Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ze zeiden het gewoon niet. Toen ik nog uitging was billenknijpen ook heel normaal. Blij dat dat verandert.
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiendquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op iemand afgelopen in een dronken bui, die op t podium stond. Met de opmerking "Ik heb gehoord dat je flink geschapen bent" en toen zo HOEPLA mijn hand voor in z'n broek gestoken en gecheckt. ......... Ik en drank gaan NIET altijd samen! (al waren we 5 min later wel samen op t toilet. had ook HEEL anders kunnen aflopen!
).
Dat was ook niet heel netjes
Ik zing me iedere dag een ongeluk. Vraga me ook wel eens af wat daar allemala van te horen is. Weet dat de buurvrouw t wel hoorde als ik onder de douche stond te zingen. Dan kreeg ik een appje met verzoeknummersquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta er vaak niet bij stil dat andere mensen muziekinstrumenten zo irritant vinden, omdat er bij ons thuis altijd wel lawaai van toeters was dus zelf hoor ik het niet eens.
Mja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk had je gewoon klappen verdiend
"Zo is ie nu eenmaal"quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
"dat veranderd toch nooit"
Dat is de juiste instelling in het leven
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddelsquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaat dat in de homotenten dan angel? Met kontknijpen ed?
Meteen korte metten mee maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak volgens mij. Echt minder dan vroeger ook (of ik ben gewoon lelijk en oud inmiddels).
Ja als er een hetero de bar in loopt met vrienden, duidelijk om een beetje aapjes te komen kijken. Dan wil er nog wel eens extra geprovoceerd worden.
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zo is ie nu eenmaal"
"Je weet toch hoe je vader is"
Wat een kots-excuses zijn dat zeg, voor iemands gedrag.
Net als 'dat is traditie'quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef rival het volgende:
"dat veranderd toch nooit"
Dat is de juiste instelling in het leven
Begint de Zwarte Pieten discussie nu alquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
Je slaat de plank een beetje mis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
idd!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als 'dat is traditie'
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Begint de Zwarte Pieten discussie nu al
Die opmerking hoor ik veel vaker dan alleen bij die discussiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Uhm. Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt net dat jeje er zelf schuldig aan maakt.
Ja, echt zo'n typisch groepje dat dan heel stoer binnenkomt, beetje lacherig, beetje "kijk mij eens dit durven". Super triest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan? Dat ze staan te lachen ofzo?
Ik werd altijd heel boos als mijn moeder (tijdens een ruzie tussen vader en mij) weer eens sussend zei na afloop "Ja je weet toch hoe je vader is". Ja dus? Betekent dat dat t maar goed is dan, wat ie doet?quote:
Pooooh, dacht dat we daar weer tot September vanaf warenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Kooknie.quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie.
Zit echt al met 1 been in de kerstvakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |