SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het ging om Roxanne van The Police...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij als de normale versie?
Nee, ook bij Bonnie Tyler hoorde ik tekst die me niet bekend voorkwamquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging om Roxanne van The Police...
Hmmm, het was de lange, originele versie van bijna 7 minuten, misschien is dat het het geweest...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ook bij Bonnie Tyler hoorde ik tekst die me niet bekend voorkwam
Dat was het, er zat een extra stukje inquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, het was de lange, originele versie van bijna 7 minuten, misschien is dat het het geweest...
Remix, ik doe niks...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, dank u, de pitch omlaag. Maar nog steeds te snel
Het duurt ook bijna 10 minuten deze versie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier een opgejaagd gevoel van, iemand lijkt enorme haast te hebben
Ik zit met natte haartjes op de bank een tosti te etenquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt ook bijna 10 minuten deze versie.
Ga jij ondertussen anders even douchen, dan is deze wel afgelopen daarna...
Ik ben ruim 2 weken mail van het werk aan het doorploegen...quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt prima was opvouwen en opruimen zo
En toch heb ik het idee dat het soms nog steeds wel iets stil in jou is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:43 schreef livelink het volgende:
Nou, daar is hij dan.
Dit nummer hoorde ik een keer toen ik net was gaan studeren. Ik was lid geworden van een studentenvereniging en had net de ontgroeningsweek achter de rug.
En tijdens die ontgroeningsweek heb ik alleen maar met verbazing naar iedereen om me heen gekeken. Het is ongelooflijk wat zo iets met mensen doet en hoe mensen dan veranderen.
Ik hoorde toen dit nummer en vond de tekst echt precies slaan op het gevoel dat ik had tijdens die week.
Ik ben hier altijd heel erg open, vind ik. Maar ik heb wel de neiging om het liefst alles vanuit een hoekje te bestuderen en me er niet zo in te mengen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat het soms nog steeds wel iets stil in jou is.
Iets met stille wateren en diepe gronden. Je blijft een intrigerend persoon...
Nee, ik ben voor 1994 gaan studeren. Je schat me waarschijnlijk redelijk goed in qua leeftijd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ben je pas in (of na) 1994 gaan studeren? Verraad je hier nou opeens je leeftijd? En had ik het dan verkeerd ingeschat?
Ik ken je niet van elders, dus ik 'moet' het doen met wat ik hier zie/lees...quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd heel erg open, vind ik. Maar ik heb wel de neiging om het liefst alles vanuit een hoekje te bestuderen en me er niet zo in te mengen.
Ik denk dat het wel mee (of tegen) valt. Ik vind het in ieder geval wel heel fijn dat ik hier een groep mensen heb gevonden waarbij ik oprecht het gevoel heb dat ik mezelf kan zijn. En die me ook af en toe een spiegel voorhouden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken je niet van elders, dus ik 'moet' het doen met wat ik hier zie/lees...
It's allright, it's allright, allright,
She moves in mysterious ways...
Dat gaat er vaak door mijn hoofd bij jou.
En natuurlijk 'moet' ik dat niet, maar wat ik al eerder heb gezegd: Ik vind je zeer intrigerend, op een positieve manier overigens...
En dat dikgedrukte is het belangrijkste...quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee (of tegen) valt. Ik vind het in ieder geval wel heel fijn dat ik hier een groep mensen heb gevonden waarbij ik oprecht het gevoel heb dat ik mezelf kan zijn. En die me ook af en toe een spiegel voorhouden.
Preciesquote:Op vrijdag 20 december 2019 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat dikgedrukte is het belangrijkste...
quote:
Boodschap ze.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:47 schreef livelink het volgende:
Ik ga de lijst even verlaten om boodschappen te gaan doen. Tot later
quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee (of tegen) valt. Ik vind het in ieder geval wel heel fijn dat ik hier een groep mensen heb gevonden waarbij ik oprecht het gevoel heb dat ik mezelf kan zijn. En die me ook af en toe een spiegel voorhouden.
Mad draait.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Had niet in de gaten dat er op het moment een show is, maar ben ingetuned
quote:
Ik twijfel...quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Melting het volgende:
Ben jij jezelf wel, of ooit geweest, Mad?
Later! En bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo inpakken en wegwezen.
De techniek wordt straks geregeld door Melting, zodat Brother om 20.00 uur van start kan gaan.
De Top 2000 van 1999 duurt hier nog een kleine 3 uur, tot 19.35 uur.
Have fun en tot later!
Hartelijk dank MadMasterquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo inpakken en wegwezen.
De techniek wordt straks geregeld door Melting, zodat Brother om 20.00 uur van start kan gaan.
De Top 2000 van 1999 duurt hier nog een kleine 3 uur, tot 19.35 uur.
Have fun en tot later!
Ik moest bijna huilen toen ik net zag dat Disturbed op 18 staat. Heb de lijst maar snel weggeklikt, ik kan dit niet aan hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:31 schreef livelink het volgende:
Lekker hoor. Toch wel een beetje het top2000 gevoel nu.
Ik heb de uiteindelijke lijst nog niet bekeken. Ik hou het nog even bij deze lijst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ik net zag dat Disturbed op 18 staat. Heb de lijst maar snel weggeklikt, ik kan dit niet aan hoor
Ik ging ff kijken wat er net buiten de Top10 staat, verder laat ik het maar op me af komenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de uiteindelijke lijst nog niet bekeken. Ik hou het nog even bij deze lijst.
Niet de mooiste van ABBA wat mij betreft, maar hoort per definitie hoog te staan.quote:
vind ik ook. Het is helaas gewoon een wat vergeten nummer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:19 schreef livelink het volgende:
Nights in white Satin staat helaas niet meer in de top100. Hoort hij wel thuis wat mij betreft.
Ja, behoorlijke verschuivingen wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
Dit stond toen gewoon 13. Veel veranderd nu.
Hoi brother.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:51 schreef brother52 het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik heb straks zo'n 25 minuten extra op te vullen zie ik?
Dat moet goed komen. Heb nog wel wat staan van mijn inzending voor de top2000
Ja, voel me nu best wel fit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi brother.
Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent.
Mijn favoriete Beatlesnummer is Long and Winding Road en is behoorlijk gestegen zag ik. Mooi, want ik had er ook op gestemd.quote:
Ik vind het meer een noodzakelijk kwaad. Heb er niks mee maar hoort wel in de top 10 thuis.quote:
Mijn dochter vond Child in Time echt heel ergquote:
quote:
Child?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
Het blijft een beetje het lelijke eendje van de top 10 maar het blijft toch echt een geweldig nummer.
Ik had het over Eagles. Vind Child In Time wel echt een meesterwerk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Child?![]()
op de crematie van mn schoonpa gedraaid, schitterend![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:35 schreef RedFever007 het volgende:
Goddomme nu wachten op de millenium bug![]()
![]()
iedereen een fantastisch 2000![]()
![]()
![]()
![]()
HAPPY NEW YEAR!
Ja, na F5 hoorde ik het. Ken deze niet trouwensquote:
komt nog welquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter vond Child in Time echt heel erg![]()
En ik weet nog dat ik dat de 1e keer dat ik het hoorde ook wel vond.
Maar ze was niet onder de indruk van het pleidooi dat ik en mijn man hielden dat ze het gewoon vaker moest horen
Mooi is deze. En ik ben niet echt een Radiohead-fan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
Radiohead - Exit Music (For a Film)
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:02 schreef brother52 het volgende:
Stand Still - I Saw Daddy Kissing Santa Claus
Ik heb nog geen slecht nummer van haar gehoord.quote:
Het maakt de kerstman niet uitquote:
Deze tekst is ook net wat andersquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker, het drong pas na 3 minuten tot me door dat de tekst nét wat anders is...
Er zitten wel bekende liedjes bij. Alleen in een andere uitvoeringquote:
Ik wou inderdaad net zeggen dat het bekender is dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zitten wel bekende liedjes bij. Alleen in een andere uitvoering
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zitten wel bekende liedjes bij. Alleen in een andere uitvoering
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef brother52 het volgende:
Gonzo & Rizzo - It's The Most Wonderful Time Of The Year
Ik ben (op volwassen leeftijd) in mijn eentje naar A Christmas Carol van The Muppets geweest in de bioscoop. Niemand wou mee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef brother52 het volgende:
Gonzo & Rizzo - It's The Most Wonderful Time Of The Year
Wat raar dat niemand mee wou, dat is verreweg de leukste versie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben (op volwassen leeftijd) in mijn eentje naar A Christmas Carol van The Muppets geweest in de bioscoop. Niemand wou mee.
Ja, ik vond het ook raar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat raar dat niemand mee wou, dat is verreweg de leukste versie.
Ik heb hem hier op dvd geloof ik.
Nou, Vout was wel een tandje 'erger' hoor. Veel plezier op je plaats van bestemming gewenst!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
Bedankt brother. Ik heb onderweg meegeluisterd, maar ben nu op plaats van bestemming.
Ik hoor wel dat je in Vout's collectie hebt gezeten.
Er is niks fouts aan Richard Cheesequote:Op vrijdag 20 december 2019 20:41 schreef Melting het volgende:
Bedankt brother. Ik heb onderweg meegeluisterd, maar ben nu op plaats van bestemming.
Ik hoor wel dat je in Vout's collectie hebt gezeten.
De pagina verversen helpt niet afdoende?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
De stream valt bij mij de hele tijd weg. Ik ga even opnieuw opstarten.
Volgens mij hapert de stream bij Livelink ook helemaal nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Bij mij zapten luisteraars massaal weg....
Overigens heeft Mariah dit jaar niet de #1-positie in Nederland veroverd, zoals in 2016 en 2018 wel het geval was. Ze blijft dit jaar steken op #4.
Klopt. Ze zijn dit jaar ook met Tame Impala op tour geweest.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij hapert de stream bij Livelink ook helemaal niet
Nee. Ik ga maar even richting een andere browser.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
De pagina verversen helpt niet afdoende?
En een andere browser helpt ook niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben er weer hoor. En het opnieuw opstarten heeft niet geholpen.
Jawel, lijkt te helpen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
En een andere browser helpt ook niet?
quote:
Doe nog maar een keer de versie van Aimee dan (of vergis ik me nu?)quote:
Ik ookquote:
Deze?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe nog maar een keer de versie van Aimee dan (of vergis ik me nu?)
Ja, dezequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze?
Is inderdaad veel leuker.
4x Aimee Mann horen op een avond is ook helemaal niet ergquote:
Dat was mooi hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:20 schreef brother52 het volgende:
Tori Amos - Have Yourself a Merry Little Christmas
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:23 schreef brother52 het volgende:
Sparks - Thank God It's Not Christmas
Jij ook nog veel plezier.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Hier nu pauze, zie dat het met de stream server gelukt is. Have fun!
[ afbeelding ]
Ja, ging ook nog vrij vlot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Hier nu pauze, zie dat het met de stream server gelukt is.
Thanks. Jullie ook!quote:
Dat is ook optioneelquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Zuiver zingen zat er helaas niet meer in
Heb je helaas somsquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
Ze zouden eigenlijk een betere zanger moeten zoeken. Hij haalt het niveau van de band naar beneden.
Luister jij naar de afzonderlijke bandleden? Ik kan dat niet. Voor mij is het een geheel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
Ze zouden eigenlijk een betere zanger moeten zoeken. Hij haalt het niveau van de band naar beneden.
Ja, soms wel. Ik heb een tijd gehad dat ik echt moeite moest doen om naar het geheel te luisteren omdat ik te veel gefocust was op de afzonderlijke partijen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Luister jij naar de afzonderlijke bandleden? Ik kan dat niet. Voor mij is het een geheel.
Ja, klopt. Hij zit er constant tegenaan te zingen. Halve toon hoger en hij haalt het al niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze heeft ook wel wat moeite om de hoge noten te halen
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:15 schreef brother52 het volgende:
Aimee Mann - God Rest Ye Merry Gentlemen
Ik ookquote:
Daarom is deze ook extra kerstigquote:
Lekker nummer, maar ook niet echt kerst voor mij.quote:
Ik wou net zeggen... deze ken ik alquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:29 schreef brother52 het volgende:
Vorige keer ook al gedraaid maar hij is gewoon te leuk om niet nog eens te doen.
Electric Mayhem Band - 'Zat you, Santa Claus
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Bad Religion - Hark! The Herald Angels Sing
03. Stand Still - I Saw Daddy Kissing Santa Claus
04. Aimee Mann - Calling on Mary
05. Nerf Herder - I Know What You're Getting For Christmas
06. Twisted Sister - Heavy Metal Christmas (12 Days Of Christmas)
07. Richard Cheese - Jingle Bells
08. Monster Magnet - Dead Christmas
09. Joe Lynn Turner - Rockin' Around The Xmas Tree
10. Rise Against - Making Christmas
11. Bowling For Soup - Bobby Wants a Puppy Dog For Christmas
12. Gonzo & Rizzo - It's The Most Wonderful Time Of The Year
13. AC/DC - Mistress For Christmas
14. The Ravers - (It's Gonna Be A) Punk Rock Christmas
15. The Matches - December Is for Cynics
16. Bruce Kulick - We Wish You A Merry Xmas
17. George Lynch - Little Drummer Boy
18. Zebrahead - All I Want For Christmas Is You
19. Pond - All I Want For Xmas (Is A Tascam 388)
20. The Red West - It Came Upon a Midnight Clear
21. June - A Wonderful Christmas Time
22. D.I. / Aimee Mann - Mr. Grinch
23. Punchline - Icicles
24. Tyler Read - New Year
25. Tori Amos - Have Yourself a Merry Little Christmas
26. Sparks - Thank God It's Not Christmas
27. Warrant - Father Christmas
28. Richard Cheese - Christmas In Las Vegas
29. A New Found Glory - Ex-Miss
30. It Dies Today - Feliz Navidad
31. TVTV$ - Daddy Drank Our Xmas Money
32. Paul Di'Anno - White Christmas
33. Oni Logan - Deck The Halls
34. Mighty Mighty Bosstones - This Time of Year
35. Gone by Daylight - Tell Me, Is It Christmas?
36. The Beautiful Mistake - A Cradle in Bethlehem
37. Electric Mayhem Band - Run, Run Rudolph
38. Twisted Sister - Let It Snow
39. Geoff Tate - Silver Bells
40. MXPX - Christmas Night of Zombies
41. Aimee Mann - God Rest Ye Merry Gentlemen
42. Something Corporate - Forget December
43. Bad Religion - Angels We Have Heard On High
44. Ray Callcut - Was The Night
45. Bouquet of Veal - It's Christmas
46. Electric Mayhem Band - 'Zat you, Santa Claus
47. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
You're welcome...quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster trouwens. Dit was heel lekker op mijn vrije dag. Ik weet dat je er nu niet bent, maar toch..
Goedemorgen ok01.quote:
Familie bezoek in Den Haagquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen ok01.
Wat ben je vroeg op voor een zaterdag?
Aha.... veel plezier dan alvast.quote:
Hi hi!quote:
Ik kon niet meer slapen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:38 schreef livelink het volgende:
Waarom was jij dan zo vroeg op, Melting?
voor vandaag welquote:
Ah... gezellig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
voor vandaag wel
Gisteren in touw geweest van 13.00 tot 24.00 uur dus vandaag rustig aan totdat de jongste kabouter komt logeren
quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah... gezellig.
En groot gelijk.
Voor zover ik weet was het echt bijna precies op de door jou voorspelde tijd klaar. 19.35 dus. Kan een half minuutje eerder zijn geweest, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi hi!
Hoe laat was de Top 2000 gisteren nou klaar, voor zover je dat weet?
Ben benieuwd, omdat er een specifiek fade out patroon per song ingeschakeld was die iets van de tijd van een song afsnoept (overlap met volgende song die dan al instart)...
Dank, dan weet ik dat dat mechanisme werkt/betrouwbaar is...quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was het echt bijna precies op de door jou voorspelde tijd klaar. 19.35 dus. Kan een half minuutje eerder zijn geweest, maar niet meer dan dat.
Brother heeft tot 20.00 nog wat extra nummers gedraaid, voordat zijn kerstshow van start ging.
Dankquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... veel plezier dan alvast.
Dat je dat kunt opbrengen om daar wekelijks doorheen te gaanquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:51 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Nieuwe muziek luisteren. Slechts 373 nummers in de map; aanzienlijk minder dan normaal (zo'n 500).
Zit gelukkig ook genoeg troep tussenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je dat kunt opbrengen om daar wekelijks doorheen te gaan![]()
Maar ik ben er blij mee dat je dat doet.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:57 schreef livelink het volgende:
Onze kat raakt wel eens (regelmatig)per ongeluk opgesloten in de kamer waar de stekker van de netwerkkabel is. En hij heeft inmiddels door dat als hij die stekker eruit weet te krijgen, dat er dan iemand komt kijken en dat hij bevrijd wordt
![]()
Net dus ook weer. En dan zeggen ze dat katten niet slim zijn.
Ja, dan zou hij die kamer inderdaad vermijden. Maar zo slim is hij dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij echt slim was, liet hij zich niet opsluiten, toch?
Altijd leuk, maar ik weet nog niet vanaf hoe laat ik mee kan luisteren. Er staat nog behoorlijk veel op mijn to-do-lijstje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben onverwacht thuis. Als er behoefte aan is, wil ik voorafgaand aan de show van Melting wel weer een paar uurtjes draaien. Zou dan zo rond 18:30 of 19:00 uur zijn. Melting begint uiteraard om 21:00 uur.
Onze kat raakt wel eens (regelmatig)per ongeluk opgesloten in de kamer waar de stekker van de netwerkkabel is. En hij heeft inmiddels door dat als hij die stekker eruit weet te krijgen, dat er dan iemand komt kijken en dat hij bevrijd wordt
![]()
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - You Bet(ter Listen)
21:00 - ??:?? uur: DJ Melting - Golden Oldies
![]()
Tot hoelaat draai je ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Ook nu draai ik vooraf alvast een track, zo rond 18:53 uur. Aanvang show: 19:00 uur.
quote:
Hoiquote:
Primaquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar tussendoor nog wel met andere zaken bezig.
Je staat aan maar ben aan klussenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]Welkom - ik heb nog een klein beetje ruimte voor verzoekjes over.
[..]
HoiTot 21:00 uur; dan neemt Melting het over.
Klus zequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:08 schreef Tailless het volgende:
[..]
Je staat aan maar ben aan klussen
Doe je dat niet altijd op zondagochtend?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Ik tune zo in, bijna klaar met strijken.
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Ik tune zo in, bijna klaar met strijken.
Ik hoor echt niet het verschil tussen het origineel en de andere versies, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Eerder deze maand overleed de synthesizer-pionier Gershon Kingsley op 97-jarige leeftijd. Zijn bekendste nummer, uit 1969, is "Pop Corn" (ook wel Popcorn). Veelvuldig gecoverd naderhand.
Maar uiteraard draai ik het origineel.
Jawel, maar morgen heel de dag van huis.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe je dat niet altijd op zondagochtend?
Dat is er wel degelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor echt niet het verschil tussen het origineel en de andere versies, geloof ik.
Ik zal ze wel eens na elkaar afspelen, dan hoor je een behoorlijk verschil...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor echt niet het verschil tussen het origineel en de andere versies, geloof ik.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor Melting....Strike - U Sure Do (Strike 7-inch mix)
1995
6 weken in de Top 40
piekpositie: 13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |