Hier verder.quote:Vandaag was ik aan het fietsen langs de weilanden en meteen viel het me op: de koeien stonden schots en scheef in de wei. De ene koe keek naar links, de andere naar rechts. Bruine koeien en zwart-witte koeien stonden door elkaar. Alsof dat niet genoeg was: de ene helft stond en de andere helft zat. Kortom: chaos.
Een foto ter verduidelijking van het probleem:
geen gezicht
slordig
Gelukkig stonden de koeien van de buurman wel netjes in de wei, zoals hieronder fotografisch weergegeven. Merk op dat alle koeien dezelfde kleur hebben, ze allemaal aan het grazen zijn en allemaal dezelfde kant op kijken. Deze boer weet hoe het hoort.
zo zie ik het graag
Ik heb geroepen naar de eerste boer of hij de koeien wat netter wou neerzetten maar hij zei dat ik me met mijn eigen paarden moest bemoeien. Kan ik ergens een klacht indienen over onordelijk vee? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Paardenbol
#ALTIJDREADY!!!!!!quote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef Geerd het volgende:
DIT TOPIC MOET DOORGAAN
@:pausnicolaas !!
Ja laat nog een goede topic doodbloedenquote:Op maandag 16 december 2019 22:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nee, gewoon nee. Het origineel is vol. Klaar is klaar.
Ja kunnen ze minstens van percentage wit naar zwart gaan staan...quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Ezio het volgende:
Vind het willekeurige vlekkenpatroon op die koeien ook storend.
Koek eten ben je 12?quote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik krijg zin in mergpijpen.
Bewerkte suiker niet herkennen ben je 2?quote:Op maandag 16 december 2019 22:37 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Mergpijpen associėren met koek
Ben je 4?
Dat niet doenquote:Op maandag 16 december 2019 22:37 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Mergpijpen associėren met koek
Ben je 4?
Überhaupt je in de buurt van suiker begevenquote:Op maandag 16 december 2019 22:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bewerkte suiker niet herkennen ben je 2?![]()
![]()
De lui die die vlekken erop plakken zijn dan ook altijd stomdronken.quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Ezio het volgende:
Vind het willekeurige vlekkenpatroon op die koeien ook storend.
Hoewel de uniformiteit in kleur beter kan (of in elk geval symmetrisch), krijgen deze koeien van mij een 8,5.quote:
Dikke 7.5/10quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Lunatiek het volgende:
Je hebt parallelle koeien en seriėle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koeien hebben ook maar 70% zo veel vlekken als de stierenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
De lui die die vlekken erop plakken zijn dan ook altijd stomdronken.
De chaos in de weiden van ons verder keurig aangeharkte platteland is echt klachtwaardig.quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic gewoon zo sterven, maar nee
Dit is een ingenieus topic, hoe kom je eropquote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic gewoon zo sterven, maar nee
quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De chaos in de weiden van ons verder keurig aangeharkte platteland is echt klachtwaardig.
[ afbeelding ]
WA IS DEZE vooral die witte vooraan dit kan echt niet
Ziet er toch niet uit man
Ja echt wtfquote:Op maandag 23 december 2019 04:16 schreef Geerd het volgende:
Die bruine links boven wtf gebeurt daar
quote:Op maandag 23 december 2019 04:33 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Ik heb me altijd eindeloos geėrgerd aan niet opgevoed vee.
Wat een luie koeien, en waarom al die verschillende kleuren door elkaar? Ik kan dit niet aanzien.quote:
En dan ook nog eens schots en scheef.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef -river- het volgende:
Wat een luie koeien, en waarom al die verschillende kleuren door elkaar? Ik kan dit niet aanzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |