Hier volgt een grap, niet serieus of beledigend bedoeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oma heeft een pot die ik leuk vind, maar ze wil hem zelf gebruiken.
Hier zat ik op te wachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier volgt een grap, niet serieus of beledigend bedoeld.
Geef het nog een paar maanden dan heb je de pot als erfenis.
Zeg: maar oma, met die pot in huis denk ik elke keer als ik de pot zie aan uquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn oma heeft een pot die ik leuk vind, maar ze wil hem zelf gebruiken.
Geen idee, eigenlijk. Zit er een of ander beest in? Ik moet bij aparte geluidjes altijd denken aan een verhaal van de moeder van mijn beste vriendin, zij hadden een plant uit de tropen geïmporteerd die iedere keer als ze water gaven begon te fluiten. Bleek een vogelspin in te wonenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:05 schreef Dandilion het volgende:
Ik heb sinds paar weken een philondendron imperial green in huis, waarvan 1 nieuw blad mooi is uitgekomen. Maar ik hoor die plant. Soort tik kraak geluidjes maken. Is dit normaal?
Ik moest hardop lachen hierom, je zou er maar achter komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Zit er een of ander beest in? Ik moet bij aparte geluidjes altijd denken aan een verhaal van de moeder van mijn beste vriendin, zij hadden een plant uit de tropen geïmporteerd die iedere keer als ze water gaven begon te fluiten. Bleek een vogelspin in te wonen.
Ik heb een Calathea majestic Whitestar gekocht, zo'n mooie plant. Ze woont nu in de badkamer, lekker vochtig.
Oeh waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Zit er een of ander beest in? Ik moet bij aparte geluidjes altijd denken aan een verhaal van de moeder van mijn beste vriendin, zij hadden een plant uit de tropen geïmporteerd die iedere keer als ze water gaven begon te fluiten. Bleek een vogelspin in te wonen.
Ik heb een Calathea majestic Whitestar gekocht, zo'n mooie plant. Ze woont nu in de badkamer, lekker vochtig.
Ja he, zoiets verzin je nietquote:Op maandag 16 maart 2020 19:03 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen hierom, je zou er maar achter komen.
De Wildernis in Achterbergquote:
Ja, de raven, echt supermooiquote:Op maandag 16 maart 2020 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom er net achter dat er een zwarte Zamioculcas bestaat. Vet.
Dat was m'n eerste Theaquote:Op maandag 16 maart 2020 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he, zoiets verzin je niet.
[..]
De Wildernis in Achterberg. Dit is ze:
[ afbeelding ].
Oh coolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag zijn m'n Whale fins binnengekomen. Ik vind ze zo ontzettend tof.
[ afbeelding ]
Dat ze maar flink mogen groeien.
Ik heb hier wel een hele leuke brasil staan! Zal van de week eens kijken of ik er wat vanaf kan knippenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:33 schreef Samzz het volgende:
Mocht iemand Epipremnum neon en Philodendron brasil stekjes hebben, dan houd ik me aanbevolen!
Liefquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een hele leuke brasil staan! Zal van de week eens kijken of ik er wat vanaf kan knippen![]()
Neon wil ik ook wel
Ik heb een heel erg donker huis (alleen maar ramen op het noorden) en wij hebben achterin onze woonkamer (5 meter van het raam, dus echt weinig licht) een aantal planten staan die het daar overleven, ze groeien natuurlijk niet super hard, maar dat is okee:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
Kan op mijn zolderkamer maar moeilijk goede plekken vinden voor kamerplanten. Of het is te donker, of het zijn hangplanten die niet bovenop de kast kunnen omdat de deuren van die kast open moeten kunnen. Of het is naast de deur en dan tochten ze dood.
![]()
Zou ze het beste nog aan de balken op kunnen hangen, maar dat wordt dan weer rommelig denk ik.
Dat is het probleem he... gewoon de ruimte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Myraela het volgende:
Even een paar nieuwe plantjes showen hoor.Een kleine pannenkoek met wat rood vond ik wel tof bij de verzameling. Ik geef de Alocasia Polly nog een nieuwe kans voor drie euro.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En deze vrolijke Braziliaanse vriend kon ik natuurlijk niet laten staan. En toen vond ik de Pilodendron, prachtig.En de Minima die nog op mijn lijstje stond, stond liefdeloos in de koopjesbak voor een tientje.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu is het wel vol.Denk ik. Eventjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |