Wiersum in elk geval nietquote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd welke advocaat hem gaat verdedigen.
Ik zet in op Knoops.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat zou geen enkel probleem op mogen leveren, immers iedereen heeft recht op een verdediging toch?quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Had Moszkowitz niet gevraagd om weer toegelaten te worden tot de orde van advocaten?quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Die ps4 staat hier ook niet in elke cel hequote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef bleiblei het volgende:
Nog beter, stuur die gast naar Marokko. Daar hebben ze ook nog een appeltje met hem te schillen en zijn ze al helemaal.niet van die gevangeniswatjes zoals in NL waar je met een PS4 op je kamer jezelf mag entertainen.
quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Hem oppakken heeft niet heel veel zin denk ik. Zijn rechterhanden zullen het moorden gewoon laten doorgaan.
Sommige zullen een Xbox of pc hebben.quote:Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ps4 staat hier ook niet in elke cel he
Oh, ik dacht "als ik er 1 krijg zal dat wel normaal zijn". Maar jij had er dus geen?quote:Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ps4 staat hier ook niet in elke cel he
WK is bij de buren.quote:Op maandag 16 december 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag me af wat Dubai krijgt in ruil voor uitlevering. Oogje dichtknijpen als het WK in 2022 daar gespeeld wordt?
DubaiGoden.twitter:NPORadio1 twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:15:36Crimineel Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai. Dat meldt het Openbaar Ministerie. Volgens de Nederlandse politie is de aanhouding te danken aan 'intensieve samenwerking' met de politie in Dubai. Lees meer op: https://t.co/ZiNewRVYw4 #taghi #dubai https://t.co/f5h0cwEd7s reageer retweet
Razzouki is natuurlijk allang geinformeerd door Taghi om de dodenlijst verder af te werken. Gaat nog wel spektakel opleveren allen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:16 schreef Zipportal het volgende:
DubaiGoden.twitter:NPORadio1 twitterde op maandag 16-12-2019 om 17:15:36Crimineel Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai. Dat meldt het Openbaar Ministerie. Volgens de Nederlandse politie is de aanhouding te danken aan 'intensieve samenwerking' met de politie in Dubai. Lees meer op: https://t.co/ZiNewRVYw4 #taghi #dubai https://t.co/f5h0cwEd7s reageer retweet
Hij is al veroordeeld toch? Bij verstek... Afgelopen zomer, levenslang.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het OM/Politie denkt dat de Mocro Maffia stopt dan zijn ze nog dommer als dat ik dacht dat ze waren. Er zijn allang nieuwe leiders intern aangesteld door oa Taghi en de Oostblokkers. Het stopt niet.quote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is al veroordeeld toch? Bij verstek... Afgelopen zomer, levenslang.
Dacht ik.
Ho, nvm.quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus niet in Iran, ook wel opvallend aangezien er duidelijk werd beweerd dat de Iraanse overheid hem beschermde...
Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil wel geld inzetten op een aanslag op een rechter vanuit de Mocro Maffia.
Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.quote:Op maandag 16 december 2019 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat we de komende tijd nog een hoop zullen gaan horen van de Marokkanen, en Albanezen.
Deze arrestatie zal in het wereldje voor een hooo verschuivingen en machtsstrijd gaan zorgen.
Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?quote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Ik hoop dat ze gaan voor binnenlands terrorismequote:Op maandag 16 december 2019 17:23 schreef Keyos het volgende:
Als mede-jurist zie ik dit als het nieuwtje van het jaar. Hopelijk zorgt het OM ervoor dat hij nooit meer buiten komt.
Serviers, niks mis meequote:Op maandag 16 december 2019 17:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup en de Serviers en de Mexicaantjes. OM is echt mokertjedom.
Je roept wat, maar hebt geen idee waar de klepel hangt. Taghi oppakken gaat niks opleveren. Moorden gaat gewoon doorquote:Op maandag 16 december 2019 17:24 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Dus ze moeten hem maar zn vrije gang laten gaan? Wie is hier nu dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |