abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190479306
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Wiersum in elk geval niet ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_190479325
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Ik zet in op Knoops.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_190479328
Hem oppakken heeft niet heel veel zin denk ik. Zijn rechterhanden zullen het moorden gewoon laten doorgaan.
  maandag 16 december 2019 @ 17:12:01 #35
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190479332
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Dat zou geen enkel probleem op mogen leveren, immers iedereen heeft recht op een verdediging toch?
  maandag 16 december 2019 @ 17:12:02 #36
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_190479333
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Had Moszkowitz niet gevraagd om weer toegelaten te worden tot de orde van advocaten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 16 december 2019 @ 17:12:10 #37
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_190479336
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef bleiblei het volgende:
Nog beter, stuur die gast naar Marokko. Daar hebben ze ook nog een appeltje met hem te schillen en zijn ze al helemaal.niet van die gevangeniswatjes zoals in NL waar je met een PS4 op je kamer jezelf mag entertainen.
Die ps4 staat hier ook niet in elke cel he :')
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_190479361
Vraag me af wat Dubai krijgt in ruil voor uitlevering. Oogje dichtknijpen als het WK daar ooit gespeeld wordt?

[ Bericht 5% gewijzigd door naatje_1 op 16-12-2019 17:19:09 (oeps, foutje) ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_190479362
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Hem oppakken heeft niet heel veel zin denk ik. Zijn rechterhanden zullen het moorden gewoon laten doorgaan.
pi_190479366
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Die ps4 staat hier ook niet in elke cel he :')
Sommige zullen een Xbox of pc hebben.
pi_190479367
Ik dacht dat ze hem nooit zouden pakken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_190479380
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Die ps4 staat hier ook niet in elke cel he :')
Oh, ik dacht "als ik er 1 krijg zal dat wel normaal zijn". Maar jij had er dus geen? :+
  maandag 16 december 2019 @ 17:15:25 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190479388
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag me af wat Dubai krijgt in ruil voor uitlevering. Oogje dichtknijpen als het WK in 2022 daar gespeeld wordt?
WK is bij de buren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190479404
NPORadio1 twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:15:36 Crimineel Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai. Dat meldt het Openbaar Ministerie. Volgens de Nederlandse politie is de aanhouding te danken aan 'intensieve samenwerking' met de politie in Dubai. Lees meer op: https://t.co/ZiNewRVYw4 #taghi #dubai https://t.co/f5h0cwEd7s reageer retweet
DubaiGoden.
pi_190479405
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

WK is bij de buren.
oja :@ Was er niet een ander evenement dat daar georganiseerd gaat worden?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_190479408
Goed nieuws. Had van mij wel BREAKING mogen zijn
pi_190479415
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
NPORadio1 twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:15:36 Crimineel Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai. Dat meldt het Openbaar Ministerie. Volgens de Nederlandse politie is de aanhouding te danken aan 'intensieve samenwerking' met de politie in Dubai. Lees meer op: https://t.co/ZiNewRVYw4 #taghi #dubai https://t.co/f5h0cwEd7s reageer retweet
DubaiGoden.
Razzouki is natuurlijk allang geinformeerd door Taghi om de dodenlijst verder af te werken. Gaat nog wel spektakel opleveren allen.
pi_190479430
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Hij is al veroordeeld toch? Bij verstek... Afgelopen zomer, levenslang.
Dacht ik.
pi_190479448
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij is al veroordeeld toch? Bij verstek... Afgelopen zomer, levenslang.
Dacht ik.
Als het OM/Politie denkt dat de Mocro Maffia stopt dan zijn ze nog dommer als dat ik dacht dat ze waren. Er zijn allang nieuwe leiders intern aangesteld door oa Taghi en de Oostblokkers. Het stopt niet.
  maandag 16 december 2019 @ 17:19:07 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190479450
*O*
Goed nieuws.
Antifa
pi_190479467
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef VoMy het volgende:
*O*
Goed nieuws.
Ik wil wel geld inzetten op een aanslag op een rechter vanuit de Mocro Maffia.
  maandag 16 december 2019 @ 17:20:35 #52
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190479474
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus niet in Iran, ook wel opvallend aangezien er duidelijk werd beweerd dat de Iraanse overheid hem beschermde...
Ho, nvm.
Antifa
  maandag 16 december 2019 @ 17:21:57 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190479498
quote:
9s.gif Op maandag 16 december 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik wil wel geld inzetten op een aanslag op een rechter vanuit de Mocro Maffia.
Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.
Deze arrestatie zal in het wereldje voor een hoop verschuivingen en machtsstrijd gaan zorgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190479507
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.
Deze arrestatie zal in het wereldje voor een hooo verschuivingen en machtsstrijd gaan zorgen.
Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
  maandag 16 december 2019 @ 17:23:51 #55
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190479538
Als mede-jurist zie ik dit als het nieuwtje van het jaar. Hopelijk zorgt het OM ervoor dat hij nooit meer buiten komt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 16 december 2019 @ 17:24:20 #56
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190479551
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?
  maandag 16 december 2019 @ 17:25:29 #57
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_190479568
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:23 schreef Keyos het volgende:
Als mede-jurist zie ik dit als het nieuwtje van het jaar. Hopelijk zorgt het OM ervoor dat hij nooit meer buiten komt.
Ik hoop dat ze gaan voor binnenlands terrorisme
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_190479572
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Serviers, niks mis mee
pi_190479575
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:24 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?
Je roept wat, maar hebt geen idee waar de klepel hangt. Taghi oppakken gaat niks opleveren. Moorden gaat gewoon door :) En Taghi gaat niet praten.
pi_190479592
Mooi nieuws natuurlijk.

Zal niet verbaasd zijn als ze een rechter opblazen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_190479609
Einde tijdperk Taghi
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190479616
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:27 schreef KennyPowers het volgende:
Einde tijdperk Taghi
Begin tijdperk Mohammed #2345
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')