Moet hij weten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef KennyPowers het volgende:
De laatste kleinzoon van Barney heet Roan-James.
De volgende gaat Rodrigo-Jorge hetenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oja er was nog een 4e bij gemaakt
RIP autoverkoper.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Exit Keessie bij ADO genot.
Twitter is overbelast. Wacht een ogenblik en probeer het opnieuw.
Ik zie correlatie genot.
Ah, ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie correlatie genot.
Kees is een lulquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie correlatie genot.
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik zie correlatie genot.
Jumbo-HEMAgodenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme, ik vreet net een hele zak van die Hema musketkransjes op. Viesdik.
Jeffrey van As.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.
Het klopt ook gewoon precies; die uitstraling.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweedehands autoverkoper ligt er ook uit allen.
RJ-Style genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rowby-John
Rusty-Jake
Roxy-James
Ridgy-Jörg
Wat een schitterend viertal
Er zit geen speler in dat elftal die dat elftal over een dood punt kan helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:14 schreef Szura het volgende:
ADO Den Haag mag van mij keihard degraderen. Tokkieclub.
De League Cup boeit niemand.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
Vanavond weer lachen om Vd Berg bij Liverpool
Ik ga lachen als ze winnenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
Vanavond weer lachen om Vd Berg bij Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |