Die man rookt teveel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Enigzins offtopic, maar ik zag laatst wat recente filmpjes van hem en daarin heeft ie een lichtbruine vlekken in z'n gezicht, wat zou dat zijn?
Tja, gebrek aan algemene ontwikkeling is a bitch.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef Nober het volgende:
Een hoop buitenlandse namen zeggen mij niks.
Ik volg al die shownieuws onzin niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, gebrek aan algemene ontwikkeling is a bitch.
Algemene ontwikkeling linken aan shownieuws, dat is wel ernstig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik volg al die shownieuws onzin niet.
Die twee rappers die jij noemde moest ik googelen ik ben namelijk al een tijd gestopt met de hitlijsten adoreren. Die Koreaan zal wel een kpopper zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling linken aan shownieuws, dat is wel ernstig.
Verdiep je dan meer in de achtergronden van bijvoorbeeld politici en dictators en machthebbers dan weet je vrij goed wie er snel dood gaan. En is dat redelijk te voorspellen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:02 schreef giscard het volgende:
Max Verstappen - crash met Leclerc.
Leclerc - crash met Max Verstappen.
Ja.. ben er wel bang voor, maar wil het gewoon niet.quote:
Harry Mens sterft wanneer ie wordt gecremeerd? Das een vrij naar einde.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
1 Harry Mens (crematie)
2 Raymond van Barneveld(ongeluk)
3 Tom Egbers (hartinfarct)
4 Bill Russell (ouderdom)
5 Elizabeth II (ouderdom)
6 Emma Wortelboer (zelfmoord)
7 Bibian Mentel (ziekte)
8 Magic Johnson (aids)
9 Willeke Alberti(ongeluk)
10 Rodrigo Duterte(aanslag)
Tja cremeren moest weer leuk wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Harry Mens sterft wanneer ie wordt gecremeerd? Das een vrij naar einde.
Dag meneer Spaghetti.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
1:Queen Elisabeth
2:Paul van Gorcum![]()
3:Ozzy Osbourne
4:Johan Neeskens
5:Bas van Toor![]()
6:Nelly Frijda![]()
7:Bam Margera
8:Koen Crucke![]()
9:Frenna
10: Viola Holt
twijfelde tussen hem en Walter van De Velde.quote:
Beide rappers staan niet in de hitlijsten voor zover ik weet. Daniel Hernandez is veelvuldig in het nieuws geweest als 6ix9ine. Het lijkt me toch sterk dat je dat gemist zou hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die twee rappers die jij noemde moest ik googelen ik ben namelijk al een tijd gestopt met de hitlijsten adoreren. Die Koreaan zal wel een kpopper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |