Dit is tweede ronde ouwe reusquote:
Hoorde ik al tijdje geleden, maar was nog niet officieel bevestigd.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van het pijlensponsornieuws van MvG/Vincent?
Godsamme, godenavond gemist zo te zien. Wel jammer De Sousa exit is.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:10 schreef KennyPowers het volgende:
Jammer dat FallonFan @:Grifte haar topshow gemist heeft
Volgende ronde tegen Vd Voort denk ik. Chisnall werd 2 jaar terug nog vakkundig gesloopt door VDV.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
110 gemiddeld in de beslissende set van De Zwaan trouwens
Zal wel naar Target of Unicorn gaan?quote:Op woensdag 18 december 2019 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoorde ik al tijdje geleden, maar was nog niet officieel bevestigd.
Wisten jullie trouwens dat MvG NIET met XQMAX darts gooit ,maar met zijn MasterDarts pijlen? Zijn oude sponsor dus? Het enige wat van XQMAX is zijn zijn flights en shafts
Target denk ik, maar gek he dat hij dus niet met XQMAX gooidequote:Op woensdag 18 december 2019 01:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal wel naar Target of Unicorn gaan?
Zou ik ook doen met zoveel prijzengeldquote:Op woensdag 18 december 2019 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Target denk ik, maar gek he dat hij dus niet met XQMAX gooideMvG geeft geen neuk om extra inkomsten door pijlenverkoop etc.
Gaat niet met Targetdarts gooien. Doet hij nu ook niet XQMAX. Enkel flights en shafts of heeeeeeeeel misschien een andere kleur barrel (bijvoorbeeld noir zoals Wade en Anderson)quote:Op woensdag 18 december 2019 01:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met zoveel prijzengeld.
Maar ben benieuwd hoe hij het dan met Target-pijlen gaat doen. Niet des MvG's eigenlijk.
Ah. Van Barneveld zag je een paar maanden geleden ook niet met Target-barrels gooien op een EUro Tourquote:Op woensdag 18 december 2019 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat niet met Targetdarts gooien. Doet hij nu ook niet XQMAX. Enkel flights en shafts of heeeeeeeeel misschien een andere kleur barrel (bijvoorbeeld noir zoals Wade en Anderson)
MvG heeft al meerdere keren het aanbod gehad (voor heeeeeeeeel veel geld zoals Taylor) om met een bepaald merk of barrel te gooien, altijd geweigerd. Ook aan het begin van zijn carriere. Hij is daar niet zo van (als een vd weinige).quote:Op woensdag 18 december 2019 01:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah. Van Barneveld zag je een paar maanden geleden ook niet met Target-barrels gooien op een EUro Tour
Vanochtend heb ik het laatste stuk gekeken. Ze stond goed te gooien, echt verrassendquote:Op woensdag 18 december 2019 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, heb ik toch de historische overwinning van meisje Sherrock gemist
Ze is op dit moment alle zenders in de UK aan het afgaan. Ook lekker lijkt me tijdens WK. Gelukkig kan ze nog 2 dagen rustenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, heb ik toch de historische overwinning van meisje Sherrock gemist
En ik denk dat hij vooral zwéért bij zijn eigen vertrouwde bommetjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
MvG geeft geen neuk om extra inkomsten door pijlenverkoop etc.
En dan zijn er echt nog mensen die darts geen sport noemen.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef LordVoldermort het volgende:
6 uur slaap is toch wel iets te weinig merk ik nu.
Oh dat is dus ook meteen afgelopenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze is op dit moment alle zenders in de UK aan het afgaan. Ook lekker lijkt me tijdens WK. Gelukkig kan ze nog 2 dagen rusten
Ik blijf erbij dat Young erger was.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:13 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd hoe depri van Barneveld zou zijn geweest als hij van Sherrock had verloren.
quote:Op woensdag 18 december 2019 01:29 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
vanmiddag rongod met zijn mongolen handje !!
Zaterdag herkansing. Dan speelt ze tegen sjoelo. Die is wel vrij knuffelig van zichzelf dus dat wordt gezelligquote:Op woensdag 18 december 2019 11:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer dat ik Sherrock gister heb moeten missen, wel mooie beelden op de Engelse tv
Zijn goede vriendenquote:Op woensdag 18 december 2019 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag herkansing. Dan speelt ze tegen sjoelo. Die is wel vrij knuffelig van zichzelf dus dat wordt gezellig
Ja dat dachten we gisteren van aidshouse - kolstov ookquote:Op woensdag 18 december 2019 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Payne-Portela is wel een lekker potje
Gewoon tweede scherm jongen, niet zo raar doenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:15 schreef Platinumgoat het volgende:
Telstar - Ajax & El Clasico 18.30 & 20:00. Dat wordt dus een dagje overslaan genot!
Morgen gaan we volle bak!
El Classicoquote:Op woensdag 18 december 2019 12:15 schreef Platinumgoat het volgende:
Telstar - Ajax & El Clasico 18.30 & 20:00. Dat wordt dus een dagje overslaan genot! Als schakelen we natuurlijk wel even in voor Clemens.
Morgen gaan we volle bak!
Mijn 2e scherm is al ingenomen door powerpoints & studieboeken. Jammer dat uni's geen rekening houden met de drukke decembersportmaand maar gwn een tentamenweek inplannen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon tweede scherm jongen, niet zo raar doen
Wat hebben die er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:57 schreef El-Stinho het volgende:
Even een klachtenmail sturen naar de irritante klootzakken van Arriva.
Hopelijk stoppen ze nu met dat achterlijke WK kwalificatietoernooi alleen voor vrouwen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pdc gaat wel helemaal loesoe op overwinning Sherrock. Tweet al de hele ochtend nergens anders over
Geen LHBT-hoedje voor Vinnyquote:Op woensdag 18 december 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Van der Voort is vandaag jarig.
Jeetje.
Beter niet te veel aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 18 december 2019 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pdc gaat wel helemaal loesoe op overwinning Sherrock. Tweet al de hele ochtend nergens anders over
Het hele probleem lijkt me ook dat middelmatige vrouwen een hele prima carrière bij de BDO kunnen hebben en daar ook gewoon lekker middelmatig blijven. Ze gaan dus niet van begin af aan concurrentie aan met mannen. Zou wel moeten.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk stoppen ze nu met dat achterlijke WK kwalificatietoernooi alleen voor vrouwen.
twitter:SuperTed180 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 10:20:22Cheers @Fsherrock you were mega up there!! Enjoy it all, more than deserved 💪🏼 well done on making history 🔥 https://t.co/CCWrRuEZwp reageer retweet
Smooth Ted.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SuperTedgodtwitter:SuperTed180 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 10:20:22Cheers @:Fsherrock you were mega up there!! Enjoy it all, more than deserved 💪🏼 well done on making history 🔥 https://t.co/CCWrRuEZwp reageer retweet
Ted is een sportieve jongenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
SuperTedgodtwitter:SuperTed180 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 10:20:22Cheers @:Fsherrock you were mega up there!! Enjoy it all, more than deserved 💪🏼 well done on making history 🔥 https://t.co/CCWrRuEZwp reageer retweet
Ted is een lieve jongen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jij denkt dat ze de kwartfinale haalt?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:18 schreef KennyPowers het volgende:
Hopelijk raakt Fallon niet te opgewonden van het spelen tegen Hendo
Treinen rijden gewoonquote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef showtimer het volgende:
Benieuwd of iedereen tijdig de studio haalt.
Is Marcel een treinman?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Treinen rijden gewoon
Oh las dat ergens. Mensur idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de kwartfinale haalt?
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef showtimer het volgende:
Is wel een leuke foto van Hendo en Fallon op Twitterquote:Op woensdag 18 december 2019 13:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh las dat ergens. Mensur idd.
Nvm dan
Sneeuwt het in de randstad?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef showtimer het volgende:
Ted is mega cockblocked genotquote:Op woensdag 18 december 2019 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Touwtje past niet om zijn drie onderkinnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geen LHBT-hoedje voor Vinny
[ afbeelding ]
Oh ze heeft al een kind.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:29 schreef Poepz0r het volgende:
Dinsdagavond schreef Fallon Sherrock geschiedenis door als eerste vrouw een overwinning te boeken op het PDC wereldkampioenschap. De BDO speelster versloeg de 22-jarige Ted Evetts met 3-2 in een prachtige partij.
Na de eerste ronde zege heeft Sherrock besloten om het winnend dartbord aan een goed doel te schenken. Stichting Nationaal Autisme ontvangt de donatie.
De reden van Sherrock’s mooi gebaar? Haar vijfjarige zoon Rory wordt door de Stichting gesteund en Sherrock wil op deze manier heel graag iets terugdoen voor het goede en harde werk van de Stichting.
Leuk dat Raya een dartbord krijgt.
Laat Jelle dit maar niet horenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:29 schreef Poepz0r het volgende:
Dinsdagavond schreef Fallon Sherrock geschiedenis door als eerste vrouw een overwinning te boeken op het PDC wereldkampioenschap. De BDO speelster versloeg de 22-jarige Ted Evetts met 3-2 in een prachtige partij.
Na de eerste ronde zege heeft Sherrock besloten om het winnend dartbord aan een goed doel te schenken. Stichting Nationaal Autisme ontvangt de donatie.
De reden van Sherrock’s mooi gebaar? Haar vijfjarige zoon Rory wordt door de Stichting gesteund en Sherrock wil op deze manier heel graag iets terugdoen voor het goede en harde werk van de Stichting.
Leuk dat Raya een dartbord krijgt.
Was een ongelukje geloof ik. Heeft naar mijn weten geen relatie.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ze heeft al een kind.
Ergens komt dat niet verrassend.
Is ze anti-abortus?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was een ongelukje geloof ik. Heeft naar mijn weten geen relatie.
Is Asada wel op tijd? Volgens mij zag ik hem net League of Legends spelen op Twitch.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Zjak wel genoeg tijd om Asada te hypen
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zjak als gast. Geld is op bij RTL
Henry van Loon bijvoorbeeld? Heeft op Jennifer Hoffman gelegen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?
Dat geloof ik niet met dat overschot aan reclames.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zjak als gast. Geld is op bij RTL
Die chick zit nu ook in zo'n reclame.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van Loon bijvoorbeeld? Heeft op Jennifer Hoffman gelegen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Miljoen keer zelfde reclame. Zal wel meevallenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet met dat overschot aan reclames.
Henry met zijn tumorgezicht (Peter Pannenkoek citaat) op Hoffman, man man manquote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chick zit nu ook in zo'n reclame.
Het is wachten op Misaquote:Op woensdag 18 december 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?
Vrouwen schijnen op persoonlijkheid te vallen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry met zijn tumorgezicht (Peter Pannenkoek citaat) op Hoffman, man man manKan toch niet joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |