abonnement Unibet Coolblue
pi_190570799
Wij waren er vanmorgen al in alle vroegte bij, mijn meiden waren door het dolle heen. Bedankt voor dit ontzettende leuke en lekkere pakket @Tink89, wat gaan we hier ontzettend veel plezier aan beleven O+

Foto's plaatsen lukt nog steeds niet helaas, dus even rechtstreekse links:

https://imgur.com/gallery/5NhVgtF

https://imgur.com/gallery/gIWzueU
  zaterdag 21 december 2019 @ 09:36:53 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_190570821
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 09:35 schreef Schanu het volgende:
Wij waren er vanmorgen al in alle vroegte bij, mijn -O- meiden waren door het dolle heen. Bedankt voor dit ontzettende leuke en lekkere pakket @:Tink89, wat gaan we hier ontzettend veel plezier aan beleven O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Graag gedaan! Je foto's doen het alleen niet.

Edit: oh, dat wist je al... 8-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_190570921
Ik ga uitpakken als Jip en ik terug zijn van de hap :') toch even laten checken op longontsteking }:|
pi_190570924
Leuke pakketten wel tot nu toe O+
pi_190571087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 01:18 schreef Hupje het volgende:
^ Die komen van jou, toch? O-)
Nee sorry, ik moet wachten tot mijn gezin compleet is, rond 2 uur ofzo. :(

Al zorgde het vooruitzicht van uitpakken na terugkomst er net wel voor dat kleuter eindelijk zijn schoenen aan ging trekken na vijf minuten piepen
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_190571234
Wauw @Schanu O+
Vanochtend hebben ook wij onze cadeautjes uitgepakt. Super lief dat we alle 3 (4 met de kat :) ) zoveel uit mochten pakken. Alles is zó treffend, super bedankt. O+

U. is helemaal blij met z’n boeken en puzzel, manlief is blij met de deken tegen de Nederlandse kou O+ en het bier en ik ben op dit moment vooral erg blij met de wijn en chocola voor vanavond. :@ O+ Het boek ben ik erg benieuwd naar! En Ela is blij met haar natvoer. :)
En de rest natuurlijk.. dankjewel, lieve @Schanu. O+





Protège moi de mes désirs.
pi_190571320
Oeh vandaag is het eindelijk de 18e :+ uitpakdag *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 21 december 2019 @ 10:35:09 #58
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_190571478
Jaaa wat een mooie cadeaus!! Bedankt @Rebubbled!!

De zak:



Alles nog ingepakt! Met allemaal lintjes! En belletjes!


Uitgepakt!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_190571581
Oh wauw @D.U.M.A.N. wat zijn we verwend *O* O+ Wij hebben hier deze ochtend een waar uitpakfestijn gehad. Alles was zo mooi met zorg ingepakt, met alle lintjes en hartjes, zo leuk! Peuter was helemaal blij met haar cadeautjes en alle hartjes zijn verzameld omdat ze ze zo mooi vond :D Voor manlief heb je toevallig zijn favoriete merk stroopwafels gekozen, bij onze super zijn ze niet te koop dus extra fijn. En ik kan vanavond helemaal verzorgd in bad met bruisbal, masker én macarons (mjam!) :D

Even in spoiler ivm megafoto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190571954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 10:35 schreef SaskiaR het volgende:
Jaaa wat een mooie cadeaus!! Bedankt @:Rebubbled!!

De zak:

[ afbeelding ]

Alles nog ingepakt! Met allemaal lintjes! En belletjes!
[ afbeelding ]

Uitgepakt!
[ afbeelding ]
Fijn! En excuses voor de chocoladezwaarden. :') Ik heb een middag staan te klooien om ze heel uit de siliconenvorm te krijgen, maar kreeg het niet voor elkaar.

Aure, wij pakken vanavond pas uit. Er komt zo bezoek en dit staat zo gezellig. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 11:18:20 #61
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_190572055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:11 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Fijn! En excuses voor de chocoladezwaarden. :') Ik heb een middag staan te klooien om ze heel uit de siliconenvorm te krijgen, maar kreeg het niet voor elkaar.

Aure, wij pakken vanavond pas uit. Er komt zo bezoek en dit staat zo gezellig. :')
Ze waren wel lekker hoor :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_190572206
Wij hebben vanmorgen vroeg uitgepakt en daarga gelijk door naar babyzwemmen, dus nu tijd om de foto's te posten O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu mag ik nog raden *O*.
Lieve FlyingFish, ben jij mijn santa? Wat een heerlijk pakket O+ . Bas vind nummer 10 ( ;) ) echt direct al fantastisch, ik snap helemaal dat jouw kinderen hier ook heel veel plezier aan beleefd hebben. En al die kleertjes van O :o, ik krijg er spontaan zin in zomer van. Dan is hij groot genoeg om het aan te kunnen. Je hebt echt goed in mijn pohi zitten zoeken, de witpistachehazelnootcranberry-chocolade :9.
pi_190572290
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
Wij hebben vanmorgen vroeg uitgepakt en daarga gelijk door naar babyzwemmen, dus nu tijd om de foto's te posten O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu mag ik nog raden *O*.
Lieve FlyingFish, ben jij mijn santa? Wat een heerlijk pakket O+ . Bas vind nummer 10 ( ;) ) echt direct al fantastisch, ik snap helemaal dat jouw kinderen hier ook heel veel plezier aan beleefd hebben. En al die kleertjes van O :o, ik krijg er spontaan zin in zomer van. Dan is hij groot genoeg om het aan te kunnen. Je hebt echt goed in mijn pohi zitten zoeken, de witpistachehazelnootcranberry-chocolade :9.
Ik ben blij dat je er blij mee bent :) die kleding valt overigens wel klein (alles van dat merk is mijn ervaring), de 98/104 is hier met maat 92 gedragen. Maar mijn zoon loopt qua seizoen gelijk met Bas dus in theorie zou het op het juiste moment moeten passen.

En ik ben benieuwd wie er recycle Santa kado’s kunnen ontdekken ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_190572888
Wat een leuke kadootjes allemaal O+

@lunapuella, zijn theeglazen geen bierglazen ;) vind je het allemaal leuk? Vond het echt lastig :9







@onomatopee ik vind het echt een heel leuk pakket, ben er super blij mee!! Y. pakte gelijk de vingerpopjes en liep ermee weg haha O+ Mijn vriend heeft een borrelnoot verslaving dus die komt ook goed van pas. Heel leuk gedaan ondanks de hormonen, weet niet of ik dat zelf zo goed had gekund zo snel na de bevalling O+ Dankjewel :* en die fotolijstjes, treffend ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Framblij89 op 21-12-2019 12:24:20 ]
pi_190572910
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:15 schreef Framblij89 het volgende:
Wat een leuke kadootjes allemaal O+

@:lunapuella, zijn theeglazen geen bierglazen ;) vind je het allemaal leuk? Vond het echt lastig :9
Haha, dat wist ik! Gekke autocorrect. En ja, ik ben er echt blij mee, dankjewel! O+
pi_190573011
Ik heb even geen foto's maar @PKM wat een leuk en persoonlijk pakketje heb je samengesteld voor mij O+ Jip moet zijn cadeau nog uitpakken (die ligt nu lekker even te slapen). Ik heb nu vakantie dus in mijn vrije uurtjes ga ik beginnen aan het super dikke boek wat je mij hebt gegeven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mijn genre :D

En een kookboek uit eigen kast! Dit is nu de tweede keer dat ik meedoe en vorig jaar kreeg ik geloof ik ook kookboeken uit eigen kast :D wel leuk om een traditie van te maken :D (hallo toekomstige santa's lezen jullie mee). Ik hou van kookboeken O+

De koffie is ook fantastisch, maar dat wist je al :+ zit as we speak een bakkie te drinken c_/

En bakken wordt een klein feestje samen met Jip, kan niet wachten *O* *;
pi_190573042
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:16 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Haha, dat wist ik! Gekke autocorrect. En ja, ik ben er echt blij mee, dankjewel! O+
Fijn O+ Graag gedaan! :*
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:05:57 #68
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_190573578
Dubbel uitpakplezier hier: eerst de cadeautjes uitpakken, en daarna 50 foamstickers uit een bakje halen + opplakken. Alles goed ontvangen, dank lieve Santa! *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:16:12 #69
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_190573692
Wij hadden een heel tof half uur net. Eerst alles de doos halen. Wow, huis!


Een enorme berg. Wat ook al werd herkend: Wow, bal!


Peuter houdt van orde: alle losse snippers terug in de doos.


De hele buit *O*


En hoewel hij het meest enthousiast reageerde op de auto's wordt hier nu al een poos mee gespeeld:


Lieve Shopaholic, wat een fantastisch pakket heb je voor ons gemaakt. Lekkere dingen, mooie dingen, toffe dingen, gevraagde dingen, alles zat erbij. En het gedicht was ook mooi, dat staat op z'n kant op de foto vanwege de leesbaarheid ;). Ik moest nogal lachen dat je blijkbaar in een oud topic hebt gelezen wat ik een keer chips was gaan kopen bij de buurtwinkel toen Jacob sliep, ik voel me op een goede manier bespied ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:16:20 #70
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_190573694
Ik ga later deze dag uitpakken. Plan was het vanmorgen te doen, maar gisteren avond werd er ineens 1 ziek, waardoor ik vanmorgen ineens met 1 kind naar zwemles ging. Nu visite, dus ik pak het vanavond uit.


Graag gedaan Lemijn! Stickers waren hier ook altijd een groot succes! Nog steeds trouwens.
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:17:31 #71
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_190573711
Oh ja 2 van de 3 cactussen hebben het zeker overleefd, met de derde moet ik even communiceren maar dat komt hopelijk ook goed :Y .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_190574375
Fijn om te lezen @Aure dat je pakket is bevallen. :)

Wij hebben vanochtend uitgepakt net voor we naar dreumesdans gingen. Wat een leuk pakket @NicolasJoy ! Mooi ingepakt en heel blij met de cadeautjes.

Banaan nam zijn krokodil mee met dansen, sowieso opende hij bijna alle cadeautjes. De meeste lol had hij nog met het uitpakken van de rol waxinelichtjes die er een voor een uitkwamen.

Die opvulschuimpjes in een zakje was een goed idee tegen de rommel maar ook die moesten open.

Die vershouders zie je op de foto de gele niet meer van, die is gelijk in gebruik genomen. Vier op een rij gaan we vanavond spelen en de kruidenschaar komt goed van pas met het kerstdiner. Ik ben een tevreden mens hoor, dankjewel. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_190574447
Lijkt me best eng om uit te pakken, cactussen :D

Wij zijn ook uitgepakt. De kinderen vonden de legenda en verschillende lintjes erg leuk, hebben enthousiast steeds een eigen kadootje gezocht en uitgepakt. Vooral de chocolaatjes werden erg enthousiast ontvangen, Em is daar een paar minuten mee bezig geweest “nog een! En nog een!” En de kleurboeken worden ook gelijk volgekleurd nu. De borden zijn ook erg leuk, met hun favorieten er op! Zijn alleen wel gelijk veilig weggelegd. Gelukkig pakten ze een voor een rustig een kado uit, anders had er een het niet overleefd denk ik. En ik vind mijn sokken erg tof!

Dankjewel Hupje!

Foto’s staan hier (als het werkt...)
https://drive.google.com/(...)cg/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/(...)qD/view?usp=drivesdk
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_190575956
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 08:37 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben ook uitgepakt.
Sac oh je hebt al 3 boeken is er ook iets voor mij????
En bij de badbruisballen *O* *O* *O*

Heel lekkere bad/douchegel
De boeken zijn helemaal mijn stijl die gaan mee op vakantie.

Mooie uil geknutseld die is door mijn dochter ingepikt

Bedankt adrian voor het mooie pakket.
Heel graag gedaan!
pi_190576032
Willem is dadelijk thuis en dan gaan we hier het pakket openen.
pi_190578110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:56 schreef FlyingFish het volgende:
Gelukkig pakten ze een voor een rustig een kado uit, anders had er een het niet overleefd denk ik.
Ik twijfel nu of ik van te voren of in de limerick heb gewaarschuwd voor de breekbaarheid :@ Pas bij het inpakken realiseerde ik me dat ik per kind 2 breekbare dingen had en dus in totaal 6 |:( sorry!
Fijn dat het bevalt O+
pi_190578856
Wij gaan eten en daarna uitpakken *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190579255
@PKM Jip pakte zijn cadeautje uit en toen zichtbaar werd wat er in zat kwam er een luid "Whaaaaauuuwww" en daarna "Autoeeeeeeeeee!" :D *;
  zaterdag 21 december 2019 @ 18:53:49 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_190579980
@VKV Uitgepakt maar morgen pas tijd om een fotoverslagje te posten. Je hebt ons verwend! O+ O+

(en al onze ramen hangen vol met Cars stickers :P )
pi_190580073
Rooie fraarie :D wat een gigantisch pakket maakte jullie voor ons O+



Vol lekkere dingen, voor ons en de hond en met auto's, heel veel auto's O+ na een autotje was de kaptein al dolgelukkig, na zeven was hij over the moon, robohond is zijn nieuwe grote liefde!

Bedankt voor je lieve pakket, en je gedicht van 3 a4tjes _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190580246
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Rooie fraarie :D wat een gigantisch pakket maakte jullie voor ons O+
[ afbeelding ]


Vol lekkere dingen, voor ons en de hond en met auto's, heel veel auto's O+ na een autotje was de kaptein al dolgelukkig, na zeven was hij over the moon, robohond is zijn nieuwe grote liefde!

Bedankt voor je lieve pakket, en je gedicht van 3 a4tjes _O_
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Had je aan de hand van het gedicht mij geraden?
pi_190580366
Hier dan onze foto's.
De doos na het openmaken en lezen van het gedicht

De ge-wel-di-ge cadeaus, wat zijn J en ik verwend! Een zelfgemaakte kerst CD, kerst thee, vanalles om te bakken én een toffe okergele sjaal en nóg toffere dino muts. J vond hem geweldig!


@lunapuella je krijgt nog een foto in de pm!
  zaterdag 21 december 2019 @ 19:30:45 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_190580594
Fooooooto's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_190581028
Aaah wat fijn dat jullie er blij mee zijn @Hupje! O+ *O*
pi_190581304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:53 schreef Quoi het volgende:
@:VKV Uitgepakt maar morgen pas tijd om een fotoverslagje te posten. Je hebt ons verwend! O+ O+

(en al onze ramen hangen vol met Cars stickers :P )
:D leuk, ben benieuwd!
pi_190581517
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef F_r het volgende:

[..]

Graag gedaan
Had je aan de hand van het gedicht mij geraden?
ik denk het niet :@ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190583572
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik denk het niet :@ :D
Ik ben niet zo goed in hinten geven :@
pi_190584668
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 09:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Graag gedaan! Je foto's doen het alleen niet.

Edit: oh, dat wist je al... 8-)
Nu wel toch?

Ook nog bedankt voor je lange en mooie gedicht O+ Ik zit nu te chillen met mijn warme sokken aan en de pizza chips was een schot in de roos bij vrouwlief. Jewel en Vlokje hebben beide al gesnoept van de eenhoorn chocolaatjes (te mooi bijna om op te eten volgens Jewel :') en komende week gaan we koekjes bakken en eenhoorns kleien O+ nogmaals dank! :*
pi_190584774
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 10:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wauw @:schanu O+
Vanochtend hebben ook wij onze cadeautjes uitgepakt. Super lief dat we alle 3 (4 met de kat :) ) zoveel uit mochten pakken. Alles is zó treffend, super bedankt. O+

U. is helemaal blij met z’n boeken en puzzel, manlief is blij met de deken tegen de Nederlandse kou O+ en het bier en ik ben op dit moment vooral erg blij met de wijn en chocola voor vanavond. :@ O+ Het boek ben ik erg benieuwd naar! En Ela is blij met haar natvoer. :)
En de rest natuurlijk.. dankjewel, lieve @:Schanu. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat fijn dat je er blij mee bent, bepaalde dingen waren toch best een gokje.

En juist nu je wel wat extra liefde kan gebruiken las ik in een ander topic. Maakt me nog blijer dat ik er extra veel voor jou in had zitten. Heel veel sterkte :*
pi_190589362
Een heel groot dank je wel @Quoi
Wat een tof pakket.
Ik plaats morgen wat foto’s
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 december 2019 @ 03:04:22 #91
269689 crew  Viv
pi_190589631
@Hupje Wat briljant, die legenda van cadeaulint. _O_
  zondag 22 december 2019 @ 08:37:02 #92
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_190590306
Het lukt me even niet om foto’s te plaatsen.
Dank je wel @LaBelleFleur27 voor het pakket! Ik heb me gisteren kunnen beheersen om nog niet aan de m&m’s of aan de Tony te beginnen ;-)
Een potje voor een plantje (ik moest binnenkort toch een nieuwe plant kopen, dat worden er dan 2!)
Te leuke washi tape, glitterpapier, stiften, klei, stickers, klei en magical scratch papier. En dat allemaal in een leuke doos. Dank je wel.
pi_190590381
Alvast even een berichtje. Ik kan waarschijnlijk pas rond de kerstdagen uitpakken (al hoop ik op vanavond :9 ) I.v.m. een calamiteit op het werk ben ik niet thuis geweest tussen zaterdagochtend en vanmiddag/vanavond, dus ik kom zo snel mogelijk met foto's en gejubel, zo benieuwd @SaskiaR ! O+
pi_190590863
Lieve Aure wat een ontzettend leuk pakket!



Super zin om te vingerverven. De chocolaatjes waren meteen een hit en zijn op. De muffins ga ik de komende dagen voor mijn schoonouders maken. De thee viel gisteravond in de smaak en 'is zelfs lekker zonder honing!' Aldus vriend. Het masker en de make up zijn helemaal mijn ding. Super thnx! O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_190590910
Heb je gezien dat Dikkie Dik twee kanten heeft? :P

En ik bedacht mij later pas dat er ei in die muffins gaan 8)7 maar goed, ik dacht het komt vast wel op een of andere manier goed terecht :D
pi_190591030
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 10:10 schreef Aure het volgende:
Heb je gezien dat Dikkie Dik twee kanten heeft? :P

En ik bedacht mij later pas dat er ei in die muffins gaan 8)7 maar goed, ik dacht het komt vast wel op een of andere manier goed terecht :D
Yes! Ik was met openslaan namelijk in de war aangezien ik halverwege opensloeg en alles op zijn kop stond haha!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 22 december 2019 @ 10:59:04 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_190591357
@VKV nogmaals superbedankt voor de mooie kadodoos! Het was hier wat hectisch de afgelopen dagen: terugkomen uit Edinburgh met een ziekiege Max, ik meteen naar kerstdiner van werk (incl. kater naderhand) en de dag erna met nichtjes naar concertje. Afijn, HET moment van rust aangegrepen om gezellig samen met Max de doos open te maken. Wat een feest O+

Je wachten wordt beloond. Fotoverslagje onder de knop 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@VKV heeeeel erg bedankt voor een heeeeeel fijn kerstgevoel ~:)
  zondag 22 december 2019 @ 12:57:28 #98
342418 VKV
Plausibel
pi_190592703
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:59 schreef Quoi het volgende:
@:VKV nogmaals superbedankt voor de mooie kadodoos! Het was hier wat hectisch de afgelopen dagen: terugkomen uit Edinburgh met een ziekiege Max, ik meteen naar kerstdiner van werk (incl. kater naderhand) en de dag erna met nichtjes naar concertje. Afijn, HET moment van rust aangegrepen om gezellig samen met Max de doos open te maken. Wat een feest O+

Je wachten wordt beloond. Fotoverslagje onder de knop 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:VKV heeeeel erg bedankt voor een heeeeeel fijn kerstgevoel ~:)
Superleuk om te horen! Blij dat de kado's goed bevallen, ik vond het stiekem best lastig, biertjes uitzoeken (geen verstand van bier :P ) en kado'tjes voor een kindje van 3 :) Veel plezier ermee en fijne kerst!!
pi_190594219
Dank je wel @Quoi!
Alle cadeautjes zijn erg goed ontvangen hier. Je hebt zelfs aan de kippen gedacht. De jongens zijn erg blij met de cadeautjes en ik ook! Hoezo een LP?? En wat tof bier! Echt perfect.

En dit vind ik echt heel grappig en enorm toevallig.


Een fotoverslag onder de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190600113
Lemijn :* O+ bedankt voor het organiseren *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')