Is Asada wel op tijd? Volgens mij zag ik hem net League of Legends spelen op Twitch.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Zjak wel genoeg tijd om Asada te hypen
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zjak als gast. Geld is op bij RTL
Henry van Loon bijvoorbeeld? Heeft op Jennifer Hoffman gelegen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?
Dat geloof ik niet met dat overschot aan reclames.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zjak als gast. Geld is op bij RTL
Die chick zit nu ook in zo'n reclame.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van Loon bijvoorbeeld? Heeft op Jennifer Hoffman gelegen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Miljoen keer zelfde reclame. Zal wel meevallenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet met dat overschot aan reclames.
Henry met zijn tumorgezicht (Peter Pannenkoek citaat) op Hoffman, man man manquote:Op woensdag 18 december 2019 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chick zit nu ook in zo'n reclame.
Het is wachten op Misaquote:Op woensdag 18 december 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel al een aantal jaar met dezelfde mensen, kunnen ze geen andere fans vinden zoals Bas Muijs?
Vrouwen schijnen op persoonlijkheid te vallen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry met zijn tumorgezicht (Peter Pannenkoek citaat) op Hoffman, man man manKan toch niet joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |