Vind ik al veel te veel geld voor een videokaart..quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De grap van 1080p is dat het allang gepasseerd is. Als je een 970 of een 290x gekocht had bij launch had je helemaal niet hoeven upgraden van videokaart over de laatste 7 jaar.
500/600 euro is nog altijd budget, en maximaal budget ook.
https://www.gamersnexus.n(...)-rx-590-rtx-gtx-more
Mocht je meer info willen
De grap van 1080p? Wat bedoel je? Bijna 70% van alle pc gamers speelt op 1080p.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De grap van 1080p is dat het allang gepasseerd is. Als je een 970 of een 290x gekocht had bij launch had je helemaal niet hoeven upgraden van videokaart over de laatste 7 jaar.
Kom je nu met een bench uit 2019 :p. Kijk ik snap dat de kaarten nu niet tegen next gen op kunnen boxen, maar wat ik heb gehoord zal het niet veel beter worden dan een 2080 wat in die machines komt.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gok eens waarom.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De grap van 1080p? Wat bedoel je? Bijna 70% van alle pc gamers speelt op 1080p.
Wat ik bedoel is dat je over 1080p je helemaal niet druk hoeft te maken, de hoeveelheid gpu power om met high details te spelen is al te koop voor 100 euro op de 2e hands markt.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De grap van 1080p? Wat bedoel je? Bijna 70% van alle pc gamers speelt op 1080p.
Ik bedoel voor een compleet systeem (zonder scherm en accessoires)quote:Op zondag 26 januari 2020 13:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vind ik al veel te veel geld voor een videokaart..
Omdat dit goedkoop is? Betere performance tov 1440p?quote:
Waar doel je nou weer op danquote:Op zondag 26 januari 2020 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarnaast zou het je gewoon sieren als je de variabelen gelijk zou houden ipv alle onderbouwing aan te passen tot het je verhaal past.
Je kan nooit met zekerheid zeggen wat de next gen consoles gaan doen, dus dit soort beweringen slaan sowieso nergens op.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar doel je nou weer op danWelke variabelen?
De vraag was toch: Kan je voor 500/600 euro een systeem bouwen wat gelijk zal zijn of in verhouding staat tot next gen consoles?
En ik zeg ja dat kan. Misschien niet nu, maar eind dit jaar, begin volgend jaar wel.
Een scherm neem ik hierin overigens niet mee, omdat ik mijn pc gewoon via HDMI aansluit op de HDTV. Voor mij valt die kostenpost dus af.
De geruchten zijn dat er niet veel anders in gaat zitten dan wat een 2080 kanquote:Op zondag 26 januari 2020 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kan nooit met zekerheid zeggen wat de next gen consoles gaan doen, dus dit soort beweringen slaan sowieso nergens op.
Nu niet. Later. Zo kun je alles passend maken wat krom is.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar doel je nou weer op danWelke variabelen?
De vraag was toch: Kan je voor 500/600 euro een systeem bouwen wat gelijk zal zijn of in verhouding staat tot next gen consoles?
En ik zeg ja dat kan. Misschien niet nu, maar eind dit jaar, begin volgend jaar wel.
Een scherm neem ik hierin overigens niet mee, omdat ik mijn pc gewoon via HDMI aansluit op de HDTV. Voor mij valt die kostenpost dus af.
Als je een scherm hebt wat meer kan handelen dan zou ik dat wss ook niet willenquote:
om een factuur op naam te maken ivm anders gezeik met belasting oid? iig zoiets vermoed ik?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom moet je bij Steam - bij een *digitale betaaloptie* - ineens je naam, adres en telefoonnr geven?
Waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:22 schreef mschol het volgende:
om een factuur op naam te maken ivm anders gezeik met belasting oid? iig zoiets vermoed ik?
geen flauw idee, wellicht zijn diverse belastingdiensten nu strikter geworden ofzo? (wild guesses)quote:Op zondag 26 januari 2020 20:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?
1080p met 120 Hz werkt toch ook prima gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie toch geen verschil, dus waarom overgaan?
Voor mij is 1080p prima. Maar ik zie/zag ook geen verschil tussen normale digitale tv en HD.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
1080p met 120 Hz werkt toch ook prima gewoon.
180 euro voor een prima monitor en 2060/1080 draait alles eigenlijk op ultra
Ik zou bijna de uitdaging aangaan om dat in december te gaan vergelijken. 4k kunnen draaien in nieuwe spellen op een PC van 600 euro.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
Nu niet, maar de next gen consoles zijn er nog niet eens dus waar praten we over?
Als je zelf gaat samenstellen dan kan je vast wel een pc in elkaar zetten eind dit jaar, begin volgend jaar die meekan met next gen voor 600 euro. Stel dat de 3080's er dan zijn, en AMD blijft pushen dan krijgen we weer mooi concurrentiebeding.
Als je nu voor 300 euro al een videokaart kan kopen die beter is dan een 2060, dan gaat dat alleen maar goedkoper worden.
Dan doe je iets pijnlijk verkeerd met je ogen.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij is 1080p prima. Maar ik zie/zag ook geen verschil tussen normale digitale tv en HD.
Oeiquote:Op zondag 26 januari 2020 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij is 1080p prima. Maar ik zie/zag ook geen verschil tussen normale digitale tv en HD.
Als je het verschil niet ziet, zou ik inderdaad niet overstappen.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie toch geen verschil, dus waarom overgaan?
Ongetwijfeld. Maar ik zou niet weten wat.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan doe je iets pijnlijk verkeerd met je ogen.
Ik ben waarschijnlijk gewoon slechtziend.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:07 schreef V. het volgende:
[..]
Oei
[..]
Als je het verschil niet ziet, zou ik inderdaad niet overstappen.
Ik ook, want ik heb een bril nodig om mijn computer te zienquote:Op maandag 27 januari 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik zou niet weten wat.
[..]
Ik ben waarschijnlijk gewoon slechtziend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |