Wat deed je eigenlijk in hwijk?quote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Super boobs
Nog posten in dat andere topic
quote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Super boobs
Had cachie ook superboobs bois?quote:Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat deed je eigenlijk in hwijk?
Via marktplaats goedkope nieuwe all dessins banden gevonden daar.quote:Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat deed je eigenlijk in hwijk?
je lange pener toch wel?quote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn armen rijken niet tot in Arnhem.
Ik wacht nog altijd op die pic in mijn dmquote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Super boobs
Lekker man, meteen dagje Veluwe te pakkenquote:Op zondag 15 december 2019 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Via marktplaats goedkope nieuwe all dessins banden gevonden daar.
Was echt kut weer helaasquote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, meteen dagje Veluwe te pakken
Zonde ja.quote:
Klopt net als die van jouquote:Op zondag 15 december 2019 22:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zonde ja.
Bossen zijn prachtig hier
Van wiequote:Op zondag 15 december 2019 22:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op die pic in mijn dm
TwijfelGODquote:Op zondag 15 december 2019 23:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik doe met passie waar ik goed in ben
Ik maak riemen niggahh
Ik heb keer jonko met Fresku gerooktquote:
Ja wel een labiel figuurquote:Op maandag 16 december 2019 00:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb keer jonko met Fresku gerookt
Maar wel mijn favoriete artiest na bigquote:Op maandag 16 december 2019 00:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb keer jonko met Fresku gerookt
Wat een drama hequote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat mijn voorspelling uitkomt en we gewoon in de groepsfase () stranden
Oh nee dat sowieso niet. Maar met een gehavende aanval ga je na de groepsfase niet heel ver meer komen ben ik bangquote:Op maandag 16 december 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat mijn voorspelling uitkomt en we gewoon in de groepsfase () stranden
quote:
Ik dacht dat Nederlands Elftal haat alleen voorbestemd was aan Feyenoordersquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederlands Elftal haat alleen voorbestemd was aan Feyenoorders
Hoop Feyenoordsupporters hebben naar mijn idee altijd het minst op met het Nederlands elftal. Vergeleken met supporters van Ajax en PSVquote:
Het moment dat buurvrouw Arie, moderator naatje of ome Cor voetbal leuk gaan vinden haak ik af.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het moment dat buurvrouw Arie, moderator naatje of ome Cor voetbal leuk gaan vinden haak ik af.
voetbalhipsterquote:Op maandag 16 december 2019 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het moment dat buurvrouw Arie, moderator naatje of ome Cor voetbal leuk gaan vinden haak ik af.
Dat is het niet. Is vooral het manier van ondersteunen. Carnavalvolk.quote:
lolquote:Op maandag 16 december 2019 02:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is het niet. Is vooral het manier van ondersteunen. Carnavalvolk.
Ik kan niet wachten op je analyse van Noord-Macedonie tegen Walesquote:Op maandag 16 december 2019 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lolik ga er gewoon full voor hoor, niet alleen maar de wedstrijden van oranje
Welke club support je dan naatje_1? Of misschien beter waar ben je fan van?quote:Op maandag 16 december 2019 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lolik ga er gewoon full voor hoor, niet alleen maar de wedstrijden van oranje
Ik ben gewoon geen fan van clubvoetbal in het algemeen, landenvoetbal ga ik goed op. Ik vond Mexico tijdens afgelopen WK erg fijn. België deed het ook goed.quote:Op maandag 16 december 2019 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke club support je dan naatje_1? Of misschien beter waar ben je fan van?
En de handbal was ook genieten?quote:Op maandag 16 december 2019 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van clubvoetbal in het algemeen, landenvoetbal ga ik goed op. Ik vond Mexico tijdens afgelopen WK erg fijn. België deed het ook goed.
quote:Op maandag 16 december 2019 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
Redelijk lange tijd toen ik nog thuis woonde was zondagavond gewoon eredivisie kijken met m'n pa, maar hij zit daar veel meer in dan ik. Ik was toen al teletekstsupporter meer dan iemand die de clubs echt volgde, maar landenvoetbal volg ik wel redelijk goed. Niet zo goed als wielrennen ofzo, maar toch.
Te veel tijdverspilling. Sowieso zijn de meeste wedstrijden 70 minuten van de 90+ je ogen eruit trekken vanwege het saaie spel en buiten dat ik wel een voorkeur voor Feyenoord heb is er gewoon geen binding met de club.quote:Op maandag 16 december 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je landen voetbal boven clubvoetbal kan zetten.
quote:Op maandag 16 december 2019 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Te veel tijdverspilling. Sowieso zijn de meeste wedstrijden 70 minuten van de 90+ je ogen eruit trekken vanwege het saaie spel en buiten dat ik wel een voorkeur voor Feyenoord heb is er gewoon geen binding met de club.
Ik heb nooit beweerd voetballiefhebber te zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Te veel tijdverspilling. Dus je kijk het WK en EK omdat iedereen het kijkt. Aangezien het niveau met clubvoetbal meestal 2x zo hoog is kan je ook geen voetballiefhebber zijn dus.
voetbalhipsterquote:Op maandag 16 december 2019 02:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd voetballiefhebber te zijn.
hipsters vinden iets niet meer cool als iedereen het cool vindt, ik vind het uberhaupt niet zo coolquote:
Oh mwaquote:Op maandag 16 december 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hipsters vinden iets niet meer cool als iedereen het cool vindt, ik vind het uberhaupt niet zo cool
Koekoekquote:Op maandag 16 december 2019 04:40 schreef I het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
40-45%quote:Op maandag 16 december 2019 04:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koekoek
ik hoef niet te vragen hoe het gaat geloof ik
quote:Op maandag 16 december 2019 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo omschrijf ik mijn penis.
lol
Ach, overleef ik ook wel weer.quote:Op maandag 16 december 2019 04:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mokerkut waarschijnlijk omdat het nog echt zo is ook.
Je zal je eigen risico ondertussen wel meer dan 10x overschreden hebben of zoquote:Op maandag 16 december 2019 04:45 schreef I het volgende:
[..]
Morgen weer bij 't ziekenhuisje langs. Eens kijken wat ze zien.
Eens even checken ja, door die operaties zat ie er sowieso al flink overheenquote:Op maandag 16 december 2019 04:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal je eigen risico ondertussen wel meer dan 10x overschreden hebben of zo
Ja lijkt mij ook.quote:Op maandag 16 december 2019 04:46 schreef I het volgende:
[..]
Eens even checken ja, door die operaties zat ie er sowieso al flink overheen
quote:Op maandag 16 december 2019 04:49 schreef I het volgende:
[..]
29 januari had ik m'n eigen risico er al dooreen geknald.
't gekke is, ik heb hiervoor ook echt sinds eh, 2005 ofzo geen enkele zorgkosten gehad. Laatste keer in het ziekenhuis was vanwege een messteek in m'n arm.quote:Op maandag 16 december 2019 04:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat jij in 1 maand doet, doe ik 50 jaar over of zo. Treurig maar waar.
Ja en toen was het qua zorg best wel anders.quote:Op maandag 16 december 2019 04:52 schreef I het volgende:
[..]
't gekke is, ik heb hiervoor ook echt sinds eh, 2005 ofzo geen enkele zorgkosten gehad. Laatste keer in het ziekenhuis was vanwege een messteek in m'n arm.
Behoorlijk. Maar toen was ik daar ook zelf nog niet verantwoordelijk voor, want minderjarig.quote:Op maandag 16 december 2019 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en toen was het qua zorg best wel anders.
Ook dat nog eens ja.quote:Op maandag 16 december 2019 04:54 schreef I het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar toen was ik daar ook zelf nog niet verantwoordelijk voor, want minderjarig.
Uhu, vorig jaar operatie van zo'n 3k gehad, dus dat tikt wel lekker aan.quote:Op maandag 16 december 2019 04:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dus het wordt al minder
Maar zoals ik je de laatste tijd hoor over het verloop e.d. lijkt het alsof 2020 wel minder gaat worden, of niet?quote:Op maandag 16 december 2019 04:57 schreef I het volgende:
[..]
Uhu, vorig jaar operatie van zo'n 3k gehad, dus dat tikt wel lekker aan.
Heerlijkquote:Op maandag 16 december 2019 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja.
Mooie tijden waren dat.
Wordt telkens duurder ja, teringbende.quote:Op maandag 16 december 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij betaalde ik 10 jaar geleden iets van 67 euro per maand of zo.
oh... jezusquote:Op maandag 16 december 2019 04:58 schreef I het volgende:
Begin volgend jaar wss. een strabismusoperatie á ¤2.000,-, dus dat tikt ook wel weer behoorlijk aan. Hopelijk dan wel klaar met die ellende.
quote:
Zie je inmiddels wel wat beter?quote:Op maandag 16 december 2019 05:00 schreef I het volgende:
[..]
Daarna dus wel minder als 't goed is, gezien er dan nog weinig te opereren valt. Deze operatie trekt m'n oog (hopelijk) weer netjes recht. Heel soms is daarna nog een tweede operatie nodig, maar vaak niet. Dus ik ga nog maar even van het positieve uit.
Te kut voor woorden ja.quote:Op maandag 16 december 2019 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ruim verdubbeld in zoveel jaar tijd + eigen risico. KOEKOEK
Voor mijn gevoel niet, volgens de metingen wel.quote:Op maandag 16 december 2019 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie je inmiddels wel wat beter?
Schiet dus niet op.quote:Op maandag 16 december 2019 05:02 schreef I het volgende:
[..]
Te kut voor woorden ja.
[..]
Voor mijn gevoel niet, volgens de metingen wel.Maar dan gaat het om kleine verbeteringen.
Nope.quote:
ghehe ja echt he. honderd jaren plan zo.quote:Op maandag 16 december 2019 05:04 schreef I het volgende:
[..]
Nope.
Morgen dus wéér controle, waarschijnlijk krijg ik dan weer te horen dat het er "in ieder geval niet op achteruit is gegaan".. Ja, dat merk ik zelf ook wel. Maar ik wil dat het er op vooruit gaat.
't wordt constant maar vooruitgeschoven idd., alsof het zo'n bouwproject is waar de financiën nog niet voor rond zijn.quote:Op maandag 16 december 2019 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ghehe ja echt he. honderd jaren plan zo.
Maar er lijkt maar geen zicht (huehuehue) op verbetering en zo blijf je je afvragen of dat uberhaupt nog wel komen gaat. Die onzekerheid lijkt mij vreselijk kut.quote:Op maandag 16 december 2019 05:06 schreef I het volgende:
[..]
't wordt constant maar vooruitgeschoven idd., alsof het zo'n bouwproject is waar de financiën nog niet voor rond zijn.
Daar zit ik ook het meest mee idd. Ze kunnen geen lange termijnverwachting geven.. Dus het is constant van afspraak op afspraak kijken of er verbetering is, en zo ja, hoeveel verbetering is.. Er is geen enkele zekerheid op herstel tot een bepaald percentage oid.quote:Op maandag 16 december 2019 05:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar er lijkt maar geen zicht (huehuehue) op verbetering en zo blijf je je afvragen of dat uberhaupt nog wel komen gaat. Die onzekerheid lijkt mij vreselijk kut.
Ben je lekker meequote:Op maandag 16 december 2019 05:09 schreef I het volgende:
[..]
Daar zit ik ook het meest mee idd. Ze kunnen geen lange termijnverwachting geven.. Dus het is constant van afspraak op afspraak kijken of er verbetering is, en zo ja, hoeveel verbetering is.. Er is geen enkele zekerheid op herstel tot een bepaald percentage oid.
True.. Daarom hoop ik keer op keer dat er wél iets van een prognose gegeven kan worden.. Mja, tot nu toe tevergeefs..quote:
Laten we de hoop vestigen op 2020quote:Op maandag 16 december 2019 05:26 schreef I het volgende:
[..]
True.. Daarom hoop ik keer op keer dat er wél iets van een prognose gegeven kan worden.. Mja, tot nu toe tevergeefs..
quote:Op maandag 16 december 2019 05:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we de hoop vestigen op 2020
Veel vroegwerkers op maandag?quote:Op maandag 16 december 2019 05:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bizar hoeveel drukker het geworden is het afgelopen jaar op het station om dit tijdstip zeg
Haha dat denk ik ook. Enige nadeel aan de winter vind ik. In donker weg en in het donker vaak pas weer thuis.quote:Op maandag 16 december 2019 05:29 schreef I het volgende:
[..]
Willen allemaal voor 't donker is weer thuis zijn
Da's wel echt ellendig ja. Werkt flink deprimerendquote:Op maandag 16 december 2019 05:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat denk ik ook. Enige nadeel aan de winter vind ik. In donker weg en in het donker vaak pas weer thuis.
Behoorlijk. Maar hey, na 22 dec worden de dagen weer "langer" 😂quote:Op maandag 16 december 2019 05:30 schreef I het volgende:
[..]
Da's wel echt ellendig ja. Werkt flink deprimerend
quote:Op maandag 16 december 2019 05:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt alleen nog tot ver in februari voor je daar iets van merkt haha
Ik heb verduisterende gordijnen in m'n slaapkamer, dus merk daar vrij weinig van.quote:Op maandag 16 december 2019 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar moet zeggen dat ik in de winter wel een stuk fijner op sta dan wanneer het in de zomer om half 5 al licht is hoor.
Hahaha ja dat laatste merk ikquote:Op maandag 16 december 2019 05:39 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb verduisterende gordijnen in m'n slaapkamer, dus merk daar vrij weinig van.Vind ik dikke prima. Al is m'n ritme nu wel flink verneukt
Komt wel weerquote:Op maandag 16 december 2019 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja dat laatste merk ik
quote:Op maandag 16 december 2019 05:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna kwart voor 6 is zelfs voor jou laat
Ik gok dat als jij straks klaar bent met werken, ik ongeveer in slaap val.quote:Op maandag 16 december 2019 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Funfact: als jij straks klaar bent met slapen ben ik nog niet eens onderweg naar huis
Ah lekker man. Maar dan slaap je denk ik ook ineens 12 uur achter elkaar.quote:Op maandag 16 december 2019 05:49 schreef I het volgende:
[..]Denk dat het nog wel later wordt.
[..]
Ik gok dat als jij straks klaar bent met werken, ik ongeveer in slaap val.
Nee man, klaarwakker nog steeds. Zit Undercover in Nederland te kijken.quote:Op maandag 16 december 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh volgens mij slaap je. Hehe
Hoop het.quote:Op maandag 16 december 2019 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah lekker man. Maar dan slaap je denk ik ook ineens 12 uur achter elkaar.
Ja je moet wat.quote:Op maandag 16 december 2019 05:51 schreef I het volgende:
[..]
Nee man, klaarwakker nog steeds. Zit Undercover in Nederland te kijken.
Alles van Pokémon kijkenquote:Op maandag 16 december 2019 05:53 schreef I het volgende:
[..]
Precies, daarna maar 'ns kijken wat ik nog meer kan doen.
quote:Op maandag 16 december 2019 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles van Pokémon kijken
Lekker maat. Ik ga gewoon door. Werken voor m'n .. geldquote:Op maandag 16 december 2019 08:17 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 weekje ploeteren vrienden en dan 2 weken lang hoeren neuken en nooit meer werken
Laten we hopen dat dit eindelijk de week is waarin ik mod word. Dan gaan we knallend 2k20 in!quote:Op maandag 16 december 2019 08:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ga gewoon door. Werken voor m'n .. geld
Of na je 2 weken. Dat zal ongeveer de tijd zijn dat ik weer zwart word.quote:Op maandag 16 december 2019 08:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit eindelijk de week is waarin ik mod word. Dan gaan we knallend 2k20 in!
Dat denk ik niet. Het zou echt een openbaring zijn voor jan en allemanquote:Op maandag 16 december 2019 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of na je 2 weken. Dat zal ongeveer de tijd zijn dat ik weer zwart word.
Met deze werkethiek kom je nooit uit de Playstation-fase natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2019 08:17 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 weekje ploeteren vrienden en dan 2 weken lang hoeren neuken en nooit meer werken
Waarom zou ik uit die fase moeten komen dan?quote:Op maandag 16 december 2019 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met deze werkethiek kom je nooit uit de Playstation-fase natuurlijk.
Echt hequote:Op maandag 16 december 2019 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik uit die fase moeten komen dan?
Je blijft toch ook niet je hele leven in luiers rondlopen, groei!!quote:Op maandag 16 december 2019 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik uit die fase moeten komen dan?
Waar moet ik naartoe groeien dan? Ik vind het prima zoquote:Op maandag 16 december 2019 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je blijft toch ook niet je hele leven in luiers rondlopen, groei!!
Wil je geen man van de wereld worden dan?quote:Op maandag 16 december 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar moet ik naartoe groeien dan? Ik vind het prima zo
Nee. Ik settle gewoon voor een normaal leven waarin ik focus op wat ik leuk vind en niet wat iedereen vinden dat ik zou moeten doen. Dus ik hoop tot de dag dat ik dood ga Fifa/F1 te kunnen spelenquote:Op maandag 16 december 2019 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je geen man van de wereld worden dan?
Heb je geen ambitie en geen dromen?
Had je net zo goed als Chihuahua geboren kunnen worden of als vlinder
Dat is je goed recht, dan duim ik voor je dat je geen Parkinson en/of staar krijgt.quote:Op maandag 16 december 2019 10:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee. Ik settle gewoon voor een normaal leven waarin ik focus op wat ik leuk vind en niet wat iedereen vinden dat ik zou moeten doen. Dus ik hoop tot de dag dat ik dood ga Fifa/F1 te kunnen spelen
Bedankt vriendquote:Op maandag 16 december 2019 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, dan duim ik voor je dat je geen Parkinson en/of staar krijgt.
Gaat de lammen en blinden selectie van Feyenoord nog derde worden ook dit jaar. Dickgodquote:Op maandag 16 december 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het niet verwacht bij het GEMOEDELIJKE PSV.
Nu juist niet meer omdat Mark eruit ligt.quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat de lammen en blinden selectie van Feyenoord nog derde worden ook dit jaar. Dickgod
Heb je nou nacht doorgehaald? Tering tietenquote:
;squote:Op maandag 16 december 2019 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nou nacht doorgehaald? Tering tieten
1 ding is zeker, die valt vanavond heerlijk in slaap en zien we morgenavond pas weer terugquote:Op maandag 16 december 2019 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nou nacht doorgehaald? Tering tieten
Van meds?quote:
Als er met interim door wordt gegaan rest van het seizoen. Is ook niet heel bestquote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu juist niet meer omdat Mark eruit ligt.
Hoop het niet, heb morgenmiddag een afspraak in t ziekenhuisquote:Op maandag 16 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 ding is zeker, die valt vanavond heerlijk in slaap en zien we morgenavond pas weer terug
Geen flauw idee, ben gewoon klaarwakkerquote:
En als Malen er de rest van het seizoen uitligt.quote:Op maandag 16 december 2019 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er met interim door wordt gegaan rest van het seizoen. Is ook niet heel best
Oh ja dat is niet zo handig neequote:Op maandag 16 december 2019 11:52 schreef I het volgende:
[..]
Hoop het niet, heb morgenmiddag een afspraak in t ziekenhuis
[..]
Geen flauw idee, ben gewoon klaarwakker
Rip ekquote:Op maandag 16 december 2019 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Malen er de rest van het seizoen uitligt.
Dan ontlopen die selecties elkaar ook niet veelWat een armoe was dat gisteren, Fer tegen Rosario. Stukje gehandicaptenvoetbal.
Hahaha el positivo is ineens omgeslagen hoorquote:Op maandag 16 december 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wordt nu niks meer zonder Malen en Memphis.
Helaas.
Nou niet ineens, maar nadat onze beste aanvaller er waarschijnlijk niet bij is.quote:Op maandag 16 december 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha el positivo is ineens omgeslagen hoor
Komt wel goed joh. En anders pakken we gewoon dat WK in '22. Niet te vroeg pieken met dat EKquote:Op maandag 16 december 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet ineens, maar nadat onze beste aanvaller er waarschijnlijk niet bij is.
Dat scheelt een hoop.
Ja dan zijn Hansen en Unuvar er ook bij.quote:Op maandag 16 december 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. En anders pakken we gewoon dat WK in '22. Niet te vroeg pieken met dat EK
Daarom.quote:Op maandag 16 december 2019 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zijn Hansen en Unuvar er ook bij.
GENOT
LBVquote:
Echt hequote:Op maandag 16 december 2019 12:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie slaan allebei geen deuk in een pakje boter is mijn verwachting.
Ik zie hem al helemaal doordraaien.quote:Op maandag 16 december 2019 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou met een 1 op 1 gevecht ook wel voor @:I gaan denk ik ja
Alle frustraties eruit met meerdere oerkreten waarbij zijn piratenlapje aan het eind doordrenkt is met bloed,zweet en tranenquote:Op maandag 16 december 2019 12:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal doordraaien.
Een mooi gezicht al dat bloed.
quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle frustraties eruit met meerdere oerkreten waarbij zijn piratenlapje aan het eind doordrenkt is met bloed,zweet en tranen
Ik zie I juist als zo'n typisch product van zweverige ouders, lief kereltje hoor maar wel als iemand die de trekker niet kan en durft over te halen.quote:Op maandag 16 december 2019 12:18 schreef scrupuleus het volgende:
Alhoewel I lijkt mij toch iets woester.
Ik zie ggmm als huilend afkloppen omdat er een kras op zijn jas is gekomen.
Ik zie een Fries per definitie al niet als zweverigquote:Op maandag 16 december 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie I juist als zo'n typisch product van zweverige ouders, lief kereltje hoor maar wel als iemand die de trekker niet kan en durft over te halen.
Hier heb je een vrij solide punt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie een Fries per definitie al niet als zweverig
SEX / Hoevaak kom jequote:Op maandag 16 december 2019 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je een vrij solide punt.
Tijdje geleden maar mijn record staat op 17 in een weekend maar dat was wel een erg mooi meisje en ik had hoge nood, wel mooi die voorlaatste keer dat ze zei, kun je nog een keertje?quote:Op maandag 16 december 2019 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SEX / Hoevaak kom je
Ga je hier overheen Uitstraling? 12 keer per dag. Moet lukken toch
Even afwachten totdat hij veroordeeld is.quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
NWS / Ridouan Taghi aangehouden in Dubai
Krijg al pijn in mijn ballen bij de gedachte.quote:Op maandag 16 december 2019 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SEX / Hoevaak kom je
Ga je hier overheen Uitstraling? 12 keer per dag. Moet lukken toch
rtquote:Op maandag 16 december 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg al pijn in mijn ballen bij de gedachte.
Nog weggelopen?quote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel beetje teleurgesteld zijn als hij nu niet een liedje gaat maken over Kuroi.
Ze is nu op haar plekje?quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze dan wel dood was geweest nu.
Ja en nee.quote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is nu op haar plekje?
Gaat naar buiten?
Ja ik heb het door.quote:Op maandag 16 december 2019 18:34 schreef Tjacka het volgende:
Oei ze praten over je in de VBL sc ama
Leeft dat beest nog steeds johquote:Op maandag 16 december 2019 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga wel beetje teleurgesteld zijn als hij nu niet een liedje gaat maken over Kuroi.
Misschien moet je een nudie sturen ter aansporing.quote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
Viel me net op dat ik nog steeds niet blauw ben. Duurt nou wel lang hoor
Van wie? Mezelf of mevrouw Kiidquote:Op maandag 16 december 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een nudie sturen ter aansporing.
1xquote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst een klein wonder te noemen. Dat beest is toch al 5x ofzo weggelopen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SOWWWWWWWWWWWW HEEEEEEEEEquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 december 2019 23:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SOWWWWWWWWWWWW HEEEEEEEEE
In Zuid-Nederland wordt een klikspaan een klapspaan of een lakaaie genoemd.quote:
Lakaaiequote:Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Zuid-Nederland wordt een klikspaan een klapspaan of een lakaaie genoemd.
Klinkt het gelijk weer een stuk achterlijker
Limbos
dat zeggen we hier toch helemaal niet kankerdebielquote:Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Zuid-Nederland wordt een klikspaan een klapspaan of een lakaaie genoemd.
Klinkt het gelijk weer een stuk achterlijker
Limbos
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ZO HALLO DANquote:
Om te dealen of te gebruiken?quote:
Welke van de twee heb je beter onder de knie?quote:Op maandag 16 december 2019 23:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben een man van vele talenten
ga ik jou wat aan je neus hangen, narcquote:Op maandag 16 december 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke van de twee heb je beter onder de knie?
We nemen dit mee naar achterquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga ik jou wat aan je neus hangen, narc
Belediging van ambtenaar in functiequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet het eerste wat je mee naar achter neemt hè gore bruinwerker![]()
![]()
![]()
😂😂😂quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belediging van ambtenaar in functieKom jij maar even mee naar huehue achter huehue
Wil jij een stomp op je neus ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Die Maisie ziet er met die kerstmuts helemaal uit als een downie
Niet bij iedereen die poseert met mond open loopt het kwijl meteen uit de bek hequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dan, kan toch echt niet man
Bij sommige vrouwen is een foto met open mond nog wel een beetje erotisch.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij iedereen die poseert met mond open loopt het kwijl meteen uit de bek he
quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is een foto met open mond nog wel een beetje erotisch.
Haters gonna hatequote:
Graag. Maar ze heeft al een trophy husbandquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag haar hebben hoor, strikje eromheen en al.
Ik denk altijd maar als je mij kan krijgen dan maakt het niet uit welke vent je nu hebt want ik ben toch leuker, al kost het me een weekje opjagenquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag. Maar ze heeft al een trophy husband
Succesquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, om 12 uur tentamen, whoopwhoop
Succes kerel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, om 12 uur tentamen, whoopwhoop
Verdien je ook niet met zulke verderfelijke opmerkingenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wenst mij nooit ergens succes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |