Hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Dus Krabby gaat nu ook al the sun als bron gebruiken
Die man
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef aTypisch het volgende:
Stam heeft ook wel een deukje opgelopen hé, met het aantrekken van Kelly als kers op de taart.
Denk dat zijn periode het snelste vergeten wordt van alle Feyenoord trainers die ik heb meegemaakt
clubwatchers lijken een beetje op voetbalcommentatoren, als je er eenmaal zit lijk je bijna tot aan je pensioen verzekerd van een baanquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Die man
ah ja, die was ik wel vergeten ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.
Zo gek is het toch niet om tot de conclusie te komen dat die Kelly nu overbodig is bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Die man
is ook wel een stuk moeilijker geworden in dit sociale media landschap, tijd om te verifiëren is er niet meer .quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
clubwatchers lijken een beetje op voetbalcommentatoren, als je er eenmaal zit lijk je bijna tot aan je pensioen verzekerd van een baan
maakt niet zoveel uit hoe goed of slecht je bent
Het aantrekken van dat jongetje was natuurlijk al een farce.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet om tot de conclusie te komen dat die Kelly nu overbodig is bij Feyenoord?
Jaap is niet de enige trainer die talent niet goed inschatquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van dat jongetje was natuurlijk al een farce.
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
stam heeft echt niets goed gedaan bij feyenoordquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaap is niet de enige trainer die talent niet goed inschat
Dat is toch niet zo gek? Blijft natte vingerwerk, zelfs met statistieken en veel voetbalinzicht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Blijft natte vingerwerk, zelfs met statistieken en veel voetbalinzicht.
Nee, hangt van meer dan dat af of een speler aan kan haken bij een nieuwe clubquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.
Ja, is zeker apart. Het kan dat je het verschil in niveau tussen je oude en je nieuwe club slecht inschat, maar volgens mij riep Stam juist de hele tijd dat de selectie van Feyenoord hem zo zwaar tegenviel in kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.
Dan is Labyad nog wel een prima dertiende man. Kelly komt daar niet eens bij in de buurtquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.
Die presteerde toch vrij redelijk na het ontslag van Verbeek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.
dat ben ik wel met je eens, zeker als je ziet wat Advocaat uit de groep haalt maar het verbaast me toch altijd weer dat trainers denken dat een speler goed genoeg is en dit dan niet blijkt te kloppen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stam heeft echt niets goed gedaan bij feyenoord
je kunt een misser hebben, maar dan moet er wel wat tegenover staan
Misschien hoopte Stam dat hij nog kon groeienquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
met je eens hoor, ik begrijp daar helemaal niets vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de beste was Happelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
Stam is de op een na slechtste Feyenoord-trainer ooit.
Het 'die krijg ik wel aan het voetballen'-syndroomquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaap is niet de enige trainer die talent niet goed inschat
hij en Michels keken veel bij elkaar, geen toeval dat ze nagenoeg hetzelfde voetbal speelden eind jaren 60 begin 70quote:
Blijf me keer op keer verbazen hoe hij het presteert om altijd een verhaal te vertellen waarbij je aan het einde nog niks weet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Die man
truequote:Op dinsdag 17 december 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je, qua resultaat van Marwijk toch wel?
Mooie persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij en Michels keken veel bij elkaar, geen toeval dat ze nagenoeg hetzelfde voetbal speelden eind jaren 60 begin 70
Vraag ik me altijd een beetje af. Advocaat had misschien ook de EC1 wel gewonnen met dat team.quote:
Happel heeft het zo neergezet en geprofessionaliseerd, dat voortraject moet je wel in ogenschouw nemen, bij Ajax nam Kovacs het toen over van Michels en won nog 2 Europacups, die hadden ze met een Jaap Stam ook wel gewonnenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag ik me altijd een beetje af. Advocaat had misschien ook de EC1 wel gewonnen met dat team.
Toen hij kwam speelden Willem van Hanegem, Moulijn, Rinus Israël, Ruud Geels, Wim Jansen er al, in hoeverre heeft hij het daar dan neergezet? De omstandigheden (lees: het materiaal) was/waren er al....quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Happel heeft het zo neergezet en geprofessionaliseerd, dat voortraject moet je wel in ogenschouw nemen, bij Ajax nam Kovacs het toen over van Michels en won nog 2 Europacups, die hadden ze met een Jaap Stam ook wel gewonnen
ik heb het ook maar van horen zeggen maar de manier van spelen en professionaliseren kwam wel van hemquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen hij kwam speelden Willem van Hanegem, Moulijn, Rinus Israël, Ruud Geels, Wim Jansen er al, in hoeverre heeft hij het daar dan neergezet? De omstandigheden (lees: het materiaal) was/waren er al....
Niet dat ik zijn prestaties zou durven bagatelliseren want daar staat (terecht) de doodstraf op hier.
quote:De KNVB introduceert vanaf het seizoen 2020-2021 een nieuwe beloftencompetitie voor spelers tot 21 jaar. Dat werd maandag besloten tijdens een bondsvergadering. Feyenoord zal vanaf het volgende seizoen aan deze competitie deelnemen.
In de nieuwe Onder 21-competitie kunnen clubs promoveren naar de Tweede Divisie en vervolgens – vanaf seizoen 2021-2022 – ook naar de Eerste (Keuken Kampioen) Divisie. Bij zijn aanstelling als algemeen directeur eind november sprak Mark Koevermans al de wens uit om zo snel mogelijk met een beloftenteam te willen toetreden tot de voetbalpiramide.
Hoofd jeugdopleiding Stanley Brard kijkt ook positief naar de komst van de O21-competitie, zo vertelt hij tegenover Feyenoord TV. ‘Hiermee wordt de opleiding verlengd, wat inhoudt dat wij jeugdspelers meer kunnen bieden. De weerstand neemt toe en dat is goed voor hun ontwikkeling.’
‘Een beloftenteam in de voetbalpiramide betekent een goed podium voor onze spelers om zich te laten zien’, vervolgt Brard. ‘Bovendien wordt de brug tussen de jeugd en Feyenoord 1 daarmee weer een stukje kleiner.’
stom bericht Tapia en Larsson mogen ook vertrekken volgens dat lijstje slaat nergens op.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef fetX het volgende:
Volgens VI wordt de selectie in de winter ‘grondig’ gerenoveerd en is langer aanblijven van Advocaat niet uitgesloten.
Kelly, Tapia, Larsson, vd Heijden, Narsingh, Ayoub op de nominatie om te vertrekken.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
stom bericht Tapia en Larsson mogen ook vertrekken volgens dat lijstje slaat nergens op.
zou persoonlijk tapia en burger binnen boort houden.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Kelly, Tapia, Larsson, vd Heijden, Narsingh, Ayoub op de nominatie om te vertrekken.
Azarkan, Burger en Bannis om te verhuren.
Aldus artikel.
Helemaal prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef fetX het volgende:
Volgens VI wordt de selectie in de winter ‘grondig’ gerenoveerd en is langer aanblijven van Advocaat niet uitgesloten.
Ik zou Tapia eigenlijk ook (nog) niet weg doen tot dat je een vervanger hebt (er vanuit gaande dat El Bouchataoui niet goed genoeg is). Zelfde geldt eigenlijk voor als je zowel Larsson en Narsingh weg doet en dan ook nog Azarkan verhuurt.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:19 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Blijf het wel nog steeds dood- en doodzonde vinden dat Tapia weg moet terwijl je waardeloze middenvelders als Fer en nu Toornstra in de basis hebt staan. Enige wat die twee kunnen is hard werken, en dat wordt enorm gewaardeerd (ja, ook door mij), maar daar kopen we op dit moment niets voor.
Speelt de laatste tijd juist weer prima. Is van alle aankopen die niet echt uit de verf komen op dit moment toch wel de enige die zich lijkt te herpakken.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:00 schreef Elan het volgende:
Larsson mag wel opflikkeren, de vraag is of je daar nog wat voor krijgt.
Zou heel verstandig zijn om Advocaat nog een seizoen langer te binden. Het gaat vooruit, dingen zijn duidelijk, hij heeft de sympathie van supporters en spelers en hij doet geen rare dingen. Het lijkt erop dat er ook op spelersvlak nog veel gaat veranderen en dan is enige continuïteit wel fijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef fetX het volgende:
wie komen er voor in de plaats?quote:Op woensdag 18 december 2019 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Kelly, Tapia, Larsson, vd Heijden, Narsingh, Ayoub op de nominatie om te vertrekken.
Azarkan, Burger en Bannis om te verhuren.
Aldus artikel.
Fer maakt domme fouten en vertraagt het spel.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou persoonlijk tapia en burger binnen boort houden.
zo goed zijn Fer en Toornstra ook niet bezig de laatste tijd.
Dat is dus het hele probleem met Larsson, bij vlagen is het (soms meer dan) prima. Om vervolgens weer 5 wedstrijden volledig onzichtbaar te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd juist weer prima. Is van alle aankopen die niet echt uit de verf komen op dit moment toch wel de enige die zich lijkt te herpakken.
Het is meer dat Berghuis exceptioneel veel scoort voor een pure buitenspelerquote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem met Larsson, bij vlagen is het (soms meer dan) prima. Om vervolgens weer 5 wedstrijden volledig onzichtbaar te zijn.
Gemiddeld 5 of 6 doelpunten vind ik sowieso erg mager voor een buitenspeler bij Feyenoord.
Maar de Tapia bij het Peruaans elftal afgelopen zomer tijdens de Copa America (tot en met de finale!) is weer een geweldige speler die mij weer deed denken aan de Taap die bij FC Twente speelde, en we hem daarom haalden.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer maakt domme fouten en vertraagt het spel.
Tapia maakt domme fouten en vertraagt het spel, me
Het is allebei niet goed genoeg imo...
Ook qua aanvoer is hij matig. Veel te vaak balverlies wat vaak voor problemen in de omschakeling zorgt, en omdat hij zonder uitzonderingen standaard het drukke centrum op zoekt ook nog eens ontiegelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het is meer dat Berghuis exceptioneel veel scoort voor een pure buitenspeler
Nog niet duidelijk, maar Arnesen is in ieder geval in Scandinavie aan het kijken zie ik zo nu en dan voorbij komen.quote:
Vraag me vooral af van welk geld ze willen doorpakken. Alleen Larsson en een Tapia zullen wat geld in de la brengen.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb het idee dat het bij Tapia en Larsson meer is dat ze nog iets van een transferwaarde vertegenwoordigen. Denk echter dat het bij de Taap verspilde moeite is, die zal zelf liever gratis vertrekken deze zomer en hij zal toch zijn minuten gaan maken als ie blijft omdat er simpelweg weinig beters rondloopt. Geef hem dan maar een halfjaar het vertrouwen om nog een contractverlenging af te dwingen, tenzij er ineens een mooi bod komt.
Verder klinkt het alsof Feyenoord sterk wil doorpakken, het is prima dat spelers als Kelly en Ayoub weg mogen.
Ik schrok eerst van nog een seizoen Advocaat maar gezien het verhaal erachter klinkt het niet eens heel verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou heel verstandig zijn om Advocaat nog een seizoen langer te binden. Het gaat vooruit, dingen zijn duidelijk, hij heeft de sympathie van supporters en spelers en hij doet geen rare dingen. Het lijkt erop dat er ook op spelersvlak nog veel gaat veranderen en dan is enige continuïteit wel fijn.
nee maar als je Tapia Kelly Ayoub etc weg doet je verhuurt Burger en Toornstra of Fer krijgen een blessure van een paar maanden heb je niks meer.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer maakt domme fouten en vertraagt het spel.
Tapia maakt domme fouten en vertraagt het spel, me
Het is allebei niet goed genoeg imo...
Ik denk dat Tapia sowieso niks gaat opleveren (tenzij ze hem nog verlengen, maar dan vertrekt ie deze winter niet natuurlijk).quote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me vooral af van welk geld ze willen doorpakken. Alleen Larsson en een Tapia zullen wat geld in de la brengen.
Ik ben tot nu toe best tevreden over Advocaat, maar dat is ook niet zo moeilijk als je hiervoor een trainer had die echt alles heeft verneukt. Het voetbal is nu bij vlagen best aardig en de organisatie staat in ieder geval. Er gebeuren weer logische dingen. Advocaat heeft ook Kocu weer aan de praat gekregen en Senesi en Sinisterra doen het ook goed.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou heel verstandig zijn om Advocaat nog een seizoen langer te binden. Het gaat vooruit, dingen zijn duidelijk, hij heeft de sympathie van supporters en spelers en hij doet geen rare dingen. Het lijkt erop dat er ook op spelersvlak nog veel gaat veranderen en dan is enige continuïteit wel fijn.
Vorige week ging het gerucht dat Real Betis 5 miljoen zou willen betalen voor Tapia. Geen idee wat daarvan waar is, maar ok.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Tapia sowieso niks gaat opleveren (tenzij ze hem nog verlengen, maar dan vertrekt ie deze winter niet natuurlijk).
Verder wordt er natuurlijk nu vooral teveel salaris betaald aan overbodige spelers, denk dat ze het uit de salariskosten willen halen.
was dat in Footbal Manager 20?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorige week ging het gerucht dat Real Betis 5 miljoen zou willen betalen voor Tapia. Geen idee wat daarvan waar is, maar ok.
Wat een leuk grapje!quote:Op woensdag 18 december 2019 14:13 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
was dat in Footbal Manager 20?
Dankje, twijfelde al even of ik hem wel zou maken, maar nu zie dat ik een fan heb, weet ik zeker dat ik er goed aan deed.quote:
Maak daar maar twee van! Was echt een dijenkletserquote:Op woensdag 18 december 2019 14:18 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dankje, twijfelde al even of ik hem wel zou maken, maar nu zie dat ik een fan heb, weet ik zeker dat ik er goed aan deed.
Gekker dan 5 miljoen neerleggen voor een contract van 6 maanden als betis nota bene voor een speler als tapia?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een leuk grapje!
Er zijn weleens gekkere dingen gebeurd in het voetbal.
Dat is waarschijnlijk gebaseerd op de verwachte potentie na zijn optreden in de Copa America, sowieso niet vanwege zijn staat van dienst bij ons. Zou heel gek zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorige week ging het gerucht dat Real Betis 5 miljoen zou willen betalen voor Tapia. Geen idee wat daarvan waar is, maar ok.
Jij volgt pas sinds 3 maanden voetbal?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gekker dan 5 miljoen neerleggen voor een contract van 6 maanden als betis nota bene voor een speler als tapia?
Dat lijkt mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gebaseerd op de verwachte potentie na zijn optreden in de Copa America, sowieso niet vanwege zijn staat van dienst bij ons. Zou heel gek zijn.
quote:Dick Advocaat wil in januari schoon schip maken bij Feyenoord. De trainer wil van diverse spelers af die het niveau van de selectie naar beneden halen. Ook wil Advocaat samen met technisch directeur Frank Arnesen overbodige krachten laten gaan of verhuren.
De winter gaat mogelijk druk worden voor Feyenoord. Jan-Arie van der Heijden, Yassin Ayoub, Renato Tapia en Liam Kelly mogen vertrekken. Wouter Burger, Naoufal Bannis en Marouan Azarkan moeten tijdelijk elders ervaring opdoen. De Rotterdammers hopen met het budget de selectie te versterken. Advocaat wil er een middenvelder bij met scorend vermogen, maar de voorkeur gaat uit naar een extra spits. Nicolai Jørgensen blijft namelijk worstelen met zijn vorm.
Feyenoord is volgens Voetbal International al maanden bezig met Operatie Doorselecteren. ''Die staat in het teken van de nieuwe start die de club wil gaan maken. In dat licht past ook het eerdere vertrek van René Dannenburg, de coördinator van de medische staf. Het ontslag van de voormalige assistenten Jean-Paul van Gastel, Denny Landzaat en Roy Makaay valt evenmin daarvan los te zien. De verwachting is dat Feyenoord voor het einde van het seizoen nog wel afscheid zal nemen van meer personen binnen de club.''
Ik vond de Taap overigens niet zo bijzonder spelen in de Copa. Heel Peru was niet zo sterk, alhoewel ik hun twee gewonnen wedstrijden (tegen Bolivia en Chili) precies gemist heb.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gebaseerd op de verwachte potentie na zijn optreden in de Copa America, sowieso niet vanwege zijn staat van dienst bij ons. Zou heel gek zijn.
Nja. De finale halen van de Copa America doe je niet door matig te voetballen. Mocht Oranje ooit uitgenodigd worden, zie ik ze dat ook niet 1, 2, 3 halen.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de Taap overigens niet zo bijzonder spelen in de Copa. Heel Peru was niet zo sterk, alhoewel ik hun twee gewonnen wedstrijden (tegen Bolivia en Chili) precies gemist heb.
https://www.voetbalprimeu(...)l-nog-minimaal-.htmlquote:Update: 'Napoli betaalt vijftien miljoen euro plus bonussen voor Amrabat'
Update: Sofyan Amrabat zal volgens de Italiaanse journalist Nicolò Schira volgend seizoen uitkomen voor Napoli. De club van Dries Mertens betaalt naar verluidt vijftien miljoen euro, plus één miljoen euro aan bonussen aan Verona. Die club zal Amrabat voor iets meer dan drie miljoen euro weghalen bij Club Brugge, dat een aankoopoptie in het huurcontract toeliet.
--
De kans is groot dat Sofyan Amrabat volgend seizoen voor SSC Napoli speelt. De club heeft een miljoenenbod neergelegd bij Hellas Verona, maar is er nog niet. Het verschil tussen vraag en aanbod is op dit moment echter minimaal. De verwachting is dat Napoli en Verona volgende week een akkoord bereiken.
Dat meldt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio vrijdag. De 23-jarige Amrabat mislukte bij Feyenoord en Anderlecht, maar is in de Serie A een van de revelaties. Dat is opgevallen in de top van Italië, want naast Napoli zijn naar verluidt ook Internazionale en Fiorentina in hem geïnteresseerd. Anderlecht heeft Amrabat verhuurd aan Verona, dat een optie tot koop van 3,5 miljoen euro heeft.
Het bod van Napoli bedraagt twaalf miljoen euro exclusief drie miljoen aan bonussen. Verona hoopt zeventien à achttien miljoen voor hem te ontvangen. Di Marzio verwacht dat beide partijen het volgende week met elkaar eens zijn. Mocht het zover zijn, dan moet Napoli nog een akkoord bereiken met Amrabat, maar in veel gevallen is dat een formaliteit.
Amrabat zal pas in de zomer kunnen vertrekken, omdat hij dit seizoen al voor twee clubs speelde.
In principe deden ze dat wel. In de poule speelden ze 0-0 tegen een zwak Venezuela (Peru was wel beter) en er werd 5-0 verloren van Brazilië. Ze gingen als beste derde door met vier punten en hadden toen ongelooflijk veel geluk tegen Uruguay, dat werd 0-0 maar Peru werd volledig weggespeeld zonder ook maar een kans te hebben en won toen na strafschoppen. Daarna wonnen ze ineens 0-3 van Chili in de halve finale, dat was compleet onverwachts.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nja. De finale halen van de Copa America doe je niet door matig te voetballen. Mocht Oranje ooit uitgenodigd worden, zie ik ze dat ook niet 1, 2, 3 halen.
Was wel een leuke pot, heb er nog een leuke Toto aan overgehouden.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daarna wonnen ze ineens 0-3 van Chili in de halve finale, dat was compleet onverwachts.
Het is wel een heel spelvertragende speler hoor. Wellicht dat het bij Peru minder erg is ofzo, maar bij Feyenoord werkt het niet al die gevaarlijke passjes, pirouetjes en kapbewegingen op eigen helft.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:41 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Maar de Tapia bij het Peruaans elftal afgelopen zomer tijdens de Copa America (tot en met de finale!) is weer een geweldige speler die mij weer deed denken aan de Taap die bij FC Twente speelde, en we hem daarom haalden.
Waarom hij bij Feyenoord totaal niet loopt, is mij een groot vraagteken. De vaardigheden van waarde te zijn bij Feyenoord bezit hij namelijk zeker.
Waarom zou er nu ineens wel iemand willen instappen bij Feyenoord? Count your blessings zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrok eerst van nog een seizoen Advocaat maar gezien het verhaal erachter klinkt het niet eens heel verkeerd.
Toch zie ik het meer als een noodoplossing als de ideale trainer niet gevonden wordt, zodat ze niet ineens met een of ander gekkie aankomen.
Tapia is zeker spelvertragend, maar Peru was een anti-voetballend counterploegje op zijn Italiaans. Hij gaf wel de juiste passes bij een counter en verdedigde goed mee. Voor zo ver ik mij kan herinneren van afgelopen zomer dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een heel spelvertragende speler hoor. Wellicht dat het bij Peru minder erg is ofzo, maar bij Feyenoord werkt het niet al die gevaarlijke passjes, pirouetjes en kapbewegingen op eigen helft.
Feyenoord heeft veel balbezit dus daar ga je al.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Tapia is zeker spelvertragend, maar Peru was een anti-voetballend counterploegje op zijn Italiaans. Hij gaf wel de juiste passes bij een counter en verdedigde goed mee. Voor zo ver ik mij kan herinneren van afgelopen zomer dan.
Op balbezit en lange ballen hoef je niet op hem te rekenen, dat heeft hij iig bij ons bewezen.
Yep, nu ik er over nadenk is het bij nader inzien niet heel vreemd meer dat hij niet bij ons past.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft veel balbezit dus daar ga je al.
Cambuur gaat het niet serieus nemen morgen.twitter:
Nou leg toch maar eens uitquote:Op woensdag 18 december 2019 15:02 schreef Ifrane het volgende:
Waarom ik hier alleen maar om kan zuchten hoef ik niet uit te leggen.
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)l-nog-minimaal-.html
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:
Jonge spelers draaien in een goed lopend elftal nu eenmaal veel beter mee. Lijkt me niks nieuws en daarom was hij bij ons nog te slecht om de ballen op te pompen en draait hij daar wél.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent.
Doodzonde dat hij niet bij ons excelleerde zoals hij dat nu doet. Die 15 miljoen kunnen wij beter gebruiken dan Club Brugge, zeker nu. Maar het is altijd achteraf, doe je niets aan.
Wel bijzonder voor een voetballer met toch vrij veel tekortkomingen inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:52 schreef Elan het volgende:
Wat een carrière toch
Je zou het bijna vergeten maar deze man vormde jarenlang bij Barcelona de tandem met Ronaldinho op links, en dan nog even kampioen worden met Feyenoord..
True true, is logisch ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:13 schreef timmmmm het volgende:
Jonge spelers draaien in een goed lopend elftal nu eenmaal veel beter mee. Lijkt me niks nieuws en daarom was hij bij ons nog te slecht om de ballen op te pompen en draait hij daar wél.
Dat is nu eenmaal zoals het is, normaalste zaak van de wereld,
Mag ik het niet jammer vinden ofzo? Laat mijquote:Op woensdag 18 december 2019 16:13 schreef timmmmm het volgende:
dus waarom je dat doet zuchten is me een raadsel
Open maar lekker een Van Bommel-topic als je over gemankeerde clubiconen wilt discussiëren.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel bijzonder voor een voetballer met toch vrij veel tekortkomingen inderdaad.
Dat mag altijd. Ik vind er alleen niks jammer aan. Hij was mokerslecht en een stoorzender in de groep. Ben dus blij dat ie is opgerot. Of ie het elders goed doet, maakt daarin weinig uitquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
True true, is logisch ook.
[..]
Mag ik het niet jammer vinden ofzo? Laat mij
Bovendien, Martin zal destijds toch wel een doorverkoop-percentage hebben opgenomen in het verkoopcontract?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Ik vind er alleen niks jammer aan. Hij was mokerslecht en een stoorzender in de groep. Ben dus blij dat ie is opgerot. Of ie het elders goed doet, maakt daarin weinig uit
Gelukkig. We maken kans.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
Cambuur gaat het niet serieus nemen morgen.twitter:
Amrabat was geen slechte voetballer, maar werd ook wel misbruikt op rechtsback. Volgens mij was bij hem mentaal de knop ook nog niet helemaal om.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jonge spelers draaien in een goed lopend elftal nu eenmaal veel beter mee. Lijkt me niks nieuws en daarom was hij bij ons nog te slecht om de ballen op te pompen en draait hij daar wél.
Dat is nu eenmaal zoals het is, normaalste zaak van de wereld, dus waarom je dat doet zuchten is me een raadsel
Hij wordt eerst voor een prikkie verkocht aan Verona en die verkopen 'm dan voor veel geld door (als ik het goed heb begrepen). Dus daar hebben we niets aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:25 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Bovendien, Martin zal destijds toch wel een doorverkoop-percentage hebben opgenomen in het verkoopcontract?
Troostquote:Van Gastel: ''Ben er nog niet aan toe om naar De Kuip te gaan''
Jean-Paul van Gastel was bijna twintig in dienst bij Feyenoord, als speler, maar ook als (assistent-)trainer. In Voetbal International vertelt Van Gastel over de manier waarop hij ontslagen werd. "Dat had veel impact. Vooral de wijze waarop. Ik lag op woensdagochtend nog te slapen, toen mijn zoontje van elf me wakker maakte met de mededeling dat ik was ontslagen."
"Hij had op zijn telefoon het bericht gezien in het AD en al wat appjes gekregen, terwijl ik zelf nergens van wist. De dag ervoor had ik de leiding over de training, omdat Jaap Stam net ontslag had genomen. Ze hadden dus de hele dag de tijd gehad om mij te informeren. Zoals het is verlopen, vind ik respectloos en onmenselijk. Vooral voor mijn gezin was het heel vervelend. Mijn zoon heeft er veel last van gehad. Die werd op school aangesproken. Zo van: Nu hebben jullie niets meer te eten en dat soort kreten. Voor een kind van elf is dat niet leuk. Hij werd gepest en dat leidde zelfs tot een vechtpartijtje. We kregen appjes van moeders, die het heel heftig vonden wat er allemaal werd gezegd tegen hem. Dat wil je niet als vader."
"Zelf ben ik vooral teleurgesteld. Een club heeft het recht om je te ontslaan. Dat hoort nou eenmaal bij het voetbal als de prestaties tegenvallen. Maar als je ruim twintig jaar bij een club hebt gezeten, verwacht je niet dat het op die manier gebeurt", aldus Van Gastel. "Ik kreeg via de mail een brief waarin staat dat ik ontslagen ben wegens slechte sportieve prestaties van het eerste elftal. Daarna heeft Sjaak Troost me nog wel geprobeerd te bellen, maar daar had ik toen even geen behoefte aan, omdat alles moest bezinken. Komt wel weer. Ik heb nog steeds geen wedstrijd live van ze gezien, wel allemaal op televisie. Mijn kinderen weten niet anders dan dat die ouwe altijd naar Feyenoord moest. Ik ben er nog niet aan toe om naar De Kuip te gaan. Tenzij mijn zoon zegt: 'We gaan zondag', dan gaan we zondag."
Mwah, zo heeft Nederland ook ooit een WK finale gehaaldquote:Op woensdag 18 december 2019 15:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nja. De finale halen van de Copa America doe je niet door matig te voetballen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Troost is gewoon echt incompetent
Trouwens die zege tegen PSV is nu ook niet meer zoveel waard als je dit ziet
Meestal vallen clubs met minder kwaliteit aan het eind van het seizoen wel weg. Ik durf m'n hand wel in het vuur te steken voor top 5.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
3 punten ingelopen, dat is het waard
lekker boeiend in welke vorm ze verkeren
plekje 3 zelfs weer een soort van in het vizier
je staat ook zo weer negende tho
Dan is elke overwinning op ons tot en met eind oktober ook niks waard geweestquote:Op woensdag 18 december 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet te letterlijk nemenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
3 punten ingelopen, dat is het waard
lekker boeiend in welke vorm ze verkeren
plekje 3 zelfs weer een soort van in het vizier
je staat ook zo weer negende tho
haha!quote:Op woensdag 18 december 2019 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Ben heel blij met de overwinning haha
Zal wel weer in beschonken toestand een impulsief besluit hebben genomen, zoals bij Tapia.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 10:10 schreef Rocket Ride het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wie nu, na het vertrek van JP, de cultuur bewaakt bij onze club.
Wie leidt dat? Is dat Arnesen al?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:53 schreef aTypisch het volgende:
ben benieuwd naar OPERATIE DOORSELECTEREN
samen met Dickgod heb ik mij laten vertellenquote:Op donderdag 19 december 2019 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie leidt dat? Is dat Arnesen al?
Er is weer geen geld. Ben er dus ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
samen met Dickgod heb ik mij laten vertellen
Dick heeft geld zat.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is weer geen geld. Ben er dus ook erg benieuwd naar.
Rob Jansen heeft vast nog wel wat in zijn stalquote:Op donderdag 19 december 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is weer geen geld. Ben er dus ook erg benieuwd naar.
Bas natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2019 10:10 schreef Rocket Ride het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wie nu, na het vertrek van JP, de cultuur bewaakt bij onze club.
Die cultuur is het bewaken niet waard.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:10 schreef Rocket Ride het volgende:
Déjà vu.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
wel opvallend dat Van beek niet op de lijst staat om te lozen.
Die speelt pas zijn achtste seizoen bij Feyenoord 1, geef hem nog eventjes de kansquote:Op donderdag 19 december 2019 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeiequote:Op donderdag 19 december 2019 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die speelt pas zijn achtste seizoen bij Feyenoord 1, geef hem nog eventjes de kans
Dit. Wegwezen met die grootverdiener die geen kloot toevoegtquote:Op donderdag 19 december 2019 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben weer aanwezig met Heracles-thuis, geen zorgen.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:10 schreef Rocket Ride het volgende:
Dickgod pakt hem wel aan.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die speelt pas zijn achtste seizoen bij Feyenoord 1, geef hem nog eventjes de kans
Inderdaad wel bijzonder. Mag wmb ook weg.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=mediumquote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Heeft dat wijf van Jorgensen nou al eens geworpen trouwens?
TaapGODquote:Op donderdag 19 december 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
Vanavond gewoon in de basis.
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Heeft dat wijf van Jorgensen nou al eens geworpen trouwens?
Cambuur speelt met de B-ploegquote:Op donderdag 19 december 2019 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3-0 op onze kloten.
Tis zo'n tegenstander.
Zo'n avond.
Zo'n veld.
Mja. Feyenoord gaat het wss weer op 80% willen doen. En dat kunnen we niet. Dus wordt vast een lastige pot.quote:
Je weet dat ik hoop dat je gelijk krijgt, maar met dit Feijenoord is dat een gewaagde voorspelling.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur speelt met de B-ploeg
Dit wordt 0-4
Meer respect voor de maker van de 4-3 tegen Zorya Luhansk.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Manu![]()
Wat een waardeloze voetballer was dat toch hé.
Dat vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meer respect voor de maker van de 4-3 tegen Zorya Luhansk.
Ik stond in een kantine te kijken en aan mensen te vertellen dat het handig was om voor Feyenoord te juichen vanwege de UEFA-ranking.quote:
Beter dan Jensquote:Op donderdag 19 december 2019 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel geniaal als je je kind gewoon Lutsharel noemt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meer respect voor de maker van de 4-3 tegen Zorya Luhansk.
Neequote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Gaat Jorgensen vanavond wel scoren??????
Waarvan zwaktequote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga zo ook kijken, hang nog even bij Sjaak Swart met Dionne
Ik heb er niet zo’n goed gevoel over. Blijft toch een labiel Feyenoord.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon gaan winnen in Ljiwwerd. Wat jij?
Een hattrick terwijl zijn vrouw werptquote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Gaat Jorgensen vanavond wel scoren??????
Dick laat 't niet in elkaar zakken. Spelers krijgen weer kansen om zich te bewijzen, die zijn wel eager.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo’n goed gevoel over. Blijft toch een labiel Feyenoord.
Laat ze allebei de griep krijgenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
Dionne heeft al 20 keer "Ja maar, Sjaak" gezegd, terwijl ze er heerlijk lieflijk bij lacht.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat ze allebei de griep krijgen
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo’n goed gevoel over. Blijft toch een labiel Feyenoord.
Dit is Cambuur, kom op.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg niks wat niet waar is volgens mij
In Stijn z'n hoofd is het altijd Sesamstraatquote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze stellen hun twee doelpuntenmachines vandaag niet op, terwijl Antonijood ook bankt. Even niet overdrijven.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook de beker. Met een Cambuur wat waarschijnlijk 200% geeft. Was dit een uitwedstrijd (tegen middenmoter oid)in de Eredivisie geweest had ik er gek genoeg wel veel meer vertrouwen in gehad.quote:
Ach, zegt allemaal niet zoveel. Kijk naar Ajax. Kijk naar PSV.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze stellen hun twee doelpuntenmachines vandaag niet op, terwijl Antonijood ook bankt. Even niet overdrijven.
Ajax wel, met 4-1 zelfs dacht ik. Berhaltergod.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord heeft nog nooit verloren van Cambuur.
Feyenoord staat over de laatste zes wedstrijden tweede met 14 punten.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, zegt allemaal niet zoveel. Kijk naar Ajax. Kijk naar PSV.
Hoe komt zo'n gast aan een Koreaanse wiki?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax wel, met 4-1 zelfs dacht ik. Berhaltergod.
Maar niemand neemt jou en je sombere voorgevoelens dan ook serieus.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook de beker. Met een Cambuur wat waarschijnlijk 200% geeft. Was dit een uitwedstrijd (tegen middenmoter oid)in de Eredivisie geweest had ik er gek genoeg wel veel meer vertrouwen in gehad.
Leer mij Feyenoord kennen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord staat over de laatste zes wedstrijden tweede met 14 punten.
Sowquote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar niemand neemt jou en je sombere voorgevoelens dan ook serieus.
Het is een wonder dat je nog geen zelfmoord hebt gepleegd met al het doemdenken wat er uit je komt
Goede poging tot het laatste zetje.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een wonder dat je nog geen zelfmoord hebt gepleegd met al het doemdenken wat er uit je komt
Doe even normaal zeg.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ah ja, want ik ben heel vaak aan het doemdenken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt als je tegen Cambuur moet spelen, heb je gewoon psychische hulp nodig. Dat is niet normaal meerquote:
Zo dan.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk. Post maar gewoon inhoudelijk mee, ok?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt als je tegen Cambuur moet spelen, heb je gewoon psychische hulp nodig. Dat is niet normaal meer
Feyenoord ontsnapt opnieuw. Derhalve is jouw post als onwaar aangemerkt.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt als je tegen Cambuur moet spelen, heb je gewoon psychische hulp nodig. Dat is niet normaal meer
Grappig hoe snel dat kan gaan. Een paar weken geleden konden we er volgens zo ongeveer iedereen helemaal geen klap van en nu word je raar aangekeken als je er een keer geen vertrouwen in hebt tegen een laagvliegerquote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
timmmm deelt uitquote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel inhoudelijker dan over Feyenoords kansen praten wordt het niet in het Feyenoordtopic. Ik reageer op een bizar statement daarover. Kan je wel over de vorm gaan lullen, maar door daarover door te gaan ben jij degene die het weghaalt van de inhoudquote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk. Post maar gewoon inhoudelijk mee, ok?
heb je de erfenis van Deelder opgesnoven ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel inhoudelijker dan over Feyenoords kansen praten wordt het niet in het Feyenoordtopic. Ik reageer op een bizar statement daarover. Kan je wel over de vorm gaan lullen, maar door daarover door te gaan ben jij degene die het weghaalt van de inhoud
Heel bizar inderdaad. Voorlopig is Cambuur beter en heeft het al een behoorlijke kans gehad.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel inhoudelijker dan over Feyenoords kansen praten wordt het niet in het Feyenoordtopic. Ik reageer op een bizar statement daarover. Kan je wel over de vorm gaan lullen, maar door daarover door te gaan ben jij degene die het weghaalt van de inhoud
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Timmm wordt door de werkelijkheid om de oren geslagen
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Grappig hoe snel dat kan gaan. Een paar weken geleden konden we er volgens zo ongeveer iedereen helemaal geen klap van en nu word je raar aangekeken als je er een keer geen vertrouwen in hebt tegen een laagvlieger
100 euro dat Feyenoord deze (gewoon) wint?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord ontsnapt opnieuw. Derhalve is jouw post als onwaar aangemerkt.
Weddenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
100 euro dat Feyenoord deze (gewoon) wint?
Twee benen, niet eens naar de bal gekeken.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg net zelf dat Feyenoord gaat winnen, mafklapperquote:Op donderdag 19 december 2019 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
100 euro dat Feyenoord deze (gewoon) wint?
Ik sta achter de stelling dat Cambuur domineertquote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:timmmmm hier van vindt.
Ja. Die is niet veel beter dan Fer lijkt me toch.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Taap gonna Taap![]()
Wat een debiel is het toch.
Je moet wat als je er 8 achter elkaar krijgtquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Korte corner
Altijd een goed idee
bELacHELijk DaT TaPiA nieT aLLEs SpeELtquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Taap gonna Taap![]()
Wat een debiel is het toch.
Duidelijke taalquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Opbokken met die mongool Tapia
Ook niet slechter. Zelfde niveauquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Die is niet veel beter dan Fer lijkt me toch.
legioen is met pensioenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn er wel, je hoort ze niet?
Waar is het legioen?
Op de bank.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn er wel, je hoort ze niet?
Waar is het legioen?
Als we 5-0 voorstaan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zouden we wat van Johnston gaan zien?
Kenner.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens mag Geertruida van mij wel blijven staan op de RB. Laat die maar ervaring opdoen en beter worden. Hij is beweeglijker dan ik dacht, kan redelijk voetballen en lijkt ook de meters te kunnen maken gedurende een wedstrijd.
Ik ben nog niet onder de indruk, maar in principe spelen we toch nergens meer voor, nu al niet. Dan kan je beter eigen spelers opstellen dan huurlingen. Lullig voor de Kars als hij weer terug is maar die moet maar kijkenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens mag Geertruida van mij wel blijven staan op de RB. Laat die maar ervaring opdoen en beter worden. Hij is beweeglijker dan ik dacht, kan redelijk voetballen en lijkt ook de meters te kunnen maken gedurende een wedstrijd.
TImmm wordt weer ingehaald door de realiteitquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog niet onder de indruk, maar in principe spelen we toch nergens meer voor, nu al niet. Dan kan je beter eigen spelers opstellen dan huurlingen. Lullig voor de Kars als hij weer terug is maar die moet maar kijken
Als je realistisch bent heeft hij misschien 1 goede wedstrijd gespeeld en heeft hij verder alleen maar teleurgesteld.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog niet onder de indruk, maar in principe spelen we toch nergens meer voor, nu al niet. Dan kan je beter eigen spelers opstellen dan huurlingen. Lullig voor de Kars als hij weer terug is maar die moet maar kijken
Wie, Geertruida?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heeft hij misschien 1 goede wedstrijd gespeeld en heeft hij verder alleen maar teleurgesteld.
Over wie hebben we het nu, dit kan voor beide spelers gelden. Hoewel ik me niet één echt goede wedstrijd van Geertruida kan bedenkenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heeft hij misschien 1 goede wedstrijd gespeeld en heeft hij verder alleen maar teleurgesteld.
Ja wel eens. En Karsdorp bakt er echt helemaal niets van als hij speelt. Dan maar Geertruida die het ook niet slecht doet.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Geertruida speelde laatst ook prima, aantal goede voorzetten. Ben even vergeten tegen wie.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nu, dit kan voor beide spelers gelden. Hoewel ik me niet één echt goede wedstrijd van Geertruida kan bedenken
Tegen het almachtige Zwolle.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geertruida speelde laatst ook prima, aantal goede voorzetten. Ben even vergeten tegen wie.
Kan me nog een paar gigantisch slechte potten van hem herinneren. En een geweldige ingooi als assist (voor de tegenstander).quote:Op donderdag 19 december 2019 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
De Vrij heeft ook gewoon tijd nodig gehad.
BMI, Kongolo. Ook tijd nodig gehad.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan me nog een paar gigantisch slechte potten van hem herinneren. En een geweldige ingooi als assist (voor de tegenstander).
De Lord gisteren weer in actie gezien. Mocht invallen omdat Peters rust kreeg in de tweede helft.quote:
Wie?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer mag Klaas eigenlijk weer terugkomen? Ik zie Toornstra over het veld stormen en ik moest ineens aan hem denken
De Lord der Lorden. Snel terughalen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Lord gisteren weer in actie gezien. Mocht invallen omdat Peters rust kreeg in de tweede helft.
De Lord
@klaasweetalles rondt as we speak z'n derde master aan Harvard af.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer mag Klaas eigenlijk weer terugkomen? Ik zie Toornstra over het veld stormen en ik moest ineens aan hem denken
Kun je best aan hem vragen. Je zit een kamertje naast hem toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Ridder in de Lorde van Oranje Nassauquote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De Lord der Lorden. Snel terughalen.
Dit is niet aardigquote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je best aan hem vragen. Je zit een kamertje naast hem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |