F1 is een beetje als een overwinning van Benito van de Pasquote:
Ik vind Koert veel bijdragen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:31 schreef MC-Morgan het volgende:
RTL7 kan hier niet veel goed doen. Behalve Beangod.
Dat was met Niels en Ad.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De middagsessie met Ad van Gameren en Frank Verhoeven waarin 2 negendarters vielen
Echt niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die sessie heb ik dus niet gezien
Maar volgens mij hebben die niet hetzelfde WK gedaan toch
Coronelsquote:Op woensdag 18 december 2019 23:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Da's met name vanwege Kampkneus en de Tandarts
Wie is de tandartsquote:Op woensdag 18 december 2019 23:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen Doornbos is fijn. De rest is echt extreem kut; laat staan het feit dat letterlijk alles op Ziggo moet wijken voor die onzin.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Doornbos is fijn. De rest is echt extreem kut; laat staan het feit dat letterlijk alles op Ziggo moet wijken voor die onzin.
Wat slechtquote:Op woensdag 18 december 2019 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands commentaar gevonden
Toch mis ik Terry Jenkins welquote:
Voldemort inmiddels.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch mis ik Terry Jenkins wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |