Ik wil een choke van PSV noemen maar die zijn al in geen tijden ook maar een beetje bij een stunt betrokken geweest, in positieve zin dan.quote:
Whitlock stond 15-9 voor in een first to 16 QF op de matchplay en verloor daarna 8 legs op rijquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:51 schreef Szura het volgende:
[..]
De nummer 1 is Peter Wright in de PL-finale tegen MvG
Nixon de pedofiel genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef Kopiko het volgende:
Adams - Nixon 2007 (de net-niet choke)
PSV is niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil een choke van PSV noemen maar die zijn al in geen tijden ook maar een beetje bij een stunt betrokken geweest, in positieve zin dan.
ohhhhh
Nietss dan goeds over de doden.quote:
Ajax - PSV in maart was een behoorlijke choke van PSV.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil een choke van PSV noemen maar die zijn al in geen tijden ook maar een beetje bij een stunt betrokken geweest, in positieve zin dan.
ohhhhh
Wat is je mening over Adolf Hitler?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nietss dan goeds over de doden.
Ambrosini 90+1quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
ohhhhh
Maar dat is QF, dan kunnen we ook die 9-1 van Thornton noemen tegen wie ook alweer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock stond 15-9 voor in een first to 16 QF op de matchplay en verloor daarna 8 legs op rij.
Zeer bewuste zelfmoord, dus dat is laf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je mening over Adolf Hitler?
Jizzy?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat is QF, dan kunnen we ook die 9-1 van Thornton noemen tegen wie ook alweer?
Zo links als de neten genot. Zijn vrouw maakt tandenborstels genot.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je mening over Adolf Hitler?
Chizzy?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat is QF, dan kunnen we ook die 9-1 van Thornton noemen tegen wie ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |