GB in UTOquote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
GB
ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Thanks! Mevrouw Voxs komt nog een aantal keren langs ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Ik heb je mix opstaan. Lekkere beat. Ik hoor nu vogels. Alleen...geen tingle tingle. Maar is niet erg. Het klinkt verder wel lekker!
Geinig ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
hmm kunnen we niet regelen dat die fokstok bij Prish terecht komt. Dan plant ze hem op die berg en dan moet een andere fokker hem weer ophalen.
Dat topic over de zeik, nieuwe fokstok moet gemaakt. etc.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
GB
ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Nee, ik moest kapen zeiden jij en Charm.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je ziet het ook echt als een overwinning
Dat is helemaal geen slecht plan.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit slaat vreselijk op mijn keel!En ja ga ik doen. En dan die tas buiten hangen.
Ik heb ze ook wel eens gekocht en vond ze ook meuren als een malle, had het eerst hier gevraagd. Eigenlijk zou er een huishoudsubforum moeten komenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
Oh even over huishouddingessen. Ik dacht ik haal geurdoekjes voor in droogtrommel. Ooit zag ik eens een reclame. Handig, voor als je net een schoon truitje aan hebt en je bakt een ei of zo ( what was I thinking?)
Maar: die doekjes stinken qua intensiteit nog erger dan geitenleer
er stond ook 'intense' op
ehm, is van Robijn, schone was in het kwadraat.quote:
Wie is deze?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
GB
ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Da's achteraf geloel.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik moest kapen zeiden jij en Charm.
Maar als iemand sowieso niet gaat openen dan kaap je toch niet echt?
Ohwquote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm, is van Robijn, schone was in het kwadraat.
quote:
Ben jij mario de tweede?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
Oh even over huishouddingessen. Ik dacht ik haal geurdoekjes voor in droogtrommel. Ooit zag ik eens een reclame. Handig, voor als je net een schoon truitje aan hebt en je bakt een ei of zo ( what was I thinking?)
Maar: die doekjes stinken qua intensiteit nog erger dan geitenleer
er stond ook 'intense' op
Lif is dat toch half?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens gekocht en vond ze ook meuren als een malle, had het eerst hier gevraagd. Eigenlijk zou er een huishoudsubforum moeten komen
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jaaaaaa ik moest daar nog aan denken toen Choco over die uitstrijkjes poste
Ja maar ja maarquote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik moest kapen zeiden jij en Charm.
Maar als iemand sowieso niet gaat openen dan kaap je toch niet echt?
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog als je lang genoeg op je trouwe ros blijft rondkarren.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Eend wilt een picantospoor op zijn muil
Moet ze wel de pedalen iets opzij zettenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog als je lang genoeg op je trouwe ros blijft rondkarren.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik lijk daar echt totaal niet op
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ze wel de pedalen iets opzij zetten
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
die heb ik inmiddels in de prak gereden
RIP
Foto van je playmobilepot, voor deis, die heeft hem nog niet gezien. Please please pretty please.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Moet ze wel de pedalen iets opzij zetten
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jaaaaaa ik moest daar nog aan denken toen Choco over die uitstrijkjes poste
Nu waag je je wel op glad en dun ijs.quote:
Oh hij heeft alleen geen haar heel weinig ik ben net gras aan vernieuwenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Foto van je playmobilepot, voor deis, die heeft hem nog niet gezien. Please please pretty please.
Nee joh, de enige die boos wordt is SBE, en da's altijd wel een grappig gezichtquote:Op woensdag 18 december 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Niet gaan huilen als mensen er boos om worden dan
Heb je die andere foto dan niet meer? Met gras is wel het leukst natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh hij heeft alleen geen haar heel weinig ik ben net gras aan vernieuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |