Dat hoop je, ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WEER UITGESCHAKELD WORDEN DOOR FRITUUR
Leuk, Dit deed ik vroeger ook. Wat pindakaas of chocoladesaus op je tanden en dan lachen naar je tafelgastenquote:
Gilding tegen Henderson een paar jaar terug op het WK was echt de meest CULT dartspot die ik ooit heb mogen aanschouwen.quote:
Gilding telkens op z'n dooie akkertje naar het uiterste puntje van de ochequote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gilding tegen Henderson een paar jaar terug op het WK was echt de meest CULT dartspot die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Wijnquote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
@:Wereldgozer Genieten
[ afbeelding ]
THUMBS UP GENOTquote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gilding telkens op z'n dooie akkertje naar het uiterste puntje van de oche
Act.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky teringlijers, PSV gisteren ook alquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft griep. En ook last van z’n knie.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef BB-King het volgende:
inb4
Vincent van der Voort (zweten, door de rug en overdreven juichen bij die ene leg die hij wint).
Het is maar bekervoetbal. Morgen gaat de zon weer op.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Lucky teringlijers, PSV gisteren ook al
ZIEDEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |