abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190476078
quote:
Planned legislative proposals in the EU may place migration critics in psychiatric care

A lawyer working with an EU judge has leaked information on a planned new EU law that will give the police the right to arrest, interrogate and then hand over migration-critical individuals and journalists to psychiatric evaluation that can lead to closed psychiatric care.

NewsVoice was the first Swedish media to receive the information a week ago from Michael Zazzio, who has direct contact with the lawyer. Zazzio is editor of the journal Science of the 21st Century, specializing in health and care. Only a few selected alternative media were given the opportunity today to receive further information on this news during a press conference on Skype.

The lawyer previously leaked information that proved to be correct and it was then about advance information about what later became known as new austerity measures for alternative care in Sweden, which was established in the framework of the so-called KAM investigation with Kjell Asplund as investigator. Asplund was appointed by the government. He was previously Director General of the National Board of Health and Welfare.

Angela Merkel is reported to be the driving party to get through a new bill that can draw dissidents to psychiatric care. Although the proposal can be regarded as extreme, there are indications that this type of bill is conceivable. Most recently, Swedish Radio announced that Justice Minister Morgan Johansson has proposed that Swedish journalists investigating terrorists should be able to be classified as persons in connection with terrorism. The proposal means that a convicted journalist can receive up to 2 years in prison.

Information on a forthcoming repressive bill against private individuals and journalists who criticize the EU's migration policy is also in line with previous austerity measures regarding the Hate Against People Act. In Sweden, many people have been interrogated and also sentenced in Swedish courts for incitement to a group of people just because they shared strong opinions that others have written on Facebook in the framework of the government-funded project under the name Näthatsgranneraren.

Whether and when the new significantly stronger bill will possibly be presented is unclear, but it may happen during the first half of 2020. Michael Zazzio believes that this type of draconian law violates several human rights. Unfortunately, however, contemporary history shows that Governments on several occasions do not hesitate to introduce such.

Zazzio rhetorically asks: If this type of team is pushed through, what comes next?
Stelling: dit is een gevaarlijke ontwikkeling die past binnen een dictatuur
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190476145
Ik ken die bron niet. Weet iemand (geen alt-right gekkie) of die betrouwbaar is?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190476154
Zou het geen nepnieuws kunnen zijn? Want ik vind dit zo ongeloofwaardig.
  maandag 16 december 2019 @ 13:58:35 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190476156
Ik neem aan dat ze dan de nutcases bedoelen die we ook in dit forum vinden, die jammeren over ‘omvolkng’ wat door politici is bedacht en wordt opgelegd. Die horen inderdaad achter een paar stevige muren thuis in een kamertje met hele zachte muren en in een vest met hele lange mouwen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190476178
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Sicstus het volgende:
Ik ken die bron niet. Weet iemand (geen alt-right gekkie) of die betrouwbaar is?
Bron doet het niet eens bij mij. Blijft laden.
pi_190476220
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik neem aan dat ze dan de nutcases bedoelen die we ook in dit forum vinden, die jammeren over ‘omvolkng’ wat door politici is bedacht en wordt opgelegd. Die horen inderdaad achter een paar stevige muren thuis in een kamertje met hele zachte muren en in een vest met hele lange mouwen.
Engnek
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190476254
Klinkt als een betrouwbaar verhaal. Ik pak even een paar korreltjes zout en dan kom ik schuimbekken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_190476257
quote:
Daar hebben we de eerste die het applaus inzet. :') :N
  maandag 16 december 2019 @ 14:03:04 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190476276
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:02 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Daar hebben we de eerste die het applaus inzet. :') :N
Bestaande wetgeving is daarvoor reeds voldoende hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 16 december 2019 @ 14:03:39 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_190476290
quote:
Een van de vaste schrijvers is in elk geval deze jongen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Bern
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_190476394
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Een van de vaste schrijvers is in elk geval deze jongen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Bern
Uit 1942, dat is u en meneer voor jou. Het oogt als een gestudeerd heerschap.
  maandag 16 december 2019 @ 14:26:24 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190476738
Dit klinkt allemaal wel erg sensationeel. Zijn er uberhaupt EU-wetten die zich bemoeien met wat de politie in individuele lidstaten mag doen?

quote:
A lawyer working with an EU judge has leaked information on a planned new EU law that will give the police the right to arrest, interrogate and then hand over migration-critical individuals and journalists to psychiatric evaluation that can lead to closed psychiatric care.
Dus de politie arresteert mensen en ze gaan direct door naar psychiatrisch onderzoek, zonder tussenkomst van een rechter?

Eh. Ja. Okay. :W
pi_190476882
Goh, je zou bijna denken dat deze TS een specifieke agenda heeft.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 16 december 2019 @ 14:42:30 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190477016
Ik ben kritisch op migratie.

*KLOP* *KLOP* *KLOP* AUFMACHEN!!!!!!!!!!!!!!!! POLIZEI!!!!!!!!!!!
"mitkommen!!!! SCHNELL"
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190477096
De enige vraag is of al deze figuren wel een plekje kunnen krijgen in een psychiatrische inrichting, natuurlijk.
  maandag 16 december 2019 @ 15:01:24 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190477348
Nou dan moeten we maar eens beginnen om in elke wijk inrichtingen/gevangenissen te gaan bouwen. Een groot deel van de bevolking moet er namelijk in.

Lijkt wel China of de USSR dit. Logisch dat het aangemoedigd wordt door de linkse engnekken in dit topic.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 16 december 2019 @ 15:03:31 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190477396
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
Nou dan moeten we maar eens beginnen om in elke wijk inrichtingen/gevangenissen te gaan bouwen. Een groot deel van de bevolking moet er namelijk in.

Lijkt wel China of de USSR dit. Logisch dat het aangemoedigd wordt door de linkse engnekken in dit topic.
Ja, de positieve ontvangst van dit ''nieuws'' baart mij nog het meeste zorgen.
pi_190477431
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Stelling: dit is een gevaarlijke ontwikkeling die past binnen een dictatuur
Mee eens, het zou te druk en te gevaarlijk worden in de psychiatrische instellingen, de psychiatrische verpleegkundigen zouden dan gevarengeld moeten krijgen
pi_190477538
Nou ... Dat is het einde van FoK! NWS dan. Het was soms leuk. Laat even weten waar jullie zitten, ik kom vast en zeker op bezoek.

[ Bericht 22% gewijzigd door probeer op 16-12-2019 15:59:44 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_190478143
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit klinkt allemaal wel erg sensationeel. Zijn er uberhaupt EU-wetten die zich bemoeien met wat de politie in individuele lidstaten mag doen?
[..]

Dus de politie arresteert mensen en ze gaan direct door naar psychiatrisch onderzoek, zonder tussenkomst van een rechter?

Eh. Ja. Okay. :W
Het klinkt mij ook wat al te sensationeel, maar het lijkt me duidelijk dat er een klimaat aan het ontstaan is waarin de vrijheid van meningsuiting aan banden gelegd moet worden, met name daar waar het om de massa-immigratie gaat, en de EU lijkt het voortouw te willen nemen.

Wellicht dat het om een richtlijn gaat waarbij 'hatespeechers' dan psychologisch geevalueerd kunnen worden en behandeling onderdeel kan uitmaken van de straf. Maar ook een veel gematigder idee hoeft niet minder gevaarlijk te zijn.

Ik zou het graag afdoen als een apert nonsensbericht, maar dat geldt ook voor wat er zoal doorsijpelt aan plannen uit de UK, Duitsland, Franrkijk, het EHRM en van de EU.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190478516
Qua nieuws:

quote:
En jij bent minstens net zo gek als die nutcases.
pi_190478776
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Bron doet het niet eens bij mij. Blijft laden.
Ik zie het artikel alleen in het Zweeds, dus ik ben benieuwd waar TS de vertaling vandaan heeft.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 16 december 2019 @ 16:41:31 #23
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_190478821
quote:
11s.gif Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik zie het artikel alleen in het Zweeds, dus ik ben benieuwd waar TS de vertaling vandaan heeft.
Het googlen van de engelse tekst geeft, naast dit FOK!-topic, exact 1 hit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_190478868
Ik vind de bron dusdanig questionable dat ik deze maar even op slot gooi. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190478894
quote:
https://amp.reddit.com/r/(...)oicese_is_it_biased/

Begrijp dat het meer een blog is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')