Wel godverdomme.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Zo, dat Cambuur weet ook weer waar het staat.
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Caland is normaal al niet op enige originaliteit te betrappen, maar dit is wel heel erg.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
Advocaat is echt niet meerdere seizoenen op rij leuk hoor. Aan het eind van het seizoen hangt dat pragmatische voetbal iedereen de keel uit hier. Maar de kans is natuurlijk wel groot dat een andere trainer weer zo'n misser a la Stam wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 22:41 schreef Elan het volgende:
Genot hoor
Zoveel meer passie en voetbal in dit team
Dick mag nog wel 3 seizoenen bijtekenen
Zo pragmatisch spelen we helemaal niet. Spel ziet er verzorgd uit, geen idioterie. Beter voetbal dan vorig seizoen onder Gio @aTypischquote:Op donderdag 19 december 2019 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Advocaat is echt niet meerdere seizoenen op rij leuk hoor. Aan het eind van het seizoen hangt dat pragmatische voetbal iedereen de keel uit hier. Maar de kans is natuurlijk wel groot dat een andere trainer weer zo'n misser a la Stam wordt
Hopen een goede onbekende trainer via MoneyballGenot
Was er anders niet ingegaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zag het opeens veranderen op Google
Nou ja beterquote:Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
spel is wel beter geworden onder Advocaat ja ook al win je moeizaam van cambuur.
Jorgensen is dan ook geen spits, begrijp niet hoe mensen op basis van 1 seizoen dat willen blijven volhouden. Heeft nooit veel gescoord en is van origine ook geen centrale aanvaller.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:11 schreef Tarado het volgende:
het is jammer dat Jorgensen maar blijft falen, met Sinisterra en Berghuis heb je hele aardige vleugelspelers
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jorgensen is dan ook geen spits, begrijp niet hoe mensen op basis van 1 seizoen dat willen blijven volhouden. Heeft nooit veel gescoord en is van origine ook geen centrale aanvaller.
Veel stabieler. En toch ook wat aardige helften gezien. Afgewisseld met meestal een waardeloze helft.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja beter
Het is nog steeds waardeloze oogaids, het is alleen wat stabieler.
Sinisterra is zich echt prima aan het ontwikkelen. Vandaag even een mindere pot, maar wel belangrijk met een assist.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:11 schreef Tarado het volgende:
het is jammer dat Jorgensen maar blijft falen, met Sinisterra en Berghuis heb je hele aardige vleugelspelers
Aan de buitenkant wil je hem ook niet aan de bal hebben hoor. Het is mijns inziens meer een spits dan een buitenspeler, maar hij komt simpelweg gewoon ernstig niveau tekort.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jorgensen is dan ook geen spits, begrijp niet hoe mensen op basis van 1 seizoen dat willen blijven volhouden. Heeft nooit veel gescoord en is van origine ook geen centrale aanvaller.
Ik denk dat ie nog het best zou kunnen renderen in een tweespitsensysteem, maar op dit moment is ie niet eens een waardige basisspeler, laat staan iemand waar je je systeem op aanpast.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Aan de buitenkant wil je hem ook niet aan de bal hebben hoor. Het is mijns inziens meer een spits dan een buitenspeler, maar hij komt simpelweg gewoon ernstig niveau tekort.
Zou kunnen, maar zelfs in de tijd met Van Persie hebben we dat niet geprobeerd, terwijl dat de uitgelezen mogelijkheid was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog het best zou kunnen renderen in een tweespitsensysteem, maar op dit moment is ie niet eens een waardige basisspeler, laat staan iemand waar je je systeem op aanpast.
Zonde, want in vorm was het een hele fijne spits, maar hij lijkt het echt niet meer in zich te hebben.
Veel stabieler ook weer niet, daar geven ze nog te veel belachelijke goals en pingels voor weg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel stabieler. En toch ook wat aardige helften gezien. Afgewisseld met meestal een waardeloze helft.
Zal ook wel het conservatieve van Gio zijn geweest, maar moet zeggen dat er echt geen énkele chemie op het veld tussen Jørgensen en vPersie te bekennen was. Die liepen elkaar gewoon compleet in de weg en vonden elkaar niet lekker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zelfs in de tijd met Van Persie hebben we dat niet geprobeerd, terwijl dat de uitgelezen mogelijkheid was.
Jørgensen is het gewoon kwijt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ook wel het conservatieve van Gio zijn geweest, maar moet zeggen dat er echt geen énkele chemie op het veld tussen Jørgensen en vPersie te bekennen was. Die liepen elkaar gewoon compleet in de weg en vonden elkaar niet lekker.
Bij Jørgensen en Kramer zag je gek genoeg wel in de spaarzame minuten waarin ze samen speelden dat het lekker liep tussen die twee (iig aan het begin van het kampioensjaar, tegen Oss en NEC). Wel enigszins bewijs dat Jørgensen op zijn best is in een systeem met twee spitsen
Typische speler die rendeert in een degelijk team dat realistisch voetbal speelt naar hun kunnen. Maar wanneer je vooruit wil dan moet je het toch in een iets hoger segment zoeken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:43 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Jørgensen is het gewoon kwijt.
Ook ik een ander systeem zou hij niet renderen, op dit moment. Hij is geen schim meer van de speler van 2 jaar terug. Hij mist de ene na de andere opgelegde kans, constant geblesseerd, etc.
Eens.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Typische speler die rendeert in een degelijk team dat realistisch voetbal speelt naar hun kunnen. Maar wanneer je vooruit wil dan moet je het toch in een iets hoger segment zoeken.
Een paar capabele personen zullen helpen. En dat is waar het mis gaat. Die zijn in Rotterdam niet aanwezig. En zullen niet snel gevonden worden. Amsterdamse ziekte.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:51 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Eens.
Het probleem is dat er geen rooie cent te makken is. Dan kom je uit op pure middelmaat.
Zeker, vooral tegen Vitesse was het genieten.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo pragmatisch spelen we helemaal niet. Spel ziet er verzorgd uit, geen idioterie. Beter voetbal dan vorig seizoen onder Gio @:atypisch
We noteren het even.quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:30 schreef Idisrom het volgende:
Ik feliciteer Feyenoord hier met de bekerwinst![]()
Wat ik wel jammer vind, is dat Dick Advocaat Cambuur vooraf een rotploeg noemt.
Zoiets riep destijds Jorien van der Herik ook al. Alsof Cambuur een club is, die eigenlijk er niet bij zou moeten horen.
Porto en Rangers worden vooraf toch ook niet als 'rotploegen' gedefinieerd.
In Rotterdam heeft men (terecht) een hekel aan de Amsterdamse arrogantie. Ik mag bijvoorbeeld een Jules Deelder graag horen. Maar waak er dan zelf wel voor, dat je diezelfde arrogantie niet hanteert t.o.v. andere gebieden buiten de Randstad..quote:
Iets een vervelende ploeg om tegen te spelen vinden staat gelijk aan arrogantie. Mmkay.quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Rotterdam heeft men (terecht) een hekel aan de Amsterdamse arrogantie. Ik mag bijvoorbeeld een Jules Deelder graag horen. Maar waak er dan zelf wel voor, dat je diezelfde arrogantie niet hanteert t.o.v. andere gebieden buiten de Randstad..
Er zijn wel meer matige spitsen (Björn Vleminckx, Boelykin) die er eenmalig een goaltje of 20 in hebben gelegd in de Eredivisie. Zelfs Kramer zat daar in zijn beste seizoen niet eens zover vandaan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Aan de buitenkant wil je hem ook niet aan de bal hebben hoor. Het is mijns inziens meer een spits dan een buitenspeler, maar hij komt simpelweg gewoon ernstig niveau tekort.
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Rotterdam heeft men (terecht) een hekel aan de Amsterdamse arrogantie. Ik mag bijvoorbeeld een Jules Deelder graag horen. Maar waak er dan zelf wel voor, dat je diezelfde arrogantie niet hanteert t.o.v. andere gebieden buiten de Randstad..
je moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 20 december 2019 07:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nou we krijgen toch wel veel minder echt grote kansen tegen en houden de bal regelmatig zowaar een tijd in de ploeg. Goed is het allemaal niet, maar ik vind het een hele vooruitgang tov periode onder Stam.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel stabieler ook weer niet, daar geven ze nog te veel belachelijke goals en pingels voor weg.
Die aardige helften had je onder Stam overigens ook wel. Het is onder Advocaat voornamelijk iets georganiseerder ook, iets waar de jongere spelers echt profijt aan hebben. Aan de andere kant kijk ik nog steeds gewoon niet graag naar dit Feyenoord. Het is voetballend erger dan onder Gio zelfs, en kwalitatief is de selectie heus niet veel minder dan onder hem.
Tering wat dom dit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:30 schreef Idisrom het volgende:
Ik feliciteer Feyenoord hier met de bekerwinst![]()
Wat ik wel jammer vind, is dat Dick Advocaat Cambuur vooraf een rotploeg noemt.
Zoiets riep destijds Jorien van der Herik ook al. Alsof Cambuur een club is, die eigenlijk er niet bij zou moeten horen.
Porto en Rangers worden vooraf toch ook niet als 'rotploegen' gedefinieerd.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 07:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit z'n broertje is.twitter:SenesiRicardo twitterde op donderdag 19-12-2019 om 23:55:45😂😂😂🍻 https://t.co/2QPgHgKVKc reageer retweet
Daar moet je normaal toch voor naar Qatar?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:54 schreef Caland het volgende:
We oefenen tegen Hoffenheim en Dortmund in Marbella overigens.
Ik denk niet dat hij nog lang onze spits zal zijn. Hij heeft alleen op dit moment geen concurrentie. Vraag me af wat de winter gaat brengen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er zijn wel meer matige spitsen (Björn Vleminckx, Boelykin) die er eenmalig een goaltje of 20 in hebben gelegd in de Eredivisie. Zelfs Kramer zat daar in zijn beste seizoen niet eens zover vandaan.
Jörgensen is nooit een hele bijzondere speler geweest, piekte alleen in een jaar waarin alles goed viel en alle aanvoer perfect was. (En zelfs die tweede seizoenshelft van het kampioensjaar scoorde hij al niet veel meer.) Daar hoef je de komende jaren niet meer dan 10 goals van te verwachten.
Nee daar komen alleen absolute Europese topclubs zoals Club Brugge en Galatasaray.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Daar moet je normaal toch voor naar Qatar?
Eigenlijk speelt Feyenoord al 2,5 jaar zonder fatsoenlijke spits. (Hoewel Robin daar nog wel een paar potjes gespeeld heeft.)quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:18 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog lang onze spits zal zijn. Hij heeft alleen op dit moment geen concurrentie. Vraag me af wat de winter gaat brengen.
Heeft Jørgensen je persoonlijk iets aangedaan ofzo?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:01 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eigenlijk speelt Feyenoord al 2,5 jaar zonder fatsoenlijke spits. (Hoewel Robin daar nog wel een paar potjes gespeeld heeft.)
Nee joh, het is toch zo, het is een koekenbakkerquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft Jørgensen je persoonlijk iets aangedaan ofzo?
Los van dat ik vind dat ie vervangen moet worden.
Ja. Een koekenbakker die wel een groot aandeel had in het kampioenschap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee joh, het is toch zo, het is een koekenbakker
Bedankt makker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een kwaliteitspost van fetx inderdaad
@kapiteintjequote:Op zaterdag 21 december 2019 11:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is er hier opeens #ANONIEM geworden?
Geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2019 11:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh jammer. Is er aanleiding voor?
quote:Stam kijkt verder: "Wil wel graag in Amerika werken"
Jaap Stam is alweer bezig met verder kijken waar hij de volgende stap kan zetten. De 47-jarige trainer vertrok eind oktober bij Feyenoord en zit sindsdien zonder club. Mogelijk gaat hij aan het werk in het buitenland.
De voormalig verdediger zegt tegen het Algemeen Dagblad dat hij mogelijk naar het buitenland wil. "Ik wil heel graag in Amerika werken'', zegt de oud-international. "Vooral die prestatiecultuur spreekt me aan. Dat past mij.'' Volgens Stam komen de aanbiedingen alweer binnen. "Veel aanvragen. Veel vanuit het buitenland.''
In principe is Stam per direct beschikbaar. "Als de club me aanstaat wel. Ik wil heel graag wel in Amerika werken. Vooral die prestatiecultuur spreekt me aan. Dat past mij. En ook China lijkt me ook wel wat. Weer een heel andere cultuur. In landen als Engeland en Duitsland wordt voetbal veel meer als werk gezien. Je moet als prof altijd bezig zijn met beter worden, alles uit jezelf willen halen. Dat mis ik nog wel eens in Nederland."
Daardoor doemt de vraag op of Stam wel geschikt is voor Nederlandse clubs. "Misschien niet. Maar ik sluit niets uit. Nederland ook niet. Maar landen als Engeland, Duitsland maar ook Amerika passen meer bij mij. Spelers hoeven en willen daar niet overal over meepraten. Die cultuur heb je in Nederland veel meer. Hier moet je spelers een schouderklopje geven als ze hard werken. Voor mij is hard werken een eerste vereiste als prof.''
https://www.fcupdate.nl/v(...)g-in-amerika-werken/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nou, niet alleen de achtste finale...quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:12 schreef Oldground het volgende:
Vanavond 22:00 is de loting voor de achtste finale van de KNVB Beker. Wel mooi dat vanwege ons Europees programma en latere instromen, die seizoenkaartwedstrijd nu wat verderop in het seizoen is.
twitter:KNVB twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 18:31:00🏆 | Vanavond om 22.00 uur wordt er geloot voor de #TOTOKNVBBeker. Niet alleen de achtste finales, maar er wordt ook 'doorgeloot' voor de kwartfinales, halve finales en finale.📺 @FOXSportsnl en https://t.co/Cidcy6KPvm. reageer retweet
Vreemd. Heel vreemdquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou, niet alleen de achtste finale...twitter:KNVB twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 18:31:00🏆 | Vanavond om 22.00 uur wordt er geloot voor de #TOTOKNVBBeker. Niet alleen de achtste finales, maar er wordt ook 'doorgeloot' voor de kwartfinales, halve finales en finale.📺 @:FOXSportsnl en https://t.co/Cidcy6KPvm. reageer retweet
Wat is deze.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou, niet alleen de achtste finale...twitter:KNVB twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 18:31:00🏆 | Vanavond om 22.00 uur wordt er geloot voor de #TOTOKNVBBeker. Niet alleen de achtste finales, maar er wordt ook 'doorgeloot' voor de kwartfinales, halve finales en finale.📺 @:FOXSportsnl en https://t.co/Cidcy6KPvm. reageer retweet
Je hele post klopt niet. Geen heen- en terugwedstrijden (gewoon eentje) en als Feyenoord de halve finale haalt speelt het thuis.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hele vage opzet deze loting. Met heen- en terugwedstrijden werkt het.
Maar goed. Hele bekerseizoen uit dus. Lekker hoor.
Ja, daarom werkt het niet, deze lotingopzet. Omdat er geen heen en terugwedstrijden zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hele post klopt niet. Geen heen- en terugwedstrijden (gewoon eentje) en als Feyenoord de halve finale haalt speelt het thuis.
Halve finale zou thuis zijn. Maar die gaan we niet halen vrees ik. Dit seizoen zijn we niet erg weerbaar in uitwedstrijden. Geen cupfighters dit elftalquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hele vage opzet deze loting. Met heen- en terugwedstrijden werkt het.
Maar goed. Hele bekerseizoen uit dus. Lekker hoor.
Er klopt eigenlijk helemaal niets van wat jij hier zegt. Knap wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Janken over een uitwedstrijd na 20x op een rij thuis te hebben gespeeld.
Het feit dat Advocaat het met hetzelfde materiaal beduidend beter doet zou hem moeten zeggen dat hij die interviewtjes maar beter niet kan doen.quote:Op zondag 22 december 2019 11:15 schreef aTypisch het volgende:
Heeft Stam in een interview al gezegd dat het misschien ook al wel een beetje aan zichzelf lag allemaal? Sla wel eens een gesprek met hem over maar heb dat nog niet gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |