Wie heeft die koeien zo opgevoed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dan ook nog eens schots en scheef.
De overheid. Die lopen al zo lang onze boeren een poot uit te draaien dat de boeren geen tijd en geld overhouden voor een fatsoenlijke opvoeding.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
De overheid. Die lopen al zo lang onze boeren een poot uit te draaien dat de boeren geen tijd en geld overhouden voor een fatsoenlijke opvoeding.
Die draaien de koeien 4 poten uit zodat ze moeten liggen kennelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
De overheid. Die lopen al zo lang onze boeren een poot uit te draaien dat de boeren geen tijd en geld overhouden voor een fatsoenlijke opvoeding.
Ik zie nooit koeien zitten in de wei. Alleen maar staan of liggen. Kunnen ze wel zitten eigenlijk?quote:Op maandag 16 december 2019 21:33 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vandaag was ik aan het fietsen langs de weilanden en meteen viel het me op: de koeien stonden schots en scheef in de wei. De ene koe keek naar links, de andere naar rechts. Bruine koeien en zwart-witte koeien stonden door elkaar. Alsof dat niet genoeg was: de ene helft stond en de andere helft zat. Kortom: chaos.
https://www.hartvannederl(...)iet-naar-slachthuis/quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:19 schreef Womanly het volgende:
[..]
Ik zie nooit koeien zitten in de wei. Alleen maar staan of liggen. Kunnen ze wel zitten eigenlijk?
Neee ziet er lief uit juistquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)iet-naar-slachthuis/
... maar het ziet er erg slordig uit.
Arme koeitjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gestorven aan corona.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:08 schreef Nine. het volgende:
Hoe zou het inmiddels met die koeien zijn?
FUCK JOU!!!quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic gewoon zo sterven, maar nee
We gaan het in het voorjaar merken.quote:
Geert zal dit probleem toch wel oplossen voor ons?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We gaan het in het voorjaar merken.
Ik vrees echter dat ze nog steeds schots en scheef zullen staan
Nog niet erg netjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |