Hilarisch inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Dus Krabby gaat nu ook al the sun als bron gebruiken
Die man
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef aTypisch het volgende:
Stam heeft ook wel een deukje opgelopen hé, met het aantrekken van Kelly als kers op de taart.
Denk dat zijn periode het snelste vergeten wordt van alle Feyenoord trainers die ik heb meegemaakt
clubwatchers lijken een beetje op voetbalcommentatoren, als je er eenmaal zit lijk je bijna tot aan je pensioen verzekerd van een baanquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Die man
ah ja, die was ik wel vergeten ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.
Zo gek is het toch niet om tot de conclusie te komen dat die Kelly nu overbodig is bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:03 schreef Caland het volgende:
Die man
is ook wel een stuk moeilijker geworden in dit sociale media landschap, tijd om te verifiëren is er niet meer .quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
clubwatchers lijken een beetje op voetbalcommentatoren, als je er eenmaal zit lijk je bijna tot aan je pensioen verzekerd van een baan
maakt niet zoveel uit hoe goed of slecht je bent
Het aantrekken van dat jongetje was natuurlijk al een farce.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet om tot de conclusie te komen dat die Kelly nu overbodig is bij Feyenoord?
Jaap is niet de enige trainer die talent niet goed inschatquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van dat jongetje was natuurlijk al een farce.
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
stam heeft echt niets goed gedaan bij feyenoordquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaap is niet de enige trainer die talent niet goed inschat
Dat is toch niet zo gek? Blijft natte vingerwerk, zelfs met statistieken en veel voetbalinzicht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Blijft natte vingerwerk, zelfs met statistieken en veel voetbalinzicht.
Nee, hangt van meer dan dat af of een speler aan kan haken bij een nieuwe clubquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.
Ja, is zeker apart. Het kan dat je het verschil in niveau tussen je oude en je nieuwe club slecht inschat, maar volgens mij riep Stam juist de hele tijd dat de selectie van Feyenoord hem zo zwaar tegenviel in kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij daar nog iets bij voorstellen bij een paar wedstrijden scouting, maar niet als je iemand maandenlang hebt zien trainen dag in dag uit. Dan zie je toch wel hoe goed iemand is in technisch en tactisch opzicht.
Dan is Labyad nog wel een prima dertiende man. Kelly komt daar niet eens bij in de buurtquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat je dan als trainer niet in kan schatten of iemand met wie je al gewerkt hebt een versterking is of niet. Maar dat hebben er wel meer, had Ten Hag met Labyad en Van Bommel met wat Australiërs.
Die presteerde toch vrij redelijk na het ontslag van Verbeek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leon Vlemminckx is ook heel vergeetbaar. Al was dat op interim basis volgens mij.
dat ben ik wel met je eens, zeker als je ziet wat Advocaat uit de groep haalt maar het verbaast me toch altijd weer dat trainers denken dat een speler goed genoeg is en dit dan niet blijkt te kloppen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stam heeft echt niets goed gedaan bij feyenoord
je kunt een misser hebben, maar dan moet er wel wat tegenover staan
Misschien hoopte Stam dat hij nog kon groeienquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
met je eens hoor, ik begrijp daar helemaal niets vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de beste was Happelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
Stam is de op een na slechtste Feyenoord-trainer ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |