Ik heb ook alleen de orderbevestiging gehad. Was ook al bang dat dat niet klopte, maar zal dan wel zo horen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan de mensen die vandaag kaarten hebben gekocht: hebben jullie al een bevestiging van de reservering gehad? Ik tot nu toe alleen nog de orderbevestiging. Ben met dit soort dingen erg dwangmatig Check constant m'n mail, waaronder m'n spambox, maar heb nog niks. Vorige keer kreeg ik het wel snel. Maar komt vast goed
Heb een mailtje gestuurd naar de Avrotros, dit kreeg ik als reactie :quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:26 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de orderbevestiging gehad. Was ook al bang dat dat niet klopte, maar zal dan wel zo horen?
De orderbevestiging is dus een standaard bevestiging, en bovenstaande reactie is een echte bevestiging. Hele grote kans dat je gewoon de kaarten krijgt hoor, maar om er 100% zeker van te zijn kan het toch goed zijn om ze even te bellen of te mailen.quote:Dit is een standaard bevestiging. Bij deze kan ik u mededelen dat de reservering vast staat. Eind januari gaat u een mail ontvangen voor de personalisering van de tickets.
Ah bedankt!quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:35 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heel jammer dat het een paar niet gelukt is. Inderdaad 30 januari weer een kans, en volgens mij komt er ook nog een derde wave? Moet goedkomen!
[..]
Heb een mailtje gestuurd naar de Avrotros, dit kreeg ik als reactie :
[..]
De orderbevestiging is dus een standaard bevestiging, en bovenstaande reactie is een echte bevestiging. Hele grote kans dat je gewoon de kaarten krijgt hoor, maar om er 100% zeker van te zijn kan het toch goed zijn om ze even te bellen of te mailen.
Nee nog niks binnen.....straks maar de bellen dan😅quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan de mensen die vandaag kaarten hebben gekocht: hebben jullie al een bevestiging van de reservering gehad? Ik tot nu toe alleen nog de orderbevestiging. Ben met dit soort dingen erg dwangmatig Check constant m'n mail, waaronder m'n spambox, maar heb nog niks. Vorige keer kreeg ik het wel snel. Maar komt vast goed
https://www.telegraaf.nl/(...)kaarten-songfestivalquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:31 schreef RipCity het volgende:
Nog steeds verlengen ze die acties voor arme sloebers. Nu weer met 2 weken. Wat een faal is dat geworden zeg. Niet meer doen!
Echt, waarom stoppen ze dan niet gewoon en geven ze die 3500 kaarten niet gewoon voor de normale waves of nog een fan-actiequote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)kaarten-songfestival
Inderdaad zeg... nou ja, hopelijk meer kaartjes voor echte fans
Nee ik heb er achteraan gemaild en kreeg als reactie dat 't klopt dat ik verder geen bevestiging krijg (buiten orderbevestiging om) en dat ik eind januari een mail krijg om de kaarten te personaliseren. De tickets worden twee weken voor het songfestival verstuurd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:41 schreef Chocoladesoes het volgende:
@:Soof123 en @:Boomboomkoffie hebben jullie inmiddels bevestiging gehad?
Eind januari krijgen we een mail met meer info!quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:31 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Krijg je vanzelf een mail om de kaarten van de TROS te personaliseren??
Top dankjewelquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eind januari krijgen we een mail met meer info!
quote:Beste AVROTROS-lid,
Hierbij extra informatie rondom uw gekochte tickets voor de Eurovisie Songfestival Familieshow op zaterdag 16 mei om 13.30 uur in Rotterdam Ahoy.
U heeft arena-tickets geboekt voor de familieshow. Om te voorkomen dat tickets voor woekerprijzen worden doorverkocht moeten alle tickets op naam worden gezet. Daarom ontvangt u voor 30 januari een bevestigingsmail van Paylogic met daarin een link om de tickets te personaliseren.
Vanaf 4 februari om 12.00 uur t/m 11 februari 23.59 uur kunnen de tickets
gepersonaliseerd worden. Hierbij wordt gevraagd om naam, e-mailadres en geboortedatum dat vervolgens aan de tickets zullen worden gekoppeld. Zodra dit proces is voltooid, stuurt Paylogic nog een mail met daarin een link om de e-tickets te downloaden.
De gepersonaliseerde kaarten worden steekproefsgewijs gecontroleerd aan de
deur van Ahoy. Dit houdt in dat de naam op het ticket overeen moet komen met de persoon die met het ticket naar binnen wil.
Belangrijk: Wanneer de tickets niet gepersonaliseerd worden binnen de
gegeven personalisatie periode, zullen deze worden geannuleerd en wordt de ticketprijs met aftrek van de terugboekkosten gerestitueerd naar de hoofdboeker.
AVROTROS wenst u alvast een fantastische dag.
Vriendelijke groet,
Namens AVROTROS
#metooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |