abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190555045
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:57 schreef quirina het volgende:

[..]

Maar ja als je in een kroeg met je slip op de enkels staat met honderd mensen..
Eh
Dan deel je toch ook je privéleven?
Zeker weten, vooral op een BN bruiloft, maar nu ivm de privacy wet enz, ik weet het niet. Ik hoop dat ze flink met de billen bloot moet...Oh wacht
pi_190557005
André Hazes is al bezig met leven ná Bridget

Dat André Hazes (25) en Bridget Maasland (45) elkaar enkele weken terug nog goed moesten leren kennen, werd door veel showbizzcollega’s niet heel serieus genomen. Eerder doken er immers geruchten op over een affaire tussen André en Bridget, op het moment dat de volkszanger net samen was met zijn ex Monique Westenberg. Volgens een dagblad zouden André en Bridget in september 2014 op de nazit van het huwelijk van Patty Brard in café De Zwarte Kat in Amstelveen iets méér hebben ‘genoten’ dan hooguit de heftige zoen die Bridget noemde tijdens het kort geding dat ze tegen de krant aanspande nu ze vindt dat haar reputatie te grabbel gegooid wordt. Voor Bridget is er een hoop aan gelegen haar gelijk te halen; niet in de laatste plaats om haar besmeurde imago te redden. ‘Als straks voor waar wordt bevonden dat de twee toch seks hebben gehad op het feest van Patty Brard, heeft Bridget een groot probleem: dan kan haar tv-carrière voorbij zijn,’ meent imagodeskundige Zabeth van Veen in gesprek met Story. ‘Haar geloofwaardigheid is dan weg. Helemaal omdat ze op haar eigen kind zwoer dat ze geen seks had gehad die bewuste avond.’
De nodige mensen lijken Bridget nog steeds te associëren met een openstaande ijskast.

Imagodeskundige Zabeth:
‘Bridget heeft een behoorlijk imagoprobleem, dat heeft ze zelf gecreëerd. Het is niet handig hoe de relatie van Bridget en André naar buiten is gebracht. Dat gebeurde vrijwel gelijktijdig met het moment dat André en Monique bekendmaakten uit elkaar te zijn. Bridget vertelde vervolgens dat ze niet verwacht had dat er zoveel commotie zou ontstaan. Toen dacht ik: dat kan niet, daarvoor zit je te lang in het vak.'

‘Niet liegen’
Wat ook meespeelt in de publieke opinie rondom Bridget zijn de vele liefdeskiekjes met André op haar Instagram, en hoe ze de goede band met schoonmoeder Rachel Hazes communiceert.
Zo deelde Bridget onlangs een filmpje waarop ze feestend met Rachel te zien is. ‘Waarom houdt Bridget het contact met Rachel niet wat meer privé, wetende dat Monique nooit een goede band met de moeder van André heeft opgebouwd?’ vraagt Zabeth zich af. ‘Iedereen weet dat het voor Monique niet leuk is dat zij straks aan de kersttafel zit met Rachel. Als je dat dan bekendmaakt, kom je niet erg sensitief over. Misschien wil Bridget bewijzen dat de liefde tussen haar en André geen bevlieging is, waardoor mensen denken: laat ze lekker verliefd zijn. Maar het tegenovergestelde is waar.’
Volgens André liep zijn relatie met Monique al tijden slecht, ook al communiceerde hij vaak anders. ‘De waarheid is dat Monique en ik al een tijdje aan het sukkelen waren,’ vertelt André in mannenglossy JFK.
‘In het afgelopen half jaar ging het nog slechter dan normaal. Ik woonde al een tijdje in een appartement in Rotterdam, dus ik was al een beetje bezig met een ander leven.’
Als reden voor de stukgelopen relatie met Monique noemt André zijn enorme populariteit.‘De eerste jaren waren we heel gelukkig maar daarna kreeg ik steeds meer succes. Dat was voor ons allebei een omslag. Vanaf dat moment kwamen de scheurtjes erin. We hebben het echt met elkaar geprobeerd, ook voor die kleine, maar je moet niet tegen jezelf liegen.’
Van liefdesverdriet heeft André weinig last gehad. ‘Ik heb geen traan gelaten,’ aldus André. ‘Dat neemt niet weg dat het enorm voelt als falen. Ik baal er ook van dat het zo gelopen is, maar ik vind mezelf ook te jong om niet gelukkig te zijn.’ Volgens André is de basis van zijn relatie met Bridget beter dan met Monique het geval was.
'De mazzel is dat de volgende in mijn leven nu al ziet hoe ik ben en dat ik er nooit ben. Zij stapt in een rijdende trein. Dat maakt het makkelijker.'

'Kind'
Omdat André en Monique de zorg voor hun driejarige zoontje André delen, blijven ze onderdeel van elkaars leven. ‘Het contact is nu even niet heel makkelijk, maar we hebben wel een kind samen,’ aldus André. ‘Ik ben altijd welkom bij haar thuis om mijn zoon te zien.’ Het liefst zou André zien dat zijn zoontje in zijn muzikale voetsporen treedt. Net zoals hij dat bij zijn vader wijlen André Hazes heeft gedaan.
‘Mijn grote wens is dat mijn zoon later bij mij in de band komt, maar Monique heeft dat liever niet, omdat ze ziet wat het met mij heeft gedaan. Soms drink je net iets te veel en wordt het toch weer laat. Ik snap dat zo’n leven lastig is voor een partner. En als moeder wil je dat al helemaal niet voor je kind. Maar het is wel het leven dat ik wil leiden.’
Omdat Bridget al 45 is, zal André met haar vermoedelijk geen gezin stichten. Maar dat hoeft van André ook niet. Sterker nog: de volkszanger kijkt wonderbaarlijk genoeg al vooruit naar de periode na zijn relatie met Bridget! ‘Misschien krijg ik op mijn veertigste dan wel weer een kind. Dat kan prima.'

Bron: Story
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:27:47 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_190557083
Rechtszaak nog verloren ook _O-
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_190557168
Haha daar ga je dan met het zweren (of is het sferen) op je zoon!
pi_190557182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:27 schreef BVO het volgende:
Zwakste schakel
pi_190557234
quote:
Bridget Maasland verliest zaak tegen Privé

https://www.ad.nl/show/br(...)egen-prive~ad8cb012/

:D :D :D :D :D

@ikweethetookniet
@Wereldgozer
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:39:35 #127
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190557249
Ja, lees het net *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190557326
Wel zielig voor de zwerfhondjes hoor, die lopen nu een donatie mis
pi_190557373
Zo geen hard gelach dus voor Bridget. :D :D

De rechter heeft groot gelijk !

Edit/ Ik lees dat Bridget nu zelf een smak geld neer mag gaan leggen. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Fokkie83 op 20-12-2019 15:52:46 ]
pi_190557416
Ze mag nog dokken ook.

Maar ze zou toch het licht in de ogen schijnen voor de waarheid o.i.d?
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:51:50 #132
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190557433
quote:
veroordeelt [eiseres] in de proceskosten, aan de zijde van TMG tot op heden begroot op ¤ 2.972,00,
Duur dagje voor Bridgit O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190557462
Oh wat heerlijk dit _O- Karma is a bitch :D
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_190557466
quote:
Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim. Die was weliswaar wat overdreven, maar niet onwaar

4.3.

De discussie is bijna helemaal gegaan over de vraag of dit echt zo was. Volgens [eiseres] ging het niet verder dan een (heftige) zoen. TMG, die het nodig vond dit artikel te publiceren, zal daarom aannemelijk moeten maken dat zij voldoende grond heeft voor haar bewering. TMG hoeft niet het waterdichte bewijs te leveren dat het zo is gegaan.

4.4.

TMG heeft vijf schriftelijke verklaringen overgelegd van personen die aanwezig waren op de afterparty. Drie daarvan met naam; twee wilden alleen anoniem verklaren. Die anonieme verklaringen tellen weliswaar minder, maar kunnen wel als steun dienen voor verklaringen van wèl met name genoemde personen. Het is hier niet de plaats om die verklaringen breed uit te meten, maar als twee personen los van elkaar verklaren dat het er zo hevig aan toe ging dat sommige mensen riepen “get a room”, dan geeft dat een overtuigend beeld dat er meer aan de hand was dan een heftige zoen. Met deze verklaringen heeft TMG dan ook laten zien dat zij voldoende grond heeft voor haar bewering. [eiseres] heeft zelf ook verklaringen overgelegd, onder meer van drie personeelsleden van [café] , die zeggen dat zij zoiets zeker hadden moeten zien. Een verklaring van iemand die iets niet heeft gezien draagt echter minder bij dan een verklaring van iemand die iets wèl heeft gezien. Zoals gezegd gaat het in dit kort geding niet om het leveren van het sluitende bewijs van wat er precies is gebeurd, maar alleen om aannemelijk maken.

4.5.

Nadat TMG met deze verklaringen was gekomen, heeft [eiseres] haar eis gewijzigd. Het is nu niet langer de hartstochtelijke vrijage die moet worden gerectificeerd, maar het beleven van een eigen huwelijksnacht op de bruiloft van [naam 6] , zowel voor het oog van de aanwezigen, als in een hok met lege flessen, dozen en kratten.

4.6.

Een huwelijksnacht beleven te midden van de bruiloftsgasten van iemand anders is zo onzinnig, dat geen lezer dat letterlijk zal hebben genomen. Hier is duidelijk overdreven om het verhaal op te kloppen. Bovendien staat ‘huwelijksnacht’ in het artikel tussen aanhalingstekens en staat er ‘als het ware’ voor.

4.7.

Het hok met de lege flessen, dozen en kratten komt in geen van de door TMG overgelegde verklaringen terug. Ook heeft niemand verklaard de vrijpartij te hebben gehoord. Wat dat betreft lijkt het artikel voorlopig dan ook uit de lucht te zijn gegrepen. Die onjuistheden zijn echter geen reden het hele artikel van de website te laten verwijderen. Een rectificatie heeft in het algemeen alleen zin als daarmee duidelijk iets wordt rechtgezet. Van een rectificatie die erop neer zou komen dat de hartstochtelijke vrijpartij wel voor iedereen te zien was, maar niet te horen en zich wel heeft afgespeeld in een hoek bij de bar, maar niet in een hok met lege flessen, dozen en kratten, wordt niemand wijzer, het publiek niet en [eiseres] al helemaal niet.

4.8.

[eiseres] heeft nog aangevoerd dat TMG haar niet om een weerwoord heeft gevraagd voordat het artikel werd geplaatst, maar dat maakt de uitlatingen niet zomaar onrechtmatig. Bovendien had zij al in de media laten weten dat het contact destijds niet verder ging dan een zoen en haar weerwoord was dus al bekend.

4.9.

De beweringen in het artikel maken zeker inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van [eiseres] en haar gezin. Zij is echter bekend bij het Nederlandse publiek en over haar persoonlijke omstandigheden, relaties en televisieactiviteiten wordt, zoals TMG heeft gesteld, regelmatig verslag gedaan in de entertainmentpers. Daarmee is zij een ‘public figure’, die zich meer moet laten welgevallen dan andere personen. Die pers heeft zich inmiddels gestort op haar prille relatie met de ook bekende [naam 1] . Daarbij is deze mogelijke uitglijder van vijf jaar geleden alsnog nieuws geworden. Heel onaangenaam voor [eiseres] , maar door het zo uit de hand te laten lopen op een feest waar – in de woorden van haar raadsman – de voltallige vaderlandse roddelpers aanwezig was, heeft zij dat voor een deel aan zichzelf te wijten
pi_190557473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:51 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Duur dagje voor Bridgit O-)
Ach dat regelt dreetje wel.
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:55:44 #136
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190557486
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim.
Kom maar op met de foto’s dan TMG!
pi_190557490
Kleine samenvatting: TMG hoeft van de rechter geen waterdicht bewijs te leveren. Wel is het verhaal aannemelijk gemaakt door de verklaringen van 3 personen met naam en 2 anonieme getuigen. Twee van de getuigen hebben gezegd dat omstanders "get a room" zeiden wat voor de rechter een aanwijzing is dat het er inderdaad heftig aan toe ging. Op de stelling van B dat het ook het leven van haar zoon heeft geraakt, is de rechter niet echt ingegaan.

B vond het vooral de term 'huwelijksnacht' kwalijk maar de rechter geeft aan dat lezers heus wel zullen snappen dat dit niet letterlijk bedoeld is. Het werd ook tussen aanhalingstekens geschreven.

Aan de verklaringen van mensen die wel iets hebben gezien, hecht de rechter meer waarde dan aan die van de mensen (het personeel) dat niets heeft gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 20-12-2019 16:09:10 ]
pi_190557500
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik lees daar toch duidelijk in dat TMG idd overtuigend en wettig bewijs had voor hun claim.
Yes. Zie mijn eigen samenvatting :)
pi_190557506
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:50 schreef quirina het volgende:
Ze mag nog dokken ook.

Maar ze zou toch het licht in de ogen schijnen voor de waarheid o.i.d?
Uiteraard mag ze de proceskosten dokken, en haar eigen advocaat zal ook niet gratis hebben gewerkt
pi_190557509
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef rena het volgende:
Ik gebruik het bijna nooit, maar in dit geval... :Y
Jammer dat we geen foto hebben hoe ze heeft gekeken toen ze de uitspraak te horen kreeg O-)
pi_190557514
Peter r de V staat ook mooi voor lul nu. Ook mooi!
pi_190557527
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Uiteraard mag ze de proceskosten dokken, en haar eigen advocaat zal ook niet gratis hebben gewerkt
Royce rolls de vries
pi_190557558
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik gebruik het bijna nooit, maar in dit geval... :Y
Jammer dat we geen foto hebben hoe ze heeft gekeken toen ze de uitspraak te horen kreeg O-)
Idd...this escalated quickly en nu neemt geen mens hun verhaal meer serieus.

Als ik hen was, zou ik iets minder publiek zijn in mijn uitingen en wat minder aandacht zoeken.

Ze dacht het wel te redden, maar obviously, it backfired
pi_190557582
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:58 schreef quirina het volgende:

[..]

Royce rolls de vries
Ik denk bij de naam Royce altijd aan die psychopaat Royce Keller uit As the world turns
pi_190557618
Wie zijn de 5 getuigen die het schriftelijk hebben gedaan zou dat wel eens willen weten, ben niet nieuwschierig hoor :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190557662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:00 schreef totebel het volgende:

[..]

Idd...this escalated quickly en nu neemt geen mens hun verhaal meer serieus.

Als ik hen was, zou ik iets minder publiek zijn in mijn uitingen en wat minder aandacht zoeken.

Ze dacht het wel te redden, maar obviously, it backfired
Dat zou het beste zijn maar op de 1 of andere manier gok ik dat ze juist het tegenovergestelde doen. Quotes over dat ze er sterker dan ooit uitkomen, hunnie tegen de wereld, de waarheid zit in henzelf blabla.
pi_190557852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Bridget Maasland verliest zaak tegen Privé

https://www.ad.nl/show/br(...)egen-prive~ad8cb012/

:D :D :D :D :D

@:ikweethetookniet
@:wereldgozer
Maar ik zweer op mijn zoon

Tokkievolk
  vrijdag 20 december 2019 @ 16:18:28 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190557865
quote:
LOL :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2019 @ 16:19:52 #149
43556 miss_dynastie
pi_190557898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat zou het beste zijn maar op de 1 of andere manier gok ik dat ze juist het tegenovergestelde doen. Quotes over dat ze er sterker dan ooit uitkomen, hunnie tegen de wereld, de waarheid zit in henzelf blabla.
Precies. Goed voor hun moeder-zoonrelatie :7
En Bridget moet haar mond gaan houden over haar puberzoon, want het zal je gebeuren zeg, dat je moeder op je zweert en vervolgens zo’n tik op de vingers krijgt :X
  vrijdag 20 december 2019 @ 16:22:50 #150
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190557960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:54 schreef rena het volgende:
Geweldig he *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')