SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.![]()
![]()
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Kim is achterbaks en een lul.quote:Op maandag 16 december 2019 22:09 schreef BB-King het volgende:
Pas maar op met die teksten Kim. Straks wil Vincent nooit meer naast je zitten!
Meest random wereldrecord ooit.quote:
Wat te denken van Vesa Rosendahl.quote:
Co Stompé.quote:
Ok boomer.quote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Deze boi werd geboren toen ik al op Fok postte
Boegbeeldquote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Deze boi werd geboren toen ik al op Fok postte
Hij weegt nu al minstens 100 kiloquote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Deze jongen heeft alles in zich om een gigantisch dik varken a la Michael Smiss te worden
Wat een statement!quote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef MC-Morgan het volgende:
Als Vinny hier van verliest neem ik Vinny nooit meer serieus.
Ook meest onderkoelde commentaar op wereldrecord ook.quote:
Wat te denken van Jakko-Jan Leeuwangh?quote:
Hij wil aantrekkelijk blijven.quote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom scheert Vinny zijn kop niet kaal? #rtl7darts
Ja, dat hoopje verdriet achterop helpt nietquote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga er eens goed voor zitten.quote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als hij verliest moet hij er maar mee stoppen
Ik ben hard aan het studeren en heb de verleiding van de TV al twee uur lang met succes weerstaanquote:Op maandag 16 december 2019 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar die is er weer eens niet als je hem nodig hebt@:heywoodu
Da's de Dolan-look.quote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Samen afscheid --> wellicht Afas nog vol.quote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als hij verliest moet hij er maar mee stoppen
Zien hier beelden van? Vraag ik mij al jaren af.quote:Op maandag 16 december 2019 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat te denken van Jakko-Jan Leeuwangh?
Nee, hij heeft schoenen met klittenbandquote:Op maandag 16 december 2019 22:16 schreef danos het volgende:
Heeft deze knul zijn veterstrikdiploma wel?
Dank!quote:Op maandag 16 december 2019 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het studeren en heb de verleiding van de TV al twee uur lang met succes weerstaan
Maar Finnen beginnen terug te komen in het schansspringen, zijn bij vlagen (en met een enkeling, helaas) sterk in het langlaufen en zijn uiteraard prima ijshockeyers. Op de noordse combinatie ook zo nu en dan wel aardig, maar ook met een enkeling.
Écht uitblinken, consequent bij de wereldtop, doen ze alleen maar in sporten die allemaal wel op elkaar lijken: ijshockey, bandy en floorball
Zal wel stinken.quote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent loopt ook al 5 jaar met hetzelfde shirt niet?
Mooiste tv momentjequote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Kan hier nog een Oscar voor worden uitgereikt?
Ooit zo machtig, tegenwoordig blij als er eens twee in de top-30 staanquote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dank!![]()
En och ja, Finnen en schansspringen, Harrie Olli
Is dat lang?quote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zou je wel willen zien he?!quote:Op maandag 16 december 2019 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dartshop Zaanstad
Net een setje flights besteld zodat Vincent zich moet bukken bij het inpakken
Welkequote:Op maandag 16 december 2019 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik drink een New England IPA @:johannes_vermeer
Fancy.quote:Op maandag 16 december 2019 22:19 schreef Slobeend het volgende:
Heet die Barry Kien?quote:Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Kien heeft haast, wil weer gauw naar huis Fortnite spelen.
Op zijn 17e.quote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef wimderon het volgende:
Steigerbouwer, ach dat verwacht je ook niet.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Steigerbouwer op je 17e
Een carrièretijger
Voorheen Fast Vinnyquote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Vinnie het tempo
Tor-pedo staat al klaarquote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Hij speelt zo snel omdat het bijna kinderbedtijd is.
En dat op een maandag..quote:Op maandag 16 december 2019 22:19 schreef Slobeend het volgende:
ha haquote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Hij speelt zo snel omdat het bijna kinderbedtijd is.
Is toch nog een (top)darter die steigerbouwer is/was?quote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef wimderon het volgende:
Steigerbouwer, ach dat verwacht je ook niet.
Er spat van alles van Vincent af maar geen ervaringquote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ervaring er vanaf spatten?
Noemen we dat zo tegenwoordig?
BARRY'd!quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef Platinumgoat het volgende:
Oke ik ga maar met de taxi terug ipv fietsen, hopelijk op tijd voor set 2!
Albertino Essersquote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is toch nog een (top)darter die steigerbouwer is/was?
Pedo Jelle gooit nog lelijkerquote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Werpstijl van Barry is een van de lelijksten die ik ken En t doet me een beetje denken aan Klaasen in zn onzekere tijd. Die gooide ook schots en scheef en dat kon goed maar ook helemaal fout vallen
Ja Mitshubishi Forklift stadionquote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens op dit forum een lijst met rare bedrijven/websites die ooit bij Nederlandse darters op het shirt hebben gestaan?
Laffe UWV haasquote:Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Steigerbouwer op je 17e
Een carrièretijger
Zouden er ook mensen dit nuchter kijken?quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij het WK darts ben je verplicht iedere dag te drinken.
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen dit nuchter kijken?
Dan doen wij hier iets niet goed.quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij het WK darts ben je verplicht iedere dag te drinken.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen dit nuchter kijken?
Hoe is Getafe?quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het komt nooit meer goed met Lennon.
Idd. Oogt wel mooi als ze goed vallen (180ers, snel schakelen naar andere kant van het bord en daar gelijk de dubbel raken).quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Werpstijl van Barry is een van de lelijksten die ik ken En t doet me een beetje denken aan Klaasen in zn onzekere tijd. Die gooide ook schots en scheef en dat kon goed maar ook helemaal fout vallen
Roland had een biersite maar die lag er constant uitquote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens op dit forum een lijst met rare bedrijven/websites die ooit bij Nederlandse darters op het shirt hebben gestaan?
huurpontons.nl bijv.
Die verwelkomen we over 2 jaar op de challenge tourquote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het komt nooit meer goed met Lennon.
drankaquote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Roland had een biersite maar die lag er constant uit
Weet alleen niet meer hoe het heette
wat is een ponton?quote:Op maandag 16 december 2019 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
huurpontons.nl bijv.
8 jaar alquote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
DrankA.nlquote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
dranka.nlquote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.quote:
https://youtu.be/ArVcPbYogm0?t=1774quote:Op maandag 16 december 2019 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien hier beelden van? Vraag ik mij al jaren af.
Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
8 jaar al
https://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/vincent-van-der-voort-of-holland-celebrates-beating-nieuwsfotos/158605065?adppopup=true
Tripodjebier.nl?quote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Plasseksquote:Op maandag 16 december 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen die in hun broek plassen.
Een kutploeg waar ik geen zin in heb.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.
Zit je lekker met je vriendin aan de thee?quote:Op maandag 16 december 2019 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan doen wij hier iets niet goed.
Ice tea met vriendquote:Op maandag 16 december 2019 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zit je lekker met je vriendin aan de thee?
Huurtampons.nlquote:Op maandag 16 december 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen die in hun broek plassen.
Man man man wat slechtquote:Op maandag 16 december 2019 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te paayen zeg.
dankquote:Op maandag 16 december 2019 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een ponton (Engels: "pontoon boat") is een drijvend platform dat als voornaamste doel heeft het ondersteunen van datgene wat er op staat of ligt. Dat kan een hijskraan zijn, een pontonbrug, een aanlegsteiger of een andere constructie die niet op de bodem van een rivier, kanaal of zee kan worden gefundeerd.
Albertino Essersquote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is toch nog een (top)darter die steigerbouwer is/was?
Nu ookquote:Op maandag 16 december 2019 22:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze jongen had 20 jaar geleden de BDO gewonnen
ik heb dan ook wel slechte humorquote:Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was je de enige ben ik bang.
Oké Bekir.quote:Op maandag 16 december 2019 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht
Fitter dan ooit gekquote:Op maandag 16 december 2019 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
Vinny lijkt dit jaar wel extra dik en lelijk.
Maar dan kunnen wij dat op onze leeftijd niet meer aanquote:Op maandag 16 december 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Over 30 jaar hebben we alleen nog maar dit soort potjes.
Vinny tegen Barry?quote:Op maandag 16 december 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Over 30 jaar hebben we alleen nog maar dit soort potjes.
Als Beaton, King, Lim ... gestopt zijn heffen we DRT opquote:Op maandag 16 december 2019 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij dat op onze leeftijd niet meer aan
Laat hem lekker vintage zijnquote:Op maandag 16 december 2019 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Dat kapsel van Barry Badpak ook, de tering.
Ik had hem jonger geschat.quote:Op maandag 16 december 2019 22:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze jongen had 20 jaar geleden de BDO gewonnen
Karin Krappenquote:Op maandag 16 december 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
Wat is de naam van die vrouw met de kont?
Mani is groot fan van de artistieke worp van Keane Barry.quote:
Gelukkig kan Beaton eeuwig doorgaanquote:Op maandag 16 december 2019 22:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als Beaton, King, Lim ... gestopt zijn heffen we DRT op
quote:Op maandag 16 december 2019 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Die licht overspannen sfeer in het commentaarhok omdat de NEDERLANDER misschien een set gaat inleveren.
Ik begin op te warmen naar Berrie.quote:Op maandag 16 december 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mani is groot fan van de artistieke worp van Keane Barry.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kan Beaton eeuwig doorgaan
Bedoel je Daniella Bata-Bogdanov?quote:Op maandag 16 december 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
Wat is de naam van die vrouw met de kont?
Nee van die de score noteert.quote:Op maandag 16 december 2019 22:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bedoel je Daniella Bata-Bogdanov?
Alleen maar kritiek jij héquote:Op maandag 16 december 2019 22:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zie van jou anders geen foto’s uit de sportschool.
Hebben jouw cavia's nu geen oranje pakjes aan?quote:Op maandag 16 december 2019 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Die licht overspannen sfeer in het commentaarhok omdat de NEDERLANDER misschien een set gaat inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |