Dat is toch al zeker 209 jaar geleden.quote:
Rebelquote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om over een uurtje of 6 te gaan pinnen
Ik wacht nog ff tot vrijdag tot salarisklaas weer langskomtquote:Op maandag 16 december 2019 18:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om over een uurtje of 6 te gaan pinnen
Hoe gaat het?quote:Op maandag 16 december 2019 18:53 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn katten hebben echt nog nooit geslagen of gekrabd.
Dertiende maand lekker hoorquote:Op maandag 16 december 2019 19:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot vrijdag tot salarisklaas weer langskomt
Dergelijke luxe ken ik niet. Ben me nog omhoog aan het werken op de commerciële ladderquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dertiende maand lekker hoor
Is je dealer überhaupt wel open voor 23:00? Ik snap het dilemmaquote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
Niet meer pinnen tussen 2300 en 700 is wel echt ontzettend zielig
Dat 2.5 miljoen mensen daar naar kijken laat wel zien dat het goed met Nederland gaatquote:Op maandag 16 december 2019 19:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Even Heel Holland bakt terugkijken
Vanavond nieuwe Chateaux Meilandquote:Op maandag 16 december 2019 19:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat 2.5 miljoen mensen daar naar kijken laat wel zien dat het goed met Nederland gaat
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 16 december 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
Niet meer pinnen tussen 2300 en 700 is wel echt ontzettend zielig
Is om plofkraken tegen te gaan.quote:
Ja logisch op zich maar was niet op de hoogte van deze maatregel. Als daardoor de automaten overdag gewoon open zijn ben ik voor. Wat een gedoe. Alles zit dicht.quote:Op maandag 16 december 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is om plofkraken tegen te gaan.
Vanavond ben ik al druk met het kijken van first dates, fapje leggen en daarna RICO kijkenquote:Op maandag 16 december 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vanavond nieuwe Chateaux Meiland
De meeste pinautomaten zitten al in winkelcentra, ze zijn steeds meer uit het straatbeeld verdwenen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja logisch op zich maar was niet op de hoogte van deze maatregel. Als daardoor de automaten overdag gewoon open zijn ben ik voor. Wat een gedoe. Alles zit dicht.
Ja daar woon ik kan alleen nog bij de ING.quote:Op maandag 16 december 2019 19:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De meeste pinautomaten zitten al in winkelcentra, ze zijn steeds meer uit het straatbeeld verdwenen.
Ja gelukkig welquote:Op maandag 16 december 2019 19:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is je dealer überhaupt wel open voor 23:00? Ik snap het dilemma
Ja dat is wel fijn. Gewoon ff om 01:00 de Appie inlopen voor je verse barkiesquote:Op maandag 16 december 2019 19:39 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed je kut in supermarkten wel pinnen toch.
quote:Op maandag 16 december 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanavond ben ik al druk met het kijken van first dates, fapje leggen en daarna RICO kijken
Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie de vuk pint er tegenwoordig nog geld dan
Sinds wanneer zit jij bij antifa?quote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Fuck de banken, fuck de winkels. Jat wat je kan!
Hey jijquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
Blokkeer de distributiecentraquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
rtquote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Treinhoer het volgende:
Tijd voor anarchie.
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchistenquote:Op maandag 16 december 2019 20:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij bij antifa?
Ik zie het verschil niet zoquote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt
[..]
"antifa" zijn vaak larpende krakers, geen anarchisten
zoveel was al duidelijkquote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo
Die koopt de begeleiding voor me, die kunnen ze toch gewoon pinnen,quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begeleiding zodat jij elke week je eigen snoepjes kan kopen?
Ik begeef me ook niet in dat wereldjequote:
Helemaal primaquote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Doe jij aan larpen?quote:
Je was dat toch wel?quote:
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.quote:
anarchisme is een filosofische stroming die extreemlinks, antikapitalistisch en antifascistisch is. deze mensen zien fascisme als de ultieme wanhoopsdaad van een heersende klasse die hun macht verliest, en bestrijden het ten eerste met linkse organisatie en ten tweede met zelfverdediging ("geweld" vind ik geen gepaste term voor het tegenhouden van extreemrechtse knokploegen)quote:Op maandag 16 december 2019 21:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik begeef me ook niet in dat wereldje
Maar je woont nu bijna een jaartje echt alleen toch? Bevalt het?quote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Woonde in een kraakpand maar heb altijd gezegd dat ik geen kraker ben. Ik kon goedkoop met vrienden wonen en dat vond ik wel chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |