Calvin Klein.quote:
(((nwo))) = new world order????? 😳😳😳quote:Op donderdag 19 december 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.nwo.nl/actuee(...)ale-samenleving.html
Weer al die linkse indoctrinatie op de uni in die onderzoeksfinanciering hoor
Watquote:
Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessantquote:Op donderdag 19 december 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd maar ging het bij de Democrats er niet meer om dat hij dmv impeachment procedure stuk minder sterk stond voor een tweede termijn maar niet zo zeer om hem echt te laten aftreden?
Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af isquote:Op donderdag 19 december 2019 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het ook maar zijdelings, maar gegeven dat dit de derde Amerikaanse president in de geschiedenis is die dit meemaakt is het wel interessant
Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet helemaal. Want wat ik er uit begrijp hoeft dit niet te betekenen dat hij ook echt president af is
Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?quote:Op donderdag 19 december 2019 02:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er komt nu een rechtszaak in de senaat. Dat is op zich wel interessant, want dat betekent dat je gewoon de hele tijd besmeurd over komt en de senaat wordt niet per se geplaagd door carrièrepolitici.
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordtquote:Op donderdag 19 december 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan bepaalt die rechter toch of hij afgezet wordt of niet? Stel dat de Senaat besluit dat de impeachment onterecht is?
Maar als dat niet gebeurtquote:Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteldquote:Op donderdag 19 december 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat niet gebeurt
Dan is hij toch niet `officieel' impeached?
Hoe kan je nou je termijn af mogen maken terwijl je afgezet bent
Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan datquote:Op donderdag 19 december 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er moet met tweederde meerderheid in senaat over gestemd worden voordat hij afgezet wordt
Ah oke.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
impeached is 'in staat van beschuldiging' gesteldDat betekent nog niet dat je afgezet bent. Is eerder motie van wantrouwen.
Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat dus nooit gaat gebeuren. Al met al een vermakelijk politiek schouwspel maar niet meer dan dat
Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, het is wel iets meer dan dat. Dit is iets wat de geschiedenisboeken ingaat, dit is wat herinnert gaat worden over 1000 jaar. Het hele grab m by the pussy en dat soort ongein kan je vergeten, maar dit niet.
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.quote:Op donderdag 19 december 2019 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
Over 1000 jaar ook nog. Je overschat de impact die 1 persoon kan maken
Ik denk dat er zelfs bij Haags wel een belletje rinkelt bij de naam Monika Lewinskyquote:Op donderdag 19 december 2019 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boeken politieke geschiedenis die door een select groepje worden gelezen
Wie weet vandaag nog waarvoor Clinton impeached werd?
Absoluut niet. Over 20 jaar is iedereen Trump vergetenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nero, Caligula, dat soort figuren is het rijtje waar Trump bij komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |