Veel wel, niet allemaal. De professionele grappenmakers doen dat volgens mij gewoon zelfquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grappen niet van hem waren, die worden toch altijd door anderen geschreven?
Maar waarom hebben sommigen dan wel leuke grappen en andere niet?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grappen niet van hem waren, die worden toch altijd door anderen geschreven?
We waren laatst bij z'n theaterconcert/show en voor de pauze deed ie het alleen. Tussen de nummers door veel verhalen over z'n jeugd en dat kon ie ook héél bevlogen en grappig en intens vertellen. Moet ie vaker doen wmb.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Verschillende tekstschrijvers neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar waarom hebben sommigen dan wel leuke grappen en andere niet?En zijn de niet-grappige ook altijd de personen waarvan je al wist dat ze niet leuk waren? Ik noem een Soundos bijvoorbeeld.
Edit: oh, thanks Tim![]()
quote:
En het maakt ook uit of mensen een grap een beetje goed kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar waarom hebben sommigen dan wel leuke grappen en andere niet?En zijn de niet-grappige ook altijd de personen waarvan je al wist dat ze niet leuk waren? Ik noem een Soundos bijvoorbeeld.
Edit: oh, thanks Tim![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn hier wel meer liefhebbers van Herman Finkers, toch? Zometeen met Ome Cornald op NPO2.
Thanks! Ik ga 'm terugkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |