Okquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vervolgens een lekker maaltje klaar gemaakt.
Nu zin in seks, maar heb niemand ffs
Wie Noel?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in seks, maar heb wel iemand
Nee man te moequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je aan Noel vragen wie hij heeft
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaalquote:
Was minder typen dan datquote:
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Ja, ga nog eens even goed kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.quote:
Zou je zwanger willen raken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
mOET HET eens proberen denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdioquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdio
Je bouwt spieren op broquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.
Did you eat some dick?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:45 schreef 00wildchild het volgende:
En ik zit veel en veel te vol om nu ook maar naar een bar te kijken
Ze heeft gewoon 1 fuckbuddyquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is moeder. Was niet djayden wel nietb denken als de hij steeds een andere man ziet
Lekker aan het borrelen schat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is moeder. Was niet djayden wel nietb denken als de hij steeds een andere man ziet
Ik drink m'n biertje op en dan richting bedquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker aan het borrelen schat?
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We wonen beiden niet alleen dus moeilijk moeilijk.
Wat goedkoopquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.
De rookworst!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.
Boeiequote:
Neuken in een hotel vind ik pas cheap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Ja dat hebben we 1 keer gedaan en we vinden hotelletje dan toch wat chiller. Kwaliteit > kwantiteit. Auto is voor katties.
DIEP. TEGELTJESWIJSHEIDquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De rookworst!
Stamppot is net een vrouw, als het gaat pruttelen dan moet de worst er in
Ja jeetje suite met bubbelbad en zitgedeelte, uit eten gaan, lekker de tijd nemen voor elkaar en na een goeie nacht in elkaars armen in slaap vallen gevolgd door een ontbijtje en daarna hand in hand terugrijden in de auto is echt cheap ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
Neuken in een hotel vind ik pas cheap.
[..]
maar ik vind jou sws cheap, dus het zegt niet zo veelquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jeetje suite met bubbelbad en zitgedeelte, uit eten gaan, lekker de tijd nemen voor elkaar en na een goeie nacht in elkaars armen in slaap vallen gevolgd door een ontbijtje en daarna hand in hand terugrijden in de auto is echt cheap ja.
Je bent zelf cheap met je autoseksquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
maar ik vind jou sws cheap, dus het zegt niet zo veel
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je bent zelf cheap met je autoseks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |