Tuurlijk niet.quote:
awss wat lief, toenaderingquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Win is sinds 2 weken aan het veranderen. Lag ze altijd wel op de bank, maar dan op haar eigen helft, kont naar me toe. Nu probeert ze zich regelmatig op mijn helft te proppen, op mijn voeten. Elke dag wel een tijd met haar kopje naar me toe, kopje vasthouden als ze slaapt
Ik ga opzoeken thxquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.
En mijn zoon is toch altijd boos, dus die komt niet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb vannacht tien uur geslapen, ging er om 21.45 en werd om 8 uur pas wakker
Heb daar wel ernstig moeite mee. Niet met niets doen, maar wel met feit dat ik niets deedquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi, dat moet af en toe kunnen.
Dat is wel bijzonder, want ze woont al een tijdje bij jou, maar misschien heeft ze die behoefte ineens. Wel knusquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo frapant, ze hield altijd wel van knuffels en aaien, maar ineens zoekt ze me er nu zelf voor op.
En hem daarna in het meer laten zwemmenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had je een korte broek voor hem gehaakt zeker.
Voordat je het weet ligt ze boven op je. Eerst met haar kont naar je toe, en dan na een tijd met haar hoofdjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Win is sinds 2 weken aan het veranderen. Lag ze altijd wel op de bank, maar dan op haar eigen helft, kont naar me toe. Nu probeert ze zich regelmatig op mijn helft te proppen, op mijn voeten. Elke dag wel een tijd met haar kopje naar me toe, kopje vasthouden als ze slaapt
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb vannacht tien uur geslapen, ging er om 21.45 en werd om 8 uur pas wakker
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb daar wel ernstig moeite mee. Niet met niets doen, maar wel met feit dat ik niets deed
Ja bijvoorbeeld, en ik heb donderdagavond een feestje, dus die outfit is al bedachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Morgen weer een dag en vandaag beetje ziekdagje ook, dus oke, geweten gesust
Voor de kerst?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hem daarna in het meer laten zwemmen
Mijn plek op de bank is momenteel bijzonder krapquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, want ze woont al een tijdje bij jou, maar misschien heeft ze die behoefte ineens. Wel knus
Zo houd je die 7 kilo in toom johquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb het mezelf aangeleerd om zodra het even kan, helemaal niets te doen. Gek genoeg zijn het altijd vrouwen die me aan het werk houden.
Van de wekker hè, ik werd wakker van de wekker, anders had ik misschien wel 11 uur geslapenquote:
Heerlijk dat, het moment dat je weet wat je outfit wordt en je blij er van bent .quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, en ik heb donderdagavond een feestje, dus die outfit is al bedacht
Was je in bad geweest?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het zo frapant, ze hield altijd wel van knuffels en aaien, maar ineens zoekt ze me er nu zelf voor op.
Lekker ienie! Ik moet gewoon werken rond de feestdagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |