Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er dan moeilijk aan CL?
Dat nergens wordt vermeld hoe je in die Statenpassage kunt komen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is er dan moeilijk aan CL?
je kunt het toch aan een baliepoppetje vragen?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.
De Statenpassage is de centrale hal van de uitbreiding van de Tweede Kamer in Den Haag.[1] De Statenpassage is dikwijls het decor voor interviews met Kamerleden, petitie-aanbiedingen en tentoonstellingen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks, vroeg me gewoon af waar de ingang was voor ik als een idioot vier rondjes loop en het opgeef.
Alsof ik daar ooit heen ga als localquote:Op donderdag 19 december 2019 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt het toch aan een baliepoppetje vragen?
EN WAAR IS DE INGANG DANNNNN ?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Statenpassage is de centrale hal van de uitbreiding van de Tweede Kamer in Den Haag.[1] De Statenpassage is dikwijls het decor voor interviews met Kamerleden, petitie-aanbiedingen en tentoonstellingen.
De passage tussen Plein en Hofplaats is 100 meter lang en 24 meter hoog met een glazen dak – met licht dat symbool staat voor de openheid van de democratie. De vloer is gemaakt van twee verschillende kleuren marmer die abstract eb en vloed weergeven.
Het is ontworpen door architect Pi de Bruijn, die ook de overige moderne aanbouw van de Kamer heeft ontworpen. De Bruijn had oorspronkelijk een vrije doorgang door de passage in gedachten, maar dit idee werd om veiligheidsredenen losgelaten.[2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Statenpassage
Als ik het goed heb is dit aan het plein
Ja denk zelf aan het plein en anders richting burger king lopen. Daar zit ook een ingangquote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN WAAR IS DE INGANG DANNNNN ?D'oh
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, Lange Poten 4 kun je naar binnen.
Dank jequote:Op donderdag 19 december 2019 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, Lange Poten 4 kun je naar binnen.
Ja bal, leesquote:Op donderdag 19 december 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
A
[..]
Alsof ik daar ooit heen ga als local
jezus lees bal.
Laat maar.
Giraffes ook?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Het heet de lange poten omdat daar vroeger de markt was met langpotige dieren zoals paarden.
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Het heet de lange poten omdat daar vroeger de markt was met langpotige dieren zoals paarden.
Die hebben benen. Tsk.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja en zebra's.quote:
Geen idee wat ze daar deden.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?
De eerste bebouwing aan het Lange Voorhout verscheen rond het begin van de 15e eeuw. In 1404 schonk Margaretha van Kleef grond aan de Orde der Dominicanen om er een klooster te stichten. Uit die tijd dateert de huidige Kloosterkerk (1420). Het Lange Voorhout, zo genoemd omdat het een uitloper (voor-bos of voor-hout) van het Haagse Bos was, kreeg geleidelijk zijn karakteristieke L-vorm. Deze ontstond achtereenvolgens door de bebouwing van de Lange Vijverberg (1375-1400) en van de strook tussen de Hoge Nieuwstraat en het Voorhout (1400-1475).quote:Op donderdag 19 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op het Lange Voorhout was de markt met lange voorhouten?
Yes,.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:49 schreef CherryLips het volgende:
O is het tegenover de American Book Center?
Dingen achter het wilde varken.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier een straat die heet, Achter 't Wild Varken, wat zouden ze daar gedaan hebben vroeger?
De Lange Poten worden in 1392 als Potenstraet voor het eerst in de Haagse annalen vermeld. Het was een zandpad tussen het Spui (Spoye of Speuy) en het Haagse Bos. Er werden wilgenbomen gepoot, vandaar de oorsprong van de naam. Vermoedelijk werden aan het begin van de 17de eeuw de eerste huizen langs dit pad gebouwd.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eerste bebouwing aan het Lange Voorhout verscheen rond het begin van de 15e eeuw. In 1404 schonk Margaretha van Kleef grond aan de Orde der Dominicanen om er een klooster te stichten. Uit die tijd dateert de huidige Kloosterkerk (1420). Het Lange Voorhout, zo genoemd omdat het een uitloper (voor-bos of voor-hout) van het Haagse Bos was, kreeg geleidelijk zijn karakteristieke L-vorm. Deze ontstond achtereenvolgens door de bebouwing van de Lange Vijverberg (1375-1400) en van de strook tussen de Hoge Nieuwstraat en het Voorhout (1400-1475).
Jij weet dingensquote:Op donderdag 19 december 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De eerste bebouwing aan het Lange Voorhout verscheen rond het begin van de 15e eeuw. In 1404 schonk Margaretha van Kleef grond aan de Orde der Dominicanen om er een klooster te stichten. Uit die tijd dateert de huidige Kloosterkerk (1420). Het Lange Voorhout, zo genoemd omdat het een uitloper (voor-bos of voor-hout) van het Haagse Bos was, kreeg geleidelijk zijn karakteristieke L-vorm. Deze ontstond achtereenvolgens door de bebouwing van de Lange Vijverberg (1375-1400) en van de strook tussen de Hoge Nieuwstraat en het Voorhout (1400-1475).
Wel raar dat ik me dat nooit afgevraagd heb trouwens. Het is toch best een rare straatnaamquote:Op donderdag 19 december 2019 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en zebra's.
Op de korte poten hadden ze dus de korte pootjes zoals stokstaartjes en varkens.
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik herken plekken aan de winkels.
Google Streetview een optie?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja lees het nu idd. Dacht toch echt dat er ooit een markt was met dieren.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Lange Poten worden in 1392 als Potenstraet voor het eerst in de Haagse annalen vermeld. Het was een zandpad tussen het Spui (Spoye of Speuy) en het Haagse Bos. Er werden wilgenbomen gepoot, vandaar de oorsprong van de naam. Vermoedelijk werden aan het begin van de 17de eeuw de eerste huizen langs dit pad gebouwd.
Wanneer krijg e die aanvallen dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gevraagd om stadswandelingen in Dordrecht te geven, aangezien ik veel weet over de geschiedenis. Maar ik heb last van hyperventilatie, dus dat is niet zo handig
Vond het verhaal met de beestjes wel logischquote:Op donderdag 19 december 2019 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel raar dat ik me dat nooit afgevraagd heb trouwens. Het is toch best een rare straatnaam
Als ik veel praat. In combinatie met nervositeit.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer krijg e die aanvallen dan?
Praten en wandelen lukt je anders vrij goed hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gevraagd om stadswandelingen in Dordrecht te geven, aangezien ik veel weet over de geschiedenis. Maar ik heb last van hyperventilatie, dus dat is niet zo handig
HMm ja hoe eng zou je zoiets vinden? :pquote:Op donderdag 19 december 2019 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik veel praat. In combinatie met nervositeit.
Dat is jouw kalmerende aanwezigheidquote:Op donderdag 19 december 2019 18:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Praten en wandelen lukt je anders vrij goed hoor
Cherry alweer hierquote:Op donderdag 19 december 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Kweetniet. Ik sta niet zo graag in het middelpunt van de belangstellingquote:Op donderdag 19 december 2019 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HMm ja hoe eng zou je zoiets vinden? :p
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is jouw kalmerende aanwezigheid
Dat is rotquote:Op donderdag 19 december 2019 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan je het niet gewoon proberen?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kweetniet. Ik sta niet zo graag in het middelpunt van de belangstellingMaar dit zou aan buitenlandse groepen zijn en dat lijkt me wel grappig.
Ja, ze gaan er in de lente pas mee starten dus misschien waag ik een keer een poging.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon proberen?
Ja weet gaat het wel gewoon goedquote:Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze gaan er in de lente pas mee starten dus misschien waag ik een keer een poging.
Of ik lig als een vis op het droge naar adem te happen tussen mijn groepje Chinezenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet gaat het wel gewoon goed
Hopelijk eten ze je dan niet opquote:Op donderdag 19 december 2019 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ik lig als een vis op het droge naar adem te happen tussen mijn groepje Chinezen
Chinezen eten alles dus het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk eten ze je dan niet op
Misschien moet je er toch maar van af zien.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chinezen eten alles dus het zou me niks verbazen.
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien moet je er toch maar van af zien.
Bourgondiër!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker productieve dag gehad en op de valreep nog een uur gesport. Zo nog lekker douchen en dan op de bank hangen met eten en drank
Jep, al moet ik van het weekend wel nog werken.quote:
En dan terug naar het zuiden?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, al moet ik van het weekend wel nog werken.
Jep, maandag of dinsdag richting het zuiden. Denk dinsdag, want moeten ook nog het een en ander klussen in huisquote:Op donderdag 19 december 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan terug naar het zuiden?
Eindelijk Ziggo aansluitenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maandag of dinsdag richting het zuiden. Denk dinsdag, want moeten ook nog het een en ander klussen in huis
Ga snel kopen dan!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom heb ik geen chocola in huis
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindelijk Ziggo aansluiten
Met het overlijden van Deelder? of quote je de verkeerde post?quote:
topperquote:Op donderdag 19 december 2019 19:30 schreef Molo het volgende:
Datanerd uitgehangen, veel geleerd, contract voor nieuwe baan getekend, bos bloemen gekregen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:30 schreef Molo het volgende:
Datanerd uitgehangen, veel geleerd, contract voor nieuwe baan getekend, bos bloemen gekregen, mijn dag kan niet meer stuk![]()
![]()
Jajajajaja verkeerdequote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met het overlijden van Deelder? of quote je de verkeerde post?
Klinkt als veel werkquote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Moet sowieso nog een douche cabine in elkaar zetten en lijmen. Die lijm moet 10 dagen uitdrogen en nu we met kerst en oud op nieuw niet thuis zijn kan het dan mooi alvast uitdrogen zonder dat het in de weg ligt
Biljetjes?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ook goeie dag gehadverzamelobjectje binnen gehad
nieuwe gekogd
veel te veel euries lichter
Boejje
je ging direct naaien?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik kreeg garen binnen met de posttoen was ik bijna te laat voor werk
![]()
wow.... ziet ie er zo uitquote:Op donderdag 19 december 2019 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een portret van Uitstraling
Dat valt wel mee, maar we hebben niet zoveel ruimte om het ergens uit de weg te leggen om te laten drogen.quote:
Garen gebruik je meestal niet voor te naaienquote:
10 dágen???quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Moet sowieso nog een douche cabine in elkaar zetten en lijmen. Die lijm moet 10 dagen uitdrogen en nu we met kerst en oud op nieuw niet thuis zijn kan het dan mooi alvast uitdrogen zonder dat het in de weg ligt
waar gebruik je garen dan voor?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Garen gebruik je meestal niet voor te naaien
Nee ik ging het pakje alleen open maken en even in het boekje bladeren..... Duurde te lang blijkbaar
Plus ruzie in CULquote:Op donderdag 19 december 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ook goeie dag gehadverzamelobjectje binnen gehad
nieuwe gekogd
veel te veel euries lichter
Boejje
Fles ruzie in CUL?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus ruzie in CUL![]()
Wat heb je gekauft?
met ellebogen? :iquote:Op donderdag 19 december 2019 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Gefeliciteerd Molo!
Heb je je omhoog gewerkt?
Helemaal geen ruzie in CUL, ik loop weg voor het zover komt. Ze kunnen me het lazarus krijgen daar al die special snowflakes met die onderwatersteekbrigades. De goeden niet te na gesproken, maar die zijn nu dus ook weg. Zonde wel, op zich.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus ruzie in CUL![]()
Wat heb je gekauft?
Kan volgens mij minder, maar de zaak waar we die van de zomer (quote:
Jazékersquote:Op donderdag 19 december 2019 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Gefeliciteerd Molo!
Heb je je omhoog gewerkt?
Anders dan veel andere fokkers schep ik er GEEN genoegen in om anderen tot last te zijn.quote:
Ja weet ik hoor. Ik heb er ook geen trek inquote:Op donderdag 19 december 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal geen ruzie in CUL, ik loop weg voor het zover komt. Ze kunnen me het lazarus krijgen daar al die special snowflakes met die onderwatersteekbrigades. De goeden niet te na gesproken, maar die zijn nu dus ook weg. Zonde wel, op zich.
een 5 Pond van Rhodesia and Nyasaland en een 3 roebel van Arktikugol. Beide in niet al te beste staat eigenlijk. Maar gewoon niet te vinden
Voor dat laatste moeten de pootjes op gezette tijden wel een beetje uit elkaar en zo he, dat weet jequote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
pootjes op tafel en niets meer doen behalve bevallig kijken en me verder 'omhoog werken'
Nou, ik vond het vrij jammerlijk allemaal, maar dat vind ik al zolang L_S mod is en dat weet ze ook van mequote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders dan veel andere fokkers schep ik er GEEN genoegen in om anderen tot last te zijn.
Goed bezig!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazékers![]()
Eindelijk een kantoorbaan, pootjes op tafel en niets meer doen behalve bevallig kijken en me verder 'omhoog werken'
Geen moeite mee, mits het genoeg schuiftquote:Op donderdag 19 december 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor dat laatste moeten de pootjes op gezette tijden wel een beetje uit elkaar en zo he, dat weet je
heerlijk samengevatquote:Op donderdag 19 december 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal geen ruzie in CUL, ik loop weg voor het zover komt. Ze kunnen me het lazarus krijgen daar al die special snowflakes met die onderwatersteekbrigades. De goeden niet te na gesproken, maar die zijn nu dus ook weg. Zonde wel, op zich.
Prima! Kan het nu wel lijenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed bezig!
Jij trakteert de volgende keer!
Hey Zweeds/Zeeuwse stalkerschipperquote:
Juline Deelderquote:Op donderdag 19 december 2019 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey Zweeds/Zeeuwse stalkerschipper
De Bank of Rhodesia and Nyasaland heeft maar van 1956 tot 1961 bestaan en gaf geld uit in het gebied rondom het huidige Zimbabwe. Daarna kwam de Bank of Rhodesia, eerst nog met Pounds en toen met Dollars, maar die zijn allemaal veel makkelijker te vinden cq betaalbaarder.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik hoor. Ik heb er ook geen trek in
En wow 'D
Nog nooit van Nyasaland en Arktikugol gehoord joh. Bestaat niet meer zeker? Waar lag dat?
Oftewel, vertel vertel
Vind ik geen beledigingquote:
In januari ja? Achter een mooie Sovjet-ijsbreker dan zeker? Of kun je er vanaf het zuidwesten bij zonder dat?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm spitsbergen. Volgens de tamtam in januari daarheen
Wow, wat en verhaal johquote:Op donderdag 19 december 2019 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Bank of Rhodesia and Nyasaland heeft maar van 1956 tot 1961 bestaan en gaf geld uit in het gebied rondom het huidige Zimbabwe. Daarna kwam de Bank of Rhodesia, eerst nog met Pounds en toen met Dollars, maar die zijn allemaal veel makkelijker te vinden cq betaalbaarder.
Arktikugol is een Russisch mijnbouwbedrijf dat sinds 1931 aktief is op Spitsbergen en zijn eigen geld uitgaf totdat al het monetair verkeer op Spitsbergen in 1980 overschakelde op de Noorse Kroon (ook het verkeer van het Russische bedrijf en bijbehorend dorpje, Barentsburg). AL het papiergeld van Spitsbergen is, met enkele uitzonderingen, duur, schaars, heel duur, zeldzaam etcetera. Om een indruk te geven: er zijn 10 verschillende soorten "zeldzaam": de laagste daarvan (S = Schaars) betekent dat er wereldwijd 26 tot 40 exemplaren van een bepaald biljet in privéhanden bekend zijn. De hoogste 4 zijn
• Uniek: 1 exemplaar in privéhanden bekend
• Onbekend: Alleen 1 of enkele exemplaren in museumcollecties
• Onbestaand: Van dit biljet is zeker dat het ooit bestaan heeft, maar het is nu uitgestorven
• Onbevestigd: Van dit biljet wordt vermoed dat het ooit bestaan KAN hebben.
Kortom, een uitdagend verzamelgebied![]()
En dankvoor je interesse
Restanten van de golfstroom in de kont, globaal warming.. ijsversterkt schip..quote:Op donderdag 19 december 2019 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In januari ja? Achter een mooie Sovjet-ijsbreker dan zeker? Of kun je er vanaf het zuidwesten bij zonder dat?
Kernijsbrekers zijn dat toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In januari ja? Achter een mooie Sovjet-ijsbreker dan zeker? Of kun je er vanaf het zuidwesten bij zonder dat?
Russische ijsbrekers 0wnen Noorse ijsbekers helemaal de moeder.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Restanten van de golfstroom in de kont, globaal warming.. ijsversterkt schip..
Enne 't is Noors heNoorse ijsbreker indien nodig..
Rosatomflotquote:
Zodra ik weer aan het werk moetquote:En wanneer hoor je of dat de bestemming is Frantic?
Ze zien er wel eng uit ja:quote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Russische ijsbrekers 0wnen Noorse ijsbekers helemaal de moeder.
Dus de Noorse zijn 'gewoon' gepowered?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rosatomflot
https://en.wikipedia.org/wiki/FSUE_Atomflot
Heb die ijsversterkte nuclear power plant barge in aanbouw van vrij dichtbij gezien
[..]
Zodra ik weer aan het werk moet
Russen zijn de enige die met nucleaire voortstuwing varen.. De rest gewoon op dikke drekquote:Op donderdag 19 december 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus de Noorse zijn 'gewoon' gepowered?
Ah! Ben benieuwd, klinkt wel als nooit avontuur
Lijkt wel een ikeaschipquote:Op donderdag 19 december 2019 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze zien er wel eng uit ja:
[ afbeelding ]
Kapitan Sorokin te St. Petersburg
Ja las het in je Wikipedia linkjequote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Russen zijn de enige die met nucleaire voortstuwing varen.. De rest gewoon op dikke drek(diesel)
Is ookquote:Op donderdag 19 december 2019 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow, wat en verhaal joh![]()
Zeker dat geld van Spitsbergen klinkt waanzinnig tof!
Suchenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ookEn het "makkelijke" spul heb ik inmiddels allemaal wel, nu af en toe op een grote beurs nog wat. En heel internet afspeuren natuurlijk.
Hou je vuile zwarte bekquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je vuile zwarte bek
oh dat mocht niet![]()
Yupquote:Op donderdag 19 december 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla die gozer op ze bek
denk ik
Nou jaaaaa zeg!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sla die gozer op ze bek
denk ik
Oh?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ja stout he
kunnen nog wel andere bedenken
Schijt een ander in zijn bekquote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoo captain jack
Hou je kop als ik me trek
of zo
nou hier, het begin is erquote:Op donderdag 19 december 2019 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijt een ander in zijn bek
![]()
Spuit me nu maar in mijn bek
![]()
Zit je nu weer aan de crack
Misaquote:Op donderdag 19 december 2019 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoo captain jack
pak de zus van Krajicek
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hoo captain jack
Hou je kop als ik me trek
of zo
Je hebt je nieuwe levenslied gevonden?quote:
Neeeequote:Op donderdag 19 december 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe levenslied gevonden?
Wel prima wijffie ja. En mooie naam datquote:
Hou je bek en bef me past toch beter bij jequote:
Leef, alsof het je laaaaaaatste vlaai is, leef. Alsof gebak niet meer bestahahahahaaaaat leef!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe levenslied gevonden?
Merolquote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hou je bek en bef me past toch beter bij je
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef, alsof het je laaaaaaatste vlaai is, leef. Alsof gebak niet meer bestahahahahaaaaat leef!
Fixedquote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef, alsof het je laaaaaaatste bier is, leef. Alsof brouwerijen niet meer bestahahahahaaaaan leef!
Beetje goddelijk nu je het zegt jaquote:Op donderdag 19 december 2019 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort kruising tussen Shiva en Toetanchamon
Da's toch al ff geleden?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef Bos81 het volgende:
Captain Jack, weer iemand die te veel te jong is overleden. (de zanger van de band dus)
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef, alsof het je laaaaaaatste vlaai is, leef. Alsof gebak niet meer bestahahahahaaaaat leef!
Ik mis wel iets met een tartan.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje goddelijk nu je het zegt ja![]()
Past bij me
Een wat?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis wel iets met een tartan.
Blij dat ik van die dikke staart af ben.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet deze je meer recht en eer aan?
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blij dat ik van die dikke staart af ben.
Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 19 december 2019 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis wel iets met een tartan.
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe je met opgeheven neus statig de wereld in kijkt.:p
ahquote:
Eindelijk klaar met schijten?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blij dat ik van die dikke staart af ben.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag lunchen met een broodje kroket, want zin in en was langggg geleden
Was het een fuckingggggg gore vegetarische kroket
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ophoeren met die zut!
Wow, was dat de enige optie?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
Ik wilde vanmiddag lunchen met een broodje kroket, want zin in en was langggg geleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ophoeren met die zut!
Hahahahahaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:03 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ophoeren met die zut!
Je staart afwerpen?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Als ik iets snel kan.
De gewone bleken op, ja weet ik veel, ik had dat bordje blijkbaar niet goed gezienquote:
Niet te doen man!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahaha
Die dingen zijn best te eten.
Smerig iddquote:Op donderdag 19 december 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Had laatst die Rendang kroketten, ik dacht nou dat is best een goed idee eigenlijk, zoute ranzige zooi die smaakt naar zeepsop en oude erwtjes
Jij vindt vegakroketten serieus lekker?quote:
Garnelenkroketten zijn wel lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
DOOD AAN ALLE ANDERE KROKETTEN DANNN NORMALE KROKETTEN!!!!
Jeetje rustigquote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
DOOD AAN ALLE ANDERE KROKETTEN DANNN NORMALE KROKETTEN!!!!
Ja prima te doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij vindt vegakroketten serieus lekker?
Hallo Mrsquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Kroketten van de Jumbo zelf vind ik lekker voor in de airfryer
Maar gefritureerd is toch beter, toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoiiiiiquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Proef weinig verschil eigelijkquote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar gefritureerd is toch beter, toch?
(Zeg maar gewoon ja)
Heer-lijkquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op, vind kleine garnalen sowieso matig smakende kruipertjes.
Nee, hard, smakeloos plasticquote:Op donderdag 19 december 2019 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiiii
Is dat nou lekker zo'n airfryer?
Weinig speciaal, weinig speciaal????quote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja prima te doen.
Iig die van de lokale snackbar hier.
Gewone kroketten zijn ook weinig speciaal.
Wat is deze????quote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben sowieso niet van de kroket
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heer-lijk
Mannen die garnelen niet lekker vinden zijn niet te vertrouwen!
Geef mij maar een lekkere enorme King Prawn druipende in lauwe knoflookoliequote:Op donderdag 19 december 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heer-lijk
Mannen die garnelen niet lekker vinden zijn niet te vertrouwen!
Heyquote:Op donderdag 19 december 2019 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiiii
Is dat nou lekker zo'n airfryer?
Team frikandel?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben sowieso niet van de kroket
Je bent me net voorquote:Op donderdag 19 december 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hard, smakeloos plastic
Schande!quote:
Ja die zijn ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 19 december 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere enorme King Prawn druipende in lauwe knoflookolie
Ik zeg maar wat.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Weinig speciaal, weinig speciaal????
[..]
Wat is deze????
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Schande!
Ben jij niet nog op te voeden daarin???
Dat klinkt wel beetje treurig. Kun je niet koken? Of woon je nog thuis en kan je moeder niet koken ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat.
Je hebt gelijk.
Ik eet gewoon vaak smakeloos voer waardoor een vega kroket al overheerlijk smaakt.
Ok tering wat een debiele taal, toch nog even schijtenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
Van een Zeeuws vogeltje kreeg ik deze net ingefluisterd
Muck is niet de schuldigequote:Op donderdag 19 december 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die culletjes zetten de boel op stelten.
Allemaal door de geweldige @:Muck
Lekker voor je laten pellenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]vind die onderwaterinsecten niet te doen. Zeker niet als er nog gepeld moet worden.
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok tering wat een debiele taal, toch nog even schijten
Geen zin om mijn best te doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel beetje treurig. Kun je niet koken? Of woon je nog thuis en kan je moeder niet koken ofzo?
Lekker voedsel![]()
![]()
Weet je ook zeker dat ze leuke kunstjes kunnen met het flapje van je voorhuidquote:Op donderdag 19 december 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker voor je laten pellen
Volgende vriendin een Spaanse of Portugese? Die pellen graag voor hun lover joh
Hm, liever eentje die een lekker stamppotje kooktquote:Op donderdag 19 december 2019 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker voor je laten pellen
Volgende vriendin een Spaanse of Portugese? Die pellen graag voor hun lover joh
Standaard kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen zin om mijn best te doen.
Standaard gerechtjes.
Ik bestel 9 van de 10 keer een kaassouflé bij de snackbar. Heerlijke snackquote:
Klinkt als 65+quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, liever eentje die een lekker stamppotje kookt
Ja, of dat ze tijdens een ruzie vakkundig jouw darmkanaal door je strot trekken.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je ook zeker dat ze leuke kunstjes kunnen met het flapje van je voorhuid
De voorhuid is een onderschat stuk speelgoed, essentieel bij het betere pijpwerkquote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je ook zeker dat ze leuke kunstjes kunnen met het flapje van je voorhuid
Bij míj?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar denken sommige lieden anders over
Nou jaaaaaaaa zeg!quote:
Vissticksquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Standaard kan ook lekker zijn
Vissticks met spinazie
Liever een panini tosti kaasquote:
Dit doen ze wel ja die rare Mediterraanse wijvenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of dat ze tijdens een ruzie vakkundig jouw darmkanaal door je strot trekken.
Geen enkele?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben in het verkeerde land geboren. Ik hou totaal niet van stamppot...
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
een 5 Pond van Rhodesia and Nyasaland en een 3 roebel van Arktikugol. Beide in niet al te beste staat eigenlijk. Maar gewoon niet te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fapfap
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Stamppot????? WTF man! Wat ben jij voor onmens!quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, liever eentje die een lekker stamppotje kookt
Daar heb ik gewoon het temperament niet voor. Ik heb drie jaar naast een Spaans team gezeten en vond dat al een opgave.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doen ze wel ja die rare Mediterraanse wijven
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Stamppot????? WTF man! Wat ben jij voor onmens!
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste hap altijd je bek verbranden
+1quote:Op donderdag 19 december 2019 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben in het verkeerde land geboren. Ik hou totaal niet van stamppot...
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lever je paspoort in!
ies koeltoer!
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda, wat stelt jouw UI voor?
Waar kan ik dat inleveren?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lever je paspoort in!
ies koeltoer!
Spaanse vriendin gehad en die beet altijd op mijn tong als ze boos was, als ze blij of geil was ook trouwensquote:Op donderdag 19 december 2019 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon het temperament niet voor. Ik heb drie jaar naast een Spaans team gezeten en vond dat al een opgave.
Was dat niet gewoon tijdens haar epileptische insulten?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaanse vriendin gehad en die beet altijd op mijn tong als ze boos was, als ze blij of geil was ook trouwens
Dat zijn de porseleinen dakpannen op het dak van de Matyáskerk in Boedapestquote:Op donderdag 19 december 2019 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda, wat stelt jouw UI voor?
Godsammequote:Op donderdag 19 december 2019 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn de porseleinen dakpannen op het dak van de Matyáskerk in Boedapest
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |