SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Darts is toch ook wel bij uitstek een spel wat je gemengd kan spelen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:53 schreef Kopiko het volgende:
Leuk, vrouwen in een mannentoernooi proppen. Gevolgen:
- absurde partijdigheid
- kansloze vrouwen
- commentatoren die alleen maar over de verschillen praten
LEUK!
En ik hoor net: de schrijfster is ook een dame.quote:Op zondag 15 december 2019 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Vreselijk dat politiek correcte sfeertje van "alles wat ze doen is toch wel leuk". Suzuki gooit gewoon 80 gemiddeld, vrouwen kunnen niet darten.
Ziet er best prima uit van een afstandje.quote:Op zondag 15 december 2019 22:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En ik hoor net: de schrijfster is ook een dame.
kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op zondag 15 december 2019 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Vreselijk dat politiek correcte sfeertje van "alles wat ze doen is toch wel leuk". Suzuki gooit gewoon 80 gemiddeld, vrouwen kunnen niet darten.
Ik vind deze sessie bij uitstek eentje om weg te dutten andersquote:Op zondag 15 december 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
EFFE WAKKER BLIJVEN KOM OP HEE
Scherp blijven voor tempogenot straksquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind deze sessie bij uitstek eentje om weg te dutten anders
Ik walg van de prestatie van Barney.quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Morgen is ook maar meh
En die dinsdag leek leuk maar is wel ernstig gedevalueerd zonder Raybar
Het WK heeft geen zin meer.quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik walg van de prestatie van Barney.
Zo iemand als Fallon zou gewoon wat mee moeten doen op de PDC tour. Maar nu alle vrouwen systematisch voor de BDO kiezen krijg je nooit goede menging van onderaf. Maar aangezien ze ook jeugdspelers en spelers uit allerlei rare landen een kans geven vind ik het ook niet zo gek die vrouwen een kans te geven via deze manier. En ik vind dat Toon Greebe volgende keer mee mag doen namen de G-dartsfederatie.quote:Op zondag 15 december 2019 22:53 schreef Kopiko het volgende: Leuk, vrouwen in een mannentoernooi proppen. Gevolgen: - absurde partijdigheid - kansloze vrouwen - commentatoren die alleen maar over de verschillen praten LEUK!
Postcount moet opgekrikt worden, anders haal ik nooit JR in.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen
Oké allen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Postcount moet opgekrikt worden, anders haal ik nooit JR in.
Imgflip GIF MakerGenotquote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef Szura het volgende:
[ link | afbeelding ]via Imgflip GIF Maker
Was gezellig vanmiddag in dat topic.quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef Szura het volgende:
Kon ik eindelijk voelen wat het is om een dagjesmens te zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Was gezellig vanmiddag in dat topic.
quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen
Wacht, jij neemt die kwiebussen serieus?quote:Op zondag 15 december 2019 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Aan het begin zeiden ze dat ze altijd goed speelt onder druk.
3 Sets later speelt ze opeens goed omdat de druk ervan af is.
De goeie ouwe tijd dat kerstvakantie nog bestondquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef MC-Morgan het volgende:
DIEP IN DE NACHT.
Gelukkig na komende week kerstvakantie.
comfyquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef MC-Morgan het volgende:
DIEP IN DE NACHT.
Gelukkig na komende week kerstvakantie.
ik neem het gewoonquote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd dat kerstvakantie nog bestond
Ik denk dat ik hier en daar nog wel een middagje vrij pak als er een leuke sessie isquote:
Op een gegeven moment moet je overgaan op kamikazequote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Verrassingsaanvallend darten van Suzuki.
bij wie ookalweerquote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar werd er gezongen "two nil and you fucked it up"
Eensquote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan.
Ik tel dit ook gewoon als beschrijving van White voor de bingo.
Ik heb geen pickem gedaan voor vanavond. Drie strafpunten?quote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan.
Ik tel dit ook gewoon als beschrijving van White voor de bingo.
nou nouquote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef Szura het volgende:
Richardson hit by a Suzuki
Aspinall Price. Price 2-0 voor verloor 2-3, 21 december 2018quote:
Dochter van Wayne Warrenquote:Op zondag 15 december 2019 23:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Wie is die gillende vrouw bij Richardson de hele tijd?
quote:Op zondag 15 december 2019 23:03 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA VROUWELIJKE SCHRIJFSTER WEER KORT IN BEELD.
Het was alweer GEEN Anne Frank. @:slobeend
Richardson is er HELEMAAL KLAAR MEE!quote:
Je bent zelf een puddingquote:Op zondag 15 december 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zo'n puddingbeurt erachteraan
*danquote:Op zondag 15 december 2019 23:10 schreef K_uit_h het volgende:
Japan heeft niet zo veel inwoners als China, weer wat geleerd!
FEMDOMMEDquote:Op zondag 15 december 2019 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tegen een wijf verliezen. Dat kan alleen Hernia
Ze gaat winnenquote:Op zondag 15 december 2019 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik lach me echt helemaal kleurenblind als ze dit nog wint ook
Echt? Op je knieën danquote:Op zondag 15 december 2019 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is het WK waar alles kan gebeuren.
Progressief dartsquote:Op zondag 15 december 2019 23:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Paar duizend man die voor een Vrouw juichen, het is ongekend
Mondjes snoerenquote:Op zondag 15 december 2019 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Je bent toch geneigd te zeggen dat hij dat breakje wel weer terugpakt
(niet) zo veel ALS.quote:Op zondag 15 december 2019 23:13 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Als, veel is toch een stellende trap?
Anne heeft sinds een week ook een dartbord.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ritsjertsen gaat geen dubbel meer gooien.
Ja, dat zei ik toch..quote:Op zondag 15 december 2019 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
(niet) zo veel ALS.
meer (of minder) DAN.
Laat maarquote:Op zondag 15 december 2019 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ritsjertsen gaat geen dubbel meer gooien.
In de goede ouwe tijd was het publiek altijd voor de Engelsenquote:Op zondag 15 december 2019 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een onsympathiek publiek eigenlijk, om tegen Richardson te zijn en gewoon te boe'en als ie wel een keer raak gooit
Mannen hè.quote:Op zondag 15 december 2019 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een onsympathiek publiek eigenlijk, om tegen Richardson te zijn en gewoon te boe'en als ie wel een keer raak gooit
Om te kotsenquote:Op zondag 15 december 2019 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |