijk, Billy deed het bijna professioneel.
Totaal geen spanning en sensatie..quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het was kort en met veel herhalingen doorspekt en zonder wat voor franje dan ook. Geen oud-bewoners erbij. Niks. Alleen Billy en een handjevol publiek familie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Totaal geen spanning en sensatie..
Ik vond het teleurstellend het eindequote:Op zaterdag 21 december 2019 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was kort en met veel herhalingen doorspekt en zonder wat voor franje dan ook. Geen oud-bewoners erbij. Niks. Alleen Billy en een handjevol publiek familie.
Dit dus... Foei Talpa..quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vond het teleurstellend het einde
Nee, maar ik snap nog veel minder van zes stemmen van iedere inwoner op Hiske .....quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Waarom geloof ik die 14,31 stemmen voor Hiske niet?
Da's 31,8% van alle bellers em SMS berichten
Een potje doorgestoken kaart...quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Waarom geloof ik die 14,31 stemmen voor Hiske niet?
Da's 31,8% van alle bellers em SMS berichten
Die reaktie van Merel was echt tenenkrommend, die denderde als 'n Leopard tankquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het terug wil zien, gemonteerd uit de TV uitzending .....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst families en reacties bewoners.
x7pfv03
[ afbeelding ]
De finale van Utopia - december 2019.
x7pfu6g
Brandon is gewoon in het pak genaaid door de rest daar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nog veel minder van zes stemmen van iedere inwoner op Hiske .....
Dat gevoel bekroop mij ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Brandon is gewoon in het pak genaaid door de rest daar.
Thx topperquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het terug wil zien, gemonteerd uit de TV uitzending .....![]()
[ afbeelding ]
Aankomst families en reacties bewoners.
x7pfv03
[ afbeelding ]
De finale van Utopia - december 2019.
x7pfu6g
Tja, moet je wel streams hebben. Gister een poos op TWITCH zitten gluren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Ik zag berichten over een RLS in Servië, is dat de moeite van het streamen waard ?
Dank je, mooi overzichtje, bijzonder behulpzaam ....quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, moet je wel streams hebben. Gister een poos op TWITCH zitten gluren.
Vanochtend was ie nog ofline maar nu weer beelden
https://www.twitch.tv/kremenko_ljubomir
Ze zijn wel snel met hun krant:
https://pink.rs/zadruga
En dito youtube kanaal (Dus je hoeft daar geen filmpies te maken denk ik)
https://www.youtube.com/channel/UCCQvGJL0tWeuLw5vkro6cLw
Draait bij mij vlekkeloos onder firefox en chromequote:Op zaterdag 21 december 2019 11:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg steeds netwerkfouten, Twitch kanaal laadt om de één of andere reden niet ....
Thanks, ga dat dan even proberen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Draait bij mij vlekkeloos onder firefox en chrome
Werkt nu ook, is het live beeld die gasten op bed met die muziek eronder ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Juist dat dus , ze hebben Hiske in de kaart gespeeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nog veel minder van zes stemmen van iedere inwoner op Hiske .....
Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Werkt nu ook, is het live beeld die gasten op bed met die muziek eronder ?
Thanx..quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Okay, ik geef het even een kans, maar als we deze SL de hele dag houden is het snel klaar ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel.
Het is een hele grootte groep.
Iemand beweerde 40 personen
Gister was wel absoluut live.
Zag daar dingen gebeuren die 25 minuten later in die krant stonde.
Wel lekker dat je dan de taal een heel klein beetje kunt verstaan en samen met die artikelen in de krant en google translate best wel te volgen.
Ja, gister was wel aardig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ik geeft het even een kans, maar als we deze SL de hele dag houden is het snel klaar ...
Kan je dit ook vertaald krijgen ? en is dit grieks ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, moet je wel streams hebben. Gister een poos op TWITCH zitten gluren.
Vanochtend was ie nog ofline maar nu weer beelden
Ze zijn wel snel met hun krant:
https://pink.rs/zadruga
En dito youtube kanaal (Dus je hoeft daar geen filmpies te maken denk ik)
https://www.youtube.com/channel/UCCQvGJL0tWeuLw5vkro6cLw
Nogmaals bedankt, ik probeer het even in de achtergrond en ik monteer op dit moment nogquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ja, gister was wel aardig.
Hadden der 2 ruzie.
Ze mochten uurtje radio maken.
En verder mogen ze daar gewoon roken(buiten)
Ja en veel, heel veel kijkers 13000 was de top (DERTIEN DUIZEND)quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt, ik probeer het even in de achtergrond en ik monteer op dit moment nog
wat hoogtepunten uit de TV uitzending van gisteren. Ik vond die best wel aardig.
Jammer dat ik je live stream vanaf de poort afgelopen woensdag gemist heb trouwens,
ik las behoorlijk wat enthousiaste reacties ....
Het was ook erg leuk gedaan, nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja en veel, heel veel kijkers 13000 was de top (DERTIEN DUIZEND)
Ik zal ze voor jou ff allemaal achter elkaar monteren als kleine dank.
Gaat wel morgen worden maar wat in het vat zit verzuurt niet
Oh, dat is nice ! Dat zou ik erg waarderen, dank alvast man ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Yep, ik dacht eerst ach 1300, het zal wel maar toen zag ik donderdag de youtube cijfertjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:12 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk gedaan, nogmaals bedankt
(13000 wow, zoveel lurkers?)
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar naar DGK toequote:Op zaterdag 21 december 2019 12:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wel jammer dat Life aan de poort er niet blij mee was, ze hadden zo toch een veel groter bereik en iedereen spral bewondering uit voor de verslaggeefster.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, ik dacht eerst ach 1300, het zal wel maar toen zag ik donderdag de youtube cijfertjes.
Stream is oplast van youtube wel of line omdat ik er muzie k achter had staaan.
Life aan de poort FB groep was nie blij.
En hou er rekening mee, ik had de link alleen via de COS gedeeld!!!
En vandaar uit is het als een inktvlek uitgegroeid
Ja, dat vind ik ook en ik waardeer het ook ontzettend ....quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:16 schreef PTLe het volgende:
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar naar DGK toe![]()
na al zijn inspanning en tijd die er in gegaan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook en ik waardeer het ook ontzettend ....![]()
Ik heb gisteren nog wat harde schijven nagelopen en bestanden samengevoegd,
hierbij nog wat statistieken van de afgelopen zes jaar onder de spoiler .....
Ow jeetje ik weet niet wat ik zie , en wat erg 4 laptops naar de knoppen , dit heeft je een smak geld gekost DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Heel Hartelijk dank wat je allemaal voor ons gedaan heb
![]()
je bent een kanjer
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ja, dat heb ik ook vaak gehad. In het begin werden vaak fragmenten door Talpa verwijderd,quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:19 schreef Appeltje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je offline was gehaald door een klacht van Talpa, maar het was dus de muziek.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook en ik waardeer het ook ontzettend ....![]()
Ik heb gisteren nog wat harde schijven nagelopen en bestanden samengevoegd,
hierbij nog wat statistieken van de afgelopen zes jaar onder de spoiler .....
DGK je verdient gewoon een lintje, nee een sjerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg Ridder Grootkruis![]()
Ach, in plaats van een laptop afschrijven in 5 jaar, deed ik het in anderhalf ....quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:29 schreef PTLe het volgende:
Ow jeetje ik weet niet wat ik zie , en wat erg 4 laptops naar de knoppen , dit heeft je een smak geld gekost DGK, Heel Hartelijk dank wat je allemaal voor ons gedaan heb
![]()
je bent een kanjer
![]()
Het was in de Cos gewoon een unieke ervaring zo met zijn allen na het plotseling op zwart gaan. Veel leuker dan die hele finale!quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nee, het nr van AC/DC heeft de feed de das omgedaan(na dat het afgelopen was)
Was ook een feed van? 5 uur?
Mijn hemel , we mogen je wel gaan ondersteunen zo op deze manierquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, in plaats van een laptop afschrijven in 5 jaar, deed ik het in anderhalf ....
Nee hoor, niet nodig, ik kon ze via mijn werkgever afschrijven ....quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:37 schreef PTLe het volgende:
Mijn hemel , we mogen je wel gaan ondersteunen zo op deze manier
Wij wisten de uitslag al, en toen moesten de eerte gasten nog naar buiten komen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het was in de Cos gewoon een unieke ervaring zo met zijn allen na het plotseling op zwart gaan. Veel leuker dan die hele finale!
Ow gelukkig , ik schrok er echt al vanquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig, ik kon ze via mijn werkgever afschrijven ....
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wij wisten de uitslag al, en toen moesten de eerte gasten nog naar buiten komen.
En het was inderdaad gewoon ff leuk om te doen. toen de talpa streams op zwart gingen.
Net als m'n 2e scherm bij de stemingen, werden ook goed bekeken en niet alleen door de COS. Ook die link was rap uitgelekt.
Heb je ook ondertitelingquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow gelukkig , ik schrok er echt al van![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De stream van afgelopen dinsdag gaat nog ff in de reprise
Ik monteer morgen alle beelden wel ff aan elkaar.
Voor de liefhebbers:
(we stappen in op een minuut of 25)
Ik zit ff die youtube chat mee te lezen. Woensdag geen tijd voor.quote:
Die wortel heb alleen maar tegen die kruk aan lopen hangen/gestaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als het vervelend wordt, moeten jullie het maar zeggen hoor .....![]()
[ afbeelding ]
De pitch van de finalisten - 18 december 2019.
x7pggz4
Nee joh, leuk juist....quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7pggz4
Ben je mal, we waarderen het juist enorm!lquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7pggz4
Vertrek staat ook op de talpa site dus waarom daar je vingers aan brandon?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik durf het vertrek nog even niet aan, vanwege de muziek die eronder zit ....![]()
Maar ik vind het jammer om die eruit te moeten halen, het was erg pakkend en passend ...
Oh, dat had ik nog niet eens gezien, ja dan wel ... maar ik vind het wel leuk om het ook te hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vertrek staat ook op de talpa site dus waarom daar je vingers aan brandon?
Die knoop van de rok wordt 'n projektiel en moordwapen als die rok knaptquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die wortel heb alleen maar tegen die kruk aan lopen hangen/gestaan.
Als ze ging zitten knapte ze uit der rok
Was er zo een met haakjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die knoop van de rok wordt 'n projektiel en moordwapen als die rok knapt
Ja, dat moet wel als je een maat 38 wil dragen terwijl je maat 42 hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was er zo een met haakjes.
En ik denk dat jij wel weet wat de uitdrukking betekend "De broek op de vreethaak zetten"
Ze dankte hen ook omdat ze haar op die manier geholpen hadden naar de overwinning. Was niet de bedoeling maar ja, tactisch stemmen pakt niet altijd goed uit hè, kijk maar naar Jessie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Juist dat dus , ze hebben Hiske in de kaart gespeeld
Nee hoor leuk om terug te zien allemaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7pggz4
Dat doe ik dagelijks de broek op de vreethaakquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was er zo een met haakjes.
En ik denk dat jij wel weet wat de uitdrukking betekend "De broek op de vreethaak zetten"
Toppertje he, die Fritsiequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Loopt lekker dit topic. [ afbeelding ]
Fritsie.
Net als bij een echte uitvaart?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Loopt lekker dit topic. [ afbeelding ]
Fritsie.
* Gizmogirl28 Trekt Fritsie onder steen weg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie kruipt weer terug onder zijn steen
Uitvaart is nou niet het 1ste wat in mij opkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Net als bij een echte uitvaart?
Nog ff herineringen/beelden terug halen.
Peukie roken , genieten van een plakie droge HEMA cake.
Een paar plannen maken voor de toekomst en vanaf maandag de voorbereidingen van kerst en oud en nieuw.
Met haar maat 38, zogenaamd dezelfde maat als Frannyquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die wortel heb alleen maar tegen die kruk aan lopen hangen/gestaan.
Als ze ging zitten knapte ze uit der rok
Zou ze echt maat 42 hebben? Ze oogt veel groter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je een maat 38 wil dragen terwijl je maat 42 hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zou ze echt maat 42 hebben? Ze oogt veel groter.
Ha Meertje, je bent was weer eens pontificaal in beeldquote:
44-46 schat ik. Al kun je op tv dikker voorkomen dan je bent. Maar toch..maatje 38 is het beslist niet. Geeft ook niks, de één is wat flinker dan de ander.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zonder camera is Merel 1.95 lang en weegt ze 86kg 🤪quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toen ze belde met die stylist noemde zij haar eigen maten. Kledingmaat 42 en schoenmaat meen ik 41. Later werd er gezegd dat die leren rok die ze mocht dragen maat 38 was en of dat nog ff extra hard gezegd kon worden. Een maatje meer is geen probleem natuurlijk maar lieg er dan niet over want wij zien het toch gewoon?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze zei toen ook, dat ze 1.64 groot was, nou dan is ze niet veel langer dan ik en oog je al snel dik..Een propje zak maar zeggen...Maar maat 38? Nooit..quote:Op zondag 22 december 2019 05:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toen ze belde met die stylist noemde zij haar eigen maten. Kledingmaat 42 en schoenmaat meen ik 41. Later werd er gezegd dat die leren rok die ze mocht dragen maat 38 was en of dat nog ff extra hard gezegd kon worden. Een maatje meer is geen probleem natuurlijk maar lieg er dan niet over want wij zien het toch gewoon?
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al 20 jaar niet had gezien. Ze zegt: "Wat ben jij dik geworden, gebruik je soms prednison?" Ehhhhh nee dus...toen ik haar voor het laatst zag, had ik ondergewicht, laat ik het zo zeggen. Nog geen 50 kg. En ja, nu ben ik 65 kg bij 165 cm. Plus 20 jaar ouderder. Ik reed naar huis en dacht:"Je bent en blijft een muts. Geen wonder dat er vaak ruzie met je was. "quote:Op zondag 22 december 2019 07:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei toen ook, dat ze 1.64 groot was, nou dan is ze niet veel langer dan ik en oog je al snel dik..Een propje zak maar zeggen...Maar maat 38? Nooit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Heel veel sterkte Aggie. Ik kan niks anders zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 1.62 en maat 38. No way dat Merel dat ook is.quote:Op zondag 22 december 2019 07:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze zei toen ook, dat ze 1.64 groot was, nou dan is ze niet veel langer dan ik en oog je al snel dik..Een propje zak maar zeggen...Maar maat 38? Nooit..
Bedankt.Er zijn ook geen woorden voor. De realiteit is hard. Maar ik kom er wel. Morgen wéér een gesprek en dan hoop ik dat ze spijkers met koppen slaan. Wachttijden he. Op naar 2020🎉quote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Aggie. Ik kan niks anders zeggen.
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Hij lijk zo ver weg en is ook zo dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte liede kent geen afstand hij zit in jou hart en jij in de zijne, en die liefde zal nooit vergaan.
Je zit met de kerst voor je gevoel alleen maar toch zal hij ook bij je zijn.
Dit zijn zware dagen. Heel veel sterkte skeet.![]()
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Ach jee. Heel heel veel sterkte vrouw!💐SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
puf... tijd..zin
top Kaart..
Hans is verhuisd.. zit je dan
Uto op zwart... lieve schat
FOK is groot.. je vnd je weg
of elders
fijne tikkert is U
.. Naae eh . meid wat heb je vetjes![]()
en je lijkt wel ouder![]()
bestel gewoon 42..past altijd heur
tip.. roomboter op de kerst_stol![]()
Ag(gos)ie, sorry dat is de cryptogrammer in mij, sterkte lieverd, wat moet dit naar zijn! Maar OK de feestdagen komen eraan, maar laten we wel zijn het komt nooit gelegenquote:Op zondag 22 december 2019 13:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bedankt.Er zijn ook geen woorden voor. De realiteit is hard. Maar ik kom er wel. Morgen wéér een gesprek en dan hoop ik dat ze spijkers met koppen slaan. Wachttijden he. Op naar 2020🎉
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Weet eigenlijk niks te zeggen, alleen dat het heel heel triest is voor je, maar daar heb je ook niks aan, toch wens ik dat je toch fijne dagen zult hebben, en veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ho ho fokking BloesBloes mag ik ffquote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kerst, commercieel Cola Cola-feest en niemand mag alleen zijn en iedereen moet janken en dat wordt je een maand lang door je strot geperst want je zal erin meegaan, of je wil of niet en geld moet rollen en economisch is het een geslaagd model. Nou, vrijdag is het gewoon weer vrijdag, steken we die achterlijke boom in de fik en vreten de restjes op en klaar en woensdag en donderdag, ach als je mazzel hebt ben je lekker vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Geweldig😂quote:Op zondag 22 december 2019 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
puf... tijd..zin
top Kaart..
Hans is verhuisd.. zit je dan
Uto op zwart... lieve schat
FOK is groot.. je vnd je weg
of elders
fijne tikkert is U
.. Naae eh . meid wat heb je vetjes![]()
en je lijkt wel ouder![]()
bestel gewoon 42..past altijd heur
tip.. roomboter op de kerst_stol
quote:Op zondag 22 december 2019 19:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ho ho fokking BloesBloes mag ik ff![]()
Kheb een fokking nepkerstboom en die steek ik fok fok niet in de fok fik en ik vind het fok fok niet erg om fokking allenig te zijn
Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hè, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerële gelul heeft al genoeg slachtoffers geeïst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BloesBloes op 22-12-2019 19:19:11 ]
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Heel veel sterkte AggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat Jian zegt.quote:Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hè, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerële gelul heeft al genoeg slachtoffers geeïst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek.
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Ow Aggie wat verdrietig , eigenlijk weet ik geen goede woorden voor je , ik wens je heel veel sterkte , en hoop dat je de kerst goed door komt al is het ook met roggebrood en oude kaas 🙏💖😘🎅🤶🌲SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Het is meer dat je dat trieste verhaal leest, en dat je toch wil laten weten, dat je meeleeft, niet meer of niet minder.quote:Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hè, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerële gelul heeft al genoeg slachtoffers geeïst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek.
de meesten worden er een stuk aardiger vanquote:Op maandag 23 december 2019 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Het lijkt erop, dat de mensen toch , wel afgekickt zijn van Utopia![]()
![]()
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke lief van je, vooral doen, mijn verhaaltje ging over kerst en ..... enfin Aggie begrijpt het wel denk ik.quote:Op maandag 23 december 2019 10:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het is meer dat je dat trieste verhaal leest, en dat je toch wil laten weten, dat je meeleeft, niet meer of niet minder.
Beetje rare opmerking van iemand die je 20 jaar niet gezien hebt. Mensen worden ouder dus veranderen ook en om je dan meteen maar dik te noemen? Niet voor niks dat je haar 20 jaar niet zag. Met zo'n type heb je ook geen vijanden nodig.quote:Op zondag 22 december 2019 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al 20 jaar niet had gezien. Ze zegt: "Wat ben jij dik geworden, gebruik je soms prednison?" Ehhhhh nee dus...toen ik haar voor het laatst zag, had ik ondergewicht, laat ik het zo zeggen. Nog geen 50 kg. En ja, nu ben ik 65 kg bij 165 cm. Plus 20 jaar ouderder. Ik reed naar huis en dacht:"Je bent en blijft een muts. Geen wonder dat er vaak ruzie met je was. "Ik heb overigens maat 40/42...ligt eraan waar ik koop c.q. bestel
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aggie, wat moet ik zeggen?
[ Bericht 3% gewijzigd door magnaal op 23-12-2019 12:13:40 ]
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹Natuurlijk blijft Hans erbij horen Aggie. Denk aan de mooie tijd die als herinnering overblijft. Hans mag nu dan wat verder van je vandaan zijn maar de liefde blijft. Ik wens je alle sterkte toe met deze rottige dagen waar iedereen gezellig samen is. Ik weet hoe het voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig! Zo zie ik die rotdagen ook maar. Net uit de drukke winkel waar mensen zich arm kopen aan Kersttroep omdat het van hen verwacht wordt. Straks geen geld meer in het nieuwe jaar en dan weer klagen. Ik heb een ruim bedrag van de bank gehaald voor mijn eigen spaarpot en moet lachen om al die kopers die straks blut zijn. Ik eet wat ik normaal ook eet en geen onnodige luxe. Toch blijf ik moeite houden met dit soort dagen waar mensen elkaar opzoeken en het gezellig hebben en ik in mijn uppie zit. Maar ik wacht tot het nieuwe jaar weer is begonnen en dan is iedereen weer heel alleentjes.quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kerst, commercieel Cola Cola-feest en niemand mag alleen zijn en iedereen moet janken en dat wordt je een maand lang door je strot geperst want je zal erin meegaan, of je wil of niet en geld moet rollen en economisch is het een geslaagd model. Nou, vrijdag is het gewoon weer vrijdag, steken we die achterlijke boom in de fik en vreten de restjes op en klaar en woensdag en donderdag, ach als je mazzel hebt ben je lekker vrij.
Ik mis het eigenlijk helemaal niet. Komt denk ik omdat er best wel goede programma op tv zijn momenteel. Zo heb je 'I Spy' op NPO3 maandagav., 'Kamp Waes' op België1 zondagav. en 'Keizersvrouwen' op Ned.3 zondagav. Genoeg te zien en best de moeite waard.quote:Op maandag 23 december 2019 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Het lijkt erop, dat de mensen toch , wel afgekickt zijn van Utopia![]()
![]()
Ja, mijn vrijgezelle dochter gaat morgenochtend om 6 uur aan het werk, om mensen in de gelegenheid te stellen hun kerstinkopen te doen. Hoe hufterig klanten dan zijn, niets kerstgedachte..en kerstavond is ze kapot en verdrietig..quote:Op maandag 23 december 2019 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geweldig! Zo zie ik die rotdagen ook maar. Net uit de drukke winkel waar mensen zich arm kopen aan Kersttroep omdat het van hen verwacht wordt. Straks geen geld meer in het nieuwe jaar en dan weer klagen. Ik heb een ruim bedrag van de bank gehaald voor mijn eigen spaarpot en moet lachen om al die kopers die straks blut zijn. Ik eet wat ik normaal ook eet en geen onnodige luxe. Toch blijf ik moeite houden met dit soort dagen waar mensen elkaar opzoeken en het gezellig hebben en ik in mijn uppie zit. Maar ik wacht tot het nieuwe jaar weer is begonnen en dan is iedereen weer heel alleentjes.
Zeker, saai hoor.quote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef stormiot het volgende:
Nog steeds ff wennen geen streams meer 😀
Dit dus...quote:Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef stormiot het volgende:
Nog steeds ff wennen geen streams meer 😀
Uiteindelijk wel maar niet snel.quote:Op maandag 23 december 2019 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of een nieuwe RLS![]()
Maar vermoed ook dat die er niet meer komt.
Als er morgen een goed concept ligt heb je overmorgen een nieuwe RLS. Het is een kwestie van vraag en aanbod, zoals altijd. Als het geld oplevert is het interessant voor de commerciëlen en dan zenden ze het uit. Klaar.quote:
Denk ik ook.quote:Op maandag 23 december 2019 13:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als er morgen een goed concept ligt heb je overmorgen een nieuwe RLS. Het is een kwestie van vraag en aanbod, zoals altijd. Als het geld oplevert is het interessant voor de commerciëlen en dan zenden ze het uit. Klaar.
en anders maken wij er 1? Volgens mij zijn de cossers wel in staat een nieuw format te schrijven, die spannend, controversieel en vooral door de hele wereld omarmt zou wordenquote:Op maandag 23 december 2019 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Denk ik ook.
En het zou me niets verbazen als er allang wat klaarligt.
Goeie. Dat kunnen we wel.quote:Op maandag 23 december 2019 15:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
en anders maken wij er 1? Volgens mij zijn de cossers wel in staat een nieuw format te schrijven, die spannend, controversieel en vooral door de hele wereld omarmt zou worden
Ik twijfel hier geen seconde aan! Wie maakt de eerste draft?quote:Op maandag 23 december 2019 15:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
en anders maken wij er 1? Volgens mij zijn de cossers wel in staat een nieuw format te schrijven, die spannend, controversieel en vooral door de hele wereld omarmt zou worden
We zouden eerst moeten inventariseren, wat er allemaal aan de orde moet komen of juist niet..quote:Op maandag 23 december 2019 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik twijfel hier geen seconde aan! Wie maakt de eerste draft?
Eerst moeten we Hummie recruterenquote:Op maandag 23 december 2019 15:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
We zouden eerst moeten inventariseren, wat er allemaal aan de orde moet komen of juist niet..
of een soort Hummiequote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst moeten we Hummie recruteren
Lanzarote lijkt me ideaal.quote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laten we beginnen met de locatie.
Ik kies voor een lekker warm land.
Ik zou voor een koud land kiezenquote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laten we beginnen met de locatie.
Ik kies voor een lekker warm land.
Kan ik prima mee leven.quote:Op maandag 23 december 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lanzarote lijkt me ideaal.
plus daar wil ik graag nog eens heen
Hopelijk zonder die kwal.quote:Op maandag 23 december 2019 15:16 schreef magnaal het volgende:
Van mij mogen ze in kasteel Meiland wonen...
The Island op Net 5 was dat volgens mij 30 dagen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Eiland is wel een goed idee voor een nieuwe locatie maar krijg je dan niet een Expeditie Robinson idee?
Dit?quote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Island op Net 5 was dat volgens mij 30 dagen.
Alleen geen streams.
Doen ze goed. Ze moeten het ijzer smeden als het heet is. Nu komen er vast nog schuimpjes op af, over een half jaar niet meerquote:
Knap hoor na 1les al voleerd DJquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Doen ze goed. Ze moeten het ijzer smeden als het heet is. Nu komen er vast nog schuimpjes op af, over een half jaar niet meer
huh nee toch? Ik dacht Brabantquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel toevallig vlakbij Dordrecht.
Nou ja, als ze alle gehuchten in Nederland afgaan, waar je niet dood gevonden zou willen worden, zijn ze ook beroemd...eh beruchtquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heel toevallig vlakbij Dordrecht.
Heel Dort aan gort.quote:
Ja,ga je?quote:
Moest ik ineens aan denken.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moest ik ineens aan denken.
Als Merel er lijkt het me sowieso verstandig om de glazen deuren er even uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |