abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190531632
:s)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_190531636
Zeg het maar jongens, welken TT moet er komen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_190531639
quote:
11s.gif Op donderdag 19 december 2019 01:48 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

CharlesKinbote, wat anders.
o ja :') niemand kort mijn 'nieuwe' username af dus was verwarrend
verwijder dit account.
pi_190531641
Ik kwam er trouwens net achter dat frame etymologisch gezien haar herkomst vindt bij het Germaans. Taal kan raar lopen, het is nu een leenwoord uit het Engels...
pi_190531646
quote:
11s.gif Op donderdag 19 december 2019 01:48 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

CharlesKinbote, wat anders.
Calvin Klein.
Curt Kobain xd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190531651
OOOOOOOOOOOOOOHHHHH, MODESELEKTOR OP DE ETHER _O_
pi_190531657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Calvin Klein.
Curt Kobain xd
:')
pi_190531665
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Calvin Klein.
Curt Kobain xd
droge shit!
verwijder dit account.
pi_190531692
https://www.nwo.nl/actuee(...)ale-samenleving.html

Weer al die linkse indoctrinatie op de uni in die onderzoeksfinanciering hoor
  donderdag 19 december 2019 @ 02:18:57 #10
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190531735
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.nwo.nl/actuee(...)ale-samenleving.html

Weer al die linkse indoctrinatie op de uni in die onderzoeksfinanciering hoor
(((nwo))) = new world order????? 😳😳😳
verwijder dit account.
pi_190531755
Trump is impeached
pi_190531768
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
Trump is impeached
Wat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190531772
Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd maar ging het bij de Democrats er niet meer om dat hij dmv impeachment procedure stuk minder sterk stond voor een tweede termijn maar niet zo zeer om hem echt te laten aftreden?
pi_190531780
De swamp laat zich niet zonder slag of stoot drainen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531784
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd maar ging het bij de Democrats er niet meer om dat hij dmv impeachment procedure stuk minder sterk stond voor een tweede termijn maar niet zo zeer om hem echt te laten aftreden?
Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessant
pi_190531791
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:36 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessant
Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af is
pi_190531795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af is
Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.
pi_190531804
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.
Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?
pi_190531806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
pi_190531813
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
Maar als dat niet gebeurt

Dan is hij toch niet `officieel' impeached? :P
Hoe kan je nou je termijn af mogen maken terwijl je afgezet bent
pi_190531818
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar als dat niet gebeurt

Dan is hij toch niet `officieel' impeached? :P
Hoe kan je nou je termijn af mogen maken terwijl je afgezet bent
impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteld :+ Dat betekent nog niet dat je afgezet bent. Is eerder motie van wantrouwen.
pi_190531819
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan dat
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531820
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteld :+ Dat betekent nog niet dat je afgezet bent. Is eerder motie van wantrouwen.
Ah oke.
pi_190531822
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan dat
Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.
pi_190531828
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.
Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezen

Wie weet vandaag nog waarvoor Clinton impeached werd?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531829
pi_190531833
Over 1000 jaar ook nog. Je overschat de impact die 1 persoon kan maken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531835
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
Over 1000 jaar ook nog. Je overschat de impact die 1 persoon kan maken
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.
pi_190531836
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezen

Wie weet vandaag nog waarvoor Clinton impeached werd?
Ik denk dat er zelfs bij Haags wel een belletje rinkelt bij de naam Monika Lewinsky
pi_190531837
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergeten
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531841
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

20 jaar, lol, echt niet. Amerikaanse presidenten blijven over het algemeen goed in de herinnering van de meesten en in ieder geval komt het voor in de geschiedenisboeken. Reagan is echt nog niemand vergeten. Bush senior wellicht, die was ook niet bepaald spraakmakend voor zover ik weet.
pi_190531842
Vraag me af wat het effect is op de Amerikaanse bevolking als hij in office mag blijven. Ik ben bang dat hij dan alleen maar meer support overhoudt
pi_190531845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af wat het effect is op de Amerikaanse bevolking als hij in office mag blijven. Ik ben bang dat hij dan alleen maar meer support overhoudt
Ligt eraan of ze Fox News kijken of iets anders...
pi_190531852
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

20 jaar, lol, echt niet. Amerikaanse presidenten blijven over het algemeen goed in de herinnering van de meesten en in ieder geval komt het voor in de geschiedenisboeken. Reagan is echt nog niemand vergeten. Bush senior wellicht, die was ook niet bepaald spraakmakend voor zover ik weet.
Denk dat je wat vaker uit je VU bubble moet komen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531857
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Denk dat je wat vaker uit je VU bubble moet komen
Dit heeft niets met de VU te maken :') Dit is gewoon kennis die je krijgt bij geschiedenis op de middelbare school.
pi_190531868
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 02:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dit heeft niets met de VU te maken :') Dit is gewoon kennis die je krijgt bij geschiedenis op de middelbare school.
Amerikaanse presidenten? Dat valt reuze mee. Ze worden hooguit genoemd als ze een rol spelen in de wereldgeschiedenis

Een binnenlandse aangelegenheid als dit is veel te specifiek
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531869
Ik denk dat de reden dat Republikeinen geen impeachment willen te maken heeft met de vice die dan president zou worden, dat is helemaal poep...
pi_190531876
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Amerikaanse presidenten? Dat valt reuze mee. Ze worden hooguit genoemd als ze een rol spelen in de wereldgeschiedenis

Dit klopt wel ja.

Meer dan hooguit 10 Amerikaanse presidenten zal de gemiddelde student echt niet kunnen opnoemen, tenzij geschiedenis studerend
pi_190531880
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Amerikaanse presidenten spelen sinds ze isolationisme verlaten altijd een rol in de wereldgeschiedenis.
pi_190531887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit klopt wel ja.

Meer dan hooguit 10 Amerikaanse presidenten zal de gemiddelde student echt niet kunnen opnoemen, tenzij geschiedenis studerend
Kan er denk ik ook niet meer opnoemen, neemt niet weg dat Trump nou niet bepaald een figuur is die geen stempel drukt. Niet voor niets ooit uitgeroepen door Time als Person of the Year.
pi_190531893
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kan er denk ik ook niet meer opnoemen, neemt niet weg dat Trump nou niet bepaald een figuur is die geen stempel drukt. Niet voor niets ooit uitgeroepen door Time als Person of the Year.
Klopt. Trump zal niet vergeten worden. Maar dat is ook gewoon bagatelliseren van zijn persoon door zijn voorstanders
pi_190531898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt. Trump zal niet vergeten worden. Maar dat is ook gewoon bagatelliseren van zijn persoon door zijn voorstanders
Waar verwijst dat naar?
pi_190531901
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:08 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Waar verwijst dat naar?
Wat Mortaxx nu doet. Alsof hij eigenlijk een hele kleurloze president is, wat natuurlijk absoluut niet het geval is
pi_190531909
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedere Amerikaanse president is person of the year geweest

Dit laat juist zien dat wij op de korte termijn personen heel belangrijk maken. Uiteindelijk moet je wel een flinke genocide hebben gepleegd wil je op langere termijn herinnerd worden.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat Mortaxx nu doet. Alsof hij eigenlijk een hele kleurloze president is, wat natuurlijk absoluut niet het geval is
Wat ik zeg gaat voor iedere president op

Laat een foto zien van Morgan Freeman, Bush, Clinton en Obama en vraag aan willekeurig gekozen wereldburgers wie geen president van de VS is geweest. Dat wordt gokken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531926
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedere Amerikaanse president is person of the year geweest

Dit laat juist zien dat wij op de korte termijn personen heel belangrijk maken. Uiteindelijk moet je wel een flinke genocide hebben gepleegd wil je op langere termijn herinnerd worden.
Of je moet een heel markant figuur zijn, in casu: Caligula. Trump is echt de Caligula van Amerika. Hij benoemt nog net geen ezel als president.
pi_190531934
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Of je moet een heel markant figuur zijn, in casu: Caligula. Trump is echt de Caligula van Amerika. Hij benoemt nog net geen ezel als president.
Denk jij echt dat de gemiddelde persoon weet wie Caligula is?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531935
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Laat een foto zien van Morgan Freeman, Bush, Clinton en Obama en vraag aan willekeurig gekozen wereldburgers wie geen president van de VS is geweest. Dat wordt gokken
De gemiddelde wereldburger is dan ook niet bepaald bezig met politiek, maar dit gaat om wat in school gegeven gaat worden tijdens het vak geschiedenis. Of die kinderen opletten in de klas maakt niet uit, het is geen selecte groep die les krijgt over deze geschiedenis.
pi_190531941
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Denk jij echt dat de gemiddelde persoon weet wie Caligula is?
Nee, maar ik denk dus niet dat het slechts een select groepje is dat het wel weet.
pi_190531944
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De gemiddelde wereldburger is dan ook niet bepaald bezig met politiek, maar dit gaat om wat in school gegeven gaat worden tijdens het vak geschiedenis. Of die kinderen opletten in de klas maakt niet uit, het is geen selecte groep die les krijgt over deze geschiedenis.
In Polen, China of Brazilië komt dit heus niet in de geschiedenisboeken.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531946
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

_O-
Nee dit gaat een grote meerderheid wel weten.

Als je nou fotos van Reagan, Kennedy, Lincoln en een andere random pipo zou laten zien, oke.
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dus niet dat het slechts een select groepje is dat het wel weet.
Dit is overigens wel weer het uiterste :D Natuurlijk zal dit een select groepje zijn
pi_190531949
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik durf te stellen dat 97,2% van de bevolking geen flauw idee heeft
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531950
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

In China gaan ze dit er sowieso inzetten als blijk van hun superioriteit ten opzichte van de Amerikanen.
pi_190531953
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat denk jij wat ze over Amerika onderwezen krijgen in die landen dan tijdens Geschiedenisles?
pi_190531964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat denk jij wat ze over Amerika onderwezen krijgen in die landen dan tijdens Geschiedenisles?
De grote momenten uit de wereldgeschiedenis. WO2, eerste atoombom, koude oorlog en dan toegespitst op wat het voor hun eigen land/regio voor impact had
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190531975
Ik ga de laptop wegleggen
pi_190531980
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

De grote momenten uit de wereldgeschiedenis. WO2, eerste atoombom, koude oorlog en dan toegespitst op wat het voor hun eigen land/regio voor impact had
Hm ja, wellicht.
pi_190531981
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga de laptop wegleggen
Ik ook ja
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 06:11:29 #59
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190532115
Veel te vroeg :O
F.K.A. SuperwormJim
pi_190532128
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
  roze donderdag 19 december 2019 @ 07:10:06 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190532339
Yoo
Your beauty never ever scared me.
pi_190532347
Wunderes schones prinses ama
pi_190532348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 07:10 schreef Amarantha het volgende:
Yoo
Amaaaaaaaaa
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 07:13:10 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190532356
Flikker eens op met die kutfiles :r
Als iedereen nou eens normaal rijdt, afstand houdt en zo, kunnen we allemaal doorrijden.
Hufters :(
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 19 december 2019 @ 07:13:27 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190532357
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren, dat ik op het Gymnasium hier 0,0 over heb gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190532404
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 07:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Flikker eens op met die kutfiles :r
Als iedereen nou eens normaal rijdt, afstand houdt en zo, kunnen we allemaal doorrijden.
Hufters :(
Ik had nergens last van uurtje geleden.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 07:43:24 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190532564
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 07:12 schreef scrupuleus het volgende:
Wunderes schones prinses ama
😂
pi_190532578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 07:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

😂
😊
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 08:31:30 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190532950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik had nergens last van uurtje geleden.
Rond 07:00 Brabant binnen rijden vanuit Limburg is niet meer te doen op dinsdag of donderdag ;(
Limburg O+
F.K.A. SuperwormJim
pi_190532983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Rond 07:00 Brabant binnen rijden vanuit Limburg is niet meer te doen op dinsdag of donderdag ;(
Limburg O+
het lijkt alsof ze je bewust willen tegen houden he.

als ik al moet gaan probeer ik meestal rond 6 uur langs Eindhoven te zijn.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 08:42:25 #71
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190533052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

het lijkt alsof ze je bewust willen tegen houden he.

als ik al moet gaan probeer ik meestal rond 6 uur langs Eindhoven te zijn.
Overigens ga ik liever voor/tijdens de spits, dan vlak erna. Eén keer gedaan. In plaats van snelle jelles in leasebakken op weg, rijdt dan Gerda en Petra in Ranault Twingo's en Fiat Multipla's over de snelweg op weg naar een high tea bij de Intratuin. "Maar wel met een klein stukje cake, want ik doe aan lijn."
Nee Gerda, die spitsstrook is gewoon open. DAAR MAG JE RIJDEN. DOE DAT DAN OOK!! :(
F.K.A. SuperwormJim
pi_190533054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Limburg O+
Donderdagochtend spits schijnt de zwaarste te zijn dus dat kan wel kloppen.
pi_190533074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 08:42 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Overigens ga ik liever voor/tijdens de spits, dan vlak erna. Eén keer gedaan. In plaats van snelle jelles in leasebakken op weg, rijdt dan Gerda en Petra in Ranault Twingo's en Fiat Multipla's over de snelweg op weg naar een high tea bij de Intratuin. "Maar wel met een klein stukje cake, want ik doe aan lijn."
Nee Gerda, die spitsstrook is gewoon open. DAAR MAG JE RIJDEN. DOE DAT DAN OOK!! :(
ik rij ook liever voor de spits uit.
ik heb een thermosbeker koffie bij me, muziekje op. niks mis mee.
pi_190533080
Ja voor spits uit is niks mis mee.
pi_190533136
Goedemorgen
pi_190533151
Hee naatje
pi_190533156
He haags
pi_190534293
Agh nee toch, Jules Deelder ;(
pi_190534346
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
Agh nee toch, Jules Deelder ;(
Snuifvoorjules ____/
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190534713
HACKUUUUUH
pi_190534983
quote:
Dat betoog liep uit op de vaststelling dat in het huidige stadium van de meritocratie hoogopgeleiden vrijwel alleen nog met elkaar trouwen en dus een grote kans hebben om meer dan gemiddeld intelligente kinderen te krijgen. Dat deze kinderen vrijwel altijd het advies havo/vwo krijgen is daarom niet vreemd. Wat het rapport laat zien is dat, mochten zulke ouders onverhoopt ook eens een kind hebben dat niet meer dan gemiddeld intelligent is, ook dit kind door de leerkracht vaak gezien wordt als een potentiële vwo’er.
https://www.socialevraags(...)kt-ze-gelukkig-maar/

slimme mensen worden slimmer, domme mensen dommer
pi_190535563
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

https://www.socialevraags(...)kt-ze-gelukkig-maar/

slimme mensen worden slimmer, domme mensen dommer
Er staat toch juist dat slimme mensen ook wel eens een dom kind krijgen?
pi_190535572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Er staat toch juist dat slimme mensen ook wel eens een dom kind krijgen?
ja, maar in de regel brengt intelligentie intelligentie voort.
pi_190535589
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ja, maar in de regel brengt intelligentie intelligentie voort.
Zeker waar maar intelligentie maakt ook vaak ongelukkig, domme mensen zijn vaak een stukje meer tevreden in het leven.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 12:28:47 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190535598
Is het al vier uur?
pi_190535631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zeker waar maar intelligentie maakt ook vaak ongelukkig, domme mensen zijn vaak een stukje meer tevreden in het leven.
Je ergert je aan simpele zielen maar tegelijkertijd benijd je ze ook ja.
pi_190535633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit is waar. Wat het te maken heeft met wat ik zei weet ik niet.
pi_190535660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je ergert je aan simpele zielen maar tegelijkertijd benijd je ze ook ja.
Lekker hossen, genieten van de snackbar, blij zijn met een Golfje onder je kont, beetje simpele dames vingeren, lachen om scheten.
pi_190535698
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dit is waar. Wat het te maken heeft met wat ik zei weet ik niet.
Omdat je jezelf blijkbaar onder de intelligentsia schaart en je er blij om bent dus lees mijn kanttekening als een liefdevolle daad van wijze raad.
pi_190535704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekker hossen, genieten van de snackbar, blij zijn met een Golfje onder je kont, beetje simpele dames vingeren, lachen om scheten.
Mwah dit soort voorbeelden vind ik nooit zo relevant eigenlijk. Gaat er meer om dat ze niet al te veel stilstaan bij dingen, niet alles overpeinzen, niet de drang hebben om jezelf te ontwikkelen. Dat is best relaxed leven. Al zou ik er uiteindelijk niet voor kiezen mocht het kunnen.
pi_190535709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mwah dit soort voorbeelden vind ik nooit zo relevant eigenlijk. Gaat er meer om dat ze niet al te veel stilstaan bij dingen, niet alles overpeinzen, niet de drang hebben om jezelf te ontwikkelen. Dat is best relaxed leven. Al zou ik er uiteindelijk niet voor kiezen mocht het kunnen.
Ja dat zeg ik toch :')
pi_190535711
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Omdat je jezelf blijkbaar onder de intelligentsia schaart en je er blij om bent dus lees mijn kanttekening als een liefdevolle daad van wijze raad.
Waar maak je uit op dat ik er blij mee ben?
pi_190535731
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch :')
Nee jij ridiculiseert zoals je altijd doet
pi_190535733
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat ik er blij mee ben?
Die conclusie komt voort uit twee simpele waarnemingen, het feit dat je het post en je duimpje omhoog.
pi_190535739
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee jij ridiculiseert zoals je altijd doet
Dan is het voor iedereen begrijpelijk en leesbaar,
pi_190535741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die conclusie komt voort uit twee simpele waarnemingen, het feit dat je het post en je duimpje omhoog.
Mijn duimpje omhoog is de standaard PI :+
pi_190535745
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Jij ziet het als een voorrecht om tot die groep te horen.
pi_190535752
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Maar je past hem aan al je het nodig vind, blijkbaar nu niet dus :)
pi_190535757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Jij ziet het als een voorrecht om tot die groep te horen.
Zeker, maar het is niet alsof ik niet ook af en toe denk dat het best wel prettig zou zijn om een simpel leven te leiden
pi_190535767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Prinsje Naatje die zichzelf verbonden voelt met de meritocratie maar die links en rechts ingehaald wordt door mensen uit een lagere bevolkingsgroep.
pi_190535779
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Prinsje Naatje die zichzelf verbonden voelt met de meritocratie maar die links en rechts ingehaald wordt door mensen uit een lagere bevolkingsgroep.
heh?
pi_190535783
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Op wat voor vlakken ingehaald?
pi_190535824
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

heh?
Ja dat zeg je net zelf "het zou best prettig zijn om een simpel leven te leiden"

Met andere woorden, lekker gedachteloos snackbarvoer vreten, simpele vrouwen zwanger vingeren, Golfje onder je kont, beetje hossen en dansen op zanger Wesley en lachen om boeren en scheten.
pi_190535836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Op wat voor vlakken ingehaald?
Gezinnetje en iedere maand centjes om leuke dingen te kopen, gewoon de dingen die ieder simpel mens heeft.
pi_190535881
Hoogopgeleiden studeren, laagopgeleiden stichten gezinnetjes, dat is toch het hele punt van Idiocracy?
pi_190535885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gezinnetje en iedere maand centjes om leuke dingen te kopen, gewoon de dingen die ieder simpel mens heeft.
Dit kan toch ook prima gelden voor de intelligentia. Simpelheid en burgerlijkheid staat niet per se gelijk aan elkaar vind ik
pi_190535913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat zeg je net zelf "het zou best prettig zijn om een simpel leven te leiden"

Met andere woorden, lekker gedachteloos snackbarvoer vreten, simpele vrouwen zwanger vingeren, Golfje onder je kont, beetje hossen en dansen op zanger Wesley en lachen om boeren en scheten.
Hoe word ik dan ingehaald? Dat heeft niets met inhalen te maken toch? Dat zei suggereren dat ik voor ze reed en ze langszij komen, maar simpele zielen waren altijd al simpel
pi_190535917
Maar dat is zo'n veelomvattend begrip dat je dat eigenlijk niet kan scharen bij een van de twee
pi_190535930
En nu ga ik wat nuttigs doen voor ik me een simpele ziel ga voelen
pi_190535934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit kan toch ook prima gelden voor de intelligentia. Simpelheid en burgerlijkheid staat niet per se gelijk aan elkaar vind ik
Kan, is geen regel maar hoogopgeleiden krijgen gemiddeld veel minder kinderen dan laagopgeleiden dus waar komen we op uit na pakweg zo'n honderd jaar aan moderne educatievormen?
pi_190535959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef Fok-it het volgende:
En nu ga ik wat nuttigs doen voor ik me een simpele ziel ga voelen
FOK!ken kan heel nuttig zijn :)
pi_190535967
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kan, is geen regel maar hoogopgeleiden krijgen gemiddeld veel minder kinderen dan laagopgeleiden dus waar komen we op uit na pakweg zo'n honderd jaar aan moderne educatievormen?
intelligentie =/= educatie
pi_190535970
Oke nu echt weg
pi_190535971
Gr gr
pi_190535974
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:57 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

FOK!ken kan heel nuttig zijn :)
Procrastinatie, niks meer en niks minder.
pi_190535980
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Procrastinatie, niks meer en niks minder.
En dat kan zeer nuttig zijn
pi_190535986
pi_190535987
quote:
3s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

En dat kan zeer nuttig zijn
Ik kan werkelijk geen enkel voordeel van uitstelgedrag bedenken.
pi_190535995
quote:
Dit is dus echt goedpraten voor mensen die niets belangrijks om handen hebben.
pi_190535999
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit is dus echt goedpraten voor mensen die niets belangrijks om handen hebben.
Goedpraten :') Het is gewoon bewezen dat wanneer je met een bepaald vraagstuk zit en je laat het rusten dat je brein er gewoon mee bezig is, niets goedpraten
pi_190536014
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Goedpraten :') Het is gewoon bewezen dat wanneer je met een bepaald vraagstuk zit en je laat het rusten dat je brein er gewoon mee bezig is, niets goedpraten
Nee man, beetje waarom boeddhistische monniken nooit op de Maan zullen rondlopen behalve in hun gedachten.
pi_190536030
Het menselijke brein werkt ook het beste onder hoogspanning, niet in vegeterende toestand.
pi_190536039
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Het menselijke brein werkt ook het beste onder hoogspanning, niet in vegeterende toestand.
Dat jij alleen maar breinloze posts maakt op het moment dat je aan het FOK!ken bent betekent niet dat de rest van de users hier in vegetatieve toestand vermaakt.
pi_190536107
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat jij alleen maar breinloze posts maakt op het moment dat je aan het FOK!ken bent betekent niet dat de rest van de users hier in vegetatieve toestand vermaakt.
Ik heb een mooie voor in de klas voor je, waarom denk je met beledigen je gelijk te kunnen halen?
pi_190536184
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik heb een mooie voor in de klas voor je, waarom denk je met beledigen je gelijk te kunnen halen?
Waarom denk je dat ik mijn gelijk wil halen? :7
pi_190536208
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik mijn gelijk wil halen? :7
Door deze --------> 8-)
pi_190536229
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Door deze --------> 8-)
Nee, dat is een teken dat ik vol ben van mezelf en dus al weet dat ik gelijk heb. Dan hoef ik mijn gelijk niet meer te halen.
  donderdag 19 december 2019 @ 15:38:53 #128
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190537932
ik ben een boek kwijtgeraakt omdat het uit mijn jaszak was gevallen
verwijder dit account.
pi_190537959
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
Wel meest waardeloze manier om kwijt te raken
  donderdag 19 december 2019 @ 15:45:24 #130
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190538030
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wel meest waardeloze manier om kwijt te raken
jep ;(
verwijder dit account.
pi_190538585
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
Dwarsligger? Of heb je gewoon hele grote jaszakken?
  donderdag 19 december 2019 @ 16:34:48 #132
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190538882
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dwarsligger? Of heb je gewoon hele grote jaszakken?
nah, heel klein boek denk ik

ben sip nu
verwijder dit account.
pi_190538974
quote:
9s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:34 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

nah, heel klein boek denk ik

ben sip nu
Welk boek dan?

Ik ben een keer een boek vergeten in een vliegtuig en een ander boek dat me zeer dierbaar is heb ik ook niet weten terug te vinden...
  donderdag 19 december 2019 @ 16:41:37 #134
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190538999
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Welk boek dan?

Ik ben een keer een boek vergeten in een vliegtuig en een ander boek dat me zeer dierbaar is heb ik ook niet weten terug te vinden...
ecce homo, had ik het laatst al over vgm, voor twee euro in de kringloop gevonden, was er zo blij mee ;( hele handzame pocket uit de jaren '80, mooie uitgave ook

ai, dat is wel kut, hoezo dierbaar?
verwijder dit account.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 16:48:39 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190539086
Top heb al de hele week hoofdpijn :')
pi_190539108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 16:41 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

ecce homo, had ik het laatst al over vgm, voor twee euro in de kringloop gevonden, was er zo blij mee ;( hele handzame pocket uit de jaren '80, mooie uitgave ook

ai, dat is wel kut, hoezo dierbaar?
Dat is wel matig ja :{

Was After Finitude van Meillassoux waarbij ik mijn awakening van dogmatic slumber had... Die van het vliegtuig was de Concept of Nature van Whitehead, die knakker is mijn favoriete filosoof.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 17:06:50 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190539382
Wat ga ik eten?
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 17:08:04 #138
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190539405
Wat wordt de TT?
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 17:08:54 #139
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190539422
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik eten?
Spruitjes stamppot met spekjes, gekarameliseerd in honing
F.K.A. SuperwormJim
pi_190539522
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat wordt de TT?
Geen idee, er zijn nog geen suggesties gedaan
pi_190539539
quote:
Wat ga ik eten?
Stamppot, maar dan de boerenkool variant
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 17:23:02 #142
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190539661
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

:(
F.K.A. SuperwormJim
  roze donderdag 19 december 2019 @ 17:23:45 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190539675
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Klinkt wel beter ja.
pi_190540385
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Spruitjes stamppot met spekjes, gekarameliseerd in honing
Als je spruitjes verkiest boven boerenkool dan vraag ik me af of je geschikt bent voor deze SC
  donderdag 19 december 2019 @ 18:15:46 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190540699
Ik heb een lelijke kersttrui gekocht met lichtjes :)
pi_190540712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je spruitjes verkiest boven boerenkool dan vraag ik me af of je geschikt bent voor deze SC
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een lelijke kersttrui gekocht met lichtjes :)
Pics
  donderdag 19 december 2019 @ 18:18:08 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190540741
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:16 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

Pics
DM me je nummer bby, dan stuur ik je een pic.
pi_190540988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Smooth
  roze donderdag 19 december 2019 @ 18:34:02 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wil ook.
  donderdag 19 december 2019 @ 18:37:18 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190541054
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Smooth
Zo ben ik.
Glad als een paling in een emmer snot.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 18:42:52 #151
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190541117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tssssss. Ik ben hier om het woord van spruitjes te verspreiden en iedereen over te halen naar de minder goddeloze kant van deze groene smaragden.
F.K.A. SuperwormJim
pi_190541309
Hallo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 december 2019 @ 18:56:14 #153
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190541315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hallo.
hee makker
verwijder dit account.
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 18:56:25 #154
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190541317

:9~
F.K.A. SuperwormJim
pi_190541323
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:56 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

hee makker
zimba ku zimbote
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 december 2019 @ 18:57:05 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190541331
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Smooth
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik wil ook.
Ga even douchen dames, zal zo sturen.
pi_190541362
quote:
Wat ga ik eten?
een olijfje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:01:06 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

een olijfje.
Olijven :r
pi_190541400
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

een boontje
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190541408
quote:

[..]

omg ama wat is dit :s
@I vind je olijven ook vies?
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:02:49 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541422
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:01 schreef Flippiee het volgende:

[..]

@:I vind je olijven ook vies?
Ja dat krijg ik echt niet door mijn strot.
pi_190541427
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Probeer je het een keer ergens anders door
pi_190541447
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:s
pi_190541449
gewoon kauwen
pi_190541461
Nee maar olijven zijn wel echt ranzig inderdaad
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:05:30 #166
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:')
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:05:52 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541469
Man man man
pi_190541471
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar olijven zijn wel echt ranzig inderdaad
wtf!
pi_190541478
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

lol fokkie :')
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 19:06:17 #170
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190541480
quote:

[..]

Olijven en garnalen (sowieso "zeevruchten") zijn de onderlaag van voedsel :r
F.K.A. SuperwormJim
pi_190541484
wat is dit allemaal :o
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:06:33 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541485
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Garnalen vind ik wel lekker eigenlijk.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:06:52 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef gianni61 het volgende:
Haat tegen olijven. Duh
pi_190541493
quote:

[..]

wtf!!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef gianni61 het volgende:
ze zijn helemaal GEK geworden
ik zeg het je
helemaal GEK
pi_190541504
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:

[..]

wtf!!
[..]

ze zijn helemaal GEK geworden
ik zeg het je
helemaal GEK
moet haast wel.
Niet meer te redden.
pi_190541505
niet eenmaal of een halve maal maar helemaal
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:08:09 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541515
Ik heb dus echt totaal nog geen kerstgevoel ofzo.
pi_190541518
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook veel te warm
pi_190541525
Ho Ho Ho
  roze donderdag 19 december 2019 @ 19:09:26 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190541534
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het is ook veel te warm
_O_
pi_190541564
quote:

[..]

haten op garnalen :')_!!!!!!!!!!!!!!

Ja oke, ga maar een andere SC zoeken
pi_190541586
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:09 schreef Amarantha het volgende:

[..]

_O_
hoe kan ik nu tegen mijn vriend zingen
it is lovely weather for a sleigh ride together with youuuuu
;(
daar gaat mijn poging tot romantisch zijn
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

haten op garnalen :')_!!!!!!!!!!!!!!

Ja oke, ga maar een andere SC zoeken
Als we iedereen die een vreemde eet voorkeur de SC uitstuurde, werd het hier nog leger
@I
pi_190541588
Garnalen... bah
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190541601
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:

[..]

;(
[..]

Als we iedereen die een vreemde eet voorkeur de SC uitstuurde, werd het hier nog leger
@:I
Daar heb je ook een goed punt

Al had ik dan eerder @naatje_1 gementioned. Die zal zich wel weer vol vreten bij de FeBo vanavond
pi_190541604
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:

[..]

;(
[..]

@:I
Zeg flippie...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190541605
Ohnee hij ging magnetronmaaltijd boerenkool eten vanavond
pi_190541611
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
zet een kerstboom in het terrarium
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 december 2019 @ 19:15:36 #188
370352 I
Eye for an I
pi_190541621
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:01 schreef Flippiee het volgende:

[..]

@:I vind je olijven ook vies?
Ja

Maar minder vies dan champignons en aardappel.
pi_190541634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar heb je ook een goed punt

Al had ik dan eerder @:Naatje_1 gementioned. Die zal zich wel weer vol vreten bij de FeBo vanavond
het is dat of magnetron maaltijd
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zeg flippie...
Zeg etto de petto
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Ohnee hij ging magnetronmaaltijd boerenkool eten vanavond
da bedoel ik
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:15 schreef I het volgende:

[..]

Ja

Maar minder vies dan champignons en aardappel.
pi_190541703
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

Jullie kennen me zo goed. Het was de laatste, boerenkool stamppot
  donderdag 19 december 2019 @ 19:22:59 #191
370352 I
Eye for an I
pi_190541720
quote:

[..]

Als onderdeel van een maaltijd vind ik het nog niet zo erg, maar gewoon losse olijven, brrrr :r
pi_190541732
Champignons zijn echt heerlijk. Die eet ik zelfs rauw
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190541746
TT verzonnen :)
pi_190541773
quote:

[..]

[..]

Zeg etto de petto
[..]

da bedoel ik
[..]

Wanneer ga je weer een verkeerde bus nemen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190541784
Ah, Ama is nu het terrarium aan het optuigen voor de kerst...

Goede ideeën heeft Etto.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190541816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

Goede ideeën heeft Etto.
Dat had er al een maand geleden moeten staan
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_190541891
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
TT verzonnen :)
Die literaire aspiraties moeten ook maar weer even de koelkast in dacht ik zo
pi_190541898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

Goede ideeën heeft Etto.
Kom je een beetje deze maand door?
pi_190541980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

liefde overwint alles
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190542107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die literaire aspiraties moeten ook maar weer even de koelkast in dacht ik zo
De nieuwe Deelder ben ik niet nee
pi_190542219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja hoor. Vandaag weer salaris gekregen _O_
Dag knapste man van FOK!
pi_190542275
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De nieuwe Deelder ben ik niet nee
Rip
pi_190543437
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 19 december 2019 @ 20:37:24 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190543454
Ben blij met mijn lichtgevende trui :)
pi_190543455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

liefde overwint alles
Hopelijk
pi_190543474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wat ga je ermee doen?
pi_190543808
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

13e maand broer, jwz
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190543868
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:38 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat ga je ermee doen?
Vaste laten betalen :9
Dag knapste man van FOK!
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:54:16 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190543945
quote:
8s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Amarantha
Jaaa? Was even weg.
pi_190543956
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:54 schreef Amarantha het volgende:
a
[..]

Jaaa? Was even weg.
Oh dacht dat je boos was
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:55:51 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190543987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh dacht dat je boos was
Ben ik altijd.
pi_190543996
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ben ik altijd.
Oei...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190544020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

Vaste lasten betalen :9
Haha je vriendin ook dus
pi_190544041
quote:

[..]

Ben ik altijd.
*Grinnik*
  donderdag 19 december 2019 @ 20:57:42 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190544042
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Haha je vriendin ook dus
SOW
pi_190544043
quote:

[..]

Ben ik altijd.
maar gewoon viesmad of lichtelijk geïrriteerd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:57:55 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190544052
quote:

[..]

*Grinnik*
?
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:58:08 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190544062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

maar gewoon viesmad of lichtelijk geïrriteerd?
Viesmad
pi_190544073
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

?
Ik zie je zelden boos.
pi_190544086
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Viesmad
jeetje.. en dat met kerst
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:58:49 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190544090
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik zie je zelden boos.
Misschien is dit gewoon allemaal een act en ben ik in het echt wel viesmad..
pi_190544104
quote:

[..]

ja maar waarom dan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190544105
quote:

[..]

Nee je bent een lieverd.
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:59:28 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190544111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

ja maar waarom dan
Gewoon
  roze donderdag 19 december 2019 @ 20:59:49 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190544123
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Nee je bent een lieverd.
pi_190544139
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gewoon
Arme huisdieren
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190544182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

13e maand broer, jwz
Krijg alleen 53e week fml
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 19 december 2019 @ 21:12:26 #228
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190544553
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Krijg alleen 53e week fml
Bij mij wordt morgen gestort.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel.
pi_190544624
quote:

[..]

Haha je vriendin ook dus
Die heeft haar deel ook overgemaakt idd :9
Dag knapste man van FOK!
pi_190546272
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij mij wordt morgen gestort.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel.
Oh dan heb je het ook niet nodig
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator donderdag 19 december 2019 @ 22:26:03 #231
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_190546671
Deze tt _O_
F.K.A. SuperwormJim
pi_190548450
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze tt _O_
pi_190548881
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:30 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hoi mopje
Groot fan van User Wotte
pi_190548884
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze tt _O_
Pas op hoor

Hij geeft zo maar notes
Groot fan van User Wotte
  donderdag 19 december 2019 @ 23:57:56 #235
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190548967
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je voor dat je vier jaar kunstacademie hebt gedaan en dan uiteindelijk dit doet
verwijder dit account.
pi_190548970
Poep plas borsten pielie :D _O-
  donderdag 19 december 2019 @ 23:59:52 #237
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190549017
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef PartyHard het volgende:
Poep plas borsten pielie :D _O-
pardon
verwijder dit account.
pi_190549472
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je voor dat je vier jaar kunstacademie hebt gedaan en dan uiteindelijk dit doet
Dat is cultuur je stemt zeker op thierry
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 20 december 2019 @ 00:29:38 #239
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_190549540
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is cultuur je stemt zeker op thierry
meh, ken vier mensen die ook kunstacademie doen en dat is wel mooi maar dit is gwn kansloos
verwijder dit account.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:08:16 #240
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549873
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
SPOILER
Krijgen ze hier geld voor
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:10:28 #241
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549882
Trouwens, Febo? BK is de weg.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:11:44 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549893
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, Febo? BK is de weg.
:?
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:12:49 #243
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:?
@Fok-it dacht dat ik Febo boven BK zou kiezen
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:13:12 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549900
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

@:fok-it dacht dat ik Febo boven BK zou kiezen
Elk normaal denkend persoon kiest de FEBO boven de Burger King.
Oh.
pi_190549909
McDonald's _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_190549910
Doe mij maar McDonald’s.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:15:36 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549914
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
McDonald's _O_
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef moemoe het volgende:
Doe mij maar de McDonald’s.
Nee, dit kan niet.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:15:44 #248
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Elk normaal denkend persoon kiest de FEBO boven de Burger King.
Normaal denkende personen zijn dom.
pi_190549917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Nee, dit kan niet.
Iwanius kwam ook zeer graag bij de maccie
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:16:09 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549919
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Normaal denkende personen zijn dom.
Dat is een pittige uitspraak die je hier doet zeg, asjemenou.
Oh.
pi_190549920
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:16:31 #252
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549921
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef moemoe het volgende:
Doe mij maar McDonald’s.
Hé jij
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:16:45 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549923
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Iwanius kwam ook zeer graag bij de maccie
Dat is niet echt een argument in het voordeel van de McDonald's.
Oh.
pi_190549925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Nee, dit kan niet.
FEBO als naam alleen klinkt vies, sorry.
pi_190549926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is niet echt een argument in het voordeel van de McDonald's.
Ik heb iwanius zeer hoog zitten. Een waar gemis voor fok
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:17:51 #256
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is een pittige uitspraak die je hier doet zeg, asjemenou.
Enige conclusie na je statement
pi_190549929
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hé jij
Nat0r *O*.

Sup dear?
pi_190549936
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik heb iwanius zeer hoog zitten. Een waar gemis voor fok
Iwanius _O_.

#neverforget
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:19:52 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549938
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:17 schreef moemoe het volgende:

[..]

FEBO als naam alleen klinkt vies, sorry.
Gelukkig hoef je de naam niet op te eten.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:20:12 #260
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549941
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:18 schreef moemoe het volgende:

[..]

Nat0r *O*.

Sup dear?
Gedronken, nog niet dronken, benieuwd waar de groep heen gaat maar ik heb morgenochtend ook een afspraak dus naar huis is verstandig
pi_190549945
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Moet wel een beetje uitnodigend klinken toch? :D

Maar heb hier in de buurt ook geen FEBO zitten, dus ben er niet heel vaak binnen geweest.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:21:27 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549947
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Enige conclusie na je statement
Ik vind dit getuigen van bekrompenheid.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:21:30 #263
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549948
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Iedere keer dat ik daar kom spellen ze de naam voor me uit in frietjes
pi_190549952
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Gedronken, nog niet dronken, benieuwd waar de groep heen gaat maar ik heb morgenochtend ook een afspraak dus naar huis is verstandig
Is het een belangrijke afspraak? En nog belangrijker: wil je wel naar huis? :B
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:22:24 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549953
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef moemoe het volgende:

[..]

Moet wel een beetje uitnodigend klinken toch? :D

Maar heb hier in de buurt ook geen FEBO zitten, dus ben er niet heel vaak binnen geweest.
Het is ook niet briljant, maar wel beter dan die walgelijke franchises zoals McDonald's en Burger King.

Maar meestal zijn willekeurige snackbars het best :)
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:22:40 #266
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549956
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind dit getuigen van bekrompenheid.
Gelukkig is de fastfood groter
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:22:52 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549958
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Iedere keer dat ik daar kom spellen ze de naam voor me uit in frietjes
Ja maar je moet dan ook patat bestellen, bijgoochem.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:24:06 #268
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549967
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef moemoe het volgende:

[..]

Is het een belangrijke afspraak? En nog belangrijker: wil je wel naar huis? :B
Ja. Nee, maar ook ja. Zijn aantal leuke mensen maar ook mensen die ik leuk vind uit tolerantie.
pi_190549971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is ook niet briljant, maar wel beter dan die walgelijke franchises zoals McDonald's en Burger King.

Maar meestal zijn willekeurige snackbars het best :)
Heb je weleens patat op van Bram Ladage? Dat kan ik dan weer erg waarderen als soort van snackbar.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:25:10 #270
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190549972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar je moet dan ook patat bestellen, bijgoochem.
Toko's die geen friet verkopen zijn -1000
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:25:23 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549974
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef moemoe het volgende:

[..]

Heb je weleens patat op van Bram Ladage? Dat kan ik dan weer erg waarderen als soort van snackbar.
Nog nooit van gehoord.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:25:53 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549976
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Gelukkig is de fastfood groter
Watte?
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:25 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Toko's die geen friet verkopen zijn -1000
Watte?
Oh.
pi_190549978
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja. Nee, maar ook ja. Zijn aantal leuke mensen maar ook mensen die ik leuk vind uit tolerantie.
Leuke chicks? :P

Ik zou jezelf 6 uurtjes slaap gunnen als dat nog kan, daar overleef je het vast wel op.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:26:29 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_190549980
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef moemoe het volgende:

[..]

Bramgod. Vroeger als kind altijd patatje eten bij Bram Ladage als we in Rotterdam waren.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:27:08 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549983
Hier in het dorp wel een prima snackbar, al haal ik er zelden iets.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:28:10 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bramgod. Vroeger als kind altijd patatje eten bij Bram Ladage als we in Rotterdam waren.
Die nostalgie heb ik met de FEBO.

Altijd een kroket uit de muur trekken tijdens het winkelen, enige waarvoor zo'n tripje de moeite waard was.
Oh.
pi_190549987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord.
Zit rondom Rotterdam :P.

Gewoon verse patat :Y).
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:29:35 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549993
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:28 schreef moemoe het volgende:

[..]

Zit rondom Rotterdam :P.

Gewoon verse patat :Y).
Ja ik ben maar één keer in Rotterdam geweest (in Blijdorp) toen ik 6 was ofzo.

Verder nooit.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:29:55 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190549996
En één keer doorheen gereden met de trein (lol)
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:30:03 #280
319979 Fok-it
All is well
pi_190549997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die nostalgie heb ik met de FEBO.

Altijd een kroket uit de muur trekken tijdens het winkelen, enige waarvoor zo'n tripje de moeite waard was.
Lol
Leuk toch. Kreeg je nog eens gratis kleding of boeken. Soms nog uit eten of naar de bioscoop savonds. Niks mis mee
pi_190549998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die midden in het centrum?

Is inderdaad wel genot ja als je een dagje gaat winkelen of iets :P.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:30:51 #282
319979 Fok-it
All is well
pi_190550001
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:30 schreef moemoe het volgende:

[..]

Die midden in het centrum?

Is inderdaad wel genot ja als je een dagje gaat winkelen of iets :P.
Ja op de lijnbaan
pi_190550005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik ben maar één keer in Rotterdam geweest (in Blijdorp) toen ik 6 was ofzo.

Verder nooit.
Rotterdam heeft zich de afgelopen jaren echt enorm ontwikkeld.

Ik zit even te bedenken wat jij interessant zou kunnen vinden... Hmmm op kunstzinnig vlak misschien wat dingen? :P
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:31:36 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lol
Leuk toch. Kreeg je nog eens gratis kleding of boeken. Soms nog uit eten of naar de bioscoop savonds. Niks mis mee
Bioscoop of uit eten waren echt aparte uitstapjes hier hoor, en dan zeker niet allemaal achter elkaar.

Winkelen was gewoon zaterdagochtend wat kleding en andere meuk kopen, kroketje uit de muur trekken en dan weer gaan. Grootste genot was toen ik naar de boekenwinkel ging voor Harry Potter uiteraard.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:32:32 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550010
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef moemoe het volgende:

[..]

Rotterdam heeft zich de afgelopen jaren echt enorm ontwikkeld.

Ik zit even te bedenken wat jij interessant zou kunnen vinden... Hmmm op kunstzinnig vlak misschien wat dingen? :P
Die Markthal ziet er wel interessant uit.

Verder zou ik niet weten wat ik daar moet doen (ja nog een keertje Blijdorp)
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:32:49 #286
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_190550011
Bramgod zat/zit in Gouda
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:34:24 #287
319979 Fok-it
All is well
pi_190550018
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bioscoop of uit eten waren echt aparte uitstapjes hier hoor, en dan zeker niet allemaal achter elkaar.

Winkelen was gewoon zaterdagochtend wat kleding en andere meuk kopen, kroketje uit de muur trekken en dan weer gaan. Grootste genot was toen ik naar de boekenwinkel ging voor Harry Potter uiteraard.
Oh nee wij maakten er echt hele dag van. Pizzahutje en Pathe Schouwburgplein _O_

Die pizzahut vond je ooo alleen heel indrukwekkend als kind. Dat is niet veel als je daar later gaat eten
pi_190550020
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Valt best tegen hoor van binnen.

Heel wat overpriced spullen en schijnbaar ook leegstand (ben er al een tijdje niet geweest). Maar om te zien is het wel mooi ja :Y.

Is De Kuip bezoeken van binnen een optie voor je? #dtv
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:35:16 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_190550026
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rondleiding door de Kuip ;(
pi_190550031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh nee wij maakten er echt hele dag van. Pizzahutje en Pathe Schouwburgplein _O_

Die pizzahut vond je ooo alleen heel indrukwekkend als kind. Dat is niet veel als je daar later gaat eten
Ik ben 1 keer die Pizzahut binnen geweest en toen was ik geen kind meer.

Daar bleef het bij.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:36:03 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550032
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit gegeten, sowieso nog nooit bij die grote pizzafranchises zoals Domino's en NY Pizza :')
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:36:44 #292
319979 Fok-it
All is well
pi_190550038
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:35 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer die Pizzahut binnen geweest en toen was ik geen kind meer.

Daar bleef het bij.
En jij bent vast dan ook wel bekend met de Berengod _O_
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:37:20 #293
319979 Fok-it
All is well
pi_190550042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit gegeten, sowieso nog nooit bij die grote pizzafranchises zoals Domino's en NY Pizza :')
Hoe dan :')
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:37:37 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550046
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef moemoe het volgende:

[..]

Valt best tegen hoor van binnen.

Heel wat overpriced spullen en schijnbaar ook leegstand (ben er al een tijdje niet geweest). Maar om te zien is het wel mooi ja :Y.

Is De Kuip bezoeken van binnen een optie voor je? #dtv
Daar reed ik toen langs met de trein naar Antwerpen (lol) maar verder hoef ik dat niet per se te zien.

Ik vind die woningen in de Markthal wel fascinerend, dat je vanuit je appartement uitkijkt op die hele binnenplaats, heeft wel wat.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:38:04 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550049
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Rondleiding door de Kuip ;(
Dan zou ik echt mijn lachen niet kunnen inhouden als zo'n gids je probeert wijs te maken dat Feyenoord een geweldige club is.
Oh.
pi_190550055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrecht 8-).

Die in het centrum van Rotterdam vond ik heel erg tegenvallen die ene keer dat ik er was. Dan liever de vestiging aan de Maasboulevard :D.

Of die bij Pathé de Kuip, wel een gezellige plek.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:38:43 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550056
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe dan :')
Liever pizza's eten bij een goede pizzeria, en als ik voor fastfood ging dan meestal naar de FEBO of KFC. Of Subways.
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:39:10 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer?
Oh.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:39:30 #299
319979 Fok-it
All is well
pi_190550060
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:

[..]

Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrecht 8-).

Die in het centrum van Rotterdam vond ik heel erg tegenvallen die ene keer dat ik er was. Dan liever de vestiging aan de Maasboulevard :D.

Of die bij Pathé de Kuip, wel een gezellige plek.
Hou op schei uit. Die smaken toch allemaal hetzelfde joh
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:41:20 #300
319979 Fok-it
All is well
pi_190550069
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer?
Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begrip
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:41:57 #301
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190550075
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begrip
Dat klinkt al als kutsaté.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')