Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Doornbos is fijn. De rest is echt extreem kut; laat staan het feit dat letterlijk alles op Ziggo moet wijken voor die onzin.
Wat slechtquote:Op woensdag 18 december 2019 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands commentaar gevonden
Toch mis ik Terry Jenkins welquote:
Voldemort inmiddels.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch mis ik Terry Jenkins wel
Maar dit is Mantingh geloof ikquote:Op woensdag 18 december 2019 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederlands commentaar gevonden
Als je het vergelijkt met wat andere commentatoren op de andere zenders óók missen/fout doen, valt het best mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik vind Olav ook een blinde debiel
Niet alleen Jenkins....quote:Op woensdag 18 december 2019 23:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch mis ik Terry Jenkins wel
Geen idee, ik herken alleen die stemmen van die obscure middagcommentatoren maar de namen kan ik er niet 1,2,3 bij zettenquote:
Ik skip dan automatisch naar Engels commentaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:38 schreef Szura het volgende:
Die Albert Mantingh mag nog altijd commentaar geven bij de PL op Ziggo
Jongejongejongequote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen idee, ik herken alleen die stemmen van die obscure middagcommentatoren maar de namen kan ik er niet 1,2,3 bij zetten.
Er is een wereld voor mij open gegaan sinds ik weet dat dit kanquote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik skip dan automatisch naar Engels commentaar.
Ad was ook het WK2014 volgens mijquote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jongejongejonge
Volgens mij was Ad WK2016 maar daar steek ik mijn klauw niet voor in het vuur
Albert Mantingh & Niels de Ruiter.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen idee, ik herken alleen die stemmen van die obscure middagcommentatoren maar de namen kan ik er niet 1,2,3 bij zetten.
Zjak en Frank zijn een warm badquote:Op woensdag 18 december 2019 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jongejongejonge
Volgens mij was Ad WK2016 maar daar steek ik mijn klauw niet voor in het vuur
Luister altijd zonder geluidquote:Op woensdag 18 december 2019 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met wat andere commentatoren op de andere zenders óók missen/fout doen, valt het best mee.
Ik kan alleen slecht tegen de Max Verstappen circle jerk bij Ziggo.
Ja, er staat mij iets bij dat-ie een keer terugkeerde.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ad was ook het WK2014 volgens mij
Dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ad was ook het WK2014 volgens mij
quote:Donderdag 19 december 13:30
R1: Justin Pipe v Benjamin Pratnemer
R1: Ryan Joyce v Jan Dekker
R2: John Henderson v James Richardson
R2: Steve Beaton v Kyle Anderson
Donderdag 19 december 20:00
R2: Chris Dobey v Ron Meulenkamp
R2: Danny Noppert v Callan Rydz
R2: Dave Chisnall v Vincent van der Voort
R2: Gerwyn Price v William O'Connor