Organen moet je hebbenquote:Op donderdag 19 december 2019 02:26 schreef chufi het volgende:
ff kijken og ik nog een stukje rauw varken in de vriezer heb ..
Phewquote:Op donderdag 19 december 2019 02:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar was een reactie op de TT
worst wil niet weten wat er verder in zit , maar OKquote:Op donderdag 19 december 2019 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb lekkere grillworst met kaas.
Thanks hij is getuned nu, wat een gezeik zeg wielen naar voren maar toen paste de remmen niet meer, maar hij staat nu goed, oefenen op wheelies nuquote:
Ril worstquote:Op donderdag 19 december 2019 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
worst wil niet weten wat er verder in zit , maar OK
quote:Op donderdag 19 december 2019 02:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Thanks hij is getuned nu, wat een gezeik zeg wielen naar voren maar toen paste de remmen niet meer, maar hij staat nu goed, oefenen op wheelies nu
maae dat listeria heerst overal.. maanden terug al in Spainquote:Op donderdag 19 december 2019 03:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ril worstnah zolang ie niet zwanger is ken ut geen kwaad
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-drie-doden-miskraam
[ afbeelding ]
Listeria
Drie doden en een miskraam door listeriabesmetting vleeswaren
04 oktober 2019 11:38
Aangepast: 04 oktober 2019 14:41
Ik zag de foto... mooi dingquote:Op donderdag 19 december 2019 02:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Thanks hij is getuned nu, wat een gezeik zeg wielen naar voren maar toen paste de remmen niet meer, maar hij staat nu goed, oefenen op wheelies nu
oh ... zal wel... af en toe is er weer zo'n bericht.... en dan is het blijkbaar weer opgelostquote:Op donderdag 19 december 2019 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
maae dat listeria heerst overal.. maanden terug al in Spain
soms wel ...quote:Op donderdag 19 december 2019 03:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ... zal wel... af en toe is er weer zo'n bericht.... en dan is het blijkbaar weer opgelost
lekker hoor dat vlees
daarom..........quote:
ja de meest gevaarlijke plekquote:Op donderdag 19 december 2019 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom..........
drie maar en 1 miskraam valt best mee.... toch?
Ik kan straks ook wel struikelen in de badkamer en mijn nek breken dus....
voorzichtig heh? ik ben net aan je gehecht geraaktquote:Op donderdag 19 december 2019 02:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
moet je iedere dag het dak op dan?quote:Op donderdag 19 december 2019 03:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het dak opklimmen is het gevaarlijkste moment van de dag moet ik altijd wel ff scherp zijn
is dat spanische cover?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |