Nou nou nouquote:Op woensdag 18 december 2019 23:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik haat hem tot op het bot. En dan heeft ie nog niet eens aan mijn verstandelijk beperkte schoonzusje gezeten.
Nee Frank Verhoeven moet je hebbenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik haat hem tot op het bot. En dan heeft ie nog niet eens aan mijn verstandelijk beperkte schoonzusje gezeten.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hele sessie over de Nederlander praten die in de 4e pot moet.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee Frank Verhoeven moet je hebben
HIHIquote:Op woensdag 18 december 2019 23:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hele sessie over de Nederlander praten die in de 4e pot moet.
RTL is uiteindelijk een prima dartszenderquote:Op woensdag 18 december 2019 23:31 schreef MC-Morgan het volgende:
RTL7 kan hier niet veel goed doen. Behalve Beangod.
De middagsessie met Ad van Gameren en Frank Verhoeven waarin 2 negendarters vielenquote:
Beter dan Ziggo bij F1quote:Op woensdag 18 december 2019 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
RTL is uiteindelijk een prima dartszender
Die sessie heb ik dus niet gezienquote:Op woensdag 18 december 2019 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De middagsessie met Ad van Gameren en Frank Verhoeven waarin 2 negendarters vielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |