abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 december 2019 @ 18:15:39 #226
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190598637
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet eigenlijk niks te zeggen, alleen dat het heel heel triest is voor je, maar daar heb je ook niks aan, toch wens ik dat je toch fijne dagen zult hebben, en veel sterkte. O+ O+ O+
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zondag 22 december 2019 @ 18:56:21 #227
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190599164
Kerst, commercieel Cola Cola-feest en niemand mag alleen zijn en iedereen moet janken en dat wordt je een maand lang door je strot geperst want je zal erin meegaan, of je wil of niet en geld moet rollen en economisch is het een geslaagd model. Nou, vrijdag is het gewoon weer vrijdag, steken we die achterlijke boom in de fik en vreten de restjes op en klaar en woensdag en donderdag, ach als je mazzel hebt ben je lekker vrij.

pi_190599283
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kerst, commercieel Cola Cola-feest en niemand mag alleen zijn en iedereen moet janken en dat wordt je een maand lang door je strot geperst want je zal erin meegaan, of je wil of niet en geld moet rollen en economisch is het een geslaagd model. Nou, vrijdag is het gewoon weer vrijdag, steken we die achterlijke boom in de fik en vreten de restjes op en klaar en woensdag en donderdag, ach als je mazzel hebt ben je lekker vrij.

Ho ho fokking BloesBloes mag ik ff :?
Kheb een fokking nepkerstboom en die steek ik fok fok niet in de fok fik en ik vind het fok fok niet erg om fokking allenig te zijn :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_190599326
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

:*

puf... tijd..zin
top Kaart..
Hans is verhuisd.. zit je dan
Uto op zwart... lieve schat
FOK is groot.. je vnd je weg
of elders
fijne tikkert is U

.. Naae eh . meid wat heb je vetjes :D
en je lijkt wel ouder _O-
bestel gewoon 42..past altijd heur

tip.. roomboter op de kerst_stol ^O^
Geweldig😂
Beidewee....ik blief geen kerststol...ik neem gewoon lekker roggebrood met ouwe kaas🎅
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  zondag 22 december 2019 @ 19:12:38 #230
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190599424
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:04 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Ho ho fokking BloesBloes mag ik ff :?
Kheb een fokking nepkerstboom en die steek ik fok fok niet in de fok fik en ik vind het fok fok niet erg om fokking allenig te zijn :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hč, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerėle gelul heeft al genoeg slachtoffers geeļst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door BloesBloes op 22-12-2019 19:19:11 ]
pi_190599472
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte Aggie O+
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 21:59:31 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_190602874
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hč, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerėle gelul heeft al genoeg slachtoffers geeļst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek. ;)
Wat Jian zegt.
pi_190605555
Ik heb alleen de eerste 2 jaar gevold daarna vond ik het wel genoeg

De cos en sc waren hier altijd leuk _O_
I will do what i must !!
pi_190607528
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow Aggie wat verdrietig , eigenlijk weet ik geen goede woorden voor je , ik wens je heel veel sterkte , en hoop dat je de kerst goed door komt al is het ook met roggebrood en oude kaas 🙏💖😘🎅🤶🌲
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  maandag 23 december 2019 @ 10:49:01 #235
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190609292
Het lijkt erop, dat de mensen toch , wel afgekickt zijn van Utopia *O* *O* *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 23 december 2019 @ 10:51:18 #236
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190609309
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ach Aggie, ik had het ook niet zo zeer tegen jou, maar tegen al die huilebalken in het algemeen met "ach ja met deze dagen, tis wel kerst hč, ik wens je toch sterkte met de feestdagen, etc" Heb verdriet en mis die kerel elke dag en niet speciaal met kerst,dat commerėle gelul heeft al genoeg slachtoffers geeļst. En ga af en toe lekker in de SC posten, met een stelletje kneuzen met een grote bek. ;)
Het is meer dat je dat trieste verhaal leest, en dat je toch wil laten weten, dat je meeleeft, niet meer of niet minder.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190609743
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Het lijkt erop, dat de mensen toch , wel afgekickt zijn van Utopia *O* *O* *O*
de meesten worden er een stuk aardiger van _O-
Make trouble not war
  maandag 23 december 2019 @ 11:41:24 #238
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_190609953
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
  maandag 23 december 2019 @ 11:43:21 #239
41342 stormiot
Inge aka Storm
pi_190609991
Nog steeds ff wennen geen streams meer 😀
  maandag 23 december 2019 @ 11:55:47 #240
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190610171
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:51 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Het is meer dat je dat trieste verhaal leest, en dat je toch wil laten weten, dat je meeleeft, niet meer of niet minder.
Hartstikke lief van je, vooral doen, mijn verhaaltje ging over kerst en ..... enfin Aggie begrijpt het wel denk ik.
pi_190610346
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:09 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Ik kwam gisteren iemand tegen die ik al 20 jaar niet had gezien. Ze zegt: "Wat ben jij dik geworden, gebruik je soms prednison?" Ehhhhh nee dus...toen ik haar voor het laatst zag, had ik ondergewicht, laat ik het zo zeggen. Nog geen 50 kg. En ja, nu ben ik 65 kg bij 165 cm. Plus 20 jaar ouderder. Ik reed naar huis en dacht:"Je bent en blijft een muts. Geen wonder dat er vaak ruzie met je was. " :) Ik heb overigens maat 40/42...ligt eraan waar ik koop c.q. bestel :)
Beetje rare opmerking van iemand die je 20 jaar niet gezien hebt. Mensen worden ouder dus veranderen ook en om je dan meteen maar dik te noemen? Niet voor niks dat je haar 20 jaar niet zag. Met zo'n type heb je ook geen vijanden nodig. _O-
pi_190610358
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aggie, wat moet ik zeggen?

[ Bericht 3% gewijzigd door magnaal op 23-12-2019 12:13:40 ]
pi_190610419
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
Deze kerst wordt een verdrietige kerst, voor mij. Alleen, maar niet eenzaam. En misschien ook wel voor Hans. Ik weet niet of hij het meekrijgt.Afgelopen tijd was zwaar en er komen nog meer zware tijden aan. De kerstkaarten zijn in huis, maar de puf (en de tijd) om ze te versturen toch maar niet. Wel heb ik een "kaart" gemaakt, online, digitaal, met fotoprogjes. Hans hoort er nog steeds bij, hoewel hij er niet meer echt is. Klinkt heel hard, maar het is de realiteit. Herinneringen blijven💕 I🌹
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk blijft Hans erbij horen Aggie. Denk aan de mooie tijd die als herinnering overblijft. Hans mag nu dan wat verder van je vandaan zijn maar de liefde blijft. Ik wens je alle sterkte toe met deze rottige dagen waar iedereen gezellig samen is. Ik weet hoe het voelt. *;
pi_190610561
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef BloesBloes het volgende:
Kerst, commercieel Cola Cola-feest en niemand mag alleen zijn en iedereen moet janken en dat wordt je een maand lang door je strot geperst want je zal erin meegaan, of je wil of niet en geld moet rollen en economisch is het een geslaagd model. Nou, vrijdag is het gewoon weer vrijdag, steken we die achterlijke boom in de fik en vreten de restjes op en klaar en woensdag en donderdag, ach als je mazzel hebt ben je lekker vrij.

Geweldig! Zo zie ik die rotdagen ook maar. Net uit de drukke winkel waar mensen zich arm kopen aan Kersttroep omdat het van hen verwacht wordt. Straks geen geld meer in het nieuwe jaar en dan weer klagen. Ik heb een ruim bedrag van de bank gehaald voor mijn eigen spaarpot en moet lachen om al die kopers die straks blut zijn. Ik eet wat ik normaal ook eet en geen onnodige luxe. Toch blijf ik moeite houden met dit soort dagen waar mensen elkaar opzoeken en het gezellig hebben en ik in mijn uppie zit. Maar ik wacht tot het nieuwe jaar weer is begonnen en dan is iedereen weer heel alleentjes. O-)
pi_190610611
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
Het lijkt erop, dat de mensen toch , wel afgekickt zijn van Utopia *O* *O* *O*
Ik mis het eigenlijk helemaal niet. Komt denk ik omdat er best wel goede programma op tv zijn momenteel. Zo heb je 'I Spy' op NPO3 maandagav., 'Kamp Waes' op Belgiė1 zondagav. en 'Keizersvrouwen' op Ned.3 zondagav. Genoeg te zien en best de moeite waard. ^O^
pi_190610667
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:20 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Geweldig! Zo zie ik die rotdagen ook maar. Net uit de drukke winkel waar mensen zich arm kopen aan Kersttroep omdat het van hen verwacht wordt. Straks geen geld meer in het nieuwe jaar en dan weer klagen. Ik heb een ruim bedrag van de bank gehaald voor mijn eigen spaarpot en moet lachen om al die kopers die straks blut zijn. Ik eet wat ik normaal ook eet en geen onnodige luxe. Toch blijf ik moeite houden met dit soort dagen waar mensen elkaar opzoeken en het gezellig hebben en ik in mijn uppie zit. Maar ik wacht tot het nieuwe jaar weer is begonnen en dan is iedereen weer heel alleentjes. O-)
Ja, mijn vrijgezelle dochter gaat morgenochtend om 6 uur aan het werk, om mensen in de gelegenheid te stellen hun kerstinkopen te doen. Hoe hufterig klanten dan zijn, niets kerstgedachte..en kerstavond is ze kapot en verdrietig..
Wij hebben de kerstdagen lekker pyjama's aan en we hebben serie's en films bewaard, zodat we ons niet zullen vervelen..
We eten (kant en klare) kaasfondue op kerstavond, vooral om dochter te plezieren
1e kerstdag maak ik Duitse Klopse, gewoon omdat ik dat zo lekker vind, makkelijker kan ook niet, geen uren kokkerellen hoor..
2e kerstdag hutspot...
pi_190610744
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef stormiot het volgende:
Nog steeds ff wennen geen streams meer 😀
Zeker, saai hoor.
pi_190610748
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:43 schreef stormiot het volgende:
Nog steeds ff wennen geen streams meer 😀
Dit dus...
pi_190610840
Tijd voor een nieuwe hobby ;)
SOONY
pi_190610890
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 12:44 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een nieuwe hobby ;)
Of een nieuwe RLS :P
Maar vermoed ook dat die er niet meer komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')