Ik walg van de prestatie van Barney.quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Morgen is ook maar meh
En die dinsdag leek leuk maar is wel ernstig gedevalueerd zonder Raybar
Het WK heeft geen zin meer.quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik walg van de prestatie van Barney.
Zo iemand als Fallon zou gewoon wat mee moeten doen op de PDC tour. Maar nu alle vrouwen systematisch voor de BDO kiezen krijg je nooit goede menging van onderaf. Maar aangezien ze ook jeugdspelers en spelers uit allerlei rare landen een kans geven vind ik het ook niet zo gek die vrouwen een kans te geven via deze manier. En ik vind dat Toon Greebe volgende keer mee mag doen namen de G-dartsfederatie.quote:Op zondag 15 december 2019 22:53 schreef Kopiko het volgende: Leuk, vrouwen in een mannentoernooi proppen. Gevolgen: - absurde partijdigheid - kansloze vrouwen - commentatoren die alleen maar over de verschillen praten LEUK!
Postcount moet opgekrikt worden, anders haal ik nooit JR in.quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen
Oké allen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Postcount moet opgekrikt worden, anders haal ik nooit JR in.
Imgflip GIF MakerGenotquote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef Szura het volgende:
[ link | afbeelding ]via Imgflip GIF Maker
Was gezellig vanmiddag in dat topic.quote:Op zondag 15 december 2019 22:59 schreef Szura het volgende:
[ link | afbeelding ]via Imgflip GIF Maker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |