De lui die die vlekken erop plakken zijn dan ook altijd stomdronken.quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Ezio het volgende:
Vind het willekeurige vlekkenpatroon op die koeien ook storend.
Hoewel de uniformiteit in kleur beter kan (of in elk geval symmetrisch), krijgen deze koeien van mij een 8,5.quote:
Dikke 7.5/10quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Lunatiek het volgende:
Je hebt parallelle koeien en seriële.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koeien hebben ook maar 70% zo veel vlekken als de stierenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
De lui die die vlekken erop plakken zijn dan ook altijd stomdronken.
De chaos in de weiden van ons verder keurig aangeharkte platteland is echt klachtwaardig.quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic gewoon zo sterven, maar nee
Dit is een ingenieus topic, hoe kom je eropquote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tunafish het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic gewoon zo sterven, maar nee
quote:Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De chaos in de weiden van ons verder keurig aangeharkte platteland is echt klachtwaardig.
[ afbeelding ]
WA IS DEZE vooral die witte vooraan dit kan echt niet
Ziet er toch niet uit man
Ja echt wtfquote:Op maandag 23 december 2019 04:16 schreef Geerd het volgende:
Die bruine links boven wtf gebeurt daar
quote:Op maandag 23 december 2019 04:33 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Ik heb me altijd eindeloos geërgerd aan niet opgevoed vee.
Wat een luie koeien, en waarom al die verschillende kleuren door elkaar? Ik kan dit niet aanzien.quote:
En dan ook nog eens schots en scheef.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef -river- het volgende:
Wat een luie koeien, en waarom al die verschillende kleuren door elkaar? Ik kan dit niet aanzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |