ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eens geen gebouw of wat dan ook, maar wel iets met een link naar Boedapest
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topicquote:
ik zag net dat ik reactie 302 had.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je zit niet meer door te posten in het vorige topic
Eh, de Limburgse ambassade in Den Haag?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar kan ik dat inleveren?
Ga ik wel in België verblijf aanvragen!
Lekker bier, lekker bourgondisch, lekker eten, mooie sporten
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand dit ook maar zou kunnen raden.
Wel spannend!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Zit nu aan seks met een vastgebonden epilepsiepatiënte te denken dankzij Molo.
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.quote:
Plasseksquote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De klodders ontlasting vliegen vrolijk in de rondte terwijl haar geschreeuw steeds luider klinkt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Remkes heeft de oorlog verklaard aan pallethandelaren
ja, het rausen is al begonnen in buurten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Remkes![]()
Maar die vreugdevuurmongolen ook joh, pfffff
Maakt niks uit! Plezier is wat teltquote:Op donderdag 19 december 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na afloop rest slechts een bloederige cloaca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |