Ah, ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Exit Keessie bij ADO genot.
Twitter is overbelast. Wacht een ogenblik en probeer het opnieuw.
Ik zie correlatie genot.
Kees is een lulquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie correlatie genot.
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie correlatie genot.
Jumbo-HEMAgodenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme, ik vreet net een hele zak van die Hema musketkransjes op. Viesdik.
Jeffrey van As.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.
Het klopt ook gewoon precies; die uitstraling.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.
RJ-Style genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rowby-John
Rusty-Jake
Roxy-James
Ridgy-Jörg
Wat een schitterend viertal
Er zit geen speler in dat elftal die dat elftal over een dood punt kan helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:14 schreef Szura het volgende:
ADO Den Haag mag van mij keihard degraderen. Tokkieclub.
De League Cup boeit niemand.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
Vanavond weer lachen om Vd Berg bij Liverpool
Ik ga lachen als ze winnenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
Vanavond weer lachen om Vd Berg bij Liverpool
Nee maar vorige keer was wel genot, 5-5 met een paar dikke goalsquote:
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:02:24Net een schokkend telefoongesprek gehad met de “FVD-stemmer” die @EenVandaag gisteren opvoerde. Hij vertelde hoe de redactie hem op totaal andere vragen/thema’s had voorbereid en bewust overviel met vijandig #fakenews #frame. Voelde zich zwaar gepakt. Begrijpelijk. https://t.co/C7LmG8nm8w reageer retweet
Vroeger, toen de overstap van FOX Kids naar Jetix een nieuw universum leek.quote:
Mods hou deze aids eens weg uit dit topic aubquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:02:24Net een schokkend telefoongesprek gehad met de “FVD-stemmer” die @:EenVandaag gisteren opvoerde. Hij vertelde hoe de redactie hem op totaal andere vragen/thema’s had voorbereid en bewust overviel met vijandig #fakenews #frame. Voelde zich zwaar gepakt. Begrijpelijk. https://t.co/C7LmG8nm8w reageer retweet
What else is new.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef WAvanBuren het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 15:02:24Net een schokkend telefoongesprek gehad met de “FVD-stemmer” die @:EenVandaag gisteren opvoerde. Hij vertelde hoe de redactie hem op totaal andere vragen/thema’s had voorbereid en bewust overviel met vijandig #fakenews #frame. Voelde zich zwaar gepakt. Begrijpelijk. https://t.co/C7LmG8nm8w reageer retweet
Vroeger toen Cartoon Network ineens verdwenen was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger, toen de overstap van FOX Kids naar Jetix een nieuw universum leek.
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 16:17:59Noel Malicdem aka The Malice? #rtl7darts reageer retweet
Dit gaat Zjak zo noemenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef WAvanBuren het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 16:17:59Noel Malicdem aka The Malice? #rtl7darts reageer retweet
Spider Man en X-Men animated series op FOX Kidsquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger, toen de overstap van FOX Kids naar Jetix een nieuw universum leek.
Een middag vol baggerquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Dit niveau is gewoon slechter dan Searle v R. King.
Vanavond een 100+ gemiddelde van Jozee en dan is alles weer goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |