Calvin Klein.quote:
(((nwo))) = new world order????? 😳😳😳quote:Op donderdag 19 december 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.nwo.nl/actuee(...)ale-samenleving.html
Weer al die linkse indoctrinatie op de uni in die onderzoeksfinanciering hoor
Watquote:
Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessantquote:Op donderdag 19 december 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd maar ging het bij de Democrats er niet meer om dat hij dmv impeachment procedure stuk minder sterk stond voor een tweede termijn maar niet zo zeer om hem echt te laten aftreden?
Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af isquote:Op donderdag 19 december 2019 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessant
Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af is
Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?quote:Op donderdag 19 december 2019 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?
Maar als dat niet gebeurtquote:Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteldquote:Op donderdag 19 december 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat niet gebeurt
Dan is hij toch niet `officieel' impeached?
Hoe kan je nou je termijn af mogen maken terwijl je afgezet bent
Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan datquote:Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
Ah oke.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteldDat betekent nog niet dat je afgezet bent. Is eerder motie van wantrouwen.
Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan dat
Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
Over 1000 jaar ook nog. Je overschat de impact die 1 persoon kan maken
Ik denk dat er zelfs bij Haags wel een belletje rinkelt bij de naam Monika Lewinskyquote:Op donderdag 19 december 2019 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezen
Wie weet vandaag nog waarvoor Clinton impeached werd?
Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergetenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.
20 jaar, lol, echt niet. Amerikaanse presidenten blijven over het algemeen goed in de herinnering van de meesten en in ieder geval komt het voor in de geschiedenisboeken. Reagan is echt nog niemand vergeten. Bush senior wellicht, die was ook niet bepaald spraakmakend voor zover ik weet.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergeten
Ligt eraan of ze Fox News kijken of iets anders...quote:Op donderdag 19 december 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af wat het effect is op de Amerikaanse bevolking als hij in office mag blijven. Ik ben bang dat hij dan alleen maar meer support overhoudt
Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergetenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.
Denk dat je wat vaker uit je VU bubble moet komenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
20 jaar, lol, echt niet. Amerikaanse presidenten blijven over het algemeen goed in de herinnering van de meesten en in ieder geval komt het voor in de geschiedenisboeken. Reagan is echt nog niemand vergeten. Bush senior wellicht, die was ook niet bepaald spraakmakend voor zover ik weet.
Dit heeft niets met de VU te makenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergeten
[..]
Denk dat je wat vaker uit je VU bubble moet komen
Amerikaanse presidenten? Dat valt reuze mee. Ze worden hooguit genoemd als ze een rol spelen in de wereldgeschiedenisquote:Op donderdag 19 december 2019 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de VU te makenDit is gewoon kennis die je krijgt bij geschiedenis op de middelbare school.
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amerikaanse presidenten? Dat valt reuze mee. Ze worden hooguit genoemd als ze een rol spelen in de wereldgeschiedenis
Een binnenlandse aangelegenheid als dit is veel te specifiek
Amerikaanse presidenten spelen sinds ze isolationisme verlaten altijd een rol in de wereldgeschiedenis.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amerikaanse presidenten? Dat valt reuze mee. Ze worden hooguit genoemd als ze een rol spelen in de wereldgeschiedenis
Een binnenlandse aangelegenheid als dit is veel te specifiek
Kan er denk ik ook niet meer opnoemen, neemt niet weg dat Trump nou niet bepaald een figuur is die geen stempel drukt. Niet voor niets ooit uitgeroepen door Time als Person of the Year.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Meer dan hooguit 10 Amerikaanse presidenten zal de gemiddelde student echt niet kunnen opnoemen, tenzij geschiedenis studerend
Klopt. Trump zal niet vergeten worden. Maar dat is ook gewoon bagatelliseren van zijn persoon door zijn voorstandersquote:Op donderdag 19 december 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan er denk ik ook niet meer opnoemen, neemt niet weg dat Trump nou niet bepaald een figuur is die geen stempel drukt. Niet voor niets ooit uitgeroepen door Time als Person of the Year.
Waar verwijst dat naar?quote:Op donderdag 19 december 2019 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Trump zal niet vergeten worden. Maar dat is ook gewoon bagatelliseren van zijn persoon door zijn voorstanders
Wat Mortaxx nu doet. Alsof hij eigenlijk een hele kleurloze president is, wat natuurlijk absoluut niet het geval isquote:
Zo'n beetje iedere Amerikaanse president is person of the year geweestquote:Op donderdag 19 december 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan er denk ik ook niet meer opnoemen, neemt niet weg dat Trump nou niet bepaald een figuur is die geen stempel drukt. Niet voor niets ooit uitgeroepen door Time als Person of the Year.
Wat ik zeg gaat voor iedere president opquote:Op donderdag 19 december 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Mortaxx nu doet. Alsof hij eigenlijk een hele kleurloze president is, wat natuurlijk absoluut niet het geval is
Of je moet een heel markant figuur zijn, in casu: Caligula. Trump is echt de Caligula van Amerika. Hij benoemt nog net geen ezel als president.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere Amerikaanse president is person of the year geweest
Dit laat juist zien dat wij op de korte termijn personen heel belangrijk maken. Uiteindelijk moet je wel een flinke genocide hebben gepleegd wil je op langere termijn herinnerd worden.
Denk jij echt dat de gemiddelde persoon weet wie Caligula is?quote:Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je moet een heel markant figuur zijn, in casu: Caligula. Trump is echt de Caligula van Amerika. Hij benoemt nog net geen ezel als president.
De gemiddelde wereldburger is dan ook niet bepaald bezig met politiek, maar dit gaat om wat in school gegeven gaat worden tijdens het vak geschiedenis. Of die kinderen opletten in de klas maakt niet uit, het is geen selecte groep die les krijgt over deze geschiedenis.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ik zeg gaat voor iedere president op
Laat een foto zien van Morgan Freeman, Bush, Clinton en Obama en vraag aan willekeurig gekozen wereldburgers wie geen president van de VS is geweest. Dat wordt gokken
Nee, maar ik denk dus niet dat het slechts een select groepje is dat het wel weet.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk jij echt dat de gemiddelde persoon weet wie Caligula is?
In Polen, China of Brazilië komt dit heus niet in de geschiedenisboeken.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De gemiddelde wereldburger is dan ook niet bepaald bezig met politiek, maar dit gaat om wat in school gegeven gaat worden tijdens het vak geschiedenis. Of die kinderen opletten in de klas maakt niet uit, het is geen selecte groep die les krijgt over deze geschiedenis.
quote:Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ik zeg gaat voor iedere president op
Laat een foto zien van Morgan Freeman, Bush, Clinton en Obama en vraag aan willekeurig gekozen wereldburgers wie geen president van de VS is geweest. Dat wordt gokken
Dit is overigens wel weer het uiterstequote:Op donderdag 19 december 2019 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dus niet dat het slechts een select groepje is dat het wel weet.
Ik durf te stellen dat 97,2% van de bevolking geen flauw idee heeftquote:Op donderdag 19 december 2019 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dus niet dat het slechts een select groepje is dat het wel weet.
In China gaan ze dit er sowieso inzetten als blijk van hun superioriteit ten opzichte van de Amerikanen.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Polen, China of Brazilië komt dit heus niet in de geschiedenisboeken.
Wat denk jij wat ze over Amerika onderwezen krijgen in die landen dan tijdens Geschiedenisles?quote:Op donderdag 19 december 2019 03:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Polen, China of Brazilië komt dit heus niet in de geschiedenisboeken.
De grote momenten uit de wereldgeschiedenis. WO2, eerste atoombom, koude oorlog en dan toegespitst op wat het voor hun eigen land/regio voor impact hadquote:Op donderdag 19 december 2019 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk jij wat ze over Amerika onderwezen krijgen in die landen dan tijdens Geschiedenisles?
Hm ja, wellicht.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De grote momenten uit de wereldgeschiedenis. WO2, eerste atoombom, koude oorlog en dan toegespitst op wat het voor hun eigen land/regio voor impact had
Ik ook jaquote:
Ik kan je verzekeren, dat ik op het Gymnasium hier 0,0 over heb gehad.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De gemiddelde wereldburger is dan ook niet bepaald bezig met politiek, maar dit gaat om wat in school gegeven gaat worden tijdens het vak geschiedenis. Of die kinderen opletten in de klas maakt niet uit, het is geen selecte groep die les krijgt over deze geschiedenis.
Ik had nergens last van uurtje geleden.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Flikker eens op met die kutfiles
Als iedereen nou eens normaal rijdt, afstand houdt en zo, kunnen we allemaal doorrijden.
Hufters
Rond 07:00 Brabant binnen rijden vanuit Limburg is niet meer te doen op dinsdag of donderdagquote:Op donderdag 19 december 2019 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had nergens last van uurtje geleden.
het lijkt alsof ze je bewust willen tegen houden he.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Rond 07:00 Brabant binnen rijden vanuit Limburg is niet meer te doen op dinsdag of donderdag
Limburg
Overigens ga ik liever voor/tijdens de spits, dan vlak erna. Eén keer gedaan. In plaats van snelle jelles in leasebakken op weg, rijdt dan Gerda en Petra in Ranault Twingo's en Fiat Multipla's over de snelweg op weg naar een high tea bij de Intratuin. "Maar wel met een klein stukje cake, want ik doe aan lijn."quote:Op donderdag 19 december 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt alsof ze je bewust willen tegen houden he.
als ik al moet gaan probeer ik meestal rond 6 uur langs Eindhoven te zijn.
Donderdagochtend spits schijnt de zwaarste te zijn dus dat kan wel kloppen.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Rond 07:00 Brabant binnen rijden vanuit Limburg is niet meer te doen op dinsdag of donderdag
Limburg
ik rij ook liever voor de spits uit.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Overigens ga ik liever voor/tijdens de spits, dan vlak erna. Eén keer gedaan. In plaats van snelle jelles in leasebakken op weg, rijdt dan Gerda en Petra in Ranault Twingo's en Fiat Multipla's over de snelweg op weg naar een high tea bij de Intratuin. "Maar wel met een klein stukje cake, want ik doe aan lijn."
Nee Gerda, die spitsstrook is gewoon open. DAAR MAG JE RIJDEN. DOE DAT DAN OOK!!
Snuifvoorjules ____/quote:
https://www.socialevraags(...)kt-ze-gelukkig-maar/quote:Dat betoog liep uit op de vaststelling dat in het huidige stadium van de meritocratie hoogopgeleiden vrijwel alleen nog met elkaar trouwen en dus een grote kans hebben om meer dan gemiddeld intelligente kinderen te krijgen. Dat deze kinderen vrijwel altijd het advies havo/vwo krijgen is daarom niet vreemd. Wat het rapport laat zien is dat, mochten zulke ouders onverhoopt ook eens een kind hebben dat niet meer dan gemiddeld intelligent is, ook dit kind door de leerkracht vaak gezien wordt als een potentiële vwo’er.
Er staat toch juist dat slimme mensen ook wel eens een dom kind krijgen?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.socialevraags(...)kt-ze-gelukkig-maar/
slimme mensen worden slimmer, domme mensen dommer
ja, maar in de regel brengt intelligentie intelligentie voort.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat toch juist dat slimme mensen ook wel eens een dom kind krijgen?
Zeker waar maar intelligentie maakt ook vaak ongelukkig, domme mensen zijn vaak een stukje meer tevreden in het leven.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar in de regel brengt intelligentie intelligentie voort.
Je ergert je aan simpele zielen maar tegelijkertijd benijd je ze ook ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker waar maar intelligentie maakt ook vaak ongelukkig, domme mensen zijn vaak een stukje meer tevreden in het leven.
Dit is waar. Wat het te maken heeft met wat ik zei weet ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker waar maar intelligentie maakt ook vaak ongelukkig, domme mensen zijn vaak een stukje meer tevreden in het leven.
Lekker hossen, genieten van de snackbar, blij zijn met een Golfje onder je kont, beetje simpele dames vingeren, lachen om scheten.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ergert je aan simpele zielen maar tegelijkertijd benijd je ze ook ja.
Omdat je jezelf blijkbaar onder de intelligentsia schaart en je er blij om bent dus lees mijn kanttekening als een liefdevolle daad van wijze raad.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is waar. Wat het te maken heeft met wat ik zei weet ik niet.
Mwah dit soort voorbeelden vind ik nooit zo relevant eigenlijk. Gaat er meer om dat ze niet al te veel stilstaan bij dingen, niet alles overpeinzen, niet de drang hebben om jezelf te ontwikkelen. Dat is best relaxed leven. Al zou ik er uiteindelijk niet voor kiezen mocht het kunnen.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hossen, genieten van de snackbar, blij zijn met een Golfje onder je kont, beetje simpele dames vingeren, lachen om scheten.
Ja dat zeg ik tochquote:Op donderdag 19 december 2019 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah dit soort voorbeelden vind ik nooit zo relevant eigenlijk. Gaat er meer om dat ze niet al te veel stilstaan bij dingen, niet alles overpeinzen, niet de drang hebben om jezelf te ontwikkelen. Dat is best relaxed leven. Al zou ik er uiteindelijk niet voor kiezen mocht het kunnen.
Waar maak je uit op dat ik er blij mee ben?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je jezelf blijkbaar onder de intelligentsia schaart en je er blij om bent dus lees mijn kanttekening als een liefdevolle daad van wijze raad.
Nee jij ridiculiseert zoals je altijd doetquote:
Die conclusie komt voort uit twee simpele waarnemingen, het feit dat je het post en je duimpje omhoog.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik er blij mee ben?
Dan is het voor iedereen begrijpelijk en leesbaar,quote:Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij ridiculiseert zoals je altijd doet
Mijn duimpje omhoog is de standaard PIquote:Op donderdag 19 december 2019 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die conclusie komt voort uit twee simpele waarnemingen, het feit dat je het post en je duimpje omhoog.
Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Jij ziet het als een voorrecht om tot die groep te horen.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn duimpje omhoog is de standaard PI
Maar je past hem aan al je het nodig vind, blijkbaar nu niet dusquote:Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn duimpje omhoog is de standaard PI
Zeker, maar het is niet alsof ik niet ook af en toe denk dat het best wel prettig zou zijn om een simpel leven te leidenquote:Op donderdag 19 december 2019 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Jij ziet het als een voorrecht om tot die groep te horen.
Prinsje Naatje die zichzelf verbonden voelt met de meritocratie maar die links en rechts ingehaald wordt door mensen uit een lagere bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk denk ik. Jij ziet het als een voorrecht om tot die groep te horen.
heh?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prinsje Naatje die zichzelf verbonden voelt met de meritocratie maar die links en rechts ingehaald wordt door mensen uit een lagere bevolkingsgroep.
Op wat voor vlakken ingehaald?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prinsje Naatje die zichzelf verbonden voelt met de meritocratie maar die links en rechts ingehaald wordt door mensen uit een lagere bevolkingsgroep.
Ja dat zeg je net zelf "het zou best prettig zijn om een simpel leven te leiden"quote:
Gezinnetje en iedere maand centjes om leuke dingen te kopen, gewoon de dingen die ieder simpel mens heeft.quote:
Dit kan toch ook prima gelden voor de intelligentia. Simpelheid en burgerlijkheid staat niet per se gelijk aan elkaar vind ikquote:Op donderdag 19 december 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezinnetje en iedere maand centjes om leuke dingen te kopen, gewoon de dingen die ieder simpel mens heeft.
Hoe word ik dan ingehaald? Dat heeft niets met inhalen te maken toch? Dat zei suggereren dat ik voor ze reed en ze langszij komen, maar simpele zielen waren altijd al simpelquote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeg je net zelf "het zou best prettig zijn om een simpel leven te leiden"
Met andere woorden, lekker gedachteloos snackbarvoer vreten, simpele vrouwen zwanger vingeren, Golfje onder je kont, beetje hossen en dansen op zanger Wesley en lachen om boeren en scheten.
Kan, is geen regel maar hoogopgeleiden krijgen gemiddeld veel minder kinderen dan laagopgeleiden dus waar komen we op uit na pakweg zo'n honderd jaar aan moderne educatievormen?quote:Op donderdag 19 december 2019 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan toch ook prima gelden voor de intelligentia. Simpelheid en burgerlijkheid staat niet per se gelijk aan elkaar vind ik
FOK!ken kan heel nuttig zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef Fok-it het volgende:
En nu ga ik wat nuttigs doen voor ik me een simpele ziel ga voelen
intelligentie =/= educatiequote:Op donderdag 19 december 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, is geen regel maar hoogopgeleiden krijgen gemiddeld veel minder kinderen dan laagopgeleiden dus waar komen we op uit na pakweg zo'n honderd jaar aan moderne educatievormen?
En dat kan zeer nuttig zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Procrastinatie, niks meer en niks minder.
Dit is dus echt goedpraten voor mensen die niets belangrijks om handen hebben.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
According to Research, Procrastinating Can Boost Your Creativity
Goedpratenquote:Op donderdag 19 december 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dus echt goedpraten voor mensen die niets belangrijks om handen hebben.
Nee man, beetje waarom boeddhistische monniken nooit op de Maan zullen rondlopen behalve in hun gedachten.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
GoedpratenHet is gewoon bewezen dat wanneer je met een bepaald vraagstuk zit en je laat het rusten dat je brein er gewoon mee bezig is, niets goedpraten
Dat jij alleen maar breinloze posts maakt op het moment dat je aan het FOK!ken bent betekent niet dat de rest van de users hier in vegetatieve toestand vermaakt.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Het menselijke brein werkt ook het beste onder hoogspanning, niet in vegeterende toestand.
Ik heb een mooie voor in de klas voor je, waarom denk je met beledigen je gelijk te kunnen halen?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar breinloze posts maakt op het moment dat je aan het FOK!ken bent betekent niet dat de rest van de users hier in vegetatieve toestand vermaakt.
Waarom denk je dat ik mijn gelijk wil halen?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een mooie voor in de klas voor je, waarom denk je met beledigen je gelijk te kunnen halen?
Door deze -------->quote:Op donderdag 19 december 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn gelijk wil halen?
Nee, dat is een teken dat ik vol ben van mezelf en dus al weet dat ik gelijk heb. Dan hoef ik mijn gelijk niet meer te halen.quote:
Wel meest waardeloze manier om kwijt te rakenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik ben een boek kwijtgeraakt omdat het uit mijn jaszak was gevallen
jepquote:Op donderdag 19 december 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel meest waardeloze manier om kwijt te raken
Dwarsligger? Of heb je gewoon hele grote jaszakken?quote:Op donderdag 19 december 2019 15:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik ben een boek kwijtgeraakt omdat het uit mijn jaszak was gevallen
nah, heel klein boek denk ikquote:Op donderdag 19 december 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dwarsligger? Of heb je gewoon hele grote jaszakken?
Welk boek dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nah, heel klein boek denk ik
ben sip nu
ecce homo, had ik het laatst al over vgm, voor twee euro in de kringloop gevonden, was er zo blij meequote:Op donderdag 19 december 2019 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk boek dan?
Ik ben een keer een boek vergeten in een vliegtuig en een ander boek dat me zeer dierbaar is heb ik ook niet weten terug te vinden...
Dat is wel matig jaquote:Op donderdag 19 december 2019 16:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ecce homo, had ik het laatst al over vgm, voor twee euro in de kringloop gevonden, was er zo blij meehele handzame pocket uit de jaren '80, mooie uitgave ook
ai, dat is wel kut, hoezo dierbaar?
quote:Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stamppot, maar dan de boerenkool variant
Klinkt wel beter ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stamppot, maar dan de boerenkool variant
Als je spruitjes verkiest boven boerenkool dan vraag ik me af of je geschikt bent voor deze SCquote:Op donderdag 19 december 2019 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Spruitjes stamppot met spekjes, gekarameliseerd in honing
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je spruitjes verkiest boven boerenkool dan vraag ik me af of je geschikt bent voor deze SC
Picsquote:Op donderdag 19 december 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een lelijke kersttrui gekocht met lichtjes
Smoothquote:Op donderdag 19 december 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM me je nummer bby, dan stuur ik je een pic.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM me je nummer bby, dan stuur ik je een pic.
Tssssss. Ik ben hier om het woord van spruitjes te verspreiden en iedereen over te halen naar de minder goddeloze kant van deze groene smaragden.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je spruitjes verkiest boven boerenkool dan vraag ik me af of je geschikt bent voor deze SC
Ja dat krijg ik echt niet door mijn strot.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg ama wat is dit :s
@:I vind je olijven ook vies?
Probeer je het een keer ergens anders doorquote:Op donderdag 19 december 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik echt niet door mijn strot.
:squote:Op donderdag 19 december 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik echt niet door mijn strot.
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer je het een keer ergens anders door
wtf!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar olijven zijn wel echt ranzig inderdaad
lol fokkiequote:Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer je het een keer ergens anders door
Garnalen vind ik wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Olijven en garnalen (sowieso "zeevruchten") zijn de onderlaag van voedsel
wtf!!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ze zijn helemaal GEK gewordenquote:
moet haast wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf!!
[..]
ze zijn helemaal GEK geworden
ik zeg het je
helemaal GEK
Het is ook veel te warmquote:Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus echt totaal nog geen kerstgevoel ofzo.
haten op garnalenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hoe kan ik nu tegen mijn vriend zingenquote:
Als we iedereen die een vreemde eet voorkeur de SC uitstuurde, werd het hier nog legerquote:Op donderdag 19 december 2019 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haten op garnalen_!!!!!!!!!!!!!!
Ja oke, ga maar een andere SC zoeken
Daar heb je ook een goed puntquote:Op donderdag 19 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe kan ik nu tegen mijn vriend zingen
it is lovely weather for a sleigh ride together with youuuuu
daar gaat mijn poging tot romantisch zijn
[..]
Als we iedereen die een vreemde eet voorkeur de SC uitstuurde, werd het hier nog leger
@:I
Zeg flippie...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe kan ik nu tegen mijn vriend zingen
it is lovely weather for a sleigh ride together with youuuuu
daar gaat mijn poging tot romantisch zijn
[..]
Als we iedereen die een vreemde eet voorkeur de SC uitstuurde, werd het hier nog leger
@:I
zet een kerstboom in het terrariumquote:Op donderdag 19 december 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus echt totaal nog geen kerstgevoel ofzo.
Jaquote:Op donderdag 19 december 2019 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg ama wat is dit :s
@:I vind je olijven ook vies?
het is dat of magnetron maaltijdquote:Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je ook een goed punt
Al had ik dan eerder @:Naatje_1 gementioned. Die zal zich wel weer vol vreten bij de FeBo vanavond
Zeg etto de pettoquote:
da bedoel ikquote:Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef Fok-it het volgende:
Ohnee hij ging magnetronmaaltijd boerenkool eten vanavond
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:15 schreef I het volgende:
[..]
Ja
Maar minder vies dan champignons en aardappel.
Jullie kennen me zo goed. Het was de laatste, boerenkool stamppotquote:Op donderdag 19 december 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is dat of magnetron maaltijd
[..]
Wanneer ga je weer een verkeerde bus nemen?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is dat of magnetron maaltijd
[..]
Zeg etto de petto
[..]
da bedoel ik
[..]
Dat had er al een maand geleden moeten staanquote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Ama is nu het terrarium aan het optuigen voor de kerst...
Goede ideeën heeft Etto.
Die literaire aspiraties moeten ook maar weer even de koelkast in dacht ik zoquote:
Kom je een beetje deze maand door?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Ama is nu het terrarium aan het optuigen voor de kerst...
Goede ideeën heeft Etto.
liefde overwint allesquote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom je een beetje deze maand door?
De nieuwe Deelder ben ik niet neequote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die literaire aspiraties moeten ook maar weer even de koelkast in dacht ik zo
Ja hoor. Vandaag weer salaris gekregenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom je een beetje deze maand door?
Ripquote:Op donderdag 19 december 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De nieuwe Deelder ben ik niet nee
Wat ga je ermee doen?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag weer salaris gekregen
13e maand broer, jwzquote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag weer salaris gekregen
Viesmadquote:Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar gewoon viesmad of lichtelijk geïrriteerd?
Misschien is dit gewoon allemaal een act en ben ik in het echt wel viesmad..quote:
ja maar waarom danquote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is dit gewoon allemaal een act en ben ik in het echt wel viesmad..
Nee je bent een lieverd.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is dit gewoon allemaal een act en ben ik in het echt wel viesmad..
Bij mij wordt morgen gestort.quote:
Oh dan heb je het ook niet nodigquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij wordt morgen gestort.
Heb eigenlijk geen idee hoeveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stel je voor dat je vier jaar kunstacademie hebt gedaan en dan uiteindelijk dit doetverwijder dit account.
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
Dat is cultuur je stemt zeker op thierrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stel je voor dat je vier jaar kunstacademie hebt gedaan en dan uiteindelijk dit doet
meh, ken vier mensen die ook kunstacademie doen en dat is wel mooi maar dit is gwn kansloosquote:Op vrijdag 20 december 2019 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is cultuur je stemt zeker op thierry
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
Krijgen ze hier geld voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stel je voor dat je vier jaar kunstacademie hebt gedaan en dan uiteindelijk dit doet
Elk normaal denkend persoon kiest de FEBO boven de Burger King.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:fok-it dacht dat ik Febo boven BK zou kiezen
Normaal denkende personen zijn dom.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk normaal denkend persoon kiest de FEBO boven de Burger King.
Dat is een pittige uitspraak die je hier doet zeg, asjemenou.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Normaal denkende personen zijn dom.
Dat is niet echt een argument in het voordeel van de McDonald's.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iwanius kwam ook zeer graag bij de maccie
Ik heb iwanius zeer hoog zitten. Een waar gemis voor fokquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een argument in het voordeel van de McDonald's.
Enige conclusie na je statementquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een pittige uitspraak die je hier doet zeg, asjemenou.
Iwaniusquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb iwanius zeer hoog zitten. Een waar gemis voor fok
Gelukkig hoef je de naam niet op te eten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
FEBO als naam alleen klinkt vies, sorry.
Gedronken, nog niet dronken, benieuwd waar de groep heen gaat maar ik heb morgenochtend ook een afspraak dus naar huis is verstandigquote:
Moet wel een beetje uitnodigend klinken toch?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je de naam niet op te eten.
Iedere keer dat ik daar kom spellen ze de naam voor me uit in frietjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je de naam niet op te eten.
Is het een belangrijke afspraak? En nog belangrijker: wil je wel naar huis?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gedronken, nog niet dronken, benieuwd waar de groep heen gaat maar ik heb morgenochtend ook een afspraak dus naar huis is verstandig
Het is ook niet briljant, maar wel beter dan die walgelijke franchises zoals McDonald's en Burger King.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moet wel een beetje uitnodigend klinken toch?
Maar heb hier in de buurt ook geen FEBO zitten, dus ben er niet heel vaak binnen geweest.
Gelukkig is de fastfood groterquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit getuigen van bekrompenheid.
Ja maar je moet dan ook patat bestellen, bijgoochem.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik daar kom spellen ze de naam voor me uit in frietjes
Ja. Nee, maar ook ja. Zijn aantal leuke mensen maar ook mensen die ik leuk vind uit tolerantie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is het een belangrijke afspraak? En nog belangrijker: wil je wel naar huis?
Heb je weleens patat op van Bram Ladage? Dat kan ik dan weer erg waarderen als soort van snackbar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook niet briljant, maar wel beter dan die walgelijke franchises zoals McDonald's en Burger King.
Maar meestal zijn willekeurige snackbars het best
Toko's die geen friet verkopen zijn -1000quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar je moet dan ook patat bestellen, bijgoochem.
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je weleens patat op van Bram Ladage? Dat kan ik dan weer erg waarderen als soort van snackbar.
Watte?quote:
Watte?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toko's die geen friet verkopen zijn -1000
Leuke chicks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. Nee, maar ook ja. Zijn aantal leuke mensen maar ook mensen die ik leuk vind uit tolerantie.
Bramgod. Vroeger als kind altijd patatje eten bij Bram Ladage als we in Rotterdam waren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je weleens patat op van Bram Ladage? Dat kan ik dan weer erg waarderen als soort van snackbar.
Die nostalgie heb ik met de FEBO.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bramgod. Vroeger als kind altijd patatje eten bij Bram Ladage als we in Rotterdam waren.
Ja ik ben maar één keer in Rotterdam geweest (in Blijdorp) toen ik 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zit rondom Rotterdam.
Gewoon verse patat.
Lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nostalgie heb ik met de FEBO.
Altijd een kroket uit de muur trekken tijdens het winkelen, enige waarvoor zo'n tripje de moeite waard was.
Die midden in het centrum?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bramgod. Vroeger als kind altijd patatje eten bij Bram Ladage als we in Rotterdam waren.
Ja op de lijnbaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die midden in het centrum?
Is inderdaad wel genot ja als je een dagje gaat winkelen of iets.
Rotterdam heeft zich de afgelopen jaren echt enorm ontwikkeld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben maar één keer in Rotterdam geweest (in Blijdorp) toen ik 6 was ofzo.
Verder nooit.
Bioscoop of uit eten waren echt aparte uitstapjes hier hoor, en dan zeker niet allemaal achter elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol
Leuk toch. Kreeg je nog eens gratis kleding of boeken. Soms nog uit eten of naar de bioscoop savonds. Niks mis mee
Die Markthal ziet er wel interessant uit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Rotterdam heeft zich de afgelopen jaren echt enorm ontwikkeld.
Ik zit even te bedenken wat jij interessant zou kunnen vinden... Hmmm op kunstzinnig vlak misschien wat dingen?
Oh nee wij maakten er echt hele dag van. Pizzahutje en Pathe Schouwburgpleinquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bioscoop of uit eten waren echt aparte uitstapjes hier hoor, en dan zeker niet allemaal achter elkaar.
Winkelen was gewoon zaterdagochtend wat kleding en andere meuk kopen, kroketje uit de muur trekken en dan weer gaan. Grootste genot was toen ik naar de boekenwinkel ging voor Harry Potter uiteraard.
Valt best tegen hoor van binnen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Markthal ziet er wel interessant uit.
Verder zou ik niet weten wat ik daar moet doen (ja nog een keertje Blijdorp)
Rondleiding door de Kuipquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Markthal ziet er wel interessant uit.
Verder zou ik niet weten wat ik daar moet doen (ja nog een keertje Blijdorp)
Ik ben 1 keer die Pizzahut binnen geweest en toen was ik geen kind meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee wij maakten er echt hele dag van. Pizzahutje en Pathe Schouwburgplein
Die pizzahut vond je ooo alleen heel indrukwekkend als kind. Dat is niet veel als je daar later gaat eten
Daar heb ik nog nooit gegeten, sowieso nog nooit bij die grote pizzafranchises zoals Domino's en NY Pizzaquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee wij maakten er echt hele dag van. Pizzahutje en Pathe Schouwburgplein
Die pizzahut vond je ooo alleen heel indrukwekkend als kind. Dat is niet veel als je daar later gaat eten
En jij bent vast dan ook wel bekend met de Berengodquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer die Pizzahut binnen geweest en toen was ik geen kind meer.
Daar bleef het bij.
Hoe danquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gegeten, sowieso nog nooit bij die grote pizzafranchises zoals Domino's en NY Pizza
Daar reed ik toen langs met de trein naar Antwerpen (lol) maar verder hoef ik dat niet per se te zien.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Valt best tegen hoor van binnen.
Heel wat overpriced spullen en schijnbaar ook leegstand (ben er al een tijdje niet geweest). Maar om te zien is het wel mooi ja.
Is De Kuip bezoeken van binnen een optie voor je? #dtv
Dan zou ik echt mijn lachen niet kunnen inhouden als zo'n gids je probeert wijs te maken dat Feyenoord een geweldige club is.quote:
Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrechtquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bent vast dan ook wel bekend met de Berengod
Liever pizza's eten bij een goede pizzeria, en als ik voor fastfood ging dan meestal naar de FEBO of KFC. Of Subways.quote:
Wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij bent vast dan ook wel bekend met de Berengod
Hou op schei uit. Die smaken toch allemaal hetzelfde johquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uiteraard, die hebben we hier ook in Dordrecht.
Die in het centrum van Rotterdam vond ik heel erg tegenvallen die ene keer dat ik er was. Dan liever de vestiging aan de Maasboulevard.
Of die bij Pathé de Kuip, wel een gezellige plek.
Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begripquote:
Dat klinkt al als kutsaté.quote:Op vrijdag 20 december 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een begrip in Rotterdam en omstreken. Goedkoop sateetjes eten. Je wilt er eigenlijk niet gevonden worden maar toch is het een begrip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |