De overheid kan pinnen beter helemaal verbieden, als je per se contanten wilt dien je die met legitimatie op te halen bij je bank tussen 12:00 en 17:00quote:HOOFDDORP - Bij een steekpartij in Hoofddorp is een man om het leven gekomen. Het slachtoffer overleed ter plaatse. De politie zoekt naar twee daders.
Dat laat de politie weten. Het incident gebeurde bij winkelcentrum Toolenburg, in de buurt van een Albert Heijn-filiaal en vermoedelijk vlak bij een pinautomaat van Rabobank. Kort daarna werd het slachtoffer gereanimeerd, zo laten meerdere omstanders weten aan De Telegraaf. Dat mocht niet baten.
De daders zijn nog voortvluchtig. Omwonenden worden door de politie gevraagd uit te zien naar twee mannen. De ene heeft een helm. Hij is in het zwart gekleed. De ander draagt een zwarte Northface-jas en heeft een capuchon.
De daders zijn in de richting van de Dirk van den Broek gevlucht, meldt de politie nog. Boven het gebied cirkelde een politiehelikopter, laten ooggetuigen weten. ’Onderneem zelf geen actie’, valt te lezen in een Burgernetbericht. Bel 112, vraagt ook de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)inautomaat-hoofddorp
64 was het slachtoffer en de daders jonge gasten, ik gok op een uit de klauwen gelopen roofoverval.quote:
Hikers.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
Northface jas weet je ook wel weer genoeg![]()
![]()
Wat een intense treurigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
64 was het slachtoffer en de daders jonge gasten, ik gok op een uit de klauwen gelopen roofoverval.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
![]()
Je vind het blijkbaar erg lollig, het zou je vader maar zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj dacht dat het piet en henk waren /.ik gok een kratje bier op finnen![]()
![]()
Sja zolang de regering er niks aan doet en alleen maar meer van dit spul hier binnen komt is dit al gewoon dagelijkse standaard...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je vind het blijkbaar erg lollig, het zou je vader maar zijn.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Even iemand doodsteken omdat het ze waarschijnlijk niet snel genoeg ging. Kansenparels. De North Face jas zegt al weer genoeg over het daderprofiel
6 "jongeren" had ik gelezen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Het waren er toch zes?
Volgens de getuige die ertegenover woonde, twee renden direct weg en die andere vier bleven staan. Ging een worsteling aan vooraf.
North Face wordt eerder meer gedragen door blanke jongens dan Marokkanen/getinte jongens. Just saying.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Even iemand doodsteken omdat het ze waarschijnlijk niet snel genoeg ging. Kansenparels. De North Face jas zegt al weer genoeg over het daderprofiel
Misschien waar jij woont..quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face wordt eerder meer gedragen door blanke jongens dan Marokkanen/getinte jongens. Just saying.
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.quote:
Als ze nou Philippe Plein, Louis Vuitton en Gucci aan hadden, dan was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.
Wel triest!quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
6 "jongeren" had ik gelezen ja.
Zal wel iemand zijn die zich verzette tegen het afstaan van zijn zuurverdiende centen aan die "jongeren", waarna ze hem hebben neergestoken.
Kut tuig dat warm en droog wil blijven in de winterquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef Geerd het volgende:
![]()
Met North Face? Zou me verbazenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj dacht dat het piet en henk waren /.ik gok een kratje bier op finnen![]()
![]()
Ga je dit serieus proberen uit te leggen aan tokkies?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
North Face is een casual merk vooral gedragen door voetbalcasuals. Ik ben wel redelijk bekend in die scene. Weinig Marokkanen/getinte jongens die dat dragen hoor.
Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef racerdkb het volgende:
En z'n vrouw stond er naast![]()
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20191217_19914974
Komen je neefjes weer eens slecht in het nieuws ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:12 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ga je dit serieus proberen uit te leggen aan tokkies?
Driewerf hoera voor de multicul HOERA HOERA HOERAquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef racerdkb het volgende:
En z'n vrouw stond er naast![]()
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20191217_19914974
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |