De overheid kan pinnen beter helemaal verbieden, als je per se contanten wilt dien je die met legitimatie op te halen bij je bank tussen 12:00 en 17:00quote:HOOFDDORP - Bij een steekpartij in Hoofddorp is een man om het leven gekomen. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De politie zoekt naar twee daders.
Dat laat de politie weten. Het incident gebeurde bij winkelcentrum Toolenburg, in de buurt van een Albert Heijn-filiaal en vermoedelijk vlak bij een pinautomaat van Rabobank. Kort daarna werd het slachtoffer gereanimeerd, zo laten meerdere omstanders weten aan De Telegraaf. Dat mocht niet baten.
De daders zijn nog voortvluchtig. Omwonenden worden door de politie gevraagd uit te zien naar twee mannen. De ene heeft een helm. Hij is in het zwart gekleed. De ander draagt een zwarte Northface-jas en heeft een capuchon.
De daders zijn in de richting van de Dirk van den Broek gevlucht, meldt de politie nog. Boven het gebied cirkelde een politiehelikopter, laten ooggetuigen weten. ’Onderneem zelf geen actie’, valt te lezen in een Burgernetbericht. Bel 112, vraagt ook de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)inautomaat-hoofddorp
64 was het slachtoffer en de daders jonge gasten, ik gok op een uit de klauwen gelopen roofoverval.quote:
Hikers.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
Northface jas weet je ook wel weer genoeg![]()
![]()
Wat een intense treurigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
64 was het slachtoffer en de daders jonge gasten, ik gok op een uit de klauwen gelopen roofoverval.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je vind het blijkbaar erg lollig, het zou je vader maar zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj dacht dat het piet en henk waren /.ik gok een kratje bier op finnen![]()
![]()
Sja zolang de regering er niks aan doet en alleen maar meer van dit spul hier binnen komt is dit al gewoon dagelijkse standaard...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vind het blijkbaar erg lollig, het zou je vader maar zijn.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Even iemand doodsteken omdat het ze waarschijnlijk niet snel genoeg ging. Kansenparels. De North Face jas zegt al weer genoeg over het daderprofiel
6 "jongeren" had ik gelezen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Het waren er toch zes?
Volgens de getuige die ertegenover woonde, twee renden direct weg en die andere vier bleven staan. Ging een worsteling aan vooraf.
North Face wordt eerder meer gedragen door blanke jongens dan Marokkanen/getinte jongens. Just saying.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Even iemand doodsteken omdat het ze waarschijnlijk niet snel genoeg ging. Kansenparels. De North Face jas zegt al weer genoeg over het daderprofiel
Misschien waar jij woont..quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face wordt eerder meer gedragen door blanke jongens dan Marokkanen/getinte jongens. Just saying.
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.quote:
Als ze nou Philippe Plein, Louis Vuitton en Gucci aan hadden, dan was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.
Wel triest!quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
6 "jongeren" had ik gelezen ja.
Zal wel iemand zijn die zich verzette tegen het afstaan van zijn zuurverdiende centen aan die "jongeren", waarna ze hem hebben neergestoken.
Kut tuig dat warm en droog wil blijven in de winterquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
![]()
Met North Face? Zou me verbazenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj dacht dat het piet en henk waren /.ik gok een kratje bier op finnen![]()
![]()
Ga je dit serieus proberen uit te leggen aan tokkies?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.
Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef racerdkb het volgende:
En z'n vrouw stond er naast![]()
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20191217_19914974
Komen je neefjes weer eens slecht in het nieuws ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:12 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ga je dit serieus proberen uit te leggen aan tokkies?
Driewerf hoera voor de multicul HOERA HOERA HOERAquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef racerdkb het volgende:
Waarschijnlijk gewoon hier geboren. Iemand doodsteken voor een paar centen, ziek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor de multicul HOERA HOERA HOERA
Antiklacht: wel weer 1 PVV/FVD stemmer erbij. Man man man.
Waarom halen we dat kutvolk toch binnen???
Behoorlijk ziek ja. Laten we het een incident noemen. Dat klinkt wat milder. Het zal goddomme je pa maar zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon hier geboren. Iemand doodsteken voor een paar centen, ziek.
Moest ik ook meteen aan denken (mijn pa is 64 dus zodoende) Denk je godverdomme lekker van je pensioen te kunnen gaan genieten prikt zo'n kansenparel je lek voor de ogen van je vrouw die daardoor ook meteen getraumatiseerd is voor het leven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Behoorlijk ziek ja. Laten we het een incident noemen. Dat klinkt wat milder. Het zal goddomme je pa maar zijn.
Echt he, komt niks van terecht krijgen alleen maar meer status als ze vast komen te zitten voor ?? 6 maanden die lachen zich kapot..en weer een kaaskop minderquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Metro2005 het volgende:
Vreselijk, ik hoop dat ze die gasten oppakken. Voor dit soort figuren hoop je toch zo dat de doodstraf weer wordt ingevoerd.
In het stemhokje dit bericht in gedachten houden. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken (mijn pa is 64 dus zodoende) Denk je godverdomme lekker van je pensioen te kunnen gaan genieten prikt zo'n kansenparel je lek voor de ogen van je vrouw die daardoor ook meteen getraumatiseerd is voor het leven.
Zum kotsen.
Nou nee. Ik ben ook tegen de massa-immigratie/omvolking en voor strengere straffen enzo, maar in de meeste andere opzichten vind ik de PVV een waardeloze partij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
In het stemhokje dit bericht in gedachten houden. Zouden meer mensen moeten doen.
Het gros van de overige partijen is volledig pro omvolking. Als je daar op stemt moet je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:53 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben ook tegen de massa-immigratie/omvolking en voor strengere straffen enzo, maar in de meeste andere opzichten vind ik de PVV een waardeloze partij.
Ik vind altijd wel wat te zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gros van de overige partijen is volledig pro omvolking. Als je daar op stemt moet je ook niet zeuren.
quote:Bekenden verkeren in shock. uitgerekend donderdag – kort voor kerst – met pensioen gaan. „Hij stond bij de ingang. Iedereen kende hem”, vertelt een bekende. „Het was een fijne man. Deed niemand kwaad en had een heel mooi karakter. Ik begrijp echt niet dat iemand hem dit kan aandoen. We zijn allemaal geschrokken.” Komende donderdag was er een afscheidsfeestje georganiseerd om zijn pensionering te vieren.
Een week voor zijn pensioen ook nogquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef racerdkb het volgende:
Dat soort gastjes heeft vaak een laag IQ/EQ, soms tegen het zwakbegaafde aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:47 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat ik mij wel afvraag is hoe zo'n laffe hond zich nu voelt? Hij krijgt dit ongetwijfeld mee via het nieuws.
Zou hij nou denken: Dat heb ik weer even mooi gefixt. Zou hij trots op zichzelf zijn?
En als het een groep van 6 was en een paar hebben zich mee laten slepen in het moment, zou er dan geen 1 zijn die denkt, dit kan niet, ik moet mezelf en mijn kompanen aangeven bij de politie?
Bizar dat een mensenleven voor sommige figuren blijkbaar een paar 10tjes waard is. Dit zijn toestanden die je in de sloppenwijken van Rio verwacht man, waar ze elkaar lachend overhoop steken/schieten om niks.
Dat moet bijna wel inderdaad, geen normaal mens zou dit doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat soort gastjes heeft vaak een laag IQ/EQ, soms tegen het zwakbegaafde aan.
Nou, niet er tegen aan, gewoon zwak begaafd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat soort gastjes heeft vaak een laag IQ/EQ, soms tegen het zwakbegaafde aan.
North Face, dat betekent toch "boreaal gezicht"?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ok, want?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |